in één dag?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hoe voelen je benen vandaag?
Ik heb ooit een keer 40 km gewandeld (Midvastenloop, ook voor een goed doel) en de ochtend erna moest mijn moeder me in en uit bad helpen, ik kwam de rand gewoon niet over
, vandaar mijn vraag
.
Ja, één dag, ik heb er 8 uur over gelopen.quote:
Valt heel erg mee, beetje stijf, maar kan op zich redelijk normaal lopen, heb wel wat last van stijve nek en rug, maar ook dat is morgen wel weer weg denk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hoe voelen je benen vandaag?
Ik heb ooit een keer 40 km gewandeld (Midvastenloop, ook voor een goed doel) en de ochtend erna moest mijn moeder me in en uit bad helpen, ik kwam de rand gewoon niet over
, vandaar mijn vraag
.
Dat valt inderdaad nog mee, gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, beetje stijf, maar kan op zich redelijk normaal lopen, heb wel wat last van stijve nek en rug, maar ook dat is morgen wel weer weg denk ik.
stuur even een mailtje naar fokvoorfok@gmail.com, dan mail ik je de gegevens terugquote:Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan de boel even niet meer terugvinden. Naar wat moet ik storten?
De zee in rennen in December lijkt me minder problematisch en een stuk aangenamerquote:Op zondag 24 december 2006 19:33 schreef raptorix het volgende:
Ik heb ook wel een redelijk nieuw doel in me hoofd voor volgend jaar, het magische woord: Schansspringen
Rapto the eagle !quote:Op zondag 24 december 2006 20:39 schreef raptorix het volgende:
Ik heb hekel aan kou, en skispringen is al langer een droom van me
quote:Op maandag 25 december 2006 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Raptorix, echt geweldig dit. Eigenlijk niet te doen, maar je hebt het wel gedaan.
Held!
Nee, dat heb ik ook ontdekt. Belachelijkquote:Op maandag 25 december 2006 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
ElisaBee die helegaar geen ElisaBee heet.
Nee rennend toch.quote:Op maandag 25 december 2006 22:11 schreef raptorix het volgende:
En anders kom ik er ff naar toe
Nee NIET lopend ja
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:45 schreef ElisaB het volgende:
Ow deary, deary people. Wat is het nou jammer dat ik schijnbaar de enige ben die nog wakker is. Nou ja, samen met in elk geval nog één user. En die user heeft zojuist gePMd / gePMt dat als alle sponsors hun woord houden, hij er persoonlijk voor zal zorgen dat we de ¤ 10.000 halen!
Hij heeft zelf al vast woord gehouden
Anoniem sponsort hij raptorix voor 50 x
En wat we dan nog te kort zouden komen, is als extra storting overgemaakt![]()
Een dikke kus voor I know who from I know where:![]()
![]()
we halen de ¤ 10.000
![]()
![]()
Hi schat, stel nog eens een moeilijke vraagquote:Op woensdag 27 december 2006 12:41 schreef Oblivion het volgende:
Als iedereen betaald zou hebben, hoeveel heeft ie dan binnengelopen?
super, een inspanning als deze wordt op juiste waarde geschatquote:Op woensdag 27 december 2006 13:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, is dat het
Het antwoord: méér dan ¤ 2.250
Ga ik nu verzenden.quote:Op maandag 25 december 2006 21:56 schreef ElisaB het volgende:
Een verzoekje... wil iedereen die nog niet betaald heeft voor de sponsorloop (maar wel nog van plan is dat te doen) er even werk van maken? Ik wil heel graag vóór het einde van het jaar de eindstand kunnen opmaken.
Mailtje voor de gegevens kan naar fokvoorfok@gmail.com
Zo dan! Niet gepiest en toch nat!quote:Op woensdag 27 december 2006 13:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, is dat het
Het antwoord: méér dan ¤ 2.250
Was leuk geweest als je raptorix had kunnen opwachten in Egmond. Maar helaas. Gelukkig heeft ie zich gered! En misschien volgend jaar....quote:Op donderdag 28 december 2006 09:17 schreef sanger het volgende:
Ik was eigenlijk vergeten (eindejaarsdrukte op het werk) om LEF in de gaten te houden en heb helaas de loop gemist. Helemaal zonde omdat Egmond bij mij in de buurt is en ik Raptorix van een lift had kunnen voorzien e.d.
![]()
![]()
![]()
Ik zal het geld zo snel mogelijk overmaken (aan ElisaB???).
Aanmgezien ik had toegezegd 2x te sponsoren, maar daarbij nooit had verwacht dat hij zover zou komen heb ik besloten een extra bedrag over te maken.
Sponsorloopgeld overgemaakt.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:12 schreef ElisaB het volgende:
Was leuk geweest als je raptorix had kunnen opwachten in Egmond. Maar helaas. Gelukkig heeft ie zich gered! En misschien volgend jaar....
gaan ze nog een persbericht vrijgeven? dat zou pas cool zijnquote:Op donderdag 28 december 2006 19:26 schreef buzzer het volgende:
Overogens Raptorix: het applaus van het stichtingsbestuur en de CF ers zal nog lang nagalmen !!!! Hun dankbaarheid voor jouw prestatie is echt heel groot
Nog lang nietquote:Op donderdag 28 december 2006 16:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Sponsorloopgeld overgemaakt.
Ik ben toch niet de laatste hè?
Nope, het wachten is nog op de betalingen van:quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:12 schreef buzzer het volgende:
Heeft iedereen inmiddels het geld overghemaakt ?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, het wachten is nog op de betalingen van:
_The_General_
buzzer
Collega (van Rewimo) John
collegaRewimo
Daywalk3r 1,5 x
FJD
Foo_niks 2x
JaJoah 2,5x
JJdJ1984
Kleintje
MaVeJuH
Mitä_kuuluu
Moeder NanKing
NanKing
numero_uno
Oversight 1 + Mirage 1 + kinderen 3 = 5 keer
Rann
Robocock
Sanger 2x
Schotse_hooglander
Sitethief 4x
TJDoornbos
Een aantal daarvan zijn onderweg. Hoeveel en welke, weet ik niet precies. Het lastige is dat ik vaak mailtjes ontvang met de echte naam van users, en dus soms pas op de bankafschriften zie welke user het is. Verder heb ik nog twee betalingen ontvangen die ik niet kan thuisbrengen.
Morgen zal ik nogmaals de balans opmaken en de laatste users mailen / PM-men. Degenen die dan nog niet reageren, moeten we denk ik maar uit het lijstje halen. Kan gebeuren tenslotte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |