Mag ik vragen waarom? Bethesda heeft imo toch een aantal zeer puike spellen op de markt geflikkert.quote:Nou valt te betwijfelen of dat wel een goede idee is, om bethesda d'r aan te laten werken
Dit is het eeuwige probleem van de Fallout fan. Er is niemand die recht gaat doen aan het origineel, want het is vooral gebaseerd op nostalgische gevoelens en het oude team dat het gemaakt heeft bestaat niet meer. Bethesda is volgens mij een van de weinige studio's die wel recht zou kunnen doen aan de serie. Tuurlijk ze gaan het anders doen, maar verandering is niet per definitie slecht.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Bethesda heeft imo toch een aantal zeer puike spellen op de markt geflikkert.
Tuurlijk is verandering niet slecht, maar goed je weet hoe dat tegenwoordig gaat, met games die zulk verschrikkelijke hoge verwachtingen hebben, MOET het haast wel slechter worden, aangezien iedereen die 'ouwe' gewend zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dit is het eeuwige probleem van de Fallout fan. Er is niemand die recht gaat doen aan het origineel, want het is vooral gebaseerd op nostalgische gevoelens en het oude team dat het gemaakt heeft bestaat niet meer. Bethesda is volgens mij een van de weinige studio's die wel recht zou kunnen doen aan de serie. Tuurlijk ze gaan het anders doen, maar verandering is niet per definitie slecht.
Inderdaad, ze hebben overigens ook beloofd om het S.P.E.C.I.A.L.-systeem te bewarenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:20 schreef MazeMouse het volgende:
Naar wat ik gelezen heb (en nog wel eens lees op No Mutants Allowed) schijnen ze iig wel recht aan te willen doen aan de "echte Fallout fans" dus ik vermoed dat ze niet gaan afwijken van Isometrisch en er sowieso een vorm van Turn Based Combat in laten zitten. Dus dat hopen we dan maar want als ze er net als met Oblivion een "dumbed down" versie van gaan maken is de serie ECHT dood
Dat dus. Ik heb niet heel veel vertrouwen in de overschakeling naar FPS trouwens.quote:EDIT:
Ik ben overigens niet tegen First Person of Real-Time Combat zolang ze het maar op de goede manier uitvoeren. (het moet geen FPS met Fallout invloeden worden...)
Als ze turn based eruit gaan doen, kan je net zo goed van een schaakspel een reactie spel maken.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:20 schreef MazeMouse het volgende:
dus ik vermoed dat ze niet gaan afwijken van Isometrisch en er sowieso een vorm van Turn Based Combat in laten zitten.
Ik ben overigens niet tegen First Person of Real-Time Combat zolang ze het maar op de goede manier uitvoeren. (het moet geen FPS met Fallout invloeden worden...)
Fallout 2 zat helaas tjokvol bugs. Kan me nog herinneren dat ik bezig was met een missie, in totaal toch zeker 3/4 uur over gedaan. Om de missie te 'completen' moest ik met iemand in de stad praten maar die negeerde me gewoon, en er was geen nieuwe conversation optie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:06 schreef RickoKun het volgende:
Wat wel zeer verkeeeeeeenkerd is, is dat ik nu een dikke bug heb die ik veels te laat gezien heb met fallout 2.
In san fransisco heb je 2 van die martial artists, The Dragon en Lo Pan, ik ben daar zeer vroeg heen gegaan, en heb toen een bug geactiveerd dat lo pan in de ring blijft staan, en ik hem dus niet meer kan uitdagen
Nu moet ik zowat een savegame van een half jaar geleden (ingame) reloaden
ik durf te wedden dat elke isometrische RPG met veel (random) sidequests enorm veel bugs bevat, ik ben er iig tot nu toe geen tegengekomen die vrij was van vervelende bugs iig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:55 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Fallout 2 zat helaas tjokvol bugs. Kan me nog herinneren dat ik bezig was met een missie, in totaal toch zeker 3/4 uur over gedaan. Om de missie te 'completen' moest ik met iemand in de stad praten maar die negeerde me gewoon, en er was geen nieuwe conversation optie.
En toch vond ik het een prachtige game. Was borderline perfect geweest zonder al die (quest) bugs...
quote:Bethesda Softworks® is pleased to announce that highly acclaimed international actor Liam Neeson will lead the cast providing voice work in Fallout 3
ARTWORK:quote:Fallout 2 was rated 15+ (not for immature audience) - will this trend continue with Fallout 3?
Pete Hines: It's going to be a mature game, that's always been the plan.
While I was overjoyed to hear that Fallout 3 is being given a second lease on life, I am curious about your target ESRB rating. Many gamers still remember that Morrowind was developed as a Teen rated sequel to a historically Mature series, and there is a growing concern that you may do the same to Fallout. Considering that the Fallout franchise has been mature themed in the extreme, what are currently your plans for the game as far as content (ESRB) is concerned?
Pete Hines: Right now we aren't prepared to talk about specifics. I wouldn't worry about the ESRB thing.
So is it safe to say that we can count on the more mature elements remaining intact?
Pete Hines: I would hope so. We don't plan to strip out important elements that made Fallout what it is. We want to remain true to the experience that made Fallout, well, Fallout.
Dat dachten ze bij Oblivion ook... dus ga er maar van uit dat het niet pc only wordt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef Paxlie het volgende:
Fallout moet een pc game zijn. Heeft niks met consoles te maken
die zullen wel indentiek zijn aan Oblivionquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn er al eisen voor de pc ?
Ja tuurlijk een game die zo'n beetje twee jaar later uit gaat komen heeft dezelfde eisen. Denk dat die toch wel een tikkeltje hoger zullen liggen en dat de game ook zeker Directx 10 gaat ondersteunen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
die zullen wel indentiek zijn aan Oblivion
moet je nu ook niet meer aan beginnen. Dan ga je je gruwelijk ergeren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:39 schreef andre347 het volgende:
Ik zal vast wel de enige zijn, maar ik heb nog nooit een Fallout game gespeeld
TVP![]()
klopt,quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja tuurlijk een game die zo'n beetje twee jaar later uit gaat komen heeft dezelfde eisen. Denk dat die toch wel een tikkeltje hoger zullen liggen en dat de game ook zeker Directx 10 gaat ondersteunen.
Lijkt me ook niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zal toch wel niet dezelfde boot zijn als met fallout 2? (FOB, etc.)
Heel goed stukje artwork. Bij de eerdere drie had ik nog niet echt een fallout gevoel als eerder maar dit is Fallout pur sang. Precies zoals ik het me herinner, donker kleurenpallet, veel crap en wrakken. Heerlijk! Laat de announcement maar komen jongens!!quote:
Link: http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=699405quote:Mullins made these pictures for us before Oblivion shipped.
Dat ziet er mooi uit. Alleen nog hopen dat het spel die donkere humor behoudt en geen fps wordt.quote:
quote:
Ik zet mn geld iig op het tegendeel van het laatste.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:19 schreef RickoKun het volgende:
OOHHH WEEEEE
als er géén :
-turn based
- isometrische view
inzitten!!
Jankerd.quote:
Noem me geen jankerd, ik heb er gewoon geen zin in dat die paupers met oblivion achtige shit op de proppen komen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:05 schreef oddman het volgende:
[..]
Jankerd.
Het 'Fallout-gevoel' is niet afhankelijk van mechanics.
Het heeft te maken met sfeer en manier van spelen, niet of je van boven of van de zijkant kijkt.
Besides,
als het je niet bevalt, dan koop je het toch niet?
Dude, het fallout gevoel is weldegelijk afhankelijk van:quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:05 schreef oddman het volgende:
[..]
Jankerd.
Het 'Fallout-gevoel' is niet afhankelijk van mechanics.
Het heeft te maken met sfeer en manier van spelen, niet of je van boven of van de zijkant kijkt.
Besides,
als het je niet bevalt, dan koop je het toch niet?
Dus hopelijk morgen ochtend te checkenquote:Bethesda is in EST so i'd guess we have about 13 hours 45 minutes to go. that's if they put the teaser up at midnight.
Hij hoort vandaag toch te komen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef 2dope het volgende:
Nog één dag !!!111één!
Heel erg vet ja, dat lied, ik denk dat ik em ga downenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:06 schreef Poit het volgende:
Louis Armstrong's A Kiss To Build A Dream On is in mijn ogen het beste nummer wat ik ooit in een game gehoord heb. Perfect geplaatst en sfeerbepalend.
Als je er een RTS van maakt, is het ook nog steeds fallout dus?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:30 schreef oddman het volgende:
Okay, Fallout-gevoel verschilt ontegenzeggelijk van persoon tot persoon.
Wat het voor mij Fallout maakt:
De Pip-boy
Vault-Boy
Soundtrack
Kinky Super Mutants
Powered Armor
Turbo Plasma Rifle
Bloody Mess
Perks
Blauwe Vault-pakkies
Conspiracies
Overseers
Semi-lineaire storyline ja, lineaire gameplay nee
2mm ammo
Atmosferische soundtrack (<- deze is heel erg belangrijk!)
Called Shots to the Groin
Called Shots to the Eyes
Suicidale AIs
Prachtige textures en omgevingen
Scherpe dialogen
Iguana-on-a-stick
Cynische postapocalyptische humor
Een zesde teen
SPECIAL
Unieke locaties, veel
Unieke, herkenbare, memorabele karakters (remember Harold? Vic? Sulik? de Wright familie? Myron?)
Geheime militaire bases
Turn-based combat, jawel
Isometric view, ook wel.
Maar zonder turn-based en isometric view is het minder, maar wel nog steeds fallout.
Hoe meer van bovenstaande factoren hoe beter, maar ja, 't is natuurlijk geen black isle meer.
of dr zitten wat miljoen mensen op de site in hoop de teaser te kunnen downloadenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:47 schreef Richardfun het volgende:
Ik kan de site al zeker een half uur niet meer bereiken, zou het dan toch bijna zo ver zijn?
want?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef Un4 het volgende:
Het sfeertje weten ze wel redelijk neer te zetten, ben benieuwd hoe de gameplay eruit komt te zien. En ze hadden de platforms er wel even bij mogen zetten. Maar ga er toch wel vanuit dat de 360 daar bij hoort.
Kheb anders nog niks van de gameplay gezien..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
want?
ik vind dit nou dus echt typisch een pc game
neuh, zegt helemaal niksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef Richardfun het volgende:
MazeMouse, hij komt ook naar de ps3 en 360, dus vergeet isometric maar. En ik ben bang dat we turn based ook wel kunnen shaken nu...
Ik heb er net over nagedacht, en ik vind dat ze het turnbased er zeker in moeten laten zitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef Richardfun het volgende:
MazeMouse, hij komt ook naar de ps3 en 360, dus vergeet isometric maar. En ik ben bang dat we turn based ook wel kunnen shaken nu...
Het blijft een teaser natuurlijk, dingen die er nu onafgewerkt uitzien krijgen nog genoeg tijd om bijgewerkt te worden. Daarnaast is herst 2008 een streefdatum die altijd nog uit kan lopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:30 schreef KaiN het volgende:
Nou een hoop mensen zeiken tegenwoordig op Oblivion volgens mij.
En wat me opviel aan de teaser is inderdaad de detail zoals MazleMouse zegt. Op het eerste gezicht lijkt het gedetailleerd maar sommige dingen ljiken niet echt af. Kleine hoop op turn based en iso vieuw maar ik denk eigenlijk dat we dat kunnen vergeten.
Verder gaf de teaser wel een fallout gevoel dus daar ben ik wel blij mee. In Fallout 1 en 2 had je ook wel zulk soort filmpjes. (niet zo mooi maar gaven hetzelfde gevoel)
Dat heeft Fallout tactics ook geprobeerd maar was in mijn ogen niet echt succesvol. Doe maar gewoon turn based.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:34 schreef oddman het volgende:
Kan trailer niet kijken, wat jammer is.
Als het geluid goed zit is dat al een goed teken.
En ook ik hoop vurig dat het alsjeblieft niet 1st person wordt.
We hoeven geen shooter, we willen een isometrisch RPG. Bij voorkeur Turn-Based, alhoewel het met Baldur's Gate ook 'real-time' wel vermakelijk was. Je kan in ieder geval pauseren.
Vrije camera zal geen probleem moeten zijn met de 3d modellen. Zolang er maar een goede 3d person view in zit, die dan het liefst isometrisch kan en niet idioot achter je aanhobbelt...quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:35 schreef Paxlie het volgende:
of gewoon een hele vrije camera die je overal kan plaatsen. Dat lijkt me echt het vetste
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Paxlie het volgende:
Overigens hoop ik ook dat ze gewoon gaan bouwen voor 18 jaar en ouder. Ik eis gigantische critical hits die enorm grafisch zijn uitgewerkt
Gelukkig is er door de makers al meerdere keren aangegeven dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken en dat ze het niet minder extreem gaan maken om het beschikbaar te stellen voor jonger publiek. Dus ik verwacht gewoon weer bloody gore en drugs.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Paxlie het volgende:
Overigens hoop ik ook dat ze gewoon gaan bouwen voor 18 jaar en ouder. Ik eis gigantische critical hits die enorm grafisch zijn uitgewerkt
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:48 schreef Dagonet het volgende:
Wat MazeMouse zegt.
Zo lekker met de minigun op iemand schieten van 2m afstandquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik nog een van de vetste dingen, een unit echt letterlijk aan gort knallen.. heerlijk
Ik hoop het zelf ook. Er zijn maar weinig spellen die van "soort" veranderen en dan nog steeds succesvol blijven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, inderdaad
Ik hoop dat hij gelijk gaat krijgen.
Wat dus zo goed als bevestigd dat het niet turn based wordt. De enige developers die turn based op consoles doen zijn Japanners.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:36 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens gamesmagazine Game Informer zal Fallout 3 verschijnen voor de PC, PlayStation 3 en Xbox 360. In haar volgende nummer zal men de postapocalyptische RPG namelijk behandelen.
Fallout op de 360![]()
En Bioware, Zie KoTOR.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wat dus zo goed als bevestigd dat het niet turn based wordt. De enige developers die turn based op consoles doen zijn Japanners.
Helaas...
Niet zoals in Fallout nee. Maar dat kan je voor deeltje 3 sowieso vergeten. Zoiets als in KoTOR zou ik niet erg vinden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef Richardfun het volgende:
Da's niet echt turn based natuurlijk.
Game van westerse developer die ook op consoles uitkomt = no way turn basedquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:31 schreef KaiN het volgende:
Ik denk idd ook dat je zowiezo van een soort kotr systeem uit moet gaan. Dat het op consoles uit zou komen wist iedereen natuurlijk al lang, dat dit garant staat voor geen turn based vind ik onzin.
En dan krijg je dus dat verneukte soort turn-based/real-time mengelmoesje dat Arcanum ook had. Nou daar bedank ik liever voor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:53 schreef BlaZ het volgende:
Het beste kunnen ze ervoor kiezen om de speler zelf te laten bepalen of hij turnbased of niet wil spelen.
Ja kijk, dat is ook zo, ik ben er ook ongelovelijk skeptisch over (gvd spel ik dat nou goed? of is het ongelooflijk?) maar ze weten toch ook wel hoeveel massale hardcore fans hun game zullen afslachten als dat niet zo is? Tuurlijk, je hebt die wat meer casual gamers die het KOTOR systeem enzo gewend zijn.....maar zou je dat wel op je nemen als developer? En al helemaal, voor diegenen die het over FPS hebben, zou je DAT op je willen nemen!?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:42 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
En dan krijg je dus dat verneukte soort turn-based/real-time mengelmoesje dat Arcanum ook had. Nou daar bedank ik liever voor.
Anywise, ik ben sceptisch over wat Bethesda van Fallout gaat maken. Want ik verwacht net als in Fallout 1&2 gewoon goede dialogen en consequenties afhankelijk van de keuzes die je maakt. En geen van twee zag ik terug in Oblivion
Ik vind dat ze gewoon of voor puur turn-based of puur real-time moeten gaan. Een mix is een gegarandeerde mislukking. Het werkte niet in Arcanum, het werkte niet in Fallout Tactics dus ik ga ervanuit dat het ook niet werkt voor Fallout 3quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja kijk, dat is ook zo, ik ben er ook ongelovelijk skeptisch over (gvd spel ik dat nou goed? of is het ongelooflijk?) maar ze weten toch ook wel hoeveel massale hardcore fans hun game zullen afslachten als dat niet zo is? Tuurlijk, je hebt die wat meer casual gamers die het KOTOR systeem enzo gewend zijn.....maar zou je dat wel op je nemen als developer? En al helemaal, voor diegenen die het over FPS hebben, zou je DAT op je willen nemen!?
Kan je net zo goed van Doom 3 een RTS game maken...
Het lukt mij ook maar niet om fallout 2 uit te spelenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:00 schreef Gamer_V het volgende:
@RickoKun: De wereld van Oblivion reageerde niet echt op je, idd. Maar ze zullen het waarschijnlijk missies per stad maken zoals in de vorige fallout delen, zodat er wel gerageerd wordt op wat je doet in dat dorp, en dat is wel te doen. De vraag die overblijft is dan of ze de moeite nemen om je te laten doorspelen na het eindbaas gevecht (of de intelligente discussie manier erlangs, als het even kan) of je terug moet naar een eerdere save. (Fallout 1 ') Waarschijnlijk zal de wereld dan helemaal niet meer weten hoe te reageren.
Fallout 2 overigens nog niet uitgespeeld, wegens dode savegame.
Nee, dat had ik ook niet verwacht, wel geruststelling dat het geen first person wordt inderdaad. Ik hoop alleen wel dat de derde persoonscamera goed te beinvloeden is en op een vaste positie is in te stellen. Al zal dat alleen maar fijn spelen met turn based. Ik vrees echt nog het meeste voor het real time gedeelte.. Ben veels te bang dat het een TPS (Third Person S.T.A.L.K.ER.) wordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef Richardfun het volgende:
Poit, isometric zat er vanaf het begin niet in, ben al lang blij dat ze werken aan een fatsoenlijke 3rd person, iets wat oblivion niet had. Ik heb er nu in ieder geval meer vertrouwen in dan voorheen...
ik denk dat ze gewoon á lá KOTOR het gaan doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ook niet verwacht, wel geruststelling dat het geen first person wordt inderdaad. Ik hoop alleen wel dat de derde persoonscamera goed te beinvloeden is en op een vaste positie is in te stellen. Al zal dat alleen maar fijn spelen met turn based. Ik vrees echt nog het meeste voor het real time gedeelte.. Ben veels te bang dat het een TPS (Third Person S.T.A.L.K.ER.) wordt.
De tijd zal het leren.
Ik bedoel daarmee dat je als het ware wel om de beurt klappen uitdeeld, maar de tijd gewoon doorgaat, ondertussen geef je gewoon taken die je ventje moet doen. Zo zet je hem dan op pauze om bijv. iets speciaals te doen etc.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon á lá KOTOR het gaan doen.
ja, in die stijl ja (zonder d&d dan)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef oddman het volgende:
Net zo als Baldur's Gate?
Alsof Fallout : BoS zo'n goed idee wasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:28 schreef Fliepke het volgende:
Jongens, wat verwachten jullie nu? Dat je zomaar een compleet dode franchise na zoveel jaar gewoon kan reincarneren tot een iets gemoderniseerde versie. Laat iemand die nog nooit Fallout heeft gedaan eens 1 & 2 spelen die zal gaan kotsen over de stroefheid van deze games.
Vasthouden aan het oude fallout is gewoon een slecht idee en zal ook nooit meer terugkomen.
Dat is bijna net zo belachelijk als straks een duke nukem forever waarin je varkens in een politiepakjes gaat afschieten![]()
Fanbase is dus echt wel vele malen groter. Groot genoeg om jezelf er op te richten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:37 schreef Paxlie het volgende:
fanbase --> 1000 peeps
de rest van de mensen die het gaan kopen door de verhalen --> 100000
so guess what?
je hebt nog niks aan gameplay gezien en toch brand je het al tot de grond af op basis van een paar screenshots. Laten we nu de eerste gameplay-filmpjes maar afwachten. Dat zal een hoop duidelijk maken. Sowieso proberen ze zo goed en zo kwaad als het kan de fallout sfeer neer te zetten. Dat ze kiezen voor 3d lijkt me niet meer dan logisch. Misschien bouwen ze er wel een camera in waardoor je het alsnog van bovenaf ziet. Dat soort dingen zijn gewoon nog onduidelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:39 schreef MazeMouse het volgende:
[..]
Fanbase is dus echt wel vele malen groter. Groot genoeg om jezelf er op te richten.
Moge deze game net zoveel verkopen als Fallout:POS (35000... jaja) zodat ze inzien welke bullshit ze maken. De enige manier waarop deze game KAN verkopen is hypen want Fallout is het niet.
Dude, de enige reden dat dit herkend wordt als Fallout is dat ze pipboy in een lading screenshots rondslingeren en dat ze het erbij vertellen. Verder is het nu gewoon "13-in-dozijn-console-actiongame" zoals het er nu uitziet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
je hebt nog niks aan gameplay gezien en toch brand je het al tot de grond af op basis van een paar screenshots. Laten we nu de eerste gameplay-filmpjes maar afwachten. Dat zal een hoop duidelijk maken. Sowieso proberen ze zo goed en zo kwaad als het kan de fallout sfeer neer te zetten. Dat ze kiezen voor 3d lijkt me niet meer dan logisch. Misschien bouwen ze er wel een camera in waardoor je het alsnog van bovenaf ziet. Dat soort dingen zijn gewoon nog onduidelijk.
En als je daar nu eens vanaf stapt. Fallout komt never nooit meer terug in de vorm zoals jij die graag ziet. Dat gaat gewoon niet verkopen. En als je dit dan gewoon eens ziet als een kickass RPG met guns en een post apoc tintje en zelfs nog wat leukigheden uit Fallout... Heb je dan geen topper?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:39 schreef MazeMouse het volgende:
[..]
Fanbase is dus echt wel vele malen groter. Groot genoeg om jezelf er op te richten.
Moge deze game net zoveel verkopen als Fallout:POS (35000... jaja) zodat ze inzien welke bullshit ze maken. De enige manier waarop deze game KAN verkopen is hypen want Fallout is het niet.
EDIT:
Oblivion with guns!![]()
![]()
en waarom geef je het dan een titel als Fallout mee (zeker als het enige recente spel met die naam , een matige shooter was), dat hoef je niet te doen voor de huidige gamer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
De hardcore fanbase moet je niet overschatten hoor, dat zijn er nooit meer dan 20.000 en laat daarvan dan 90% het spel kopen en maar 10% warez(ja ja ik ben een rasoptimist).
Nee, je krijgt nu iets wat door moet gaan voor een RPG maar vooral een FPS zal zijn met een verrot "semi-turn-based" (doe het helemaal of helemaal niet...) achtig gebeuren waar een fallout stempeltje op geplakt wordt maar niks met fallout te maken heeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
En als je daar nu eens vanaf stapt. Fallout komt never nooit meer terug in de vorm zoals jij die graag ziet. Dat gaat gewoon niet verkopen. En als je dit dan gewoon eens ziet als een kickass RPG met guns en een post apoc tintje en zelfs nog wat leukigheden uit Fallout... Heb je dan geen topper?
De hardcore fanbase moet je niet overschatten hoor, dat zijn er nooit meer dan 20.000 en laat daarvan dan 90% het spel kopen en maar 10% warez(ja ja ik ben een rasoptimist).
Jemig, wat ben jij negatief zegquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:51 schreef MazeMouse het volgende:
[..]
Nee, je krijgt nu iets wat door moet gaan voor een RPG maar vooral een FPS zal zijn met een verrot "semi-turn-based" (doe het helemaal of helemaal niet...) achtig gebeuren waar een fallout stempeltje op geplakt wordt maar niks met fallout te maken heeft.
En zoals ik zei: NWN2 heeft al aangetoond dat een "oude-stijl" Fallout zeker nog wel plaats zou hebben in deze markt. Fallout is altijd CRPG geweest. Het afspinsel FOBOS flopte omdat het dat NIET was.
Wat doet Beth? Ze kopieren de geflopte versie. Laten we hopen dat deze ook flopt zodat de volgende die de fallout licensie aanschaft wel een poging doet het origineel eer aan te doen.
Dit is gewoon licentie verkrachting. Plak er een bekende naam op en het verkoopt wel...
Ik ben een echte fan van meerdere dingen. Als dit ook maar gehint had dat het trouw zou blijven aan wat Fallout is (EEN CRPG) dan had hij al ver voor een officiele aankondiging in de pre-order gestaan. Dit ding zou ik waarschijnlijk nog niet eens uit de budgetbak vissen.
EDIT:
En inderdaad. De huidige consolegamer kent fallout waarschijnlijk inderdaad alleen van het POS verhaal. En de PC fallout-fans gaan een FOPOS kloon negeren.
Hooguit een enkele oblivion fan die de naam bethesda kent en zich aan iets post-apoc wil wagen zal deze game willen hebben in de vorm zoals hij nu gepresenteerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |