Hij is goed gelukt!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:55 schreef fredfok het volgende:
nog even over onze site: Ook daar is informatie over de aandoening CF te vinden:
http://www.stichtingfok.nl/modules/content/index.php?id=20
iedereen die al gekeken heeft: bedankt voor de complimenten.
Dat klopt!quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:29 schreef ElisaB het volgende:
Inderdaad heel mooi geworden. Eén klein dingentje:
Of ken jij iemand die CF heeft en een leuke dag verdiend
moet zijn:
Of ken jij iemand die CF heeft en een leuke dag verdient
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:29 schreef ElisaB het volgende:
Inderdaad heel mooi geworden. Eén klein dingentje:
Of ken jij iemand die CF heeft en een leuke dag verdiend
moet zijn:
Of ken jij iemand die CF heeft en een leuke dag verdient
Nog eentje Fred:quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:57 schreef fredfok het volgende:
[..]
Dat klopt!Gaat geregeld worden!
Spreek je later! Groeten Fred
een 'e' te veel bij reageer.quote:Jullie hebben zeker gemerkt dat de site is vernieuwd. Dank aan Bowe daarvoor!!
We zijn heel benieuwd wat julie er van vinden, laat maar horen.
Kan op het gastenboek, maar ook hieronder bij reageeer of per mail.
Krijgen jullie onverwacht nog veel meer hulp van FOK!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:00 schreef fredfok het volgende:
@ swollyw
er gaat tog niet gemiere...... worden?
Ongeveer de helft van mijn werktijd ben ik bezig rapporten te controleren (op zoek naar schrijf- en taalfouten). Dat doe ik tegenwoordig bijna zonder te lezen wat er feitelijk staat. Het zal dus inmiddels wel een afwijking zijnquote:
aha thuis het netwerk aan het vernieuwen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Ja, daar ben ik weer even. Gisteren vrijwel de hele dag in de slag geweest met mijn internet en het lijkt nu te zijn opgelost
Straks gaat alles er nog één keer helemaal af, om daarna weer opnieuw te worden opgetuigd (en nu door de muren in plaats van onder de deuren door). Ik hoop voor het avondeten klaar te zijn. Het eerste dat ik daarna zal doen is de updates maken
topquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Ja, daar ben ik weer even. Gisteren vrijwel de hele dag in de slag geweest met mijn internet en het lijkt nu te zijn opgelost
Straks gaat alles er nog één keer helemaal af, om daarna weer opnieuw te worden opgetuigd (en nu door de muren in plaats van onder de deuren door). Ik hoop voor het avondeten klaar te zijn. Het eerste dat ik daarna zal doen is de updates maken
Nee, maar helaas was ik te vroeg met juichen... Nog steeds aan de knutsel, maar mijn eigen PC blijft het bijzonder goed doen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef Rewimo het volgende:
ElisaB nog steeds kabeltjes aan het trekken?
Watjequote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef buzzer het volgende:
ElisaB voelde zich erg veilig achter de camera en wilde helaas niet in beeld
Okee, en waarom meld je dat hier?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:09 schreef tonks het volgende:
Vermist, zusje van 16 deel 3 alweer. Mijn topic was dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |