abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2006 @ 16:39:47 #1
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_44797417
Tijd voor een nieuw topic over de game die maar nooit uit komt: Fallout 3



Dit spel was eerst onder de licentie van Interplay maar zoals iedereen wel weet zijn die gare gasten failliet gegaan, en dan wordt het moeilijk om nog een spel te maken...

Bethesda kwam en kocht het over, Interplay mocht nog wel een MMORPG maken van fallout als ze dat zouden willen, maar de officiële spellen komen nu onder de vlag van Bethesda.
Nou valt te betwijfelen of dat wel een goede idee is, om bethesda d'r aan te laten werken, maar hun beweren dat zij het spel toch aan het ontwikkelen zijn.

Het spel zou verschijnen op de E3 van dit jaar (is al geweest) en het enige wat er kon worden gemerkt van Fallout 3 waren 2 posters:






Ik zelf kan er eigenlijk vrij weinig over die dingen zeggen, ik vind het eigenlijk lomp dat die gasten geen enkele informatie over fallout 3 hebben vrijgelaten, maar wel 2 posters, op vorige E3 gebeurde t zelfde.


Waarschijnlijk speelt het spel zich af aan de oostkust, en gebruikt het misschien dezelfde engine of misschien een opgevijzelde van Oblivion. Waarschijnlijk is het spel dus niet meer 2D Isometrisch.

Ikzelf baal daar wel van, want ik hoop niet dat die gasten fallout gaan verneuken door dr een baal graphics dr tegenaan te gooien, en dr een mainstream spel van maken zonder:
-Geweld (expliciet)
-Die kenmerkende zwarte humor
-Het leuke neerknallen van gasten op zeer brute wijze
-ander M rated kwaliteit

om zo een breder publiek en gamers van jongere leeftijd kunnen laten 'meegenieten'

Ik heb fallout 1 en 2 allebei gespeeld, beide vond ik ze masterlijk.
Maar goed die kwamen van hetzelfde handje, en het zag er ook precies hetzelfde uit. Fallout 2 kampte met wat problemen, zoals kinderen (je zag soms ineens text verschijnen, er hoort een kind onder te lopen, waarschijnlijk was 't te grof om kinderen te kunnen neerknallen , zeikerds ) of dat gasten je zo maar ineens aanvielen. Na een patch voor fallout 2 was die gefixed (nouja, die kinderen niet).

Het zal mij echt benieuwen hoe die zooi d'r uit gaat zien, en misschien kunnen we zelfs een glimps ervan opvangen op de volgende E3, want driekeer is scheepsrecht!

toch?

Fallout 3
  donderdag 28 december 2006 @ 16:41:28 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_44797459
Boh, ik stond daar in LA. Ik zag die poster en ik dacht even dat ik een beetje gek werd, want je mocht die booth niet zomaar in. Uiteindelijk was ik toch binnen en toen kwam ik toch van een koude kermis thuis, want het enige fallout 3 dat er was, was die poster.

Kan niet wachten!
pi_44797498
TVP
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_44797580
quote:
Nou valt te betwijfelen of dat wel een goede idee is, om bethesda d'r aan te laten werken
Mag ik vragen waarom? Bethesda heeft imo toch een aantal zeer puike spellen op de markt geflikkert.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 28 december 2006 @ 16:47:41 #5
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_44797632
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom? Bethesda heeft imo toch een aantal zeer puike spellen op de markt geflikkert.
Dit is het eeuwige probleem van de Fallout fan. Er is niemand die recht gaat doen aan het origineel, want het is vooral gebaseerd op nostalgische gevoelens en het oude team dat het gemaakt heeft bestaat niet meer. Bethesda is volgens mij een van de weinige studio's die wel recht zou kunnen doen aan de serie. Tuurlijk ze gaan het anders doen, maar verandering is niet per definitie slecht.
pi_44797731
O, ik moet er wel bij zeggen dat ik de eerste 2 delen helemaal niet ken
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 28 december 2006 @ 16:55:19 #7
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_44797826
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dit is het eeuwige probleem van de Fallout fan. Er is niemand die recht gaat doen aan het origineel, want het is vooral gebaseerd op nostalgische gevoelens en het oude team dat het gemaakt heeft bestaat niet meer. Bethesda is volgens mij een van de weinige studio's die wel recht zou kunnen doen aan de serie. Tuurlijk ze gaan het anders doen, maar verandering is niet per definitie slecht.
Tuurlijk is verandering niet slecht, maar goed je weet hoe dat tegenwoordig gaat, met games die zulk verschrikkelijke hoge verwachtingen hebben, MOET het haast wel slechter worden, aangezien iedereen die 'ouwe' gewend zijn.
Maar goed, ik kan natuurlijk ook totaal niet daar over oordelen want ik heb nog geen screens gezien of enige info gehoord.

Bij Oblivion hebben ze het ook over een IETWAT andere boeg gegooid, waar de 'echte' fans ook goed konden merken wat dat was, en niet echt blij waren, je kon namelijk alles worden wat je wou (nouja de echte gamers dan, zover ben ik niet eens gekomen) en waren de dungeons wél altijd nieuw, maar vaak eentonig.... Plus natuurlijk de verstelbare moeilijkheid en de level scaling die net iets té is...

Maar goed ik kan mij nog herinneren dat fallout ook wel een moeilijkheids knop had!
  Eindredactie Games donderdag 28 december 2006 @ 17:07:53 #8
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_44798152
Fallout-veteraan meldt*


Ik zat laatst even weer te kijken op Duckandcover.cx, kwam onder andere dit tegen. Wat een lolbroeken en dan die "box art" ook: lol.

"aardige" discussie over hoe het nieuwe deel eruit moet komen te zien: hier.

Ik ben zelf een behoorlijke fallout-junk geweest, heb er zeker een aantal jaar van genoten en zelfs nu nog af en toe de neiging om het spel opnieuw te installeren. Ik zou 't zeer vet vinden als F3 echt succesvol gereleased wordt, but I won't hold my breath. Het feit dat de press release door Bethesda in 2004 het laatste "nieuws" is van hun kant (op wat interviews na misschien) helpt ook niet echt.

Oh en Rick, doe es wat meer moeite steken in je OP
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_44798298
tvp
pi_44800263
Naar wat ik gelezen heb (en nog wel eens lees op No Mutants Allowed) schijnen ze iig wel recht aan te willen doen aan de "echte Fallout fans" dus ik vermoed dat ze niet gaan afwijken van Isometrisch en er sowieso een vorm van Turn Based Combat in laten zitten. Dus dat hopen we dan maar want als ze er net als met Oblivion een "dumbed down" versie van gaan maken is de serie ECHT dood

EDIT:
Ik ben overigens niet tegen First Person of Real-Time Combat zolang ze het maar op de goede manier uitvoeren. (het moet geen FPS met Fallout invloeden worden...)

[ Bericht 17% gewijzigd door MazeMouse op 28-12-2006 18:29:45 ]
*piep*
  Eindredactie Games donderdag 28 december 2006 @ 18:34:06 #11
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_44800640
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:20 schreef MazeMouse het volgende:
Naar wat ik gelezen heb (en nog wel eens lees op No Mutants Allowed) schijnen ze iig wel recht aan te willen doen aan de "echte Fallout fans" dus ik vermoed dat ze niet gaan afwijken van Isometrisch en er sowieso een vorm van Turn Based Combat in laten zitten. Dus dat hopen we dan maar want als ze er net als met Oblivion een "dumbed down" versie van gaan maken is de serie ECHT dood
Inderdaad, ze hebben overigens ook beloofd om het S.P.E.C.I.A.L.-systeem te bewaren .

Ik heb op NMA ook de interviews gelezen en inderdaad het meeste van wat ik lees is dat ze wel trouw willen blijven aan de oude stijl. Het zal uiteraard onmogelijk zijn om de game precies hetzelfde te houden, maar wat voor mij het belangrijkst is is de sfeer en de elementen die TS al noemde in de OP.
quote:
EDIT:
Ik ben overigens niet tegen First Person of Real-Time Combat zolang ze het maar op de goede manier uitvoeren. (het moet geen FPS met Fallout invloeden worden...)
Dat dus. Ik heb niet heel veel vertrouwen in de overschakeling naar FPS trouwens.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 28 december 2006 @ 19:39:44 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_44802769
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:20 schreef MazeMouse het volgende:


dus ik vermoed dat ze niet gaan afwijken van Isometrisch en er sowieso een vorm van Turn Based Combat in laten zitten.

Ik ben overigens niet tegen First Person of Real-Time Combat zolang ze het maar op de goede manier uitvoeren. (het moet geen FPS met Fallout invloeden worden...)
Als ze turn based eruit gaan doen, kan je net zo goed van een schaakspel een reactie spel maken.

En als ze FPS etc. gaan doen.... wtf, je gaat toch ook niet van Unreal Tournament ineens een schaakspel in 3rde persoons view maken?
pi_44807743
En trouwens, wie zegt dat Turn-Based en Isometric-View niet meer van deze tijd zijn verwijs ik meteen even door naar het grote succes van Neverwinter Nights en Neverwinter NIghts2...
Wel degelijk turn based door het "rounds and turns" systeem met als enige verschil dat iedereen in een round tegelijk zet ipv omstebeurt maar in het oude BG systeem was een optie dat je na iedere ronde automatisch pauzeerde.

Dus in een nutshell, turn based combat, SPECIAL en een vorm van third-person/isometric viewing is eigenlijk alles wat Fallout maakt (oke, vet verhaal en ultieme humor ook)
Dus misschien moet bethesda eens een schuin oogje naar de Aurora-engine werpen en daar de bruikbare dingen van stele.... eeeeh, lenen

EDIT:
Het combat systeem van WoW is real-time maar ook verre van het twitchgaming principe dat jij omschrijft
En in het Morrowind/Oblivion combat systeem heb ik ook nooit problemen met reactietijd gehad... nadeel is alleen dat de Morrowind/Oblivion combat gewoon uberhaupt kut is en die van WoW niet echt toepasbaar lijkt op de Fallout-combat
Maar er zijn dus wel degelijk real-time mogelijkheden die niet perse betekenen dat je ineens midden in een UT of Quake match terecht komt
*piep*
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:01:38 #14
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_44828545
Ja maar.......maar.......*huilt*

ik word poepziek van al die lompe spelletjes zoals WoW waar ik in een balkje moet gaan aflezen terwijl het 'real-time' is hoeveel damage ik doe. Ik wil gewoon tactisch en in alle rust mijn keuzes maken, en niet met dat D&D gedoe wat elke (MMO)RPG heeft.

*naja niet ELKE dan hihhihihihiihi
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:35:57 #15
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49299815
*kick *

Liam Neeson in Fallout 3
Fallout role written with Neeson in mind.
by Rob Burman, IGN UK
Click here to find out more!

UK, May 8, 2007 - Bethesda Softworks has revealed that world-famous actor Liam Neeson has signed up for a major role in Fallout 3 and will appear prominently throughout the entire game.

Speaking about his role in the upcoming post-apocalyptic title, Neeson said: "It's been a pleasure bringing the father to life and working with the wonderfully talented people at Bethesda on Fallout 3. I hope the fans of the franchise and the game will be excited by the results."

Todd Howard, executive producer of Fallout 3 said the role of the father was written with Neeson in mind and he "provides a dramatic tone for the entire game". He also added that Liam is "absolutely amazing to work with".

Bethesda has a strong history of signing famous actors for its games. Both Patrick Stewart and Sean Bean provided voices for Elder Scrolls IV: Oblivion.

---------------
Verder staat er een site online dat er over 24 dagen een teaser uit komt

http://fallout.bethsoft.com/
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:45:43 #16
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49300009
ik ben wel benieuwd eilk, Fallout 2 is een van mn favo spellen, en ik hoop dus ook echt dat het de trend daarvan doorzet.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 16:06:02 #17
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_49301846
Wat wel zeer verkeeeeeeenkerd is, is dat ik nu een dikke bug heb die ik veels te laat gezien heb met fallout 2.

In san fransisco heb je 2 van die martial artists, The Dragon en Lo Pan, ik ben daar zeer vroeg heen gegaan, en heb toen een bug geactiveerd dat lo pan in de ring blijft staan, en ik hem dus niet meer kan uitdagen
Nu moet ik zowat een savegame van een half jaar geleden (ingame) reloaden
pi_49303289
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 16:06 schreef RickoKun het volgende:
Wat wel zeer verkeeeeeeenkerd is, is dat ik nu een dikke bug heb die ik veels te laat gezien heb met fallout 2.

In san fransisco heb je 2 van die martial artists, The Dragon en Lo Pan, ik ben daar zeer vroeg heen gegaan, en heb toen een bug geactiveerd dat lo pan in de ring blijft staan, en ik hem dus niet meer kan uitdagen
Nu moet ik zowat een savegame van een half jaar geleden (ingame) reloaden
Fallout 2 zat helaas tjokvol bugs. Kan me nog herinneren dat ik bezig was met een missie, in totaal toch zeker 3/4 uur over gedaan. Om de missie te 'completen' moest ik met iemand in de stad praten maar die negeerde me gewoon, en er was geen nieuwe conversation optie.

En toch vond ik het een prachtige game. Was borderline perfect geweest zonder al die (quest) bugs...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 13 mei 2007 @ 17:13:41 #19
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_49336134
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 16:55 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Fallout 2 zat helaas tjokvol bugs. Kan me nog herinneren dat ik bezig was met een missie, in totaal toch zeker 3/4 uur over gedaan. Om de missie te 'completen' moest ik met iemand in de stad praten maar die negeerde me gewoon, en er was geen nieuwe conversation optie.

En toch vond ik het een prachtige game. Was borderline perfect geweest zonder al die (quest) bugs...
ik durf te wedden dat elke isometrische RPG met veel (random) sidequests enorm veel bugs bevat, ik ben er iig tot nu toe geen tegengekomen die vrij was van vervelende bugs iig.
  maandag 14 mei 2007 @ 09:40:53 #20
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49354082
Het schijnt dat dit artwork is voor de komende Fallout 3. Het is echter niet bevestigd, maar de look & feel lijkt wel heel erg op die van Fallout










bron: http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=695154
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_49354772
Artwork zegt helaas zo weinig. Ik hoop toch nog steeds vurig dat het niet first person wordt....
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 14 mei 2007 @ 14:15:07 #22
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_49363329
22 DAGEN@! !1o13ehowad
  maandag 14 mei 2007 @ 15:59:31 #23
13851 overhyped
Stop the hype
pi_49368022
Tja: Off: Oblivion with guns: ook leuk, maar geen fallout: of briljant... tja, ik kan in elk geval niet wachten
Want ik ben HYPER dan HYPER dan HYPER dan HYPE! Overhyped voor als je dat niet begrijpt
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:30:34 #24
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_49397046
Als dat gebeurd dan word die bethesda hard afgemaakt door al die die hard fans !
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:59:29 #25
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_49398008
Misschien handig om erbij te vermelden de fallout site met countdown: http://fallout.bethsoft.com/index.html
quote:
Bethesda Softworks® is pleased to announce that highly acclaimed international actor Liam Neeson will lead the cast providing voice work in Fallout 3
quote:
Fallout 2 was rated 15+ (not for immature audience) - will this trend continue with Fallout 3?
Pete Hines: It's going to be a mature game, that's always been the plan.

While I was overjoyed to hear that Fallout 3 is being given a second lease on life, I am curious about your target ESRB rating. Many gamers still remember that Morrowind was developed as a Teen rated sequel to a historically Mature series, and there is a growing concern that you may do the same to Fallout. Considering that the Fallout franchise has been mature themed in the extreme, what are currently your plans for the game as far as content (ESRB) is concerned?
Pete Hines: Right now we aren't prepared to talk about specifics. I wouldn't worry about the ESRB thing.

So is it safe to say that we can count on the more mature elements remaining intact?
Pete Hines: I would hope so. We don't plan to strip out important elements that made Fallout what it is. We want to remain true to the experience that made Fallout, well, Fallout.
ARTWORK:





btw moet het topic niet multi zijn? (xbox 360)
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:08:02 #26
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49398282
Fallout moet een pc game zijn. Heeft niks met consoles te maken

Overigens had ik de link naar die teaser-site ook al gepost
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:55:24 #27
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_49399902
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef Paxlie het volgende:
Fallout moet een pc game zijn. Heeft niks met consoles te maken
Dat dachten ze bij Oblivion ook... dus ga er maar van uit dat het niet pc only wordt.

Op hier staat ook veel informatie.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:57:27 #28
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_49399973
Tuurlijk wordt het geen PC-only
Dat zou wel extreem dom zijn. Verkoopcijfers die er toe doen lijken me handig
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:00:09 #29
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_49400059
Zijn er al eisen voor de pc ?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 mei 2007 @ 15:54:26 #30
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_49404811
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn er al eisen voor de pc ?
die zullen wel indentiek zijn aan Oblivion
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:29:52 #31
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_49406451
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

[..]

die zullen wel indentiek zijn aan Oblivion
Ja tuurlijk een game die zo'n beetje twee jaar later uit gaat komen heeft dezelfde eisen. Denk dat die toch wel een tikkeltje hoger zullen liggen en dat de game ook zeker Directx 10 gaat ondersteunen.
pi_49406860
Ik zal vast wel de enige zijn, maar ik heb nog nooit een Fallout game gespeeld
TVP
  dinsdag 15 mei 2007 @ 16:40:50 #33
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_49406908
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:39 schreef andre347 het volgende:
Ik zal vast wel de enige zijn, maar ik heb nog nooit een Fallout game gespeeld
TVP
moet je nu ook niet meer aan beginnen. Dan ga je je gruwelijk ergeren.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 17:21:47 #34
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_49408370
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 16:29 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ja tuurlijk een game die zo'n beetje twee jaar later uit gaat komen heeft dezelfde eisen. Denk dat die toch wel een tikkeltje hoger zullen liggen en dat de game ook zeker Directx 10 gaat ondersteunen.
klopt,

vaarwel walgelijk grote wereld waar je in kon rondlopen!
  maandag 21 mei 2007 @ 09:13:49 #35
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_49595996
Nieuwe art van de site.

pi_49602724
nog een Fallout fan hier. ik ben nog steeds erg sceptisch tegenover bethesda. de Fallout franchise is gewoon te vaak 'opnieuw uitgevonden' met gruwelijke resultaten als gevolg.

als ik zo naar de art-work kijk, voorspel ik dat het op z'n minst mogelijk is om in FP te spelen. die vis bijvoorbeeld...nogal onlogisch om die in een isometrische game te stoppen. maar we zullen zien...
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  maandag 21 mei 2007 @ 12:51:22 #37
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_49603232
Ik heb ooit wel eens Fallout gespeeld maar kan me er niet veel meer van herrineren alleen dat ik het echt een tof spel vond dus deze haal ik zowiezo.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 21 mei 2007 @ 19:07:56 #38
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_49617016
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:13 schreef KaiN het volgende:
Nieuwe art van de site.

[afbeelding]
Zal toch wel niet dezelfde boot zijn als met fallout 2? (FOB, etc.)
pi_49617449
quote:
Op maandag 21 mei 2007 19:07 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Zal toch wel niet dezelfde boot zijn als met fallout 2? (FOB, etc.)
Lijkt me ook niet.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:16:12 #40
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_49651722
Net 10 minuten online:

  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:59:16 #41
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_49653261
holy fuck die is vet
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 22 mei 2007 @ 23:34:13 #42
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_49669087
Concept art zegt geen fuck ...

Je kan ook een lada extreem mooi tekenen, maar het is in het echt nog steeds geen ferrari ^^

Eerst demo of trailer zien met ingame content een geen gerenderde filmpjes of afbeeldingen.
Dum de dum
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:00:19 #43
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_49674400
Je kan wel zien dat ze ook bij Bethesda de sfeer van fallout in beeld kunnen krijgen. Nu zeggen deze art's nog niet erg veel maar het is beter dan niks.
Nog 2 weken en dan komt de teaser Misschien krijgen we dan meer duidelijkheid of het meer richting oude stijl zit of dat het oblivion in een fallout jasje wordt. Ik hoop zelf heel erg dat het gewoon nog steeds van beetje bovenaf gezien is en turn based vechten. Ik geloof er eigenlijk niet in dat Bethesda dit zal doen.

Uiteindelijk zal ik waarschijnlijk alles wel kopen wat Fallout heet.
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:07:58 #44
111656 Poit
12-08-12
pi_49674565
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef KaiN het volgende:
Net 10 minuten online:

[afbeelding]
Heel goed stukje artwork. Bij de eerdere drie had ik nog niet echt een fallout gevoel als eerder maar dit is Fallout pur sang. Precies zoals ik het me herinner, donker kleurenpallet, veel crap en wrakken. Heerlijk! Laat de announcement maar komen jongens!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:15:56 #45
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_49676246
Ik weet niet in hoeverre de concept art eruit zal zien zoals het uiteindelijk in het spel wordt. Of dit ook daadwerkelijke locaties worden is niet bekend. Ontwikkelaar MrSmileyFaceDude zei het volgende:
quote:
Mullins made these pictures for us before Oblivion shipped.
Link: http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=699405
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:18:14 #46
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_49676320
Ook wel leuk om de analyse van de art te zien: http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=2213
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:13:38 #47
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_49696392
Als ze het 1st person doen dan ga ik het niet kopen, dan zie ik wel hoe ik eraankom, gewoon uit protest.
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:58:02 #48
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_49719024
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef KaiN het volgende:
Net 10 minuten online:

[afbeelding]
Dat ziet er mooi uit. Alleen nog hopen dat het spel die donkere humor behoudt en geen fps wordt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 15:32:55 #49
172358 oddman
Introspecteur
pi_49766391
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:13 schreef KaiN het volgende:
Nieuwe art van de site.

[afbeelding]


...en dat zeg ik niet vaak.
Shi-it dat ziet er goed uit.

(oh, overigens hardcore fan hier who may or may not be one of the 11 angry guys who visit NoMutantsAllowed)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:40:53 #50
111656 Poit
12-08-12
pi_49923278

En weer een nieuwe artwork, vind deze weer iets minder dan de vorige.
Nog maar een weekje trouwens
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:14:44 #51
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_49924450
Hey weer wat nieuws
Vind deze ook wel minder. Ik vind deze zelfs het minste Fallout gevoel geven van allemaal.

TEASER TEASER TEASER!!! Hopelijk geeft die een inzicht in welke insteek ze nemen que 1st person/ 3th person, TB of niet enzo.
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:19:40 #52
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_49926929
OOHHH WEEEEE

als er géén :

-turn based
- isometrische view

inzitten!!
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:21:12 #53
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_49926968
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:19 schreef RickoKun het volgende:
OOHHH WEEEEE

als er géén :

-turn based
- isometrische view

inzitten!!
Ik zet mn geld iig op het tegendeel van het laatste.
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:04:59 #54
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_49928457
gvd

Ik weet niet of dit goed komt!
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:05:14 #55
172358 oddman
Introspecteur
pi_49958108
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:04 schreef RickoKun het volgende:
gvd

Ik weet niet of dit goed komt!
Jankerd.

Het 'Fallout-gevoel' is niet afhankelijk van mechanics.
Het heeft te maken met sfeer en manier van spelen, niet of je van boven of van de zijkant kijkt.

Besides,
als het je niet bevalt, dan koop je het toch niet?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:25:03 #56
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_49962726
Ik vind een deel van het fallout gevoel echt wel door Turn-based systeem komen. Gewoon het gevoel van alles plannen en uitrekenen met je punten enzo.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:48:26 #57
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_49971672
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:05 schreef oddman het volgende:

[..]

Jankerd.

Het 'Fallout-gevoel' is niet afhankelijk van mechanics.
Het heeft te maken met sfeer en manier van spelen, niet of je van boven of van de zijkant kijkt.

Besides,
als het je niet bevalt, dan koop je het toch niet?
Noem me geen jankerd, ik heb er gewoon geen zin in dat die paupers met oblivion achtige shit op de proppen komen.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:22:35 #58
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_50087611
Nog maar 2 dagen en dan weten we hopelijk meer
  maandag 4 juni 2007 @ 12:35:14 #59
111656 Poit
12-08-12
pi_50087948
Almost teaser time indeed. Ben heel erg benieuwd.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_50090268
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:05 schreef oddman het volgende:

[..]

Jankerd.

Het 'Fallout-gevoel' is niet afhankelijk van mechanics.
Het heeft te maken met sfeer en manier van spelen, niet of je van boven of van de zijkant kijkt.

Besides,
als het je niet bevalt, dan koop je het toch niet?
Dude, het fallout gevoel is weldegelijk afhankelijk van:
1: Verhaal
2: SPECIAL
3: Turn Based (combat tactisch uitvoeren)

3D zou nog wel mee te leven zijn zolang het 3rd person met een vrije camera is (beetje Neverwinter Nights)
First person zou de speelstijl te enorm veranderen (Fallout was altijd point & click. FPS controls passen gewoon niet in het fallout-gevoel)

Besides:
Het kan alsnog wel een goed spel zijn zonder deze dingen maar het is dan gewoon geen fallout.
*piep*
  maandag 4 juni 2007 @ 14:06:56 #61
111656 Poit
12-08-12
pi_50090703
Fallout gevoel is bij mij heel sterk de muziek en het intro, hoop stiekem ook dat Mark Morgan weer de soundtrack doet. Daarnaast de zwarte humor en heerlijke turn based actie.
Daarnaast mogen PIP en the GECK ook zeker niet ontbreken.
Louis Armstrong's A Kiss To Build A Dream On is in mijn ogen het beste nummer wat ik ooit in een game gehoord heb. Perfect geplaatst en sfeerbepalend.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  maandag 4 juni 2007 @ 16:47:27 #62
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_50095634
quote:
Bethesda is in EST so i'd guess we have about 13 hours 45 minutes to go. that's if they put the teaser up at midnight.
Dus hopelijk morgen ochtend te checken
pi_50119842
hij komt hij komt!
blleeehhhh
  Eindredactie Games dinsdag 5 juni 2007 @ 11:01:53 #64
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_50120679
Nog één dag !!!111één!


Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_50121350
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef 2dope het volgende:
Nog één dag !!!111één!
Hij hoort vandaag toch te komen?
blleeehhhh
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:07:32 #66
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_50126564
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:06 schreef Poit het volgende:

Louis Armstrong's A Kiss To Build A Dream On is in mijn ogen het beste nummer wat ik ooit in een game gehoord heb. Perfect geplaatst en sfeerbepalend.
Heel erg vet ja, dat lied, ik denk dat ik em ga downen
De muziek is altijd passend ja, en ik vind persoonlijk dat de muziek bij die teaser site ook wel redelijk goed zit.
pi_50126864
Damn, kan niet wachten. Hoop zo dat we niet teleurgesteld worden met een post-apocalyptische Oblivion.

Pleeeeeeeeease geen first person....
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:30:56 #68
172358 oddman
Introspecteur
pi_50127330
Okay, Fallout-gevoel verschilt ontegenzeggelijk van persoon tot persoon.
Wat het voor mij Fallout maakt:
De Pip-boy
Vault-Boy
Soundtrack
Kinky Super Mutants
Powered Armor
Turbo Plasma Rifle
Bloody Mess
Perks
Blauwe Vault-pakkies
Conspiracies
Overseers
Semi-lineaire storyline ja, lineaire gameplay nee
2mm ammo
Atmosferische soundtrack (<- deze is heel erg belangrijk!)
Called Shots to the Groin
Called Shots to the Eyes
Suicidale AIs
Prachtige textures en omgevingen
Scherpe dialogen
Iguana-on-a-stick
Cynische postapocalyptische humor
Een zesde teen
SPECIAL
Unieke locaties, veel
Unieke, herkenbare, memorabele karakters (remember Harold? Vic? Sulik? de Wright familie? Myron?)
Geheime militaire bases
Turn-based combat, jawel
Isometric view, ook wel.

Maar zonder turn-based en isometric view is het minder, maar wel nog steeds fallout.
Hoe meer van bovenstaande factoren hoe beter, maar ja, 't is natuurlijk geen black isle meer.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:39:14 #69
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_50127606
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:30 schreef oddman het volgende:
Okay, Fallout-gevoel verschilt ontegenzeggelijk van persoon tot persoon.
Wat het voor mij Fallout maakt:
De Pip-boy
Vault-Boy
Soundtrack
Kinky Super Mutants
Powered Armor
Turbo Plasma Rifle
Bloody Mess
Perks
Blauwe Vault-pakkies
Conspiracies
Overseers
Semi-lineaire storyline ja, lineaire gameplay nee
2mm ammo
Atmosferische soundtrack (<- deze is heel erg belangrijk!)
Called Shots to the Groin
Called Shots to the Eyes
Suicidale AIs
Prachtige textures en omgevingen
Scherpe dialogen
Iguana-on-a-stick
Cynische postapocalyptische humor
Een zesde teen
SPECIAL
Unieke locaties, veel
Unieke, herkenbare, memorabele karakters (remember Harold? Vic? Sulik? de Wright familie? Myron?)
Geheime militaire bases
Turn-based combat, jawel
Isometric view, ook wel.

Maar zonder turn-based en isometric view is het minder, maar wel nog steeds fallout.
Hoe meer van bovenstaande factoren hoe beter, maar ja, 't is natuurlijk geen black isle meer.
Als je er een RTS van maakt, is het ook nog steeds fallout dus?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:55:18 #70
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_50128075
Voor de befnekken die geen zin hebben om die teasersite op pagina 1 te vinden:

http://fallout.bethsoft.com/
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:26:22 #71
111656 Poit
12-08-12
pi_50129084
Pagina laad bij mij niet op het moment, zullen ze hem aan het updaten zijn????

-edit
oh wacht, hij doet het weer, still please stand by scherm...
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_50129840
Ik kan de site al zeker een half uur niet meer bereiken, zou het dan toch bijna zo ver zijn?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_50130150
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:47 schreef Richardfun het volgende:
Ik kan de site al zeker een half uur niet meer bereiken, zou het dan toch bijna zo ver zijn?
of dr zitten wat miljoen mensen op de site in hoop de teaser te kunnen downloaden
blleeehhhh
pi_50133918
hij is errrrrrrrrrrrrrrr, downloaden maaaaaaaaaaaaaar!
http://fallout.bethsoft.com/#
blleeehhhh
pi_50134614
Heeft iemand hier al andere mirrors gevonden. WP weigert dienst, en bij Fileshack is er een wachtrij van anderhalf uur...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:28:14 #76
111656 Poit
12-08-12
pi_50134856
Deze
haal ik hem vandaan.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_50134918
Herfst 2008, dat duurt te laaaaaaaaaaaaaaaaang

Vette teaser wel btw. Isometric zal het echt niet worden, maar dan maar third person. Hoop iig dat het niet 1st person zal worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_50134940
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:49:20 #79
92771 Un4
War....
pi_50135506
Het sfeertje weten ze wel redelijk neer te zetten, ben benieuwd hoe de gameplay eruit komt te zien. En ze hadden de platforms er wel even bij mogen zetten. Maar ga er toch wel vanuit dat de 360 daar bij hoort.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:50:24 #80
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50135550
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef Un4 het volgende:
Het sfeertje weten ze wel redelijk neer te zetten, ben benieuwd hoe de gameplay eruit komt te zien. En ze hadden de platforms er wel even bij mogen zetten. Maar ga er toch wel vanuit dat de 360 daar bij hoort.
want?
ik vind dit nou dus echt typisch een pc game
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:53:08 #81
92771 Un4
War....
pi_50135648
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef Paxlie het volgende:

[..]

want?
ik vind dit nou dus echt typisch een pc game
Kheb anders nog niks van de gameplay gezien..

Oblivion kwam ook naar de 360 en later ook de PS3. En aangezien die het erg goed deed lijkt het me een stomme zet om het niet op de consoles te releasen. En hij draait op dezelfde engine als oblivion als ik het goed heb.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:56:05 #82
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50135742
Ik denk en hoop ook wel dat die naar de 360 komt. Maar die kans lijkt me zeer groot.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:57:00 #83
111656 Poit
12-08-12
pi_50135770
War, war never changes...
M'n twijfels blijven of het een goede game gaat worden. In elk geval weer goede muziek, oude buizen versterkers, PIP, brute soldier... Maar ik blijf hopen op turn based battles.. Al heb ik daar inmiddels toch m'n twijfels over...
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_50138984
Brute soldier inderdaad.... maar viel iemand ook op dat die soldier een ouderwetse Fallout1 Power Armor droeg?
EN KIPPENVEL bij het "War..." (En daarna "war never changes" tegelijk met het filmpje zeggen....)

Ultieme teaser, zelfs de GTA4 teaser/trailer kwam niet in de buurt.

Dus:
1: Setting hebben ze goed
2: Muziek... perfecte nummer... Staat als sinds deel 1 in mijn winamp lijst en ik vond het toen al vreemd dat ze die niet gebruikten.
3: Power armor old-school style
4: FOUR MAGIC WORDS! Ron Perlman blijft een held... (4 woorden en ik heb geen idee hoe die vent eruit ziet maar ik kan FO1, FO2 en FOT intro's volledig uit het hoofd nalullen...)

Als ze nu de rest maar goed doen...

EDIT:
gepikt van Voodoo Extreme:
1) Yes, that's in-engine (in-engine means it's done with game assets in our rendering engine, but isn't done real-time. If it was done in real-time, that'd be gameplay footage. This isn't something, for example, that was sent to some house [e.g. Blur Studios] so they could build assets and render it out, and create something for us to release [e.g. Dawn of War 40K intro cinematic]).
2) Yes, that's The Ink Spots singing "I Don't Want to Set the World On Fire"
3) Yes, that's Ron Perlman [voiceover man extraordinaire of Fallout 1 and 2; his lines were recently recorded for the trailer].

IN-engine...
3D game dus waarschijnlijk. Goed, zolang het dan maar geen Oblivion-met-guns of STALKER-FPS wordt
*piep*
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:25:40 #85
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50139449
Trailers was wel erg sfeervol ja heb wel goede hoop dat het een leuk spel gaat worden.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_50140518
Nu ik er nog een aantal keren naar heb gekeken:
-Dat dashboard van die bus ziet er ernstig "plat" uit.
-Chauffeursstoel ook wat hoekig
-Het dak van de bus is ook wel erg vlak
-Kleine skateboardje heeft weinig detail, evenals het vrachtwagentje.
-En die bank waar het op staat lijkt direct geript uit "Mafia: The City of Lost Heaven"
-Vlakke vormen van de Power Armor

Dit doet mij vermoeden dat ze OF nog een hele berg werk te verzetten hebben en Fall2008 ernstig optimistisch is OF het detail bewust laag gehouden wordt omdat het NIET first person gaat zijn en zulke dingen dan toch niet opvallen in Isometrisch view.
*piep*
pi_50141716
MazeMouse, hij komt ook naar de ps3 en 360, dus vergeet isometric maar. En ik ben bang dat we turn based ook wel kunnen shaken nu...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:14:56 #88
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50141765
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef Richardfun het volgende:
MazeMouse, hij komt ook naar de ps3 en 360, dus vergeet isometric maar. En ik ben bang dat we turn based ook wel kunnen shaken nu...
neuh, zegt helemaal niks
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:17:41 #89
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_50141886
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef Richardfun het volgende:
MazeMouse, hij komt ook naar de ps3 en 360, dus vergeet isometric maar. En ik ben bang dat we turn based ook wel kunnen shaken nu...
Ik heb er net over nagedacht, en ik vind dat ze het turnbased er zeker in moeten laten zitten.
Isometrisch? Ja, dat kunnen we zeker wel vergeten. Misschien dat het tot een mogelijkheid hoort...

Maar echt, ik hoop ECHT uit het diepste van mijn hart dat ze er geen fucking fps shooter van maken.

Maar ik denk dat bethesda zelf ook wel weet wat ze dan op hun dak halen als ze dat wél doen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 08:54:42 #90
111656 Poit
12-08-12
pi_50152875
Ik denk dat Bethesda toch voor de FPS aanpak gaat omdat het met Oblivion "ook zo goed uitpakte". Spel werd goed gerecenseerd en goed verkocht, desalniettemin vond ik er echt geen zak aan en de massa (blijkbaar) wel. Dat ik het niet leuk vond is niet hun probleem, zolang de massa maar koopt.
Nogmaals, ik hoop het niet maar ben bang van wel, de tijd zal het leren.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:30:08 #91
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_50153635
Nou een hoop mensen zeiken tegenwoordig op Oblivion volgens mij.

En wat me opviel aan de teaser is inderdaad de detail zoals MazleMouse zegt. Op het eerste gezicht lijkt het gedetailleerd maar sommige dingen ljiken niet echt af. Kleine hoop op turn based en iso vieuw maar ik denk eigenlijk dat we dat kunnen vergeten.

Verder gaf de teaser wel een fallout gevoel dus daar ben ik wel blij mee. In Fallout 1 en 2 had je ook wel zulk soort filmpjes. (niet zo mooi maar gaven hetzelfde gevoel)
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:54:44 #92
111656 Poit
12-08-12
pi_50154338
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:30 schreef KaiN het volgende:
Nou een hoop mensen zeiken tegenwoordig op Oblivion volgens mij.

En wat me opviel aan de teaser is inderdaad de detail zoals MazleMouse zegt. Op het eerste gezicht lijkt het gedetailleerd maar sommige dingen ljiken niet echt af. Kleine hoop op turn based en iso vieuw maar ik denk eigenlijk dat we dat kunnen vergeten.

Verder gaf de teaser wel een fallout gevoel dus daar ben ik wel blij mee. In Fallout 1 en 2 had je ook wel zulk soort filmpjes. (niet zo mooi maar gaven hetzelfde gevoel)
Het blijft een teaser natuurlijk, dingen die er nu onafgewerkt uitzien krijgen nog genoeg tijd om bijgewerkt te worden. Daarnaast is herst 2008 een streefdatum die altijd nog uit kan lopen.
En oblivion, het viel mij ook op dat het een populair afzeikspel is geworden, toch stamt mijn mening uit de eerste speelervaring die ik er mee heb gehad. In mijn ogen is (maar misschien wel was dmv patches) het buggy, gaat het vechten houterig als wat en vond ik het erg onoverzichtelijk.
Maar misschien, als ze dit allemaal finetunen en er toch stiekem turn based battles ingooien dan zie ik het heel niet somber in.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:34:27 #93
172358 oddman
Introspecteur
pi_50157363
Kan trailer niet kijken, wat jammer is.
Als het geluid goed zit is dat al een goed teken.

En ook ik hoop vurig dat het alsjeblieft niet 1st person wordt.
We hoeven geen shooter, we willen een isometrisch RPG. Bij voorkeur Turn-Based, alhoewel het met Baldur's Gate ook 'real-time' wel vermakelijk was. Je kan in ieder geval pauseren.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:35:12 #94
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50157392
of gewoon een hele vrije camera die je overal kan plaatsen. Dat lijkt me echt het vetste
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:43:45 #95
111656 Poit
12-08-12
pi_50157702
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:34 schreef oddman het volgende:
Kan trailer niet kijken, wat jammer is.
Als het geluid goed zit is dat al een goed teken.

En ook ik hoop vurig dat het alsjeblieft niet 1st person wordt.
We hoeven geen shooter, we willen een isometrisch RPG. Bij voorkeur Turn-Based, alhoewel het met Baldur's Gate ook 'real-time' wel vermakelijk was. Je kan in ieder geval pauseren.
Dat heeft Fallout tactics ook geprobeerd maar was in mijn ogen niet echt succesvol. Doe maar gewoon turn based.
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:35 schreef Paxlie het volgende:
of gewoon een hele vrije camera die je overal kan plaatsen. Dat lijkt me echt het vetste
Vrije camera zal geen probleem moeten zijn met de 3d modellen. Zolang er maar een goede 3d person view in zit, die dan het liefst isometrisch kan en niet idioot achter je aanhobbelt...
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:54:18 #96
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_50158114
Overigens hoop ik ook dat ze gewoon gaan bouwen voor 18 jaar en ouder. Ik eis gigantische critical hits die enorm grafisch zijn uitgewerkt
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:55:37 #97
111656 Poit
12-08-12
pi_50158167
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Paxlie het volgende:
Overigens hoop ik ook dat ze gewoon gaan bouwen voor 18 jaar en ouder. Ik eis gigantische critical hits die enorm grafisch zijn uitgewerkt

Ja, dat vond ik nog een van de vetste dingen, een unit echt letterlijk aan gort knallen.. heerlijk
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:24:45 #98
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_50159252
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Paxlie het volgende:
Overigens hoop ik ook dat ze gewoon gaan bouwen voor 18 jaar en ouder. Ik eis gigantische critical hits die enorm grafisch zijn uitgewerkt
Gelukkig is er door de makers al meerdere keren aangegeven dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken en dat ze het niet minder extreem gaan maken om het beschikbaar te stellen voor jonger publiek. Dus ik verwacht gewoon weer bloody gore en drugs.
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:40:28 #99
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_50159709
Maar serieus, waarom zouden ze nou turn-based shit gaan strippen?!

Hadden ze het dan beter niet Fallout Renegade ofzo kunnen noemen? Als het een vervolg is horen de kritische punten van de serie er bij te zitten. Waarom er nou een ander genre van maken?
pi_50159714
Mwa, wat ik overal lees is dat ze vooral het "serieuze" fallout1 als voorbeeld nemen.
Dus dan zou je eigenlijk moeten denken dat ze gaan voor Turn Based, Isometric, Weinig flauwe humor, Veel zwarte humor, Mature-rating.
En er kan nog een hoop gebeuren. Maar het feit dat die trailer op sommige details nog aardig low-poly was doet mij vermoeden dat we "NIET" met een first person te maken gaan krijgen omdat dan ALLES zwaar gedetaileerd moet zijn.

Plus, bij Oblivion sloot het FP standpunt perfect aan op eerdere delen. De volledige Elder Scrolls serie is First Person namelijk. En ik moet eerlijk zeggen, hoe houterig en gaar het soms speelt, ik zou het voor Elder Scrolls niet anders willen.
Dus Beth zal zelf ook wel begrijpen dat een Isometrisch 2D spel met een hele schare volgelingen het niet echt in "their own best interest" is om daar ineens een first person realtime "oblivion-with-guns" van te maken.
Ik neem aan dat ze ook hebben gekeken naar de Fallout:POS (eeh BOS) flop en daar al gemerkt hebben hoe enorm afhankelijk de franchise is van de kritische fans en die game was in 3rd person. En er zijn inmiddels toch al wel miljoenen fans van de eerste 2 delen wereldwijd dus ik persoonlijk zou het een ENORM risico vinden als ze van de vertrouwde formule toch iets heel anders zouden gaan maken.
(jaja, het is "bethesda" en er zal flink geslingerd worden met "makers van oblivion" maar Oblivion steunde ook op het "elder scrolls" naampje hoor. Dus deze game zal ZEER HEFTIG leunen op de fallout naam en dan moet het gewoon een dijk van een spel worden)
*piep*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')