Hallo FOK!Kers,
Inmiddels hebben de eerste 6 kinderen dankzij de door jullie aangeschafte PC's maar ook de UMTS abonnementen die we hebben aangeschaft van jullie geld gebruikt gemaakt van 'FOK!FOK Internet" in het ziekenhuis.
Het is heeeeel duidelijk dat ze daar heel erg blij mee zijn. Op ons gastenboek staat regelmatig hoe 'fijn' het is om tijdens de opname contact met vrienden via MSN en mail te kunnen onderhouden. Ook mensen die een eigen site hebben kunnen hierdoor hun eigen achterban op de hoogte houden van de ontwikkelingen tijdens de opname.
Lisa:
Haaaaaay! Ik ben weer thuis!!! Heerlijk! Nog heel erg bedankt natuurlijk voor die UMTS kaart! Heerlijk was dat, scheelde echt hoor! Groetjes Lisa
en Marianne:
heej allemaal
wou jullie ff laten weten dat ik sinds vandaag ook op internet kan!
(Het gaat nog niet goed erg benauwd en pijn aan mijn onderrug ze vermoeden dat ik daar vocht heb zitten door de val van donderdag want ik ben donderag namelijk thuis van de trap gevallen)
Hoewel ik nu al tig keer heb bedankt toch NOG een keer! ONTZETTEND BEDANKT VOOR JULLIE HARTVERWARMENDE EN GEWELDIGE BIJDRAGEN!!!!!
Ik heb inmiddels ook de heel transparante en duidelijke administratie gecontroleerd van ElisaB! Ze is niet voor niets
FOK!ker van de week: ElisaB
Het ziet er echt heel goed uit en blijft een geweldig resultaat.
Ik zal nog een mooie officiele brief maken.