Heej Elinequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:43 schreef ElientjeH het volgende:
Hoooiiiii,
Hier een berichtje vanaf de laptop in het ziekenhuis!!!
Ik heb net even wat dingen erop gezet en nu is het tijd voor een berichtje hier!
Echt helemaal super... nu hoef k me niet te vervelen hiero...
Lekker chatten/msnuh met vrienden...
Beetje alles in de gaten houden wat hier buiten het zkh gebeurt!! hahahha
Op deze manier kom k de drie weken hier wel weer door!!
Jullie allemaal SUPER bedankt.. ik kan het niet genoeg zeggen...
Jullie moeten allemaal weten dat ik het bijzonder vind dat jullie zoveel geld opgehaald hebben om ons een wat aangenamer verblijf in het ziekenhuis te geven!
En Elisa B natuurlijk mag je de foto gebruiken, ik zie zelf even niet zo goed waar ik hem neer moet zetten dus doe jij het maar!
Voor mensen die wat meer van mij willen weten (want ja wie zit er nu achter die laptop in het ziekenhuis) ik hbe een site www.elinevanhaaren.nl als je een kijkje neemt laat een berichtje achter als je zin hebt! vind ik wel leuk om te zien
en mocht je meer willen weten kan je er altijd vragen naar mijn mail adres.
Nogmaals super bedankt en k ga nu kijken of er iemand op msn is!!!
Doeiiiiii
Je kunt alsnog doneren hoor. Even mailtje naar fokvoorfok@gmail.com.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef Angelotus het volgende:
ik heb niet gedoneerd, maar was dan ook te laat daarvoor! Maar alsnog veel plezier ermee, en goed initiatief!
hmmzz kan dat niet meer dan doneren?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef Angelotus het volgende:
ik heb niet gedoneerd, maar was dan ook te laat daarvoor! Maar alsnog veel plezier ermee, en goed initiatief!
ik ookquote:Op donderdag 28 december 2006 23:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een geweldige actie. Ben blij dat ik iets heb mogen bijdragen.
Het kan nog steeds hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef Angelotus het volgende:
Hi Elinequote:
Weet je, ik weet nu waar we het voor hebben gedaanquote:
* MrManiak krijgt er een brok in de keel vanquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:43 schreef ElientjeH het volgende:
Hoooiiiii,
Hier een berichtje vanaf de laptop in het ziekenhuis!!!
Ik heb net even wat dingen erop gezet en nu is het tijd voor een berichtje hier!
Echt helemaal super... nu hoef k me niet te vervelen hiero...
Lekker chatten/msnuh met vrienden...
Beetje alles in de gaten houden wat hier buiten het zkh gebeurt!! hahahha
Op deze manier kom k de drie weken hier wel weer door!!
Jullie allemaal SUPER bedankt.. ik kan het niet genoeg zeggen...
Jullie moeten allemaal weten dat ik het bijzonder vind dat jullie zoveel geld opgehaald hebben om ons een wat aangenamer verblijf in het ziekenhuis te geven!
En Elisa B natuurlijk mag je de foto gebruiken, ik zie zelf even niet zo goed waar ik hem neer moet zetten dus doe jij het maar!
Voor mensen die wat meer van mij willen weten (want ja wie zit er nu achter die laptop in het ziekenhuis) ik hbe een site www.elinevanhaaren.nl als je een kijkje neemt laat een berichtje achter als je zin hebt! vind ik wel leuk om te zien
en mocht je meer willen weten kan je er altijd vragen naar mijn mail adres.
Nogmaals super bedankt en k ga nu kijken of er iemand op msn is!!!
Doeiiiiii
Als het geheel volgens de traditie van FOK! zou gaan dan zou er gelijk een medewerker zijn vrije tijd opofferen, en richting salesdesk gaan. De traditie van FOK wil immers dat problemen met online zijn niet onbekend zijn, maar dat er wel een grote inzet is door admins om problemen weer op te lossenquote:
* Sj0rSz sluit zich hier helemaal bij aan!quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:50 schreef gateway het volgende:
[..]
Heej Eline
Veel plezier met de laptop!
Zo. En stop die maar in je reet!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:42 schreef frederik het volgende:
[..]
Als het geheel volgens de traditie van FOK! zou gaan dan zou er gelijk een medewerker zijn vrije tijd opofferen, en richting salesdesk gaan. De traditie van FOK wil immers dat problemen met online zijn niet onbekend zijn, maar dat er wel een grote inzet is door admins om problemen weer op te lossen
*propt*quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:36 schreef sunshine het volgende:
[..]
Zo. En stop die maar in je reet!![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:42 schreef frederik het volgende:
[..]
Als het geheel volgens de traditie van FOK! zou gaan dan zou er gelijk een medewerker zijn vrije tijd opofferen, en richting salesdesk gaan. De traditie van FOK wil immers dat problemen met online zijn niet onbekend zijn, maar dat er wel een grote inzet is door admins om problemen weer op te lossen
quote:
Goed dat je het zegtquote:Op maandag 1 januari 2007 18:03 schreef BasEnAad het volgende:
Eline komt vanavond op tv!
voor de mensen die het vergeten waren
Ik ook.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:50 schreef Dementor het volgende:
Ik ook..
Ik zit met verbazing te kijken..
Wij allemaal! Kom meer geld inzamelenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:59 schreef yvonne het volgende:
Ik heb met een behoorlijke brok in mn keel gekeken.
Ik ook.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:59 schreef yvonne het volgende:
Ik zag liever dat ze een leuke vriend trof ofzoquote:Op maandag 1 januari 2007 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij allemaal! Kom meer geld inzamelen
Veel sterkte gewenst voor hem!quote:Op maandag 1 januari 2007 22:06 schreef fredfok het volgende:
Knap van Eline hè, ook om nu al te zeggen als ik al een keer longen heb gehad zijn de volgende voor een ander. SUPERrmoedig.
groeten Fred
PS: Hoorde ook nog dat een andere EX Fokker vandaag is getransplanteerd. Hij heet Michel (zie ook uitje Michel)en op 'ons' gastenboek zullen we proberen de informatie snel te plaatsen bij ontwikkelingen.
groeten Fred
Ja, een hele dappere en wijze jonge vrouw, en mooi ook!quote:Op maandag 1 januari 2007 22:06 schreef ElisaB het volgende:
Gekeken!
Naast de prachtige kleur haar (serieus) erg indrukwekkend. Bewondering ook...
Same here..quote:Op maandag 1 januari 2007 21:59 schreef yvonne het volgende:
Ja heb je zeker wel een goed punt. Naja het was meer even de reactie van, ik wil nu gelijk veel meer voor d'r doen en vele anderen. Erg indrukwekkend dit.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zag liever dat ze een leuke vriend trof ofzo
Eline, wat ben jij een dappere vrouw!
Als je wat wilt doen kun je een donorcodicil nemen.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja heb je zeker wel een goed punt. Naja het was meer even de reactie van, ik wil nu gelijk veel meer voor d'r doen en vele anderen. Erg indrukwekkend dit.
Ik weet niet of dat cru is. Als je dood bent heb je erreeg weinig aan je organen, en iemand anders kan er misschien nog jaren mee verder!quote:Op maandag 1 januari 2007 22:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je wat wilt doen kun je een donorcodicil nemen.
Klinkt wat cru maar er zou al veel gewonnen zijn als veel meer mensen dat zouden doen.
Goed punt Fred, ik heb ooit keer formulier aangevraagt, maar die kwijt gemaaktquote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef fredfok het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat cru is. Als je dood bent heb je erreeg weinig aan je organen, en iemand anders kan er misschien nog jaren mee verder!![]()
Zijn er nog veel mensen die geen donor zijn eigenlijk??![]()
groeten Fred
Ze hebben ~80 km gelopen, dus die kunnen nog wel even mee..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goed punt Fred, ik heb ooit keer formulier aangevraagt, maar die kwijt gemaakt![]()
Ga het deze vakantie nog regelen, moet wel zeggen, dat me longen aardig zwart zijn maar dat ze redelijk functioneren
Geen idee, maar wij (vriendje en ik) hebben het sinds een jaar geregeld. Met bepaalde uitzonderingen, botweefsel, kraakbeen en pezen, hoornvliezen... De eerste omdat je moest kiezen tussen huid of botweefsel geloof ik en de laatste omdat ik dat toch wel heel akelig en persoonlijk vind...quote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef fredfok het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat cru is. Als je dood bent heb je erreeg weinig aan je organen, en iemand anders kan er misschien nog jaren mee verder!![]()
groeten Fred
Ja, ik, tot gisteravond.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef fredfok het volgende:
[..]
groeten Fred
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |