Mag ik vragen waarom? Bethesda heeft imo toch een aantal zeer puike spellen op de markt geflikkert.quote:Nou valt te betwijfelen of dat wel een goede idee is, om bethesda d'r aan te laten werken
Dit is het eeuwige probleem van de Fallout fan. Er is niemand die recht gaat doen aan het origineel, want het is vooral gebaseerd op nostalgische gevoelens en het oude team dat het gemaakt heeft bestaat niet meer. Bethesda is volgens mij een van de weinige studio's die wel recht zou kunnen doen aan de serie. Tuurlijk ze gaan het anders doen, maar verandering is niet per definitie slecht.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Bethesda heeft imo toch een aantal zeer puike spellen op de markt geflikkert.
Tuurlijk is verandering niet slecht, maar goed je weet hoe dat tegenwoordig gaat, met games die zulk verschrikkelijke hoge verwachtingen hebben, MOET het haast wel slechter worden, aangezien iedereen die 'ouwe' gewend zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dit is het eeuwige probleem van de Fallout fan. Er is niemand die recht gaat doen aan het origineel, want het is vooral gebaseerd op nostalgische gevoelens en het oude team dat het gemaakt heeft bestaat niet meer. Bethesda is volgens mij een van de weinige studio's die wel recht zou kunnen doen aan de serie. Tuurlijk ze gaan het anders doen, maar verandering is niet per definitie slecht.
Inderdaad, ze hebben overigens ook beloofd om het S.P.E.C.I.A.L.-systeem te bewarenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:20 schreef MazeMouse het volgende:
Naar wat ik gelezen heb (en nog wel eens lees op No Mutants Allowed) schijnen ze iig wel recht aan te willen doen aan de "echte Fallout fans" dus ik vermoed dat ze niet gaan afwijken van Isometrisch en er sowieso een vorm van Turn Based Combat in laten zitten. Dus dat hopen we dan maar want als ze er net als met Oblivion een "dumbed down" versie van gaan maken is de serie ECHT dood
Dat dus. Ik heb niet heel veel vertrouwen in de overschakeling naar FPS trouwens.quote:EDIT:
Ik ben overigens niet tegen First Person of Real-Time Combat zolang ze het maar op de goede manier uitvoeren. (het moet geen FPS met Fallout invloeden worden...)
Als ze turn based eruit gaan doen, kan je net zo goed van een schaakspel een reactie spel maken.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:20 schreef MazeMouse het volgende:
dus ik vermoed dat ze niet gaan afwijken van Isometrisch en er sowieso een vorm van Turn Based Combat in laten zitten.
Ik ben overigens niet tegen First Person of Real-Time Combat zolang ze het maar op de goede manier uitvoeren. (het moet geen FPS met Fallout invloeden worden...)
Fallout 2 zat helaas tjokvol bugs. Kan me nog herinneren dat ik bezig was met een missie, in totaal toch zeker 3/4 uur over gedaan. Om de missie te 'completen' moest ik met iemand in de stad praten maar die negeerde me gewoon, en er was geen nieuwe conversation optie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:06 schreef RickoKun het volgende:
Wat wel zeer verkeeeeeeenkerd is, is dat ik nu een dikke bug heb die ik veels te laat gezien heb met fallout 2.
In san fransisco heb je 2 van die martial artists, The Dragon en Lo Pan, ik ben daar zeer vroeg heen gegaan, en heb toen een bug geactiveerd dat lo pan in de ring blijft staan, en ik hem dus niet meer kan uitdagen
Nu moet ik zowat een savegame van een half jaar geleden (ingame) reloaden
ik durf te wedden dat elke isometrische RPG met veel (random) sidequests enorm veel bugs bevat, ik ben er iig tot nu toe geen tegengekomen die vrij was van vervelende bugs iig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:55 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Fallout 2 zat helaas tjokvol bugs. Kan me nog herinneren dat ik bezig was met een missie, in totaal toch zeker 3/4 uur over gedaan. Om de missie te 'completen' moest ik met iemand in de stad praten maar die negeerde me gewoon, en er was geen nieuwe conversation optie.
En toch vond ik het een prachtige game. Was borderline perfect geweest zonder al die (quest) bugs...
quote:Bethesda Softworks® is pleased to announce that highly acclaimed international actor Liam Neeson will lead the cast providing voice work in Fallout 3
ARTWORK:quote:Fallout 2 was rated 15+ (not for immature audience) - will this trend continue with Fallout 3?
Pete Hines: It's going to be a mature game, that's always been the plan.
While I was overjoyed to hear that Fallout 3 is being given a second lease on life, I am curious about your target ESRB rating. Many gamers still remember that Morrowind was developed as a Teen rated sequel to a historically Mature series, and there is a growing concern that you may do the same to Fallout. Considering that the Fallout franchise has been mature themed in the extreme, what are currently your plans for the game as far as content (ESRB) is concerned?
Pete Hines: Right now we aren't prepared to talk about specifics. I wouldn't worry about the ESRB thing.
So is it safe to say that we can count on the more mature elements remaining intact?
Pete Hines: I would hope so. We don't plan to strip out important elements that made Fallout what it is. We want to remain true to the experience that made Fallout, well, Fallout.
Dat dachten ze bij Oblivion ook... dus ga er maar van uit dat het niet pc only wordt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef Paxlie het volgende:
Fallout moet een pc game zijn. Heeft niks met consoles te maken
die zullen wel indentiek zijn aan Oblivionquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Zijn er al eisen voor de pc ?
Ja tuurlijk een game die zo'n beetje twee jaar later uit gaat komen heeft dezelfde eisen. Denk dat die toch wel een tikkeltje hoger zullen liggen en dat de game ook zeker Directx 10 gaat ondersteunen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
die zullen wel indentiek zijn aan Oblivion
moet je nu ook niet meer aan beginnen. Dan ga je je gruwelijk ergeren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:39 schreef andre347 het volgende:
Ik zal vast wel de enige zijn, maar ik heb nog nooit een Fallout game gespeeld
TVP![]()
klopt,quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja tuurlijk een game die zo'n beetje twee jaar later uit gaat komen heeft dezelfde eisen. Denk dat die toch wel een tikkeltje hoger zullen liggen en dat de game ook zeker Directx 10 gaat ondersteunen.
Lijkt me ook niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zal toch wel niet dezelfde boot zijn als met fallout 2? (FOB, etc.)
Heel goed stukje artwork. Bij de eerdere drie had ik nog niet echt een fallout gevoel als eerder maar dit is Fallout pur sang. Precies zoals ik het me herinner, donker kleurenpallet, veel crap en wrakken. Heerlijk! Laat de announcement maar komen jongens!!quote:
Link: http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=699405quote:Mullins made these pictures for us before Oblivion shipped.
Dat ziet er mooi uit. Alleen nog hopen dat het spel die donkere humor behoudt en geen fps wordt.quote:
quote:
Ik zet mn geld iig op het tegendeel van het laatste.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:19 schreef RickoKun het volgende:
OOHHH WEEEEE
als er géén :
-turn based
- isometrische view
inzitten!!
Jankerd.quote:
Noem me geen jankerd, ik heb er gewoon geen zin in dat die paupers met oblivion achtige shit op de proppen komen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:05 schreef oddman het volgende:
[..]
Jankerd.
Het 'Fallout-gevoel' is niet afhankelijk van mechanics.
Het heeft te maken met sfeer en manier van spelen, niet of je van boven of van de zijkant kijkt.
Besides,
als het je niet bevalt, dan koop je het toch niet?
Dude, het fallout gevoel is weldegelijk afhankelijk van:quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:05 schreef oddman het volgende:
[..]
Jankerd.
Het 'Fallout-gevoel' is niet afhankelijk van mechanics.
Het heeft te maken met sfeer en manier van spelen, niet of je van boven of van de zijkant kijkt.
Besides,
als het je niet bevalt, dan koop je het toch niet?
Dus hopelijk morgen ochtend te checkenquote:Bethesda is in EST so i'd guess we have about 13 hours 45 minutes to go. that's if they put the teaser up at midnight.
Hij hoort vandaag toch te komen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef 2dope het volgende:
Nog één dag !!!111één!
Heel erg vet ja, dat lied, ik denk dat ik em ga downenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:06 schreef Poit het volgende:
Louis Armstrong's A Kiss To Build A Dream On is in mijn ogen het beste nummer wat ik ooit in een game gehoord heb. Perfect geplaatst en sfeerbepalend.
Als je er een RTS van maakt, is het ook nog steeds fallout dus?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:30 schreef oddman het volgende:
Okay, Fallout-gevoel verschilt ontegenzeggelijk van persoon tot persoon.
Wat het voor mij Fallout maakt:
De Pip-boy
Vault-Boy
Soundtrack
Kinky Super Mutants
Powered Armor
Turbo Plasma Rifle
Bloody Mess
Perks
Blauwe Vault-pakkies
Conspiracies
Overseers
Semi-lineaire storyline ja, lineaire gameplay nee
2mm ammo
Atmosferische soundtrack (<- deze is heel erg belangrijk!)
Called Shots to the Groin
Called Shots to the Eyes
Suicidale AIs
Prachtige textures en omgevingen
Scherpe dialogen
Iguana-on-a-stick
Cynische postapocalyptische humor
Een zesde teen
SPECIAL
Unieke locaties, veel
Unieke, herkenbare, memorabele karakters (remember Harold? Vic? Sulik? de Wright familie? Myron?)
Geheime militaire bases
Turn-based combat, jawel
Isometric view, ook wel.
Maar zonder turn-based en isometric view is het minder, maar wel nog steeds fallout.
Hoe meer van bovenstaande factoren hoe beter, maar ja, 't is natuurlijk geen black isle meer.
of dr zitten wat miljoen mensen op de site in hoop de teaser te kunnen downloadenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:47 schreef Richardfun het volgende:
Ik kan de site al zeker een half uur niet meer bereiken, zou het dan toch bijna zo ver zijn?
want?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef Un4 het volgende:
Het sfeertje weten ze wel redelijk neer te zetten, ben benieuwd hoe de gameplay eruit komt te zien. En ze hadden de platforms er wel even bij mogen zetten. Maar ga er toch wel vanuit dat de 360 daar bij hoort.
Kheb anders nog niks van de gameplay gezien..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
want?
ik vind dit nou dus echt typisch een pc game
neuh, zegt helemaal niksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef Richardfun het volgende:
MazeMouse, hij komt ook naar de ps3 en 360, dus vergeet isometric maar. En ik ben bang dat we turn based ook wel kunnen shaken nu...
Ik heb er net over nagedacht, en ik vind dat ze het turnbased er zeker in moeten laten zitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef Richardfun het volgende:
MazeMouse, hij komt ook naar de ps3 en 360, dus vergeet isometric maar. En ik ben bang dat we turn based ook wel kunnen shaken nu...
Het blijft een teaser natuurlijk, dingen die er nu onafgewerkt uitzien krijgen nog genoeg tijd om bijgewerkt te worden. Daarnaast is herst 2008 een streefdatum die altijd nog uit kan lopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:30 schreef KaiN het volgende:
Nou een hoop mensen zeiken tegenwoordig op Oblivion volgens mij.
En wat me opviel aan de teaser is inderdaad de detail zoals MazleMouse zegt. Op het eerste gezicht lijkt het gedetailleerd maar sommige dingen ljiken niet echt af. Kleine hoop op turn based en iso vieuw maar ik denk eigenlijk dat we dat kunnen vergeten.
Verder gaf de teaser wel een fallout gevoel dus daar ben ik wel blij mee. In Fallout 1 en 2 had je ook wel zulk soort filmpjes. (niet zo mooi maar gaven hetzelfde gevoel)
Dat heeft Fallout tactics ook geprobeerd maar was in mijn ogen niet echt succesvol. Doe maar gewoon turn based.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:34 schreef oddman het volgende:
Kan trailer niet kijken, wat jammer is.
Als het geluid goed zit is dat al een goed teken.
En ook ik hoop vurig dat het alsjeblieft niet 1st person wordt.
We hoeven geen shooter, we willen een isometrisch RPG. Bij voorkeur Turn-Based, alhoewel het met Baldur's Gate ook 'real-time' wel vermakelijk was. Je kan in ieder geval pauseren.
Vrije camera zal geen probleem moeten zijn met de 3d modellen. Zolang er maar een goede 3d person view in zit, die dan het liefst isometrisch kan en niet idioot achter je aanhobbelt...quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:35 schreef Paxlie het volgende:
of gewoon een hele vrije camera die je overal kan plaatsen. Dat lijkt me echt het vetste
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Paxlie het volgende:
Overigens hoop ik ook dat ze gewoon gaan bouwen voor 18 jaar en ouder. Ik eis gigantische critical hits die enorm grafisch zijn uitgewerkt
Gelukkig is er door de makers al meerdere keren aangegeven dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken en dat ze het niet minder extreem gaan maken om het beschikbaar te stellen voor jonger publiek. Dus ik verwacht gewoon weer bloody gore en drugs.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Paxlie het volgende:
Overigens hoop ik ook dat ze gewoon gaan bouwen voor 18 jaar en ouder. Ik eis gigantische critical hits die enorm grafisch zijn uitgewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |