Dat ook zeker niet, daarom zeg ik ook dat een keer een actie tegen het bestuur ofzo wel kan, zolang deze binnen proporties blijft.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, alles maar braaf laten gebeuren, dat is verantwoord.
"NOOIT, maar"quote:Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Daar ging je krediet weerRellen zijn NOOIT verantwoord. Behalve misschien een keer een bestuurskamer ofzo bestormen, daar kan ik me nog wat bij voorstellen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:00 schreef Happel het volgende:
Hele bestuur + al die kutsupporters (malibu enzo) moeten opbokken.
Ik denk meer dat hij het had over rellen e.d. Maargoed.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat ook zeker niet, daarom zeg ik ook dat een keer een actie tegen het bestuur ofzo wel kan, zolang deze binnen proporties blijft.
Mwah, vind ik niet. Als een maat van me in elkaar gerost zou worden zou ik ook door het lint gaan. Probleem heb ik alleen niet, aangezien ik alleen naar 't stadion gaquote:Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Daar ging je krediet weerRellen zijn NOOIT verantwoord.
Persoonlijk denk ik dat dit soort opmerkingen juist in 't verkeerde keelgat schieten wanneer de kans nihil is dat je er ooit zelf aan deel zou nemen (gezien je al niet al teveel in een stadion zit). Ieder z'n eigen beleving, maar dat moet je je natuurlijk niet voordoen als iemand die z'n onvrede op zo'n manier zou uiten.quote:Behalve misschien een keer een bestuurskamer ofzo bestormen, daar kan ik me nog wat bij voorstellen.
Dus deze jood mag blijven?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:00 schreef Happel het volgende:
In jou geval is het idd bescherming, maar waarom werd je vriend uberhaupt aangevallen? Was dat zo'n figuur die niets van de wedstrijd mee had gekregen maar enkel geintresseerd was in die opgesloten Ajacieden buiten?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:01 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
"NOOIT, maar"![]()
![]()
!
En daarnaast; het is mijn plicht als burger iemand uit nood te redden als hij total loss gemept wordt, of als 4 gasten hem bespringen op een manier hoe je niet besprongen wil worden. En nee, ik ga geen kenmerk van de dader opschrijven en 1-1-2 bellen, die waren er al
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:00 schreef Happel het volgende:
Hij geeft volgens mij alleen een voorbeeld.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In jou geval is het idd bescherming, maar waarom werd je vriend uberhaupt aangevallen? Was dat zo'n figuur die niets van de wedstrijd mee had gekregen maar enkel geintresseerd was in die opgesloten Ajacieden buiten?
Die gozer heeft echt een probleem.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hij geeft volgens mij alleen een voorbeeld.
Blablabla kun je ook nog op mijn post ingaan?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:06 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Die gozer heeft echt een probleem..
Lekker hypocriet.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Daar ging je krediet weerRellen zijn NOOIT verantwoord. Behalve misschien een keer een bestuurskamer ofzo bestormen, daar kan ik me nog wat bij voorstellen.
Je maakt jezelf (alweer) belachelijk.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In jou geval is het idd bescherming, maar waarom werd je vriend uberhaupt aangevallen? Was dat zo'n figuur die niets van de wedstrijd mee had gekregen maar enkel geintresseerd was in die opgesloten Ajacieden buiten?
HET WAS EEN VOORBEELD, ben je nou écht dommer dan het achtereind van een varken of pretendeer je dat alleen?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:06 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Blablabla kun je ook nog op mijn post ingaan?
Inderdaad... Maargoed, hij ziet alleen het voetbal op zn TV en weet waarschijnlijk niet eens hoe hij in een vak moet komen in de Kuip.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Je maakt jezelf (alweer) belachelijk.
Het ging pas los toen de supporters buiten kwamen en een hondertal juichende joden zag. Daarvoor was er helemaal niks aan de hand.
misschien is het wel een kut kloonquote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
HET WAS EEN VOORBEELD, ben je nou écht dommer dan het achtereind van een varken of pretendeer je dat alleen?
Er zijn genoeg situaties te bedenken waarin rellen niet bepaald ongeoorloofd zijn.
Ik moet mn ondertitel maar eens veranderen.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
misschien is het wel een kut kloon
Ik ging op dat voorbeeld in.quote:
ben je nou écht dommer dan het achtereind van een varken of pretendeer je dat alleen?quote:Er zijn genoeg situaties te bedenken waarin rellen niet bepaald ongeoorloofd zijn.
hAHAHAHAHAHAahahahquote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Inderdaad... Maargoed, hij ziet alleen het voetbal op zn TV en weet waarschijnlijk niet eens hoe hij in een vak moet komen in de Kuip.
Enige zelfreflectie zou je niet misstaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
ben je nou écht dommer dan het achtereind van een varken of pretendeer je dat alleen?
Hoe moet ik in godsnaam weten of mijn maat beweegredenen had om die gasten aan te vallen als de situatie nooit voorgekomen is? Nogal een domme vraag.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ging op dat voorbeeld in.
Voetbal verziek het nietquote:Op donderdag 28 december 2006 16:20 schreef twi het volgende:
In 't Ajax topic hebben we doorgaans ook wel Feyenoorders nodig om het te verzieken, maar dit spant toch wel de kroon
Tegen die joden is alles gewoon geoorloofd.We hebben het toch niet over Feyenoord-RKC of Feyenoord-Heracles.Kom op zeg,wij haten hun en hun haten ons.Dan is gewoon alles geoorloofd.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Het ging pas los toen de supporters buiten kwamen en een hondertal juichende joden zag. Daarvoor was er helemaal niks aan de hand.
Waarom begin je dan over de situatie als ie nooit voorgekomen is?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:19 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hoe moet ik in godsnaam weten of mijn maat beweegredenen had om die gasten aan te vallen als de situatie nooit voorgekomen is? Nogal een domme vraag.. Of gaan we er hevig op los fantaseren?
Je bent wel erg zwak als je je niet kunt beheersen als je geprovoceerd wordt.quote:De frustraties ontstonden pas toen de joden BUITEN het stadion begonnen te provoceren.
Ik stond heerlijk te genieten in het zonnetjequote:Maargoed, jij was er zeer waarschijnlijk niet bij, ook al beweer je van wel, anders had je dit wel geweten.
Ik wachtte op die reactiequote:Op donderdag 28 december 2006 16:20 schreef twi het volgende:
In 't Ajax topic hebben we doorgaans ook wel Feyenoorders nodig om het te verzieken, maar dit spant toch wel de kroon
Doe nou niet zo schijnheilig Twi, ten eerste heb je ongeveer dezelfde mening als mij hierover en ten tweede noemde je users als BMW net nog niet toerekeningsvatbaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:20 schreef twi het volgende:
Omdat het een woopdehfuckingdoo VOORBEELD was, zoals iemand hierboven (zevenkamp) al opmerktte! Ooooooh kijk nou, een verklaring waarom rellen wél geoorloofd zouden kunnen zijn!quote:Op donderdag 28 december 2006 16:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom begin je dan over de situatie als ie nooit voorgekomen is?
Zo gaat het al jaren tussen de joden en feyenoord, monkey-boy.quote:Je bent wel erg zwak als je je niet kunt beheersen als je geprovoceerd wordt.
Je stond te genieten van de rellen maar was te bang om zelf mee te doen, ooh nee nu snap ik het.quote:Ik stond heerlijk te genieten in het zonnetjeJammer dat de ME niet harder optrad.
Heeft nooit de belofte kunnen waarmaken en da's niet voor niets (brazilliaan)quote:Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef Erasmusch het volgende:
Jammer dat die Magrao niet meer te houden was.
Ik had niet echt een hoge pet op van die gozer, het moest de nieuwe van Persie worden (qua voetbalkwaliteiten) maar dat het kwam niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:28 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Heeft nooit de belofte kunnen waarmaken en da's niet voor niets (brazilliaan)
Aankoop van Gullit geloof ik... zegt genoeg hoop ik zo.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:31 schreef Erasmusch het volgende:
Huh? Was die een groot talent dan ofzo?
Nee was nog van Baan, maar dat zegt ook genoegquote:Op donderdag 28 december 2006 16:31 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Aankoop van Gullit geloof ik... zegt genoeg hoop ik zo.
Jood eh.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:33 schreef Happel het volgende:
Gezellig hier.
Greene is er morgen helaas weer bij. Waardeloos stuk vreten is dat.
quote:
Blij dat ie niet speelde op Konequote:Op donderdag 28 december 2006 16:33 schreef Happel het volgende:
Gezellig hier.
Greene is er morgen helaas weer bij. Waardeloos stuk vreten is dat.
Kluivert is een moordenaar kan bij mij ook wel door de beugel hoor. Hij is nooit gestraft voor z'n daden, dus hij moet zich niet aanstellen.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Goh kan dit nog wel door de beugel........................
Hoeveel niet-kuip-bezoekende-maar-wel-overal-commentaar-op-hebbende persoonlijkheden heb jij eigenlijk?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kluivert is een moordenaar kan bij mij ook wel door de beugel hoor. Hij is nooit gestraft voor z'n daden, dus hij moet zich niet aanstellen.
- Reageer normaal -quote:Op donderdag 28 december 2006 18:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoeveel niet-kuip-bezoekende-maar-wel-overal-commentaar-op-hebbende persoonlijkheden heb jij eigenlijk?
Er is niks verkeerd aan het vertellen van de waarheid.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Doe dan eens wat aan dat soort reacties
zit niet zo te janken manquote:Op donderdag 28 december 2006 19:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Doe dan eens wat aan dat soort reacties
quote:
Jij bent hier toch pas nieuwquote:Op donderdag 28 december 2006 20:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Helpt niet. Komt er altijd op neer dat de verkeerde personen (ik bijvoorbeeld) worden geband.
Inderdaad. Ik zie Koeman er wel weer voor aan om Greene in de basis te laten starten ten faveure van Hofs. Greene gaat maar lekker op de tribune zitten om vervolgens verkocht te worden aan een of andere derderangs clubje uit Frankrijk.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Jammer dat Greene herstelt is, het liep zo lekker zonder hem!
Vorig jaar speelde hij echt behoorlijk goed, maar dit jaar is ie gewoon zwaar kut. In de verdediging kunnen Vlaar en Buijs zijn posities invullen, en op het middenveld idd Hofs, kortom, lekker op de bank zetten die Rasta!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:03 schreef Happel het volgende:
Inderdaad. Ik zie Koeman er wel weer voor aan om Greene in de basis te laten starten ten faveure van Hofs. Greene gaat maar lekker op de tribune zitten om vervolgens verkocht te worden aan een of andere derderangs clubje uit Frankrijk.
quote:
Hij is niet alleen kut. Hij loopt ook nog op het veld alsof het god zelf is, walgelijk gewoon.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde hij echt behoorlijk goed, maar dit jaar is ie gewoon zwaar kut. In de verdediging kunnen Vlaar en Buijs zijn posities invullen, en op het middenveld idd Hofs, kortom, lekker op de bank zetten die Rasta!
Vlaar is gewoon degene die de rust achterin heeft terug gebracht. Nu hopen dat het maken van fouten verminderd. Misschien wordt het dan wel wat.quote:Vlaar speelt trouwens echt zwaar relax sinds hij terug is, zorgt voor rust, en zit bijna overal bij! Daarnaast verdedigd hij zoals het hoort, soms die bal gewoon de tweede ring in rammen!
God is geen negert!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:14 schreef Happel het volgende:
Hij is niet alleen kut. Hij loopt ook nog op het veld alsof het god zelf is, walgelijk gewoon.
Ik snap sowieso niet waarom Hofs er soms wordt uit gelaten.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie Koeman er wel weer voor aan om Greene in de basis te laten starten ten faveure van Hofs. Greene gaat maar lekker op de tribune zitten om vervolgens verkocht te worden aan een of andere derderangs clubje uit Frankrijk.
Pakt snel domme gele kaarten en is 'fysiek' te zwak.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom Hofs er soms wordt uit gelaten.
Dan moet je inderdaad gewoon je muil houden over mensen die de club wel zo vaak mogelijk (proberen) te bezoeken.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:36 schreef erkel het volgende:
Als je niet vaak in de kuip komt, dan mag je geen mening hebben over Feyenoord en gerelateerde zaken??
Z is het goedst!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgend seizoen trouwens waarschijnlijk verhuizen naar Q of U, want op E is het echt zwaar kut!
ach nee man, W is beter. Als je op Z staat zie je het voetbal altijd van de verkeerde kant, ik zou helemaal gek wordenquote:
J gebeurd altijd wel wat tegen ajaxquote:Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgend seizoen trouwens waarschijnlijk verhuizen naar Q of U, want op E is het echt zwaar kut!
Z heb ik ook gezeten, op zich wel relaxt, alleen zit ik voor die paar pleuro's meer liever op safe droog!quote:
Het is wel geinig omdat het naast het uitvak is, maar veel dagjesmensen, die al 3 uur voor de aftrap de betere plaatsen inpikken, en onder de wedstrijd drie keer moeten pissen, vier keer koffie en gevulde koeken moeten halen....quote:Op E zitten wat maten van me, die vinden het altijd wel vet
Nee w4, staat verkeerd op die plattegrondquote:Op donderdag 28 december 2006 20:27 schreef Vakkie_W het volgende:
Mensen die hier W zitten, zitten jullie W1?
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Z heb ik ook gezeten, op zich wel relaxt, alleen zit ik voor die paar pleuro's meer liever op safe droog!
[..]
ook W4, samen met Erasmusch en eventuele aanhang.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:28 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nee w4, staat verkeerd op die plattegrond
Zie het allemaal wel goed vanaf mijn plek, verder is het wel gezellig. Alleen de regen is minder maar dan hebben we altijd nog de kantinequote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk zo tof aan W/X/Y/Z? Beetje overzicht op het spel is toch wel prettig vind ik.
Sfeer.... Lekker kort op het veld. Contact met de spelers. En met dingen zoals Kluivert is het helemaal mooi.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk zo tof aan W/X/Y/Z? Beetje overzicht op het spel is toch wel prettig vind ik.
zitten doe je thuisquote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
meestal ben ik zondag aardig vertieft en wil ik lekker onderuit hangen met een dikke blow in m'n mondquote:Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef ruud_fr het volgende:
vorig jaar op Z gestaan, goede sfeer
alleen miste ik het overzicht idd
op TT ook sfeer trouwens (en je kunt er ook gewoon staan gelukkig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |