En op DHZ sta je altijd, lul toch niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:51 schreef Luni het volgende:
[..]
meestal ben ik zondag aardig vertieft en wil ik lekker onderuit hangen met een dikke blow in m'n mond![]()
Daar is geen plek meer om te zitten als ik binnen kom.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:56 schreef Happel het volgende:
[..]
En op DHZ sta je altijd, lul toch niet.
Naast je staat altijd een stapel stoelen van drie meter hoog.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar is geen plek meer om te zitten als ik binnen kom.
En op T zit ik helemaal bovenin, als ik sta zie ik niks.
op de binnenkomst plek alleen toch ?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:48 schreef ruud_fr het volgende:
vorig jaar op Z gestaan, goede sfeer
alleen miste ik het overzicht idd
op TT ook sfeer trouwens (en je kunt er ook gewoon staan gelukkig)
Tussen de invalidenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:04 schreef Happel het volgende:
In welk vak zou malibu-06 zitten? En zal hij het daar vinden?
Vak 410.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:04 schreef Happel het volgende:
In welk vak zou malibu-06 zitten? En hoe zal hij het daar vinden?
Die heb een sv, klote hooligan dat het isquote:Op donderdag 28 december 2006 23:04 schreef Happel het volgende:
In welk vak zou malibu-06 zitten? En hoe zal hij het daar vinden?
Heel de technische staf, 85% van de selectie en Koebruggequote:Op donderdag 28 december 2006 23:53 schreef WEST het volgende:
moet bos ook al weggaat hard, wie moet er nog meer weg? Wotte?
![]()
Fuck je hebt me doorquote:Op donderdag 28 december 2006 23:52 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Die heb een sv, klote hooligan dat het is
Vergeet Amstel niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:57 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Heel de technische staf, 85% van de selectie en Koebrugge
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:00 schreef Happel het volgende:
Lekker dagje zuipen, snuiven, blowen, slopen en voetbal kijken vandaag.
vergeet de kwetsende spreekkoren nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:00 schreef Happel het volgende:
voetbal kijken ??quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:00 schreef Happel het volgende:
Ik kom, in tegenstelling tot jou, wel voor het voetbal.quote:
Nog vier plaatsen te gaan.quote:Feyenoord blijft in het Fair Play klassement in de onderste regionen verkeren. Nadat de eerste seizoenshelft er bijna opzit, staat Feyenoord op een 33ste plaats van alle 38 betaald voetbalclubs. Ook Ajax (30) staat in de onderste regionen. AZ leidt het Fair Play klassement. Bij het toekennen van punten wordt onder meer gelet op gele en rode kaarten, positief spel, respect voor de tegenstander en de scheidsrechter.
Tjah als ik naar Excelsior ga, ga ik natuurlijk om te knokkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kom, in tegenstelling tot jou, wel voor het voetbal.![]()
En maar klagen dat we afgelopen jaren geen prijzen hebben gepaktquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die felbegeerde bokaal hebben we een paar jaar geleden gewonnen toch?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:01 schreef Sloggi het volgende:
Is Tiendalli geblesseerd of afgeserveerd?
bron: sportweek.nlquote:Tiendalli niet, Greene wel met Feyenoord tegen Excelsior
Datum: 28-dec 14:42
Serginho Greene is vrijdag weer inzetbaar voor Feyenoord in de uitwedstrijd tegen stadgenoot Excelsior. De verdediger had donderdag tijdens de training geen last meer van de knieblessure die hij eind vorige week opliep. Greene miste daardoor de duels met Sparta Rotterdam (3-2 winst) en PSV (1-1). Dwight Tiendalli is nog altijd geblesseerd.
De rechtsback heeft weer last van zijn lies, waaraan hij een maand geleden geblesseerd raakte. Voor de wedstrijd tegen Sparta werd hij vorige week nog fit verklaard. Tiendalli deed dan ook negentig minuten mee aan de derby.
Afgelopen jaar toch nog?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die felbegeerde bokaal hebben we een paar jaar geleden gewonnen toch?
Anders mobieltje met camera ofzo, kwaliteit maakt niet uitquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:52 schreef BiMeWet het volgende:
Kzal ff kijken. Zo'n grote lompe DSLR is nogal onhandig in de ruimte die je daar hebtDenk niet dat veel het me in dank af zullen nemen
Ik wil best weleens een keer foto's maken van een dagje zoals ik die beleef.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Wil er iemand foto's maken vanavond van de wedstrijd ?![]()
Betere camera kopen danquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil best weleens een keer foto's maken van een dagje zoals ik die beleef.
Denk alleen dat je dan veel wazige foto's krijgt te zien.
Zeggen ze bij Feijenoord ook als ze iemand kopenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Anders mobieltje met camera ofzo, kwaliteit maakt niet uit![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Zeggen ze bij Feijenoord ook als ze iemand kopen![]()
doe maarquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil best weleens een keer foto's maken van een dagje zoals ik die beleef.
Denk alleen dat je dan veel wazige foto's krijgt te zien.
Herinneren jullie je deze nog, nog, nog...quote:Coelho terug naar België
Na mislukte pogingen Steffen Iversen aan te trekken heeft RC Genk in Jackson Coelho de gewenste spits binnen. Als vrijdag alle formaliteiten achter de rug zijn kan de transfer worden afgerond. De twintigjarige Coelho moet bij Genk de ruimte vullen die is gevallen door de blessure van Ivan Bosnjak. Voor die rol had de koploper in België Iversen op het oog, maar de overgang van de Noor ketste af.
Coelho is bekend in België als goalgetter dankzij zijn sterke optreden in het shirt van Westerlo. Feyenoord, dat door het samenwerkingsverband met Belo Horizonte de transferrechten kreeg, stalde hem medio 2005 bij die club. In een half jaar tijd scoorde de Braziliaan tien keer.
Coelho verruilde een jaar geleden Westerlo voor Getafe. Maar bij de Spaanse club heeft de aanvaller weinig laten zien, waarop hij werd verhuurd aan Flamengo. Ook in zijn geboorteland heeft de aanvaller geen potten kunnen breken. Sinds januari 2006 heeft de Braziliaan 101 minuten gespeeld.
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Herinneren jullie je deze nog, nog, nog...
God wat waren we hier boos toen hij van de hand werd gedaan.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik het las.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Herinneren jullie je deze nog, nog, nog...
God wat waren we hier boos toen hij van de hand werd gedaan.
Ik ga maar eens naar Rotterdam, tijd voor een biertje.
Word tijd, zorgt iig vaak voor dreiging, geeft vaak assist en scoort ook nog eens. Hopelijk geen tegenslag meer nu.quote:Castelen mee op trainingskamp
Bron: Feyenoord krant
Niet alleen de van een blessure herstelde Alfred Schreuder gaat in januari met Feyenoord op trainingskamp in Turkije, ook Romeo Castelen maakt dan weer deel uit van de Rotterdamse selectie, zo meldt de Feyenoord krant vandaag. De snelle rechtsbuiten was een half jaar uit beeld, maar heeft inmiddels het slot van zijn revalidatie bereikt.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:06 schreef ViVe het volgende:
[..]
Word tijd, zorgt iig vaak voor dreiging,
Nee, Kolkka is van wereldklassequote:Op vrijdag 29 december 2006 16:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]!
Echt, dit is het grootste bullshit argument dat ik ooit heb gelezen en ook het enige argument wat Castelen lovers kunnen bedenken
"Pfff, Castelen speelde weer kut zeg, kwam geen 1 man voorbij, voorzetten en passes kwamen niet aan..." "JA, MAAR HIJ ZORGDE WEL VOOR DREIGING!11!1EINSZWEIDREI!21!!11!!11ELEVEN!!"
nu weten we wel dat je opgewonden raakt van Vinckenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]!
Echt, dit is het grootste bullshit argument dat ik ooit heb gelezen en ook het enige argument wat Castelen lovers kunnen bedenken
"Pfff, Castelen speelde weer kut zeg, kwam geen 1 man voorbij, voorzetten en passes kwamen niet aan..." "JA, MAAR HIJ ZORGDE WEL VOOR DREIGING!11!1EINSZWEIDREI!21!!11!!11ELEVEN!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |