Ja, inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:48 schreef Dagonet het volgende:
Wat MazeMouse zegt.
Zo lekker met de minigun op iemand schieten van 2m afstandquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik nog een van de vetste dingen, een unit echt letterlijk aan gort knallen.. heerlijk
Ik hoop het zelf ook. Er zijn maar weinig spellen die van "soort" veranderen en dan nog steeds succesvol blijven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, inderdaad
Ik hoop dat hij gelijk gaat krijgen.
Wat dus zo goed als bevestigd dat het niet turn based wordt. De enige developers die turn based op consoles doen zijn Japanners.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:36 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens gamesmagazine Game Informer zal Fallout 3 verschijnen voor de PC, PlayStation 3 en Xbox 360. In haar volgende nummer zal men de postapocalyptische RPG namelijk behandelen.
Fallout op de 360![]()
En Bioware, Zie KoTOR.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wat dus zo goed als bevestigd dat het niet turn based wordt. De enige developers die turn based op consoles doen zijn Japanners.
Helaas...
Niet zoals in Fallout nee. Maar dat kan je voor deeltje 3 sowieso vergeten. Zoiets als in KoTOR zou ik niet erg vinden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef Richardfun het volgende:
Da's niet echt turn based natuurlijk.
Game van westerse developer die ook op consoles uitkomt = no way turn basedquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:31 schreef KaiN het volgende:
Ik denk idd ook dat je zowiezo van een soort kotr systeem uit moet gaan. Dat het op consoles uit zou komen wist iedereen natuurlijk al lang, dat dit garant staat voor geen turn based vind ik onzin.
En dan krijg je dus dat verneukte soort turn-based/real-time mengelmoesje dat Arcanum ook had. Nou daar bedank ik liever voor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:53 schreef BlaZ het volgende:
Het beste kunnen ze ervoor kiezen om de speler zelf te laten bepalen of hij turnbased of niet wil spelen.
Ja kijk, dat is ook zo, ik ben er ook ongelovelijk skeptisch over (gvd spel ik dat nou goed? of is het ongelooflijk?) maar ze weten toch ook wel hoeveel massale hardcore fans hun game zullen afslachten als dat niet zo is? Tuurlijk, je hebt die wat meer casual gamers die het KOTOR systeem enzo gewend zijn.....maar zou je dat wel op je nemen als developer? En al helemaal, voor diegenen die het over FPS hebben, zou je DAT op je willen nemen!?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:42 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
En dan krijg je dus dat verneukte soort turn-based/real-time mengelmoesje dat Arcanum ook had. Nou daar bedank ik liever voor.
Anywise, ik ben sceptisch over wat Bethesda van Fallout gaat maken. Want ik verwacht net als in Fallout 1&2 gewoon goede dialogen en consequenties afhankelijk van de keuzes die je maakt. En geen van twee zag ik terug in Oblivion
Ik vind dat ze gewoon of voor puur turn-based of puur real-time moeten gaan. Een mix is een gegarandeerde mislukking. Het werkte niet in Arcanum, het werkte niet in Fallout Tactics dus ik ga ervanuit dat het ook niet werkt voor Fallout 3quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja kijk, dat is ook zo, ik ben er ook ongelovelijk skeptisch over (gvd spel ik dat nou goed? of is het ongelooflijk?) maar ze weten toch ook wel hoeveel massale hardcore fans hun game zullen afslachten als dat niet zo is? Tuurlijk, je hebt die wat meer casual gamers die het KOTOR systeem enzo gewend zijn.....maar zou je dat wel op je nemen als developer? En al helemaal, voor diegenen die het over FPS hebben, zou je DAT op je willen nemen!?
Kan je net zo goed van Doom 3 een RTS game maken...
Het lukt mij ook maar niet om fallout 2 uit te spelenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:00 schreef Gamer_V het volgende:
@RickoKun: De wereld van Oblivion reageerde niet echt op je, idd. Maar ze zullen het waarschijnlijk missies per stad maken zoals in de vorige fallout delen, zodat er wel gerageerd wordt op wat je doet in dat dorp, en dat is wel te doen. De vraag die overblijft is dan of ze de moeite nemen om je te laten doorspelen na het eindbaas gevecht (of de intelligente discussie manier erlangs, als het even kan) of je terug moet naar een eerdere save. (Fallout 1 ') Waarschijnlijk zal de wereld dan helemaal niet meer weten hoe te reageren.
Fallout 2 overigens nog niet uitgespeeld, wegens dode savegame.
Nee, dat had ik ook niet verwacht, wel geruststelling dat het geen first person wordt inderdaad. Ik hoop alleen wel dat de derde persoonscamera goed te beinvloeden is en op een vaste positie is in te stellen. Al zal dat alleen maar fijn spelen met turn based. Ik vrees echt nog het meeste voor het real time gedeelte.. Ben veels te bang dat het een TPS (Third Person S.T.A.L.K.ER.) wordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef Richardfun het volgende:
Poit, isometric zat er vanaf het begin niet in, ben al lang blij dat ze werken aan een fatsoenlijke 3rd person, iets wat oblivion niet had. Ik heb er nu in ieder geval meer vertrouwen in dan voorheen...
ik denk dat ze gewoon á lá KOTOR het gaan doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ook niet verwacht, wel geruststelling dat het geen first person wordt inderdaad. Ik hoop alleen wel dat de derde persoonscamera goed te beinvloeden is en op een vaste positie is in te stellen. Al zal dat alleen maar fijn spelen met turn based. Ik vrees echt nog het meeste voor het real time gedeelte.. Ben veels te bang dat het een TPS (Third Person S.T.A.L.K.ER.) wordt.
De tijd zal het leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |