Kluivert is een moordenaar kan bij mij ook wel door de beugel hoor. Hij is nooit gestraft voor z'n daden, dus hij moet zich niet aanstellen.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Goh kan dit nog wel door de beugel........................
Hoeveel niet-kuip-bezoekende-maar-wel-overal-commentaar-op-hebbende persoonlijkheden heb jij eigenlijk?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:10 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kluivert is een moordenaar kan bij mij ook wel door de beugel hoor. Hij is nooit gestraft voor z'n daden, dus hij moet zich niet aanstellen.
- Reageer normaal -quote:Op donderdag 28 december 2006 18:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoeveel niet-kuip-bezoekende-maar-wel-overal-commentaar-op-hebbende persoonlijkheden heb jij eigenlijk?
Er is niks verkeerd aan het vertellen van de waarheid.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Doe dan eens wat aan dat soort reacties
zit niet zo te janken manquote:Op donderdag 28 december 2006 19:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Doe dan eens wat aan dat soort reacties
quote:
Jij bent hier toch pas nieuwquote:Op donderdag 28 december 2006 20:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Helpt niet. Komt er altijd op neer dat de verkeerde personen (ik bijvoorbeeld) worden geband.
Inderdaad. Ik zie Koeman er wel weer voor aan om Greene in de basis te laten starten ten faveure van Hofs. Greene gaat maar lekker op de tribune zitten om vervolgens verkocht te worden aan een of andere derderangs clubje uit Frankrijk.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Jammer dat Greene herstelt is, het liep zo lekker zonder hem!
Vorig jaar speelde hij echt behoorlijk goed, maar dit jaar is ie gewoon zwaar kut. In de verdediging kunnen Vlaar en Buijs zijn posities invullen, en op het middenveld idd Hofs, kortom, lekker op de bank zetten die Rasta!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:03 schreef Happel het volgende:
Inderdaad. Ik zie Koeman er wel weer voor aan om Greene in de basis te laten starten ten faveure van Hofs. Greene gaat maar lekker op de tribune zitten om vervolgens verkocht te worden aan een of andere derderangs clubje uit Frankrijk.
quote:
Hij is niet alleen kut. Hij loopt ook nog op het veld alsof het god zelf is, walgelijk gewoon.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde hij echt behoorlijk goed, maar dit jaar is ie gewoon zwaar kut. In de verdediging kunnen Vlaar en Buijs zijn posities invullen, en op het middenveld idd Hofs, kortom, lekker op de bank zetten die Rasta!
Vlaar is gewoon degene die de rust achterin heeft terug gebracht. Nu hopen dat het maken van fouten verminderd. Misschien wordt het dan wel wat.quote:Vlaar speelt trouwens echt zwaar relax sinds hij terug is, zorgt voor rust, en zit bijna overal bij! Daarnaast verdedigd hij zoals het hoort, soms die bal gewoon de tweede ring in rammen!
God is geen negert!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:14 schreef Happel het volgende:
Hij is niet alleen kut. Hij loopt ook nog op het veld alsof het god zelf is, walgelijk gewoon.
Ik snap sowieso niet waarom Hofs er soms wordt uit gelaten.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zie Koeman er wel weer voor aan om Greene in de basis te laten starten ten faveure van Hofs. Greene gaat maar lekker op de tribune zitten om vervolgens verkocht te worden aan een of andere derderangs clubje uit Frankrijk.
Pakt snel domme gele kaarten en is 'fysiek' te zwak.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom Hofs er soms wordt uit gelaten.
Dan moet je inderdaad gewoon je muil houden over mensen die de club wel zo vaak mogelijk (proberen) te bezoeken.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:36 schreef erkel het volgende:
Als je niet vaak in de kuip komt, dan mag je geen mening hebben over Feyenoord en gerelateerde zaken??
Z is het goedst!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgend seizoen trouwens waarschijnlijk verhuizen naar Q of U, want op E is het echt zwaar kut!
ach nee man, W is beter. Als je op Z staat zie je het voetbal altijd van de verkeerde kant, ik zou helemaal gek wordenquote:
J gebeurd altijd wel wat tegen ajaxquote:Op donderdag 28 december 2006 20:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgend seizoen trouwens waarschijnlijk verhuizen naar Q of U, want op E is het echt zwaar kut!
Z heb ik ook gezeten, op zich wel relaxt, alleen zit ik voor die paar pleuro's meer liever op safe droog!quote:
Het is wel geinig omdat het naast het uitvak is, maar veel dagjesmensen, die al 3 uur voor de aftrap de betere plaatsen inpikken, en onder de wedstrijd drie keer moeten pissen, vier keer koffie en gevulde koeken moeten halen....quote:Op E zitten wat maten van me, die vinden het altijd wel vet
Nee w4, staat verkeerd op die plattegrondquote:Op donderdag 28 december 2006 20:27 schreef Vakkie_W het volgende:
Mensen die hier W zitten, zitten jullie W1?
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Z heb ik ook gezeten, op zich wel relaxt, alleen zit ik voor die paar pleuro's meer liever op safe droog!
[..]
ook W4, samen met Erasmusch en eventuele aanhang.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:28 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nee w4, staat verkeerd op die plattegrond
Zie het allemaal wel goed vanaf mijn plek, verder is het wel gezellig. Alleen de regen is minder maar dan hebben we altijd nog de kantinequote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk zo tof aan W/X/Y/Z? Beetje overzicht op het spel is toch wel prettig vind ik.
Sfeer.... Lekker kort op het veld. Contact met de spelers. En met dingen zoals Kluivert is het helemaal mooi.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk zo tof aan W/X/Y/Z? Beetje overzicht op het spel is toch wel prettig vind ik.
zitten doe je thuisquote:Op donderdag 28 december 2006 20:34 schreef TC03 het volgende:
meestal ben ik zondag aardig vertieft en wil ik lekker onderuit hangen met een dikke blow in m'n mondquote:Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef ruud_fr het volgende:
vorig jaar op Z gestaan, goede sfeer
alleen miste ik het overzicht idd
op TT ook sfeer trouwens (en je kunt er ook gewoon staan gelukkig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |