Dat ook zeker niet, daarom zeg ik ook dat een keer een actie tegen het bestuur ofzo wel kan, zolang deze binnen proporties blijft.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, alles maar braaf laten gebeuren, dat is verantwoord.
"NOOIT, maar"quote:Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Daar ging je krediet weerRellen zijn NOOIT verantwoord. Behalve misschien een keer een bestuurskamer ofzo bestormen, daar kan ik me nog wat bij voorstellen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:00 schreef Happel het volgende:
Hele bestuur + al die kutsupporters (malibu enzo) moeten opbokken.
Ik denk meer dat hij het had over rellen e.d. Maargoed.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat ook zeker niet, daarom zeg ik ook dat een keer een actie tegen het bestuur ofzo wel kan, zolang deze binnen proporties blijft.
Mwah, vind ik niet. Als een maat van me in elkaar gerost zou worden zou ik ook door het lint gaan. Probleem heb ik alleen niet, aangezien ik alleen naar 't stadion gaquote:Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Daar ging je krediet weerRellen zijn NOOIT verantwoord.
Persoonlijk denk ik dat dit soort opmerkingen juist in 't verkeerde keelgat schieten wanneer de kans nihil is dat je er ooit zelf aan deel zou nemen (gezien je al niet al teveel in een stadion zit). Ieder z'n eigen beleving, maar dat moet je je natuurlijk niet voordoen als iemand die z'n onvrede op zo'n manier zou uiten.quote:Behalve misschien een keer een bestuurskamer ofzo bestormen, daar kan ik me nog wat bij voorstellen.
Dus deze jood mag blijven?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:00 schreef Happel het volgende:
In jou geval is het idd bescherming, maar waarom werd je vriend uberhaupt aangevallen? Was dat zo'n figuur die niets van de wedstrijd mee had gekregen maar enkel geintresseerd was in die opgesloten Ajacieden buiten?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:01 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
"NOOIT, maar"![]()
![]()
!
En daarnaast; het is mijn plicht als burger iemand uit nood te redden als hij total loss gemept wordt, of als 4 gasten hem bespringen op een manier hoe je niet besprongen wil worden. En nee, ik ga geen kenmerk van de dader opschrijven en 1-1-2 bellen, die waren er al
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:00 schreef Happel het volgende:
Hij geeft volgens mij alleen een voorbeeld.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In jou geval is het idd bescherming, maar waarom werd je vriend uberhaupt aangevallen? Was dat zo'n figuur die niets van de wedstrijd mee had gekregen maar enkel geintresseerd was in die opgesloten Ajacieden buiten?
Die gozer heeft echt een probleem.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hij geeft volgens mij alleen een voorbeeld.
Blablabla kun je ook nog op mijn post ingaan?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:06 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Die gozer heeft echt een probleem..
Lekker hypocriet.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Daar ging je krediet weerRellen zijn NOOIT verantwoord. Behalve misschien een keer een bestuurskamer ofzo bestormen, daar kan ik me nog wat bij voorstellen.
Je maakt jezelf (alweer) belachelijk.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In jou geval is het idd bescherming, maar waarom werd je vriend uberhaupt aangevallen? Was dat zo'n figuur die niets van de wedstrijd mee had gekregen maar enkel geintresseerd was in die opgesloten Ajacieden buiten?
HET WAS EEN VOORBEELD, ben je nou écht dommer dan het achtereind van een varken of pretendeer je dat alleen?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:06 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Blablabla kun je ook nog op mijn post ingaan?
Inderdaad... Maargoed, hij ziet alleen het voetbal op zn TV en weet waarschijnlijk niet eens hoe hij in een vak moet komen in de Kuip.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je maakt jezelf (alweer) belachelijk.
Het ging pas los toen de supporters buiten kwamen en een hondertal juichende joden zag. Daarvoor was er helemaal niks aan de hand.
misschien is het wel een kut kloonquote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
HET WAS EEN VOORBEELD, ben je nou écht dommer dan het achtereind van een varken of pretendeer je dat alleen?
Er zijn genoeg situaties te bedenken waarin rellen niet bepaald ongeoorloofd zijn.
Ik moet mn ondertitel maar eens veranderen.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien is het wel een kut kloon
Ik ging op dat voorbeeld in.quote:
ben je nou écht dommer dan het achtereind van een varken of pretendeer je dat alleen?quote:Er zijn genoeg situaties te bedenken waarin rellen niet bepaald ongeoorloofd zijn.
hAHAHAHAHAHAahahahquote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Inderdaad... Maargoed, hij ziet alleen het voetbal op zn TV en weet waarschijnlijk niet eens hoe hij in een vak moet komen in de Kuip.
Enige zelfreflectie zou je niet misstaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
ben je nou écht dommer dan het achtereind van een varken of pretendeer je dat alleen?
Hoe moet ik in godsnaam weten of mijn maat beweegredenen had om die gasten aan te vallen als de situatie nooit voorgekomen is? Nogal een domme vraag.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ging op dat voorbeeld in.
Voetbal verziek het nietquote:Op donderdag 28 december 2006 16:20 schreef twi het volgende:
In 't Ajax topic hebben we doorgaans ook wel Feyenoorders nodig om het te verzieken, maar dit spant toch wel de kroon
Tegen die joden is alles gewoon geoorloofd.We hebben het toch niet over Feyenoord-RKC of Feyenoord-Heracles.Kom op zeg,wij haten hun en hun haten ons.Dan is gewoon alles geoorloofd.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Het ging pas los toen de supporters buiten kwamen en een hondertal juichende joden zag. Daarvoor was er helemaal niks aan de hand.
Waarom begin je dan over de situatie als ie nooit voorgekomen is?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:19 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hoe moet ik in godsnaam weten of mijn maat beweegredenen had om die gasten aan te vallen als de situatie nooit voorgekomen is? Nogal een domme vraag.. Of gaan we er hevig op los fantaseren?
Je bent wel erg zwak als je je niet kunt beheersen als je geprovoceerd wordt.quote:De frustraties ontstonden pas toen de joden BUITEN het stadion begonnen te provoceren.
Ik stond heerlijk te genieten in het zonnetjequote:Maargoed, jij was er zeer waarschijnlijk niet bij, ook al beweer je van wel, anders had je dit wel geweten.
Ik wachtte op die reactiequote:Op donderdag 28 december 2006 16:20 schreef twi het volgende:
In 't Ajax topic hebben we doorgaans ook wel Feyenoorders nodig om het te verzieken, maar dit spant toch wel de kroon
Doe nou niet zo schijnheilig Twi, ten eerste heb je ongeveer dezelfde mening als mij hierover en ten tweede noemde je users als BMW net nog niet toerekeningsvatbaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:20 schreef twi het volgende:
Omdat het een woopdehfuckingdoo VOORBEELD was, zoals iemand hierboven (zevenkamp) al opmerktte! Ooooooh kijk nou, een verklaring waarom rellen wél geoorloofd zouden kunnen zijn!quote:Op donderdag 28 december 2006 16:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom begin je dan over de situatie als ie nooit voorgekomen is?
Zo gaat het al jaren tussen de joden en feyenoord, monkey-boy.quote:Je bent wel erg zwak als je je niet kunt beheersen als je geprovoceerd wordt.
Je stond te genieten van de rellen maar was te bang om zelf mee te doen, ooh nee nu snap ik het.quote:Ik stond heerlijk te genieten in het zonnetjeJammer dat de ME niet harder optrad.
Heeft nooit de belofte kunnen waarmaken en da's niet voor niets (brazilliaan)quote:Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef Erasmusch het volgende:
Jammer dat die Magrao niet meer te houden was.
Ik had niet echt een hoge pet op van die gozer, het moest de nieuwe van Persie worden (qua voetbalkwaliteiten) maar dat het kwam niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:28 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Heeft nooit de belofte kunnen waarmaken en da's niet voor niets (brazilliaan)
Aankoop van Gullit geloof ik... zegt genoeg hoop ik zo.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:31 schreef Erasmusch het volgende:
Huh? Was die een groot talent dan ofzo?
Nee was nog van Baan, maar dat zegt ook genoegquote:Op donderdag 28 december 2006 16:31 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Aankoop van Gullit geloof ik... zegt genoeg hoop ik zo.
Jood eh.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:33 schreef Happel het volgende:
Gezellig hier.
Greene is er morgen helaas weer bij. Waardeloos stuk vreten is dat.
quote:
Blij dat ie niet speelde op Konequote:Op donderdag 28 december 2006 16:33 schreef Happel het volgende:
Gezellig hier.
Greene is er morgen helaas weer bij. Waardeloos stuk vreten is dat.
Kluivert is een moordenaar kan bij mij ook wel door de beugel hoor. Hij is nooit gestraft voor z'n daden, dus hij moet zich niet aanstellen.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Goh kan dit nog wel door de beugel........................
Hoeveel niet-kuip-bezoekende-maar-wel-overal-commentaar-op-hebbende persoonlijkheden heb jij eigenlijk?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kluivert is een moordenaar kan bij mij ook wel door de beugel hoor. Hij is nooit gestraft voor z'n daden, dus hij moet zich niet aanstellen.
- Reageer normaal -quote:Op donderdag 28 december 2006 18:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoeveel niet-kuip-bezoekende-maar-wel-overal-commentaar-op-hebbende persoonlijkheden heb jij eigenlijk?
Er is niks verkeerd aan het vertellen van de waarheid.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Doe dan eens wat aan dat soort reacties
zit niet zo te janken manquote:Op donderdag 28 december 2006 19:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Doe dan eens wat aan dat soort reacties
quote:
Jij bent hier toch pas nieuwquote:Op donderdag 28 december 2006 20:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Helpt niet. Komt er altijd op neer dat de verkeerde personen (ik bijvoorbeeld) worden geband.
Inderdaad. Ik zie Koeman er wel weer voor aan om Greene in de basis te laten starten ten faveure van Hofs. Greene gaat maar lekker op de tribune zitten om vervolgens verkocht te worden aan een of andere derderangs clubje uit Frankrijk.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Jammer dat Greene herstelt is, het liep zo lekker zonder hem!
Vorig jaar speelde hij echt behoorlijk goed, maar dit jaar is ie gewoon zwaar kut. In de verdediging kunnen Vlaar en Buijs zijn posities invullen, en op het middenveld idd Hofs, kortom, lekker op de bank zetten die Rasta!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:03 schreef Happel het volgende:
Inderdaad. Ik zie Koeman er wel weer voor aan om Greene in de basis te laten starten ten faveure van Hofs. Greene gaat maar lekker op de tribune zitten om vervolgens verkocht te worden aan een of andere derderangs clubje uit Frankrijk.
quote:
Hij is niet alleen kut. Hij loopt ook nog op het veld alsof het god zelf is, walgelijk gewoon.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde hij echt behoorlijk goed, maar dit jaar is ie gewoon zwaar kut. In de verdediging kunnen Vlaar en Buijs zijn posities invullen, en op het middenveld idd Hofs, kortom, lekker op de bank zetten die Rasta!
Vlaar is gewoon degene die de rust achterin heeft terug gebracht. Nu hopen dat het maken van fouten verminderd. Misschien wordt het dan wel wat.quote:Vlaar speelt trouwens echt zwaar relax sinds hij terug is, zorgt voor rust, en zit bijna overal bij! Daarnaast verdedigd hij zoals het hoort, soms die bal gewoon de tweede ring in rammen!
God is geen negert!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:14 schreef Happel het volgende:
Hij is niet alleen kut. Hij loopt ook nog op het veld alsof het god zelf is, walgelijk gewoon.
Ik snap sowieso niet waarom Hofs er soms wordt uit gelaten.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie Koeman er wel weer voor aan om Greene in de basis te laten starten ten faveure van Hofs. Greene gaat maar lekker op de tribune zitten om vervolgens verkocht te worden aan een of andere derderangs clubje uit Frankrijk.
Pakt snel domme gele kaarten en is 'fysiek' te zwak.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom Hofs er soms wordt uit gelaten.
Dan moet je inderdaad gewoon je muil houden over mensen die de club wel zo vaak mogelijk (proberen) te bezoeken.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:36 schreef erkel het volgende:
Als je niet vaak in de kuip komt, dan mag je geen mening hebben over Feyenoord en gerelateerde zaken??
Z is het goedst!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgend seizoen trouwens waarschijnlijk verhuizen naar Q of U, want op E is het echt zwaar kut!
ach nee man, W is beter. Als je op Z staat zie je het voetbal altijd van de verkeerde kant, ik zou helemaal gek wordenquote:
J gebeurd altijd wel wat tegen ajaxquote:Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgend seizoen trouwens waarschijnlijk verhuizen naar Q of U, want op E is het echt zwaar kut!
Z heb ik ook gezeten, op zich wel relaxt, alleen zit ik voor die paar pleuro's meer liever op safe droog!quote:
Het is wel geinig omdat het naast het uitvak is, maar veel dagjesmensen, die al 3 uur voor de aftrap de betere plaatsen inpikken, en onder de wedstrijd drie keer moeten pissen, vier keer koffie en gevulde koeken moeten halen....quote:Op E zitten wat maten van me, die vinden het altijd wel vet
Nee w4, staat verkeerd op die plattegrondquote:Op donderdag 28 december 2006 20:27 schreef Vakkie_W het volgende:
Mensen die hier W zitten, zitten jullie W1?
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Z heb ik ook gezeten, op zich wel relaxt, alleen zit ik voor die paar pleuro's meer liever op safe droog!
[..]
ook W4, samen met Erasmusch en eventuele aanhang.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:28 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nee w4, staat verkeerd op die plattegrond
Zie het allemaal wel goed vanaf mijn plek, verder is het wel gezellig. Alleen de regen is minder maar dan hebben we altijd nog de kantinequote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk zo tof aan W/X/Y/Z? Beetje overzicht op het spel is toch wel prettig vind ik.
Sfeer.... Lekker kort op het veld. Contact met de spelers. En met dingen zoals Kluivert is het helemaal mooi.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk zo tof aan W/X/Y/Z? Beetje overzicht op het spel is toch wel prettig vind ik.
zitten doe je thuisquote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
meestal ben ik zondag aardig vertieft en wil ik lekker onderuit hangen met een dikke blow in m'n mondquote:Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef ruud_fr het volgende:
vorig jaar op Z gestaan, goede sfeer
alleen miste ik het overzicht idd
op TT ook sfeer trouwens (en je kunt er ook gewoon staan gelukkig)
En op DHZ sta je altijd, lul toch niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:51 schreef Luni het volgende:
[..]
meestal ben ik zondag aardig vertieft en wil ik lekker onderuit hangen met een dikke blow in m'n mond![]()
Daar is geen plek meer om te zitten als ik binnen kom.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
En op DHZ sta je altijd, lul toch niet.
Naast je staat altijd een stapel stoelen van drie meter hoog.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar is geen plek meer om te zitten als ik binnen kom.
En op T zit ik helemaal bovenin, als ik sta zie ik niks.
op de binnenkomst plek alleen toch ?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef ruud_fr het volgende:
vorig jaar op Z gestaan, goede sfeer
alleen miste ik het overzicht idd
op TT ook sfeer trouwens (en je kunt er ook gewoon staan gelukkig)
Tussen de invalidenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:04 schreef Happel het volgende:
In welk vak zou malibu-06 zitten? En zal hij het daar vinden?
Vak 410.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:04 schreef Happel het volgende:
In welk vak zou malibu-06 zitten? En hoe zal hij het daar vinden?
Die heb een sv, klote hooligan dat het isquote:Op donderdag 28 december 2006 23:04 schreef Happel het volgende:
In welk vak zou malibu-06 zitten? En hoe zal hij het daar vinden?
Heel de technische staf, 85% van de selectie en Koebruggequote:Op donderdag 28 december 2006 23:53 schreef WEST het volgende:
moet bos ook al weggaat hard, wie moet er nog meer weg? Wotte?
![]()
Fuck je hebt me doorquote:Op donderdag 28 december 2006 23:52 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Die heb een sv, klote hooligan dat het is
Vergeet Amstel niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Heel de technische staf, 85% van de selectie en Koebrugge
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:00 schreef Happel het volgende:
Lekker dagje zuipen, snuiven, blowen, slopen en voetbal kijken vandaag.
vergeet de kwetsende spreekkoren nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:00 schreef Happel het volgende:
voetbal kijken ??quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:00 schreef Happel het volgende:
Ik kom, in tegenstelling tot jou, wel voor het voetbal.quote:
Nog vier plaatsen te gaan.quote:Feyenoord blijft in het Fair Play klassement in de onderste regionen verkeren. Nadat de eerste seizoenshelft er bijna opzit, staat Feyenoord op een 33ste plaats van alle 38 betaald voetbalclubs. Ook Ajax (30) staat in de onderste regionen. AZ leidt het Fair Play klassement. Bij het toekennen van punten wordt onder meer gelet op gele en rode kaarten, positief spel, respect voor de tegenstander en de scheidsrechter.
Tjah als ik naar Excelsior ga, ga ik natuurlijk om te knokkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kom, in tegenstelling tot jou, wel voor het voetbal.![]()
En maar klagen dat we afgelopen jaren geen prijzen hebben gepaktquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die felbegeerde bokaal hebben we een paar jaar geleden gewonnen toch?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:01 schreef Sloggi het volgende:
Is Tiendalli geblesseerd of afgeserveerd?
bron: sportweek.nlquote:Tiendalli niet, Greene wel met Feyenoord tegen Excelsior
Datum: 28-dec 14:42
Serginho Greene is vrijdag weer inzetbaar voor Feyenoord in de uitwedstrijd tegen stadgenoot Excelsior. De verdediger had donderdag tijdens de training geen last meer van de knieblessure die hij eind vorige week opliep. Greene miste daardoor de duels met Sparta Rotterdam (3-2 winst) en PSV (1-1). Dwight Tiendalli is nog altijd geblesseerd.
De rechtsback heeft weer last van zijn lies, waaraan hij een maand geleden geblesseerd raakte. Voor de wedstrijd tegen Sparta werd hij vorige week nog fit verklaard. Tiendalli deed dan ook negentig minuten mee aan de derby.
Afgelopen jaar toch nog?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die felbegeerde bokaal hebben we een paar jaar geleden gewonnen toch?
Anders mobieltje met camera ofzo, kwaliteit maakt niet uitquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:52 schreef BiMeWet het volgende:
Kzal ff kijken. Zo'n grote lompe DSLR is nogal onhandig in de ruimte die je daar hebtDenk niet dat veel het me in dank af zullen nemen
Ik wil best weleens een keer foto's maken van een dagje zoals ik die beleef.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Wil er iemand foto's maken vanavond van de wedstrijd ?![]()
Betere camera kopen danquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil best weleens een keer foto's maken van een dagje zoals ik die beleef.
Denk alleen dat je dan veel wazige foto's krijgt te zien.
Zeggen ze bij Feijenoord ook als ze iemand kopenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Anders mobieltje met camera ofzo, kwaliteit maakt niet uit![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Zeggen ze bij Feijenoord ook als ze iemand kopen![]()
doe maarquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil best weleens een keer foto's maken van een dagje zoals ik die beleef.
Denk alleen dat je dan veel wazige foto's krijgt te zien.
Herinneren jullie je deze nog, nog, nog...quote:Coelho terug naar België
Na mislukte pogingen Steffen Iversen aan te trekken heeft RC Genk in Jackson Coelho de gewenste spits binnen. Als vrijdag alle formaliteiten achter de rug zijn kan de transfer worden afgerond. De twintigjarige Coelho moet bij Genk de ruimte vullen die is gevallen door de blessure van Ivan Bosnjak. Voor die rol had de koploper in België Iversen op het oog, maar de overgang van de Noor ketste af.
Coelho is bekend in België als goalgetter dankzij zijn sterke optreden in het shirt van Westerlo. Feyenoord, dat door het samenwerkingsverband met Belo Horizonte de transferrechten kreeg, stalde hem medio 2005 bij die club. In een half jaar tijd scoorde de Braziliaan tien keer.
Coelho verruilde een jaar geleden Westerlo voor Getafe. Maar bij de Spaanse club heeft de aanvaller weinig laten zien, waarop hij werd verhuurd aan Flamengo. Ook in zijn geboorteland heeft de aanvaller geen potten kunnen breken. Sinds januari 2006 heeft de Braziliaan 101 minuten gespeeld.
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Herinneren jullie je deze nog, nog, nog...
God wat waren we hier boos toen hij van de hand werd gedaan.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik het las.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Herinneren jullie je deze nog, nog, nog...
God wat waren we hier boos toen hij van de hand werd gedaan.
Ik ga maar eens naar Rotterdam, tijd voor een biertje.
Word tijd, zorgt iig vaak voor dreiging, geeft vaak assist en scoort ook nog eens. Hopelijk geen tegenslag meer nu.quote:Castelen mee op trainingskamp
Bron: Feyenoord krant
Niet alleen de van een blessure herstelde Alfred Schreuder gaat in januari met Feyenoord op trainingskamp in Turkije, ook Romeo Castelen maakt dan weer deel uit van de Rotterdamse selectie, zo meldt de Feyenoord krant vandaag. De snelle rechtsbuiten was een half jaar uit beeld, maar heeft inmiddels het slot van zijn revalidatie bereikt.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:06 schreef ViVe het volgende:
[..]
Word tijd, zorgt iig vaak voor dreiging,
Nee, Kolkka is van wereldklassequote:Op vrijdag 29 december 2006 16:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]!
Echt, dit is het grootste bullshit argument dat ik ooit heb gelezen en ook het enige argument wat Castelen lovers kunnen bedenken
"Pfff, Castelen speelde weer kut zeg, kwam geen 1 man voorbij, voorzetten en passes kwamen niet aan..." "JA, MAAR HIJ ZORGDE WEL VOOR DREIGING!11!1EINSZWEIDREI!21!!11!!11ELEVEN!!"
nu weten we wel dat je opgewonden raakt van Vinckenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]!
Echt, dit is het grootste bullshit argument dat ik ooit heb gelezen en ook het enige argument wat Castelen lovers kunnen bedenken
"Pfff, Castelen speelde weer kut zeg, kwam geen 1 man voorbij, voorzetten en passes kwamen niet aan..." "JA, MAAR HIJ ZORGDE WEL VOOR DREIGING!11!1EINSZWEIDREI!21!!11!!11ELEVEN!!"
Nee dat niet, hoewel hij de laatste wedstrijden wel iets beter is gaan spelenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:12 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Nee, Kolkka is van wereldklasse![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:40 schreef Vakkie_W het volgende:
Die malloot!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HZDhOQLmeA8
Nee, maar de rechterspits positie moet bezet worden door de beste speler die daar kan spelen. Dat is - als ik zo de selectie bekijk - Castelen. We hebben helaas niet Ronaldinho ter beschikkingquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee dat niet, hoewel hij de laatste wedstrijden wel iets beter is gaan spelen. Maargoed, waar beweer ik dat? Als ik Castelen een kutspeler vind, moet ik dan automatisch Kolkka een wereldster vinden?
Nee, de beste speler voor die positie is Castelen niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Nee, maar de rechterspits positie moet bezet worden door de beste speler die daar kan spelen. Dat is - als ik zo de selectie bekijk - Castelen. We hebben helaas niet Ronaldinho ter beschikking![]()
toen in de fsv bus naar roda,quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:45 schreef BiMeWet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan die gladde kop van die teringjosti echt niet zien zonder drie keer over mn nek te gaan
wie dan wel?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, de beste speler voor die positie is Castelen niet.
Heereveen was wel erg gezellig, zou het zo weer doenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:23 schreef footbal_lad het volgende:
We hebben kaartjes voor de Alberstribune.Ben benieuwd.Als 't weer zo'n rampwedstrijd word ga ik me daar fijn wat biertjes in de kantine pakken.Ben eigenlijk allang blij dat we niet zoals vorig jaar op vrijdag zo'n pokke end naar Friesland moeten rijden.Nou ken je gewoon lekker in je eigen stad blijven...
Morgen weer een trein.. jadadadada !quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:04 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Heereveen was wel erg gezellig, zou het zo weer doen![]()
Was om 2 uur in de stad daar, nog voor rust alweer weggegaan. Kom je rond Utrecht wat van Den Bosch tegen, gezelligggquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:05 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Morgen weer een trein.. jadadadada !
Geen Greene!quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Definitieve opstellingen Excelsior en Feyenoord: Slory ontbreekt [wijzig]
Excelsior: Zwarthoed, Jansen, v.Nieuwstadt, Bandjar, Zijm, Bruins, v.Dieren, H.Drost, Steur, Dijkhuizen, Piqué
Feyenoord: Timmer, Buijs, Vlaar, Bahia, Drenthe, Lucius, De Guzman, Hofs, Kolkka, Charisteas, Huysegems
Feyenoord wint fixed van excelsior staat in het contract![]()
Idd, dat doet hij dan weer fout. Of Vincken ipv Huysegems, die is de laatste wedstrijden ook helemaal onzichtbaar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Geen Greene!
Waarom geen Vincken i.p.v. Kollka, ben echt niet fan van Vincken, maar gun die gast speelminuten!
Lijkt me vrij duidelijk. Iemand die als hij speelt altijd voor gevaar zorgt en tot het NL elftal behoort. Dan is het toch vrij duidelijk. Castelenquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Castelen is de beste rechtsbuiten van Feyenoord
al kun je het selectiebeleid natuurlijk niet serieus nemenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef Maikalo het volgende:
en tot het NL elftal behoort.
Sssst, heb je toch maar mooi een international in je selectiequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
al kun je het selectiebeleid natuurlijk niet serieus nemen
quote:FEYENOORD VERLENGT CONTRACT ANDRE BAHIA
Feyenoord heeft vrijdag de optie in het contract met André Bahia gelicht. De Braziliaan had een verbintenis tot het einde van het lopende seizoen, maar die is door het lichten van de optie verlengd tot de zomer van 2009. André Bahia kwam in januari 2005 van Flamengo naar Feyenoord. De centrumverdediger uit Rio de Janeiro kwam onder Ruud Gullit amper aan spelen toe, maar is sinds het aantreden van Erwin Koeman een vaste waarde. In twee jaar speelde hij al 56 competitieduels.
quote:Lucius vuurwerkleverancier voor selectie
Na afloop liet Danny Buijs weten dat aanvoerder Lucius zijn bijnaam Boem-Boem eer aan heeft gedaan. Als vuurwerkliefhebber en handelaar heeft hij de gehele selectie pakketjes vuurwerk geleverd voor de jaarwisseling, zo liet Buijs weten.
Bahia is een goede verdediger, alleen onder Koeman is ook hij slechter gaan spelen... Goed iig van Feyenoord dat ze zijn contract verlengenquote:
Bahia is baggerquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bahia is een goede verdediger, alleen onder Koeman is ook hij slechter gaan spelen... Goed iig van Feyenoord dat ze zijn contract verlengen
Bagger is hetgene dat je in je ogen hebt.quote:
Bahia is een leuke speler voor Utrecht of Vitesse. Meer nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:02 schreef Tomasso het volgende:
Maargoed, Bahia is een goede verdediger, vaak goed oog voor de bal. Heeft ook zo nu en dan z'n slippertjes, maar met Vlaar naast hem zijn deze er steeds minder vaak. Opbouwen kan hij inderdaad niet.
Onderbouw het eens...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:02 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Bahia is een leuke speler voor Utrecht of Vitesse. Meer niet
Kom jij ook ff langsquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Vlaar is echt veel beter dan Bahia ja
Nergens, is mijn meningquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kom jij ook ff langs. Waar beweert iemand dat het niet zo is dan?
quote:Met Feyenoord mee naar Turkije
vrijdag 29-12-2006
- Feyenoord heeft de FSV laten weten dat er nog plaats is voor supporters in het vliegtuig naar Belek in Turkije. Supporters die interesse hebben om mee te reizen hiervoor het volgende.
De selectie van Feyenoord gaat vanaf 8 januari tot en met 14 januari op trainingskamp naar Belek in Turkije. Daar zullen zij meestrijden in het toernooi om de EFES-Cup. Andere deelnemende clubs zijn Galatasaray, Besiktas en Werder Bremen. Voor Feyenoord-supporters die in het bezit zijn van een Diamond, Gold of Silvercard is het mogelijk om mee te reizen met de selectie. U reist dan met de spelers en pers mee in een speciaal gecharterd vliegtuig.
In Belek verblijft u in hotel Riva, een vijf sterren hotel op all inclusive basis. Let wel: dit is een ander hotel dan waar de spelers verblijven maar is dicht in de buurt. Op 14 januari keert u samen met de selectie weer terug naar Nederland.
De kosten voor deze reis zijn ¤460. Deze prijs is inclusief airporttax en vervoer van de luchthaven in Antalya naar het hotel v.v.
Heeft u interesse, neemt u dan per mail contact op met accreditatie@feyenoord.nl . In deze mail geeft u uw personalia (naam, adres, telefoonnummer en paspoortnummer) door en het nummer van uw seizoenkaart. Na ontvangst van uw mail zal er door de reisorganisatie contact met u worden opgenomen over betaling en verdere afhandeling.
Er is maar zeer beperkt plaats en vol is vol, dus reageer snel en uiterlijk op 4 januari, 12.00 uur.
Ik kan me er geen herinerenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:20 schreef renz0r het volgende:
Bahia is onverspelbaar. De ene wedstrijd is die top en de ander zuigt
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het hele vorige seizoen speelde hij gewoon goed, beter dan Vlaar bijvoorbeeld.
Dit seizoen is ie wel waardeloos
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bahia gewoon vasthouden tot er wat beters voor handen is. Wat heb je er aan om hem weg te doen en te gokken op een nieuwe betere (lees: minders slechte) verdediger. Vorig seizoen speelde hij sterker.
Vul Greene ook maar aan dat lijstje.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:10 schreef Zjakkie het volgende:
Bahia was vorig seizoen goed, Vlaar was vorig seizoen minder. Nu is het andersom. Net als Saidi trouwens, die was ook goed en dit seizoen veel minder.
Vlaar Greene en Drenthe maar achterin dan die verstaan elkaar teminstequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bahia, Greene en Saidi waren alle drie vorig jaar beter inderdaad. Dat kan toch geen toeval meer zijn, heeft allemaal met goede communicatie, vertrouwen en afspraken voornamelijk in de verdediging te maken.
Een totaal Nederlands sprekende verdediging + keeper lijkt me ook het beste.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vlaar Greene en Drenthe maar achterin dan die verstaan elkaar teminste![]()
Drenthe -- Greene -- Vlaar -- Buijs/Tiendalli ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een totaal Nederlands sprekende verdediging + keeper lijkt me ook het beste.
Nee ik zie Buijs liever op het middenveld en Tiendalli vind ik (nog) niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Drenthe -- Greene -- Vlaar -- Buijs/Tiendalli ?
Geheel Nederlandssprekend, ook allemaal vrij jong.
Liever er naast als team coach ofzo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:14 schreef evert het volgende:
blij om schreuder weer te zien op het veld
Joah was nooit grote fan van hem, maar heeft zich vast wel ontwikkeld in Schotse competitie. Wel een toegevoegde waarde voor het team.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Buffel is ontevreden bij Rangers, terug naar Feyenoord ermee.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Buffel is ontevreden bij Rangers, terug naar Feyenoord ermee.![]()
En dan worden jullie bij de play-offs weer twee keer door hen ingemaakt...quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:39 schreef BiMeWet het volgende:
3 punten achter op de neuzen, en wij hebben twee keer PSV al gehad.. Wordt lachen, om boven die gasten uit te komen.
Ik heb alvast alle quotes van al die joden die me belachelijk maakten toen ik riep Feyenoord komt nog wel naast of boven de joden te staan dit seizoen' van het begin klaarstaan..
De play-offs ivm CL (voorrondes) liepen anders ook niet erg goed voor Ajax.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En dan worden jullie bij de play-offs weer twee keer door hen ingemaakt...![]()
We zien wel. Ik denk persoonlijk dat het Ajax - Twente zal worden, en Feyenoord - AZ, waarbij twente ajax KEIHARD de play-offs uit flikkertquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En dan worden jullie bij de play-offs weer twee keer door hen ingemaakt...![]()
Je bent racist?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef Steve_I. het volgende:
Ik vind de totaal-Nederlandse verdediging nogal gehyped. (al heb ik het liefste wel zo veel mogelijk Nederlanders op het veld in De Kuip, maar dat heeft andere redenen.)
Het zou kunnen, AZ ligt jullie in ieder geval beter dan Ajax, en Twente zou zomaar Ajax kunnen uitschakelen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:44 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
We zien wel. Ik denk persoonlijk dat het Ajax - Twente zal worden, en Feyenoord - AZ, waarbij twente ajax KEIHARD de play-offs uit flikkert
Neuh Saïdi was diegene die echt compleet de boel heb verziekt tegen de joden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:44 schreef BiMeWet het volgende:
WTF zijn jullie gek ofzo dat jullie blij zijn metBahia
Verantwoordelijk voor Nederlaag tegen joden geloof ik (ik was rond de 0 - 2 al zo bezopen dat ik uberhaupt niets meer van die wedstrijd herinner), maar er zijn ook andere TALLOZE wedstrijden waarbij hij continue de man laat lopen wat resulteert in een doelpunt voor de tegenstander.
De nieuwe bosschaart, dat is dieBahia
![]()
Waarom verlengen ze het contract van die mongeaul?
Lucius we gaan knalluh!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
In Rotterdam wordt Theo Lucius Boem Boem Theo genoemd. Danny Buijs wist zaterdag te melden dat Lucius zijn naam eer aan doet. De aanvoerder van Feyenoord zou de vuurwerkleverancier voor de Rotterdamse selectie zijn.
Als vuurwerkliefhebber en handelaar heeft Lucius de gehele Feyenoord-selectie van vuurwerk voorzien voor de komende jaarwisseling.
Inderdaad, was saïdi! Ik smste toen nog "ik weet nu ineens weer waarom saïdi weg mocht...".quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:16 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Neuh Saïdi was diegene die echt compleet de boel heb verziekt tegen de joden.
Al was ik toen ook niet 100% nuchter dus kan me ook vergissen
Boem Boem Theoquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
In Rotterdam wordt Theo Lucius Boem Boem Theo genoemd. Danny Buijs wist zaterdag te melden dat Lucius zijn naam eer aan doet. De aanvoerder van Feyenoord zou de vuurwerkleverancier voor de Rotterdamse selectie zijn.
Als vuurwerkliefhebber en handelaar heeft Lucius de gehele Feyenoord-selectie van vuurwerk voorzien voor de komende jaarwisseling.
Lucius kwam in januari 2004 negatief in het nieuws door vuurwerk. De allrounder zou een man uit Breda vuurwerk hebben geleverd, waarmee de man een ongeluk zou hebben veroorzaakt. Lucius zat om die reden enkele dagen vast en hij werd veroordeeld tot een taakstraf van tachtig uur.
Waarom moet er nou weer muziek bij dat filmpje? Pfff! Godsgruwelijk irritant.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:09 schreef BiMeWet het volgende:
Blijft prachtig om te zien hoe we er voor stonden en hoe het nu gaat.F-E-Y-E-N-O-O-R-D
Geen idee.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom moet er nou weer muziek bij dat filmpje? Pfff! Godsgruwelijk irritant.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:39 schreef BiMeWet het volgende:
Ik heb alvast alle quotes van al die joden die me belachelijk maakten toen ik riep Feyenoord komt nog wel naast of boven de joden te staan dit seizoen' van het begin klaarstaan..
Topics die ik geopend heb (zie mijn MyAT) en de twee topics erna.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:22 schreef ViVe het volgende:
Is er trouwens nog nieuws over de 'nieuwe' kuip die ze gaan bouwen. Of iemand de topic nummers van waar het nieuws in stond heb namelijk een discussie met me neefje er over.
Ik editte eerst de reactie, daarna zag ik pas die link naar het filmpje. Edit was dus niet nodigquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:27 schreef BiMeWet het volgende:
Godverdomme, kijk dat filmpje eerst Raymania. In dat filmpje hangt een spandoek 'werken voor je Kanker ¤".
Ja of jij kijkt eerst wat ie bedoelt en daarna edittenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik editte eerst de reactie, daarna zag ik pas die link naar het filmpje. Edit was dus niet nodig.
Aanhalingstekens zouden makkelijk geweest zijn.
Ik deed het helaas expres jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:33 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja of jij kijkt eerst wat ie bedoelt en daarna editten
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik deed het helaas expres ja.
Nu weer klaar, heb sorry gezegd.
Oke meneer de moderatorquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik deed het helaas expres ja.
Nu weer klaar, heb sorry gezegd.
Ja. Bij Feyenoord deed hij het meer dan verdienstelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:14 schreef Vakkie_W het volgende:
Iemand die bij de Rangers niet aan het spelen komt is wel goed genoeg voor Feyenoord?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:39 schreef BiMeWet het volgende:
Dat zegt niks. En in zijn eerste jaar bij Rangers deed hij het zeer verdienstelijk. Buffel is een typische Feyenoord spelen, keiharde werker 90 min. lang en goede dribbelaar.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:14 schreef Vakkie_W het volgende:
Iemand die bij de Rangers niet aan het spelen komt is wel goed genoeg voor Feyenoord?
Klopt, maar Gullit was een klootzakquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:30 schreef Erasmusch het volgende:
Best aardig bedrag want hij was toch reserve onder Gullit?
Had alleen Kalou voor zn neus éh. Tja, daar legde hij het toch tegenaf, wat logisch is (K2 fuck yeahquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zeker een leuk bedrag, zegt ook wel wat over zijn waarde en vorm in die periode.
Mja dat is ook wel zo, de situatie voorin lag toen heel anders bij Feyenoord. Toch was het erg jammer dat Feyenoord hem toen liet gaan, want hij scoorde altijd een dikke voldoende.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:32 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Had alleen Kalou voor zn neus éh. Tja, daar legde hij het toch tegenaf, wat logisch is (K2 fuck yeah)
True.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mja dat is ook wel zo, de situatie voorin lag toen heel anders bij Feyenoord. Toch was het erg jammer dat Feyenoord hem toen liet gaan, want hij scoorde altijd een dikke voldoende.
Ik denk dat we over de afgelopen 10 wedstrijden zéér content kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vrijwel zeker dat Feyenoord als vierde de winterstop ingaat.
Er zit een stijgende lijn in, hopelijk kunnen ze die ook na de winterstop voortzetten. En dan met name de instelling van de spelers, 90 minuten 100% ervoor vechten, de Feyenoord mentaliteit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:39 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik denk dat we over de afgelopen 10 wedstrijden zéér content kunnen zijn.
Die zie ik heel erg terug in Boem Boem en nog wat andere jongens, zelfs harry!quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Er zit een stijgende lijn in, hopelijk kunnen ze die ook na de winterstop voortzetten. En dan met name de instelling van de spelers, 90 minuten 100% ervoor vechten, de Feyenoord mentaliteit.
Nou idd...quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:54 schreef Erasmusch het volgende:
Utrecht alweer vergeten?
Utrecht was een flinke tegenvaller inderdaad, maar als we maar 3 van dat soort wedstrijden per jaar hadden (1 in een reeeks van 10), dan hoor je mij niet klagen hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:54 schreef Erasmusch het volgende:
Utrecht alweer vergeten?
NEC ligt ook nog vers in het geschied.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:00 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Utrecht was een flinke tegenvaller inderdaad, maar als we maar 3 van dat soort wedstrijden per jaar hadden (1 in een reeeks van 10), dan hoor je mij niet klagen hoor.
Ik heb het over de getoonde strijdkracht, niet of we wonnen of niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef Luni het volgende:
[..]
NEC ligt ook nog vers in het geschied.
Wat ik zag op tv was nec geen strijdquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:08 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik heb het over de getoonde strijdkracht, niet of we wonnen of niet..
OKE WE HEBBEN NOG EEN LANGE WEG TE GAAN MAAR WE ZIJN OP DE GOEDE WEG.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat ik zag op tv was nec geen strijd![]()
Op de goede weg? Verre van. Spelen nog steeds een paar joden in het eerste, Koeman is zeer matig als trainer en het spel is ook verre van goed, vrij slecht zelfs.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
OKE WE HEBBEN NOG EEN LANGE WEG TE GAAN MAAR WE ZIJN OP DE GOEDE WEG.. Mag ik niet even drie seconden positief zijn zo vlak voor de jaarwisseling?
Nog meer nuanceren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Op de goede weg? Verre van. Spelen nog steeds een paar joden in het eerste, Koeman is zeer matig als trainer en het spel is ook verre van goed, vrij slecht zelfs.
Het niveau is niet zozeer hoger, het is nu meer dat ze bij sommige wedstrijden door hebben dat ze alleen kunnen winnen door er met zen alle keihard voor te vechten. Dat zie je bij wedstrijden zoals tegen psv of az. Maar wanneer er een "mindere" tegenstander komt denken ze wel dat ze dat effe makkelijk kunnen doen en dan gaat het fout. Dit team kan alleen wat presteren als ze er elke wedstrijd hard voor knokken, op basis van hun kwaliteiten zijn ze namelijk niet beter dan de meeste clubs in de eredivisie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Nog meer nuanceren.
In vergelijking met het begin van het seizoen zijn we gegroeid. We lopen nog steeds met een verkankerd teringelftal rond, vol met neuzen en een coach die van mij naast saddam had moeten worden opgehangen, maar desondanks is het niveau hoger dan in het begin, en kunnen we misschien de joodjes pakken in de play-offs.
Dat laatste valt ook wel mee. Hofs, Buijs, De Guzman, Huysegems, Vlaar... Elke subtopper zou hier blij mee zijn. Feyenoord heeft een mindere selectie dan AZ, PSV of Ajax, maar voor de rest doen ze niet onder vind ik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:13 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Het niveau is niet zozeer hoger, het is nu meer dat ze bij sommige wedstrijden door hebben dat ze alleen kunnen winnen door er met zen alle keihard voor te vechten. Dat zie je bij wedstrijden zoals tegen psv of az. Maar wanneer er een "mindere" tegenstander komt denken ze wel dat ze dat effe makkelijk kunnen doen en dan gaat het fout. Dit team kan alleen wat presteren als ze er elke wedstrijd hard voor knokken, op basis van hun kwaliteiten zijn ze namelijk niet beter dan de meeste clubs in de eredivisie.
Weet misschien, zoals vorig jaar, nog wel een seizoenskaartje te regelenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Verkoop voor ajax-Feyenoord voor thuisvakken was vandaag gestart,
nog mensen die los gaan![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat laatste valt ook wel mee. Hofs, Buijs, De Guzman, Huysegems, Vlaar... Elke subtopper zou hier blij mee zijn. Feyenoord heeft een mindere selectie dan AZ, PSV of Ajax, maar voor de rest doen ze niet onder vind ik.
Mee eens.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:06 schreef TC03 het volgende:
Ik begrijp wat BiME bedoelt en ben het er wel mee eens.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:13 schreef zevenkamp het volgende:
op basis van hun kwaliteiten zijn ze namelijk niet beter dan de meeste clubs in de eredivisie.
Aan het einde van het seizoen zit zijn werk er op en mag hij plaats maken voor een grote jongen.quote:Op zondag 31 december 2006 11:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Koeman is een zege voor Feyenoord.
Zoals Ruud Gullit?quote:Op zondag 31 december 2006 12:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen zit zijn werk er op en mag hij plaats maken voor een grote jongen.
Van Hanegem of Jol bijvoorbeeld. Met Been als assistent.quote:Op zondag 31 december 2006 12:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoals Ruud Gullit?
Dude! Jij wil beweren dat je zat kunt worden van Amstel Lite...quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:44 schreef BiMeWet het volgende:
Verantwoordelijk voor Nederlaag tegen joden geloof ik (ik was rond de 0 - 2 al zo bezopen dat ik uberhaupt niets meer van die wedstrijd herinner), maar er zijn ook andere TALLOZE wedstrijden waarbij hij continue de man laat lopen wat resulteert in een doelpunt voor de tegenstander.
Hij bedoelt de uitwedstrijd.quote:Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dude! Jij wil beweren dat je zat kunt worden van Amstel Lite...
Ik hoop alleen dat dit het laatste tussenjaar is, want ik heb nou toch al flink wat "tussenjaren" meegemaakt.quote:Op zondag 31 december 2006 10:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Alleen denk ik dat je een competitie jaar waar een bestuur opstapt als tussenjaar moet beschouwen, eerst een nieuw bestuur actief en dan kan je goed bouwen aan een nieuw beleid.
Of daar winnen en die wedstrijd daarna weer knullig verspelen, typisch Feijenoordquote:Op zondag 31 december 2006 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV 20 53
AJA 20 42
AZ 20 41
FEY 20 39
maar wij zullen bij nac wel weer verliezen![]()
lastig programmaquote:Op zondag 31 december 2006 14:27 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Of daar winnen en die wedstrijd daarna weer knullig verspelen, typisch Feijenoord![]()
Zolang ze maar van de joden winnenquote:Op zondag 31 december 2006 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lastig programma
Zo 21/01/07 NAC - Feyenoord
Zo 28/01/07 Feyenoord - RKC
Zo 04/02/07 Ajax - Feyenoord
Zo 11/02/07 FC Twente - Feyenoord
Zo 18/02/07 Feyenoord - FC Utrecht
Zo 25/02/07 ADO - Feyenoord
ja nederlaag tegen sparta zit nog diep zo te horenquote:Op zondag 31 december 2006 14:36 schreef twi het volgende:
Zolang wij maar van de joden van Rotterdam winnen
En als ze de rest verliezen ben jij alsnog tevreden?quote:Op zondag 31 december 2006 14:31 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Zolang ze maar van de joden winnen
Ach competitie gaat toch nergens meer over, bij de eerste 5 eindig je toch wel. Als ze in amsterdam winnen maken ze tenminste nog iets goed ten opzichte van de thuiswedstrijd tegen ajax.quote:Op zondag 31 december 2006 14:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En als ze de rest verliezen ben jij alsnog tevreden?
De plaats in de competitie is wel degelijk belangrijk voor de playoffs. Zo kun je een beetje beïnvloeden tegenover wie je uitkomt in de eerste playoff-wedstrijden. Dit gaat niet altijd op, maar de kans is wel groter dat als je hoog eindigt Twente als eerste treft. Dit heb ik liever dan Az of Ajax gelijk treffen.quote:Op zondag 31 december 2006 16:00 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ach competitie gaat toch nergens meer over, bij de eerste 5 eindig je toch wel. Als ze in amsterdam winnen maken ze tenminste nog iets goed ten opzichte van de thuiswedstrijd tegen ajax.
Hoezo? Je zal er toch van moeten winnen om CL te halen, dus maak niet uit of je dat nou in de 1ste ronde of in de 2de ronde doet.quote:Op zondag 31 december 2006 16:06 schreef erkel het volgende:
[..]
De plaats in de competitie is wel degelijk belangrijk voor de playoffs. Zo kun je een beetje beïnvloeden tegenover wie je uitkomt in de eerste playoff-wedstrijden. Dit gaat niet altijd op, maar de kans is wel groter dat als je hoog eindigt Twente als eerste treft. Dit heb ik liever dan Az of Ajax gelijk treffen.
Als VDH niet alle aandacht op zich had begin van het seizoen had Koeman toendertijd al véél meer kritiek gekregenquote:Op zondag 31 december 2006 16:10 schreef erkel het volgende:
De negatieve houding ten opzichte van Koeman vat ik ook niet helemaal. Hij heeft tot nu toe heel goed de rust bewaard in de ploeg en zich bijvoorbeeld ook niet echt gemegd in Jorien vd Herik kwestie. Ik denk dat het een goede trainer is, die soms nog wat 'beginners'foutjes maakt, maar kan uitgroeien tot een goede, stabiele trainer.
Dus dat vind jij belangrijker dan waar Feyenoord eindigt en ze volgend jaar hopelijk weer eens CL spelen?? De playoffs zijn er nu eenmaal en daar moeten we eerst mee verder.quote:Op zondag 31 december 2006 16:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het maakt me geen reet uit tegen wie Feyenoord in de play-offs moet. Waar ik me meer zorgen over maak, is dat het zover is gekomen in de eredivisie dat we er nu al serieus over kunnen discussieren.
Voor de motivatie kan het wel uitmaken tegen wie je eerst moet. Van Twente moeten we gewoon winnen en zo denken de Feyenoord spelers (hopelijk) ook en dan geloven ze misschien ook meer in het behalen van een CL plek.quote:Op zondag 31 december 2006 16:10 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hoezo? Je zal er toch van moeten winnen om CL te halen, dus maak niet uit of je dat nou in de 1ste ronde of in de 2de ronde doet.
Als je je niet kan motiveren voor een wedstrijd tegen ajax dan hoeven ze van mij niet eens meer te beginnen.quote:Op zondag 31 december 2006 16:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Voor de motivatie kan het wel uitmaken tegen wie je eerst moet. Van Twente moeten we gewoon winnen en zo denken de Feyenoord spelers (hopelijk) ook en dan geloven ze misschien ook meer in het behalen van een CL plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |