XMN8R en BrandX hebben het afgetopt wat mij betreft; zo spontaan en zo betrokkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:01 schreef buzzer het volgende:
En ook Liesje die onverwoestbaar bezig is, en BrandX en die moelijke letters achter elkaar..
Dat lijkt me wel wat, ik wil best een enkele tientallen kilometers meelopenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben het vannacht even gehad over een mogelijk plan voor volgend jaar: een estafetteloop, helemaal Nederland rond...
Een helse onderneming, maar wel heel erg leuk denk ik
Yep, we hadden al wat leuke ideetjes daaromtrent... Moeten we maar eens uitwerken!quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben het vannacht even gehad over een mogelijk plan voor volgend jaar: een estafetteloop, helemaal Nederland rond...
Een helse onderneming, maar wel heel erg leuk denk ik
Bedankt, maar voor mij echt nul moeite, want ik woon 5 minuten rijden van CS en 15 van de haven... .Zou het echt belachelijk hebben gevonden van mezelf om die jongen om 2 uur snachts dat takke-eind te laten lopen (wilde van CS naar scheveningen haven lopen, dat is toch snel 45 minuten tot een uur).quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:01 schreef buzzer het volgende:
ik besef net dat ik niet eens uit kan drukken hoe geweldig ik het vind. Alsmik duizend keer achter elkaar zeg: ik vind je geweldig doet dat nog geen recht aan jouw loodzware missie. En ook Liesje die onverwoestbaar bezig is, en BrandX en die moelijke letters achter elkaar..
Viel mee, lekker geslapen, en schade aan me voeten valt mee, kan er weer gewoon op lopen zonder pijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik denk dat ie op z'n minst de hele ochtend in bed blijft![]()
Hoi Fred, bedankt voor het water, helaas was het op dat moment al donker, en ik had eigenlijk geen idee waar die tent was (ik vermoed ergens op de dijk). En qua drinken zat ik nog goed, maar toch erg bedankt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:10 schreef fredfok het volgende:
Hallo Raptorix,![]()
Leef je nog? Kan je je benen nog bewegen?
![]()
Jammer dat je het water, maar vooral de ongelooflijk mooie, heel unieke, Stichting FOK (Fibrosekinderen Op Kamp) pen niet gevonden hebt. Ik had er nog bij geschreven:
* * * * Voor * * * *
* * * RAP FOK! * * *
* * * van FK. * * *
Mail ff je adres naar info@stichtingfok.nl aub, stuur ik m ff op.
(het is een gewone pen hoor, maar ze schrijven heel lekker en ik vind dat je er zeker een hebt verdiend!!!)
Ik kan nog steeds niet geloven dat je zo veel kilometer gelopen hebt!![]()
Nou een voorspoedig 'herstel' en heeel goeie feestdagen en een Fantastich 2007!
Groeten Fred
Dat was heul niet duidelijk joh...quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:57 schreef SCH het volgende:
Rappie, ik heb best bewondering voor je maar ik weet niet hoe ik dat op een normale manier moet zeggen
En ik maar wachten gister op die massagequote:Op zaterdag 23 december 2006 11:57 schreef SCH het volgende:
Rappie, ik heb best bewondering voor je maar ik weet niet hoe ik dat op een normale manier moet zeggen
hij heeft het wel af laten weten jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
En ik maar wachten gister op die massage![]()
Zo:quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:57 schreef SCH het volgende:
Ik moet me echt beheersen om mijn modrechten niet te misbruikenquote:
best welquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet me echt beheersen om mijn modrechten niet te misbruiken
Je bent liev hoor SCH
Ik ben verbaal niet zo sterk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent liev hoor SCH
ik moet me beheersen om niet iedere 10 seconden te F5 en in het overzicht topicquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent liev hoor SCH
Bel me even, dan maak ik het fotoverslag (wel met het licht aan, anders mislukken ze).quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:17 schreef SCH het volgende:
Ik ben verbaal niet zo sterk.
Zal rappie binnenkort wel eens uitwonen als dank
Sure, SCH maar je weet toch dat ik het mannetje ben hequote:Op zaterdag 23 december 2006 13:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben verbaal niet zo sterk.
Zal rappie binnenkort wel eens uitwonen als dank
Daar komen we wel uit gekkiequote:Op zaterdag 23 december 2006 14:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sure, SCH maar je weet toch dat ik het mannetje ben he
Op naar de volgende lichamelijke inspanning!quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:42 schreef raptorix het volgende:
Mee eens, SCH heeft totaal geen normen en waarden
SCH voeg me anders eens toe op msn
gatverquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:41 schreef buzzer het volgende:
mallerds
zullen we het rooie oortjes gehalte een klein beetje beperken
ik weet zeker dat achter de schermen de juiste ingang wel gevonden gaat worden
Hoe voelen je benen vandaag?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |