wel in een pvc buis dan, uiteraard...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:49 schreef DJKoster het volgende:
Gooi wat sterretjes door de brievenbus..
ik wist dat het gevaarlijk zou kunnen zijn en gooide dus nooit naar mensen toequote:Op donderdag 28 december 2006 09:49 schreef greatgonzo het volgende:
Wat deed je zelf toen je 10 was?
wie verbiedt jou vuurwerk af te steken??quote:Op donderdag 28 december 2006 09:55 schreef Bolter het volgende:
Als je je verveelt probeer eens een cursus Nederlands.
Maar goed, anders moet je gewoon in mijn dorp komen wonen. Het is natuurlijk op een zondag oudjaarsdag, dus dan mag hier geen vuurwerk worden afgestokenNiet dat ik dat nog doe maar het is wel iets belachelijks!
Een of andere speciale verordering. En het is zo een achterlijk dorp dat als je het wel doet er binnen de korste tijd een paar bakstenen door je ruit liggen. Want dat is natuurlijk wel normaal.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
wie verbiedt jou vuurwerk af te steken??
dat zouden ze best willen, maar je hoeft je er niet aan te houden (lees: ik zou er 100% maling aan hebben)
leuk hé... Staphorstquote:Op donderdag 28 december 2006 09:58 schreef Bolter het volgende:
[..]
Een of andere speciale verordering. En het is zo een achterlijk dorp dat als je het wel doet er binnen de korste tijd een paar bakstenen door je ruit liggen. Want dat is natuurlijk wel normaal.
quote:Op donderdag 28 december 2006 09:55 schreef Bolter het volgende:
Als jij je verveelt;probeer eens een cursus Nederlands.
Maar goed, anders moet je gewoon in mijn dorp komen wonen. Het is natuurlijk op een zondag oudjaarsdag, dus dan mag hier geen vuurwerk worden afgestokenNiet dat ik dat nog doe maar het is wel iets belachelijks!
aha een verordering..quote:Op donderdag 28 december 2006 09:58 schreef Bolter het volgende:
[..]
Een of andere speciale verordering. En het is zo een achterlijk dorp dat als je het wel doet er binnen de korste tijd een paar bakstenen door je ruit liggen. Want dat is natuurlijk wel normaal.
Ehm ja, toen werd er tot 12 uur vuurwerk afgestoken en daarna was het stilquote:Op donderdag 28 december 2006 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
aha een verordering..
dan zal ik niet op straat vuurwerk afsteken maar in de tuin
(en ik zou zowieso niet gaan rondlopen en zoveel mogelijk overlast zaaien
dat is iets waar ze heel goed in zijn in den haag enzo)
en hoe doen ze dat dan als oud en nieuw valt op zaterdag op zondag, dan is het wel een heel erg stil oud en nieuw
Sorry, moet ik een cursus Nederlands?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:55 schreef Bolter het volgende:
Als je je verveelt probeer eens een cursus Nederlands.
0800 - TUIGquote:Op donderdag 28 december 2006 09:41 schreef Guppyfriend het volgende:
geen spoed, wel politie, weet je wel, dat nummer
Nee daar heb je dan wel weer gelijk in. Dingetjes opblazen is natuurlijk spannend maar meuk naar dieren gooien is not done.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar ik wist niet dat ze in Arnemuiden zo'n verordering hadden... Dat gaat wel weer wat ver vind ik dan.
Dat is voor boeren met kort stekeltjes haar en een oorbel.quote:
jij snapt er nix vanquote:Op donderdag 28 december 2006 10:16 schreef faberic het volgende:
[..]
Dat is voor boeren met kort stekeltjes haar en een oorbel.
door een blok ijs op straat te gooienquote:Op donderdag 28 december 2006 10:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Zet een emmer water in de ijskast, en verras de kindjes op oudejaarsavond!
Om het eventuele vuur, wat is ontstaan door een sterretje op de mat te blussen, neem ik aan dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:22 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
door een blok ijs op straat te gooien
Dat zal een knal geven!
Je had gewoon iemand aan de telefoon!quote:Op donderdag 28 december 2006 09:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Dus ik bel de politie (geen spoed, wel politie, weet je wel, dat nummer). Krijg ik te horen: 'Ja zeg, mevrouw, daar kunnen we niet aan beginnen hoor! We hebben al meer dan genoeg te doen! U moet maar eventjes aanbellen wanneer de ouders thuiszijn. En ach, er zijn toch geen slachtoffers gevallen...?"
ja, dat deed ik eerder ook wel, dingetjes opblazen. pringlesbussen bijv. dat is ook wel spannendquote:Op donderdag 28 december 2006 10:16 schreef Bolter het volgende:
[..]
Nee daar heb je dan wel weer gelijk in. Dingetjes opblazen is natuurlijk spannend maar meuk naar dieren gooien is not done.
hm, dus eigenlijk moet ik nog van geluk spreken? jeetje...quote:Op donderdag 28 december 2006 10:27 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Je had gewoon iemand aan de telefoon!Die ene keer dat ik probeerde om dat nummer te bellen, kreeg ik een heel bandje en moest vanalles inspreken en toetsen alsvorens überhaupt iemand beschikbaar was.
Laat dan maar zitten.
Dan ben je echt heel triest als je zoiets doetquote:Op donderdag 28 december 2006 09:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar goed, dan heb je om 07.30 uur voor de deur gelegen voor de vuurwerkhandel, de buit is binnen.
zet het nieuws voor de grap eens aan, daar is t op. er waren in Utrecht om 03.30 of zo (kan ook 04.00 zijn) zelfs mensen van t terrein gehaald door de politite (dat dan weer wel) want "dat was toch niet de bedoeling".quote:Op donderdag 28 december 2006 10:48 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dan ben je echt heel triest als je zoiets doet![]()
inderdaad, een rotje is nog niet zo heel gevaarlijk voor een mens, maar voor een klein hondje? nou is die van mij wel groter, maar toch.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:49 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ga anders vanavond nog even langs bij die ouders...belacheljk dat ze het naar dieren gooien ja, gevaarlijk niet, je bent echt niet in 1 keer een been kwijt van een rotje...
niet een been nee maar een hond zou zo een stukje van die verpakking die ontploft in z'n oog kunnen krijgen (noem nu eff iets wat wws nooit voorkomt maar het zou kunnen gebeuren)quote:Op donderdag 28 december 2006 10:49 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ga anders vanavond nog even langs bij die ouders...belacheljk dat ze het naar dieren gooien ja, gevaarlijk niet, je bent echt niet in 1 keer een been kwijt van een rotje...
ach, ik herinner me nog een zekere user die door een strijker (?) in een hondendrol te steken een stukje stont in zn oog kreeg, dus zeg nooit nooitquote:Op donderdag 28 december 2006 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
niet een been nee maar een hond zou zo een stukje van die verpakking die ontploft in z'n oog kunnen krijgen (noem nu eff iets wat wws nooit voorkomt maar het zou kunnen gebeuren)
quote:Op donderdag 28 december 2006 10:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ach, ik herinner me nog een zekere user die door een strijker (?) in een hondendrol te steken een stukje stont in zn oog kreeg, dus zeg nooit nooit--> Poep in m'n oog
Bureau Halt.. voor die gastenquote:Op donderdag 28 december 2006 10:55 schreef Giem het volgende:
Hier begonnen ze er al om 10 uur mee, voor mijn raam
én over een drolquote:Op donderdag 28 december 2006 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]maar dan heb je het ook over een strijker..
Geen rotjes naar mensen en dieren gooien.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:49 schreef greatgonzo het volgende:
ik mag dan een kneus zijn volgens jou, maar dan moet jij me eens uitleggen hoe die jochies anders opgepakt worden door bureau Halt? die mensen komen niet uit de lucht vallen hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:33 schreef GateWayX het volgende:
Vuurwerk naar dieren gooien ben ik sowieso tegen, maar TS je bent wel een enorme kneus dat je daarvoor de politie gaat bellen die min of meer zeggen dat je niet moet zeuren.
En dan vervolgens nog eens een topic openen op Fok.
Wat is daar onbenullig aan?quote:Op donderdag 28 december 2006 11:11 schreef kollie het volgende:
de politie bellen voor zoiets onbenulligs![]()
Gooide jij dan vuurwerk naar levende wezens?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:49 schreef greatgonzo het volgende:
Idd. De hond alhier is dit jaar nog vrij rustig, de ergste angst voor vuurwerk is ie wel te boven. Maar zijn eerste oud en nieuw heeft ie een week zitten bibberen in een hoekje. Onze vorige hond, een flinke uit de kluiten gewassen herder (45 kilo schoon aan de haak) had een hekel aan vuurwerk gooiers. Ik weet nog wel eens dat we bij het bevroren meertje hier waren en dat er een paar types vuurwerk aan het gooien waren tussen de schaatsende kinderen. Hond reageert en blaft een paar keer tegen vuurwerk kneuzen.... laat ik zo zeggen: ik heb nog nooit iemand zó hard zien rennen op ijs. Tot grote vreugde van het schaatsend volk.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is daar onbenullig aan?
Duidelijk eentje zonder hond, weet je wel wat zo'n rotje met zo'n dier kan doen.![]()
Zo'n hond is handig, nadeel mocht hij eens happen, dan staat er opeens wel politie aan de deur.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:05 schreef Fixers het volgende:
[..]
Idd. De hond alhier is dit jaar nog vrij rustig, de ergste angst voor vuurwerk is ie wel te boven. Maar zijn eerste oud en nieuw heeft ie een week zitten bibberen in een hoekje. Onze vorige hond, een flinke uit de kluiten gewassen herder (45 kilo schoon aan de haak) had een hekel aan vuurwerk gooiers. Ik weet nog wel eens dat we bij het bevroren meertje hier waren en dat er een paar types vuurwerk aan het gooien waren tussen de schaatsende kinderen. Hond reageert en blaft een paar keer tegen vuurwerk kneuzen.... laat ik zo zeggen: ik heb nog nooit iemand zó hard zien rennen op ijs. Tot grote vreugde van het schaatsend volk.
Ik weet honden wel in de hand te houden. Paar keer blaffen, flink grommen en een setje enorme hoektanden laten zien is al genoeg om het gemiddelde pubertje op een lopen te zetten.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo'n hond is handig, nadeel mocht hij eens happen, dan staat er opeens wel politie aan de deur.
wat Bengeltje bedoelt is dat wanneer jouw hond toehapt (om wat voor reden dan ook), dat de politie dan ineens wel tijd heeft om te komen.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:17 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik weet honden wel in de hand te houden. Paar keer blaffen, flink grommen en een setje enorme hoektanden laten zien is al genoeg om het gemiddelde pubertje op een lopen te zetten.
Ik bedoelde zoals Gup zegt.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:17 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik weet honden wel in de hand te houden. Paar keer blaffen, flink grommen en een setje enorme hoektanden laten zien is al genoeg om het gemiddelde pubertje op een lopen te zetten.
Zeer juist.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:49 schreef greatgonzo het volgende:
Ach ja zo bedoelen jullie... Daarom was de hond ook aangelijnd.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik bedoelde zoals Gup zegt.![]()
Geloof zeker dat je je honden wel onder controle hebt, echt men ziet meer gevaar in honden
dan in een rotje voor een dier gooien.![]()
Laat die pubers maar rennen.![]()
Precies.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:05 schreef Fixers het volgende:
[..]
Idd. De hond alhier is dit jaar nog vrij rustig, de ergste angst voor vuurwerk is ie wel te boven. Maar zijn eerste oud en nieuw heeft ie een week zitten bibberen in een hoekje. Onze vorige hond, een flinke uit de kluiten gewassen herder (45 kilo schoon aan de haak) had een hekel aan vuurwerk gooiers. Ik weet nog wel eens dat we bij het bevroren meertje hier waren en dat er een paar types vuurwerk aan het gooien waren tussen de schaatsende kinderen. Hond reageert en blaft een paar keer tegen vuurwerk kneuzen.... laat ik zo zeggen: ik heb nog nooit iemand zó hard zien rennen op ijs. Tot grote vreugde van het schaatsend volk.
Ik vind die houding van de politie ernstiger eerlijk gezegd..quote:Op donderdag 28 december 2006 09:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik herkende ze, dus belde bij ze thuis aan. Natuurlijk werd er niet open gedaan (duh, papa en mama waren werken). Normaal zou ik wachten tot de ouders weer thuis waren, maar vuurwerk naar mensen en dieren gooien is gewoon héél erg gevaarlijk en niet verantwoord. Dus ik bel de politie (geen spoed, wel politie, weet je wel, dat nummer). Krijg ik te horen: 'Ja zeg, mevrouw, daar kunnen we niet aan beginnen hoor! We hebben al meer dan genoeg te doen! U moet maar eventjes aanbellen wanneer de ouders thuiszijn. En ach, er zijn toch geen slachtoffers gevallen...?"
Kinderen met vuurwerk zonder toezicht![]()
Wees eens realistisch.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:55 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Ik vind die houding van de politie ernstiger eerlijk gezegd..![]()
Nee, hooguit een oog ofzo.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:49 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Flitsen. Het prestatiecontract moet nog even nagekomen worden.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:01 schreef HenkieVdV het volgende:
Want ze hebben inderdaad wel wat beters te doen.![]()
Voor dieren is vuurwerk buitengewoon beangstigend. Daar kun je toch wel een beetje rekening mee houden als je't afsteekt?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:15 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Falco met oorpijn![]()
Politie bellen vanwege een rotje![]()
OP![]()
TS![]()
TS viert Oud & Nieuw in een schuilkelder![]()
![]()
Onhandig. Met name wanneer je met 2 honden wandelt.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:10 schreef Bushmaster het volgende:
Hoe is dat nou, met de hond wandelen met een tasje aan je arm?
en als je dat niet kunt: stop je dat spul maar in je reet alvorens het lontje aan te steken. Voor dat ultieme opgeblazen gevoel.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor dieren is vuurwerk buitengewoon beangstigend. Daar kun je toch wel een beetje rekening mee houden als je't afsteekt?
ugh wat heeft dat ermee te maken.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:26 schreef Kaneel het volgende:
Ach kom nou, jullie zijn nooit jong geweest? Laat die kinderen eens 3 dagen per jaar lol hebben. Daarmee pleit ik mensen die vuurwerk naar mens en dier gooien niet vrij, dat mag niet.
Zeker gun je die kinderen plezier, echter naar mensen of dieren gooien is heel erg fout.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:26 schreef Kaneel het volgende:
Ach kom nou, jullie zijn nooit jong geweest? Laat die kinderen eens 3 dagen per jaar lol hebben. Daarmee pleit ik mensen die vuurwerk naar mens en dier gooien niet vrij, dat mag niet.
quote:Op donderdag 28 december 2006 11:10 schreef Bushmaster het volgende:
Hoe is dat nou, met de hond wandelen met een tasje aan je arm?
En jij kon in die seconde zien dat het ee nitraat was?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:01 schreef Cubewoods het volgende:
Liep gisteravond ook in het park op een brug met me hond. Komen 2 kleine negertjes op bmx fietjes langs fietsen en eentje gooit zo een nitraat langs me hoofd in het water.
En toen ging hij niet af
Wel leuk om de ouders even aan te spreken.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Joepie, we mogen weer vuurwerk kopen!
Leuk natuurlijk voor de jeugd, kunnen we weer lekker geld uitgeven wat ze gespaard hebben (of van papa en mama gekregen hebben, maar dat is aan hun). Respect tot zover, want dat moet toch iedereen voor zich weten.
Maar goed, dan heb je om 07.30 uur voor de deur gelegen voor de vuurwerkhandel, de buit is binnen. Snel terug naar huis, want papa moet ook nog werken. Mama is al werken natuurlijk. En wat ga je dan doen hè, heel die dag? Ach... Papa en mama zijn er toch niet, dus laten we wat vuurwerk afsteken. Rotjes, daar zijn er meer dan genoeg van, en "anders krijgen we ze toch niet op". Eerst nog heel stiekum in de achtertuin, maar dat is al snel saai natuurlijk. Snap ik allemaal wel.
Máár... wanneer ik met de hond aan het lopen was, kreeg ik dus, om 09.00 's ochtends, een rotje voor mn neus geworpen, en voor Falco's (mijn Duitse Herder) neus. En dat op 28 december! En wanneer je dan een beetje bekomen bent van de schik, de hond hebt gekalmeerd (die heeft natuurlijk gegantisch oorpijn nu) en je tasje weer opraapt, zie je twee jongetjes (type groep 8) wegrennen.
Ik herkende ze, dus belde bij ze thuis aan. Natuurlijk werd er niet open gedaan (duh, papa en mama waren werken). Normaal zou ik wachten tot de ouders weer thuis waren, maar vuurwerk naar mensen en dieren gooien is gewoon héél erg gevaarlijk en niet verantwoord. Dus ik bel de politie (geen spoed, wel politie, weet je wel, dat nummer). Krijg ik te horen: 'Ja zeg, mevrouw, daar kunnen we niet aan beginnen hoor! We hebben al meer dan genoeg te doen! U moet maar eventjes aanbellen wanneer de ouders thuiszijn. En ach, er zijn toch geen slachtoffers gevallen...?"
![]()
Dus, waarom kunnen ouders hun kinderen niet gewoon binnenhouden met hun vuurwerk? Koop het gewoon op de laatste dag, of als ze er niet vanaf kunnen blijven, stal het dan in een kluis, bij de buren, of bij familie. Zo moeilijk is het toch niet?
Over puberaalgedrag gesproken zeg...........quote:Op donderdag 28 december 2006 15:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
BOEHOEEEEEE maar mijn hondje heeft nu pijn aan z'n oortjes BOEHOEEEEE HUILIEEEEE......want ik kan horen wat mijn hond hoort BOEHOEEEEEE.......
ik hou van mijn Lassie BOEHOOEEEEEEE
3 Dagen ?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:26 schreef Kaneel het volgende:
Ga je geraniums water gevenquote:Op donderdag 28 december 2006 09:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuk natuurlijk voor de jeugd, kunnen we weer lekker geld uitgeven wat ze gespaard hebben (of van papa en mama gekregen hebben, maar dat is aan hun). Respect tot zover, want dat moet toch iedereen voor zich weten.
Maar goed, dan heb je om 07.30 uur voor de deur gelegen voor de vuurwerkhandel, de buit is binnen. Snel terug naar huis, want papa moet ook nog werken. Mama is al werken natuurlijk. En wat ga je dan doen hè, heel die dag? Ach... Papa en mama zijn er toch niet, dus laten we wat vuurwerk afsteken. Rotjes, daar zijn er meer dan genoeg van, en "anders krijgen we ze toch niet op". Eerst nog heel stiekum in de achtertuin, maar dat is al snel saai natuurlijk. Snap ik allemaal wel.
Máár... wanneer ik met de hond aan het lopen was, kreeg ik dus, om 09.00 's ochtends, een rotje voor mn neus geworpen, en voor Falco's (mijn Duitse Herder) neus. En dat op 28 december! En wanneer je dan een beetje bekomen bent van de schik, de hond hebt gekalmeerd (die heeft natuurlijk gegantisch oorpijn nu) en je tasje weer opraapt, zie je twee jongetjes (type groep 8) wegrennen.
![]()
Dus, waarom kunnen ouders hun kinderen niet gewoon binnenhouden met hun vuurwerk? Koop het gewoon op de laatste dag, of als ze er niet vanaf kunnen blijven, stal het dan in een kluis, bij de buren, of bij familie. Zo moeilijk is het toch niet?
Vind het hilarisch dat mensen nog steeds denken dat dezelfde mensen die langs de weg staan te flitsen ook de agenten zijn die surveilleren en noodhulp biedenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Flitsen. Het prestatiecontract moet nog even nagekomen worden.
BOEHOEEEE GOTHICCC BOEHOEEEEEEEquote:Op donderdag 28 december 2006 15:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Over puberaalgedrag gesproken zeg...........![]()
Jouw soort moeten ze gewoon aan de hoogste boom opknopen.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
BOEHOEEEE GOTHICCC BOEHOEEEEEEE![]()
BBBOEHOOEEEEE HUILIEEEE BOEHOOEEEEEEEEquote:Op donderdag 28 december 2006 17:43 schreef Fixers het volgende:
[..]
Jouw soort moeten ze gewoon aan de hoogste boom opknopen.
En, ben je er al geweest?quote:Op donderdag 28 december 2006 10:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik ga er vanavond met mijn goede fatsoen inderdaad even langs![]()
Kansloosquote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef Teunebeun het volgende:
Vuurwerk naar dieren gooien is kansloos !
Dat soort dingen zijn vrij makkerlijk op te lossen. In de tijd dat ik nog "knalpatronen" had (van die knal-objecten die ze normaal in een alarmpistool stoppen) heb ik ook wat van die kusjosties betrapt op het bekogelen van een kat met hun vuurwerk.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:46 schreef Bastard het volgende:
Ik zou zeker de ouders eens aanspreken.. nu is het een rotje voor je hond, de volgende keer een rotje in de bek van een eend!
Dat is meer zonde dan dat je vuurwerk kooptquote:Op donderdag 28 december 2006 19:18 schreef dontf0kwithme het volgende:
Weet je wat ik net deed. Een pijl in de grond gezet (zo`n grote diamond collection pijl ) en daarna afgestoken. helaas zat ie te diep in de grond wat een harde knal veroorzaakte. dus ik loop zo verder zie ik 2 meisjes. grote ogen, heel de tijd zeggen van zoo ik schrok me dood:D whahaha dan lach je je dus echt kapot. overigens heb ik 45 euro aan vuurwerk uitgegeven
Eigenlijk kon ik die 45 euro gewoon verbranden met een aansteker. is het zelfde als vuurwerk![]()
Ik bedoel dat je dan gek bentquote:Op donderdag 28 december 2006 18:50 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Kansloos
Je maakt juist een betere kans dan bij mensen, de zien dat soort shit aankomen.
Lekker voor zequote:Op donderdag 28 december 2006 11:56 schreef sandermans het volgende:
Net liep ik met mijn pa langs een huis, stonden daar 2 agenten met 2 kinderen te praten 'zo, nu zijn jullie je vuurwerk alweer kwijt'.
Ze hebben het pas een paar uur kunnen halen haha.
Dus nu zijn ze weer snel naar de winkel gok ik
Inderdaad, dat is echt zieligquote:Op donderdag 28 december 2006 18:43 schreef Ezgaroth het volgende:
Tis eigenlijk gewoon debiel dat zulk volk bestaat eigenlijk.
Vuurwerkverbod voor mensen die er niet mee om kunnen gaan zeg ik je.
En die gevaarlijke kutjosti's voor het vuurpeleton plaatsen.
En jij steekt bijv. rotjes af zoals in de beschrijving staat? ( Op de grond leggen, aansteken en 6M afstand bewaren.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:45 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik steek nu al zo'n 7 jaar vuurwerk af, en heb altijd de regels nageleefd, en ik laat het echt uit mijn hoofd om gevaarlijk te gaan doen met vuurwerk... Een ongeluk kan natuurlijk altijd gebeuren, maar niet expres een ongeluk veroorzaken...
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:54 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
En jij steekt bijv. rotjes af zoals in de beschrijving staat? ( Op de grond leggen, aansteken en 6M afstand bewaren.) Mij kun je niet wijsmaken dat je nooit is iets hebt geprobeerd, ik doe het zelf ook maar ik zorg er wel voor dat als het gevaarlijk kan zijn, dat iedereen de tijd heeft om weg te komen als het fout zou gaan.
een strijker strijk je toch aan, niet aansteken ?quote:Op donderdag 28 december 2006 10:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ach, ik herinner me nog een zekere user die door een strijker (?) in een hondendrol te steken een stukje stont in zn oog kreeg, dus zeg nooit nooit--> Poep in m'n oog
Zo'n auto weegt dan ook? 30 kilo?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:00 schreef renz0r het volgende:
Gisteren reed ik met een Smart over de dijk. Doen een paar malloten een lawinepijl de dijk opschieten, knalt dat ding vlak naast mn auto
*BOEM*
Lichtflits en ik voelde een flinke duw tegen mn auto, moest flink bijsturen
Tyfuslijers
Dat soort lui mogen dus van mij van vier hoog naar beneden storten, het liefst op een blok beton.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:06 schreef renz0r het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8418247757213473272&q=lawinepijl+grond
Aan de ene kant vind ik het niet kunnen, immers maak je mensen wakker e.d. Maar schade brengt het gelukkig vrijwel niet aan, ik vind het erger als er dingen daadwerkelijk mee worden opgeblazen.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat soort lui mogen dus van mij van vier hoog naar beneden storten, het liefst op een blok beton.
Opgeruimd staat netjes.
Ze brengen niemand behalve zichzelf in gevaar en brengen geen schade toe, echt sociaal is het niet maar om je nou zo druk te maken eroverquote:Op donderdag 28 december 2006 20:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat soort lui mogen dus van mij van vier hoog naar beneden storten, het liefst op een blok beton.
Opgeruimd staat netjes.
Me er druk over maken doe ik al lang niet meer hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 20:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ze brengen niemand behalve zichzelf in gevaar en brengen geen schade toe, echt sociaal is het niet maar om je nou zo druk te maken erover![]()
Verkapte 'zie-mij-eens- jaren-"werkervaring"-hebben-en-heb-daar-respect-voor' -post..quote:Op donderdag 28 december 2006 20:23 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zeg gewoon wat ik denk na jaren "werkervaring" met dit soort grapjurken.
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens wel af of TS idd als een ware "heldin" () naar het ouderlijk huis van die jongetjes
is gegaan om verhaal te halen.. (en hoe hard ze door diezelfde ouders is uitgelachen voordat ze afdroop)
Jij bent cool.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk is ze niet gegaan......klagen op fok is veel stoerder
BOEHOEEEEEEE BOEHOEEEE HUILIEEEEEE![]()
Net zoals de kijk-mijn-huisdier-eens-niet-tegen-vuurwerk-kunnen posts waarmee Fok! elk jaar weerquote:Op donderdag 28 december 2006 20:43 schreef Janetje het volgende:
Huiliegeroep mag achterwege blijven.
Jij bent ook koel als je s'ochtends in de kou de krant bezorgd. Meneer de krantenbezorger.quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Net zoals de kijk-mijn-huisdier-eens-niet-tegen-vuurwerk-kunnen posts waarmee Fok! elk jaar weer
wordt doodgegooid. Op een gegeven moment weten we het wel hoor. En als je toch al je lieve lassie
uitlaat, en je ziet wat jongeren verderop vuurwerk afsteken waarvan je het vermoeden hebt dat ze het
jouw kant op zullen gooien, kan je toch net zo makkelijk een klein stukje omlopen?
Beter voorkomen dan genezen, lijkt me.. (als je toch al zo begaan bent met je hond)
Dus hou aub op met je "Huiliegeroep mag achterwege blijven", want hoe wou je het anders noemen?![]()
*mompelt iets over tranen......*quote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt kennelijk geen huisdieren gok ik zo...
Wat ik nog weet uit de tijd dat ik ontiegelijk veel strijkers had: dat gaat je erg veel luciferdoosjes kosten. De strijkvlakken op de doosjes van de strijkers (als ze er uberhaupt al opzitten) zijn ook zo weggevaagd. En daar komt nog bij dat 't saai wordt op een gegeven moment, dan hou je gewoon je zippo brandend en steek je ze via de kopjes aan. Is overigens nooit mis gegaan bij mijquote:Op donderdag 28 december 2006 19:58 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
een strijker strijk je toch aan, niet aansteken ?
Haha dit had het antwoord van mij kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik haat vuurwerk! en ballonnen en onweer Ik haat alles wat onverwachts pijn aan je oren doet![]()
Siervuurwerk in de verte daarintegen![]()
Me too, sterker nog, als ik een ballon zie in een winkelcentrum ben ik weg.... mijn man wacht dan rustig tot ik weer kom, die is het helemaal gewendquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Haha dit had het antwoord van mij kunnen zijn.Ik ben bijvoorbeeld al bang als ik alleen nog maar een ballon zie, dan krijg ik al de neiging om m'n oren dicht te doen.
Vroeger op een feestje ofzo raakte ik vaak in paniek als er balonnen waren.
![]()
Haha.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Me too, sterker nog, als ik een ballon zie in een winkelcentrum ben ik weg.... mijn man wacht dan rustig tot ik weer kom, die is het helemaal gewend![]()
En wat doe jij dan met oud&nieuw?quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Haha.Als ik bijvoorbeeld iemand met een ballon zie lopen ben ik echt heel erg op m'n hoede.
![]()
Dan ben ik gewoon thuis en doe ik net als vorig jaar m'n mp3 speler op als ik bijvoorbeeld naar de WC moet ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En wat doe jij dan met oud&nieuw?
Wij gaan naar een gehucht, en daar dan weer een boerderij met een kerkhof ernaast![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Aan TS:
Je maakt een grapje zeker, vind je het al te gek voor woorden dat ze de 28e al gooien?
ik maak geen grap, hier keilden ze anderhalve maand geleden al zwaar vuurwerk, lees lawinepijlen en vlinderbommen door de straten, en de politie is in geen velden of wegen te bekennen......
Waarom doet de politie er niks tegen?
niks aan te verdienen ofzo?
dat heb je he, als je ook nog even naar de buurtsuper loopt voor een paar appelsquote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Onhandig. Met name wanneer je met 2 honden wandelt.
Als ze zoiets zouden flikken bij mijn hond dan gaf ik ze wel ff een pak rammel...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:41 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Ik ben voor! Gooi er maar een stevige accijns bovenop, iets van 60% om eens te beginnen en dan in de loop der jaren dat langzaam opvoeren. Is een leuke melkkoe voor de staat. Er zijn toch genoeg idioten die wanstaltige hoeveelheden geld uitgeven aan vuurwerk.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:13 schreef Dumbert het volgende:
Nog een idee om op vuurwerk maar een flinke milieu tax te gaan heffen?![]()
Als je hoort dat er voor een recordbedrag aan vuurwerk in de verkoop gaat, hebben de mensen het kennelijk toch niet zo slecht met de euro, als ze tot nu toe doen geloven...![]()
Ze brengen niemand schade toe? De telegraaf van vanmorgen:quote:Op donderdag 28 december 2006 20:20 schreef BazzieK het volgende:
Ze brengen niemand behalve zichzelf in gevaar en brengen geen schade toe, echt sociaal is het niet maar om je nou zo druk te maken erover![]()
En ik mag volgend jaar weer 5 cent meer plakken op een brief.quote:Vuurwerkstrop post nu al 600.000 euro
AMSTERDAM, vrijdag
TNT Post kampt door vuurwerkvandalisme nu al met een schade van minimaal zes ton. In de afgelopen weken werden enkele honderden brievenbussen opgeblazen, inclusief de post.
TNT – cynisch genoeg ook de naam van het explosief trinitrotolueen – zit vooral in de maag met het verloren gaan van de brieven. Hoeveel mensen de dupe zijn doordat hun post verloren is gegaan, is niet duidelijk. „Maar elke vernietigde brief is er een te veel”, aldus TNT Post.
Vorig jaar werden in totaal 1050 brievenbussen opgeblazen. Om vandalisme tegen te gaan, zijn sinds 18 december alle brievenbussen uitgerust met versmallers op de gleuven. In sommige risicogebieden zit deze bescherming al sinds 1 november op de bussen.
Behalve op brievenbussen heeft het vuurwerkgajes het overal in het land voorzien op objecten als bushokjes en ruiten.
Zo stond gisteren een geluidswand van de verkeersring rond Amsterdam in brand door toedoen van vuurwerkvandalen. De verbindingsweg naar de A8 moest in de richting van Zaandam enige tijd worden afgesloten.
*is het eens met Fixers*quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:55 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ben voor! Gooi er maar een stevige accijns bovenop, iets van 60% om eens te beginnen en dan in de loop der jaren dat langzaam opvoeren. Is een leuke melkkoe voor de staat. Er zijn toch genoeg idioten die wanstaltige hoeveelheden geld uitgeven aan vuurwerk.
[..]
Ze brengen niemand schade toe? De telegraaf van vanmorgen:
[..]
En ik mag volgend jaar weer 5 cent meer plakken op een brief.
Ja, ik weet best dat vuurwerkvandalen niet de enige reden zijn voor de tariefsverhoging, maar het draagt er wel aan bij. We moeten 12 miljoen brieven versturen om met die 5 cent de nieuwe bussen te kunnen bekostigen/
tuurlijk mag je geld uitgeven aan vuurwerk, doe ik zelf ook, maar voor mensen/dieren gooien vind ik niet kunnen..quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:08 schreef navigator het volgende:
Mag ik asjeblieft zelf bepalen wat ik met mijn eigen geld doe??
Al koop ik voor duizenden euro.
Kutjankerts om een paar dagen per jaar.
Guppyfriend welke straat woon je en welke straat die kinderen, ik woon namelijk ook in Etten GLDquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:11 schreef Guppyfriend het volgende:
tuurlijk mag dat, dat zeggen we toch niet? tenminste, ik bedoel het niet zo.
Dit soort asociaal gedrag zouden mijn ouders nooit van mij gepikt hebben, en ik heb zelf ook geen neiging tot vandalisme en dierenmishandeling gehad, gek heh? Misschien werkt opvoeden toch wel als je er een beetje meer moeite voor doet dan de gemiddelde ouders van tegenwoordig...quote:Op donderdag 28 december 2006 14:26 schreef Kaneel het volgende:
Wel raar, aangezien er normaal vanaf 12 uur snachts vuurwerk wordt afgestoken en dan is het toch echt geen zondag meer..quote:Op donderdag 28 december 2006 10:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ehm ja, toen werd er tot 12 uur vuurwerk afgestoken en daarna was het stil. Scheelt wel een hoop vernielingen want daar zijn ze anders héél goed in. De dodenherdenking is hier zelfs weleens een dag verschoven....
![]()
ik woon idd in Etten (wat is de wereld toch klein, hahaha) maar dit gebeurde bij mijn ouders, en die wonen in Stampersgat. heb ik ook eerst gewoond, vandaar dat ik de mensen kende.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:26 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Guppyfriend welke straat woon je en welke straat die kinderen, ik woon namelijk ook in Etten GLD
Voor de mensen, Etten is namelijk en heel klein dorpje van ong,. 2500 inwoners en dan kom je elkaar tegen op Fok! dat is wel geinig, Ach weetje mischien kende ik die kinders ben zelf 14 dus ken ik die leeftijd welquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik woon idd in Etten (wat is de wereld toch klein, hahaha) maar dit gebeurde bij mijn ouders, en die wonen in Stampersgat. heb ik ook eerst gewoond, vandaar dat ik de mensen kende.
maar wel lief aanbod![]()
Ik ben het hier 100% mee eens he, ik zeg al jaren dat vuurwerk in nederland naar amerikaans model afgestoken zou moeten worden, door de gemeente dus in een soort van evenement voor iedereen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:36 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Dit soort asociaal gedrag zouden mijn ouders nooit van mij gepikt hebben, en ik heb zelf ook geen neiging tot vandalisme en dierenmishandeling gehad, gek heh? Misschien werkt opvoeden toch wel als je er een beetje meer moeite voor doet dan de gemiddelde ouders van tegenwoordig...![]()
Bovendien is 't niet drie dagen, er wordt al de hele maand veel afgestoken, in sommige buurten zitten de brievenbussen al sinds half november bijna dicht. En ik woon niet eens in zo'n Tokkie wijk waar vuilnisbakken en brievenbussen al wekenlang worden opgeblazen. Wat voor durp woon jij dat je 't over drie dagen hebt?
Ik haat vuurwerk, ik schrik zelf echt nooit & mijn twee katten zijn er ook niet bang van, maar 't is gewoon klerespul voor al diegenen, mens en dier die er wel bang voor zijn. Waarom zijn mensen zo egoistisch, als ze er zelf geen last van hebben dan zeggen ze maar dat alle anderen zeurpieten zijn. Afschaffen die hap, en als 't perse moet om 12 uur, dan gewoon 100 euro boete per rotje buiten die tijden.
Oh jij vind het 'een kwajongensstreek' wanneer een groepje tuig een lawine pijl door je raam schiet omdat je er wat van zegt dat ze anderhalve maand te vroeg moeten opsodemieteren met hun dynamietstaven?quote:
waar zeg ik dat? Ik vind dat je overdrijft en huilerig gedrag vertoont als je het afsteken van knalvuurwerk als een daad van terreur afschildert.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Oh jij vind het 'een kwajongensstreek' wanneer een groepje tuig een lawine pijl door je raam schiet omdat je er wat van zegt dat ze anderhalve maand te vroeg moeten opsodemieteren met hun dynamietstaven?
Jij hebt iets met zinnen-met-streepjes-schrijven-zekerquote:Op donderdag 28 december 2006 20:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Verkapte 'zie-mij-eens- jaren-"werkervaring"-hebben-en-heb-daar-respect-voor' -post..
Ga je ergens anders druk om maken, huilie![]()
Die knulletjes hebben een paar dagen plezier per jaar met hun vuurwerk, laat ze toch.![]()
Ik vraag me trouwens wel af of TS idd als een ware "heldin" () naar het ouderlijk huis van die jongetjes
is gegaan om verhaal te halen.. (en hoe hard ze door diezelfde ouders is uitgelachen voordat ze afdroop)
Vroeger met de rotjes niet nee, maar tegenwoordig knalt het waar de ramen van trillen en dat rond 'volwassen bedtijd' maar te zwijgen over de nachtrust van kinderen en dieren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:19 schreef kollie het volgende:
[..]
waar zeg ik dat? Ik vind dat je overdrijft en huilerig gedrag vertoont als je het afsteken van knalvuurwerk als een daad van terreur afschildert.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vroeger met de rotjes niet nee, maar tegenwoordig knalt het waar de ramen van trillen en dat rond 'volwassen bedtijd' maar te zwijgen over de nachtrust van kinderen en dieren.
Elk jaar word het vuurwerk met name dus knalvuurwerk zwaarder, het zal me niet verbazen dat men binnenkort met kneedbommen rondloopt, als je denkt dat ik dat overdrijft moet je mischien eens de verkeersborden in mijn straat bekijken, die hangen letterlijk uitelkaargereten met zon leuk stukje 'overblijfsel' van een bijna dynamietstaaf erachter geplakt.
Het zijn uberhaupt allang bommen waar de koters mee gooien, het is puur bedoeld om te laten schrikken 'angst aan te jagen' want dat zou 'leuk' zijn, en angst aanjagen is 'terreur'
Dus nee ik overdrijf niet.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En dan de opmerking "gun de jeugd ook wat plezier"!
Kom op zeg, dat plezier heeft tegenwoordig de jeugd het hele jaar door, beginnende op donderdag avond, tot zondag toe, met ook alle overlast en vernielingen!
Jij bent ook al niet opgevoed zeker als je zo reageert, de jeugd zou weer eens klappen moeten voelen van de ouderen, de normen er in rammen, wat kots ik toch op kinderen als jij..quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:35 schreef Bullebak het volgende:
[..]Jezus Christus, hoe oud ben jij
67?
Ik ben nu 25, maar toen ik 16 was hadden wij ditzelfde vuurwerk ook hoorHuillie. Widowmakers, lawinepijlen, nitraat. Wij hadden ook allemaal tig verkeersborden in onze slaapkamer hangen, er is helemaal niets veranderd.
Je bent gewoon een ouwe seniele bok.
Terreur![]()
![]()
![]()
Bovenstaande geldt dus nog steeds.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:43 schreef Janetje het volgende:
Huiliegeroep mag achterwege blijven.
denk om je hart, opaquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent ook al niet opgevoed zeker als je zo reageert, de jeugd zou weer eens klappen moeten voelen van de ouderen, de normen er in rammen, wat kots ik toch op kinderen als jij..
Depressieve fag, jij doet net of het tegenwoordig allemaal zo anders is als "vroegah". Dat is het dus niet, je hebt gewoon een betonnen plaat voor je dikke kop.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent ook al niet opgevoed zeker als je zo reageert, de jeugd zou weer eens klappen moeten voelen van de ouderen, de normen er in rammen, wat kots ik toch op kinderen als jij..
Oh en daarom moeten we het nu maar negeren?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:41 schreef Bullebak het volgende:
Keur die vernielingen etc helemaal niet goed, in tegendeel zelfs. Maar doe niet of het 10 jaar geleden allemaal zo anders was![]()
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vind dat er gewoon alleen om 12 uur vuurwerk afgestoken mag worden.![]()
Ik vind ook van niet.quote:
En wat voor argumenten denk je daarvoor te kunnen aanvoeren?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik vind ook van niet.
Omdat repressief optreden toch niet mogelijk is, denk je nou werkelijk dat het ook maar iets helpt om het te verbieden?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:54 schreef Fixers het volgende:
[..]
En wat voor argumenten denk je daarvoor te kunnen aanvoeren?
Dan hoop ik voor jou dat je mij irl nooit tegenkomt met mijn "Lassie", zou weleens heel vervelend met je af kunnen lopenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook vuurwerk naar honden mag gooien, ik vind dat gewoon en dat is mijn mening. Moet die hond daar maar niet lopen.
Vind de geldende tijd ook meer dan schappelijk inderdaad..quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vind dat er gewoon alleen om 12 uur vuurwerk afgestoken mag worden.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat je mij irl nooit tegenkomst met mijn "Lassie", zou weleens heel vervelend met je af kunnen lopen![]()
Ik zou je je rotjes laten opetenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nou nou....wat ga je doen? Mij beheksen?
bijdehand.....
Dan moet je met de buurt verantwoordelijkheid nemen en die figuren een hersenschudding slaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet je welk antwoord ze kreeg? "Is jou probleem dat het kind niet kan slapen" . Wat moet je dan, politie bellen? Heeft geen zin he.
Leer jij nu eerst maar eens de volledige betekenis van Wicca voordat je je mond weer open doet, zo kom je zo dom overquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nou nou....wat ga je doen? Mij beheksen?
bijdehand.....
Zegt ie vol zelfvertrouwen achter z'n gloednieuwe pc.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan moet je met de buurt verantwoordelijkheid nemen en die figuren een hersenschudding slaan.
Wie denken ze wel niet dat ze zijn met hun bommen.
agressief type ben je.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan moet je met de buurt verantwoordelijkheid nemen en die figuren een hersenschudding slaan.
Jij niet met je 'lassie' absoluut niet hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Leer jij nu eerst maar eens de volledige betekenis van Wicca voordat je je mond weer open doet, zo kom je zo dom over![]()
Prachtige praat, slettebak. Als je niet inziet dat het geen enkele zin heeft om het afsteken van vuurwerk voor 2400 uur te verbieden, sta je bizar ver van de realiteit af.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:58 schreef Fixers het volgende:
Samengevat: de vuurwerkgooiertjes alhier zijn gewoon Homo Sapiens Neanderthalus en weten niet beter dan stoerdoenerij. Valide argumenten die dergelijk gedrag rechtvaardigen weten zie niet aan te dragen.
Stoere praatquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die koters mogen ook blij zijn dat ik zelf niet thuis was inderdaad.... dan waren ze wel naar het park gegaan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die koters mogen ook blij zijn dat ik zelf niet thuis was inderdaad.... dan waren ze wel naar het park gegaan.
Opa Baajguardian is de enige die dreigtquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:08 schreef The_Terminator het volgende:
Kunnen jullie niet normaal discussieren ofzo? Stel je niet zo aan en reageer normaal i.p.v. steeds maar naar elkaar te dreigen.
Ik hoef de hypothese verder niet uit te leggen hier...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan?
Als ik voor jouw huis nu wat vuurwerk af ga steken, en jij slaat me denk ik dat jij een minder leuke oud & nieuw hebt dan ik.![]()
Want (poging tot) mishandeling komen die agenten wel hun bureautje voor uit.
was dat maar leuk.. het is hier nu al anderhalve maand bezig en met knallen zo hard als in irakquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:16 schreef Guppyfriend het volgende:
één keer per jaar vuurwerk, ach, dat moet kunnen. ik heb er ook niks tegen. de regeling zoals ie nu is vind ik prima, vanaf 10.00 uur op de 31ste tot 04.00 uur (of zo, ik weet niet precies wanneer het eindigd) hoeveel men eraan uitgeeft, dat is ieder voor zich. ik koop een pakje sterretjes en kijk verder naar het vuurwerk in de buurt. ik vind dat wel leuk.
Dat zowieso.quote:het enige waar ik iets tegen heb is het gooien van vuurwerk naar mensen en dieren. niet alleen huisdieren zijn hier het slachtoffer van, maar ook weidedieren (schapen, koeien, paarden ed).
dat is inderdaad niet leuk. maar je kan er niks aan doen, behalve de politie bellen die wel iets beters te doen heeft (of het heft in eigen hand nemen, maar dat is ook geen goed idee). hier knalt het ook regelmatig, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet zoveel last van heb. maar ik woon dan ook in een dorp, over het algemeen is het daar minder erg als in de stad.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
was dat maar leuk.. het is hier nu al anderhalve maand bezig en met knallen zo hard als in irak
Zet ze dan meteen met zn allen op een cruiseschip midden in de oceaan ofzo, hebben ze ook nog het idee dat ze 'elite' zijn want dat wil de jeugd tegenwoordig met hun bondkraagjasjes en 'pimpen'quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:20 schreef Bastard het volgende:
Het mooiste zou zijn als je een stuk weiland hebt voor die koters, waar ze lekker buiten de bebouwde kom elkaars knallen kunnen laten horen en zien.. zeg maar vorm van speeltuin voor gevorderden ofzo
Dan mag dat voor mijn part het hele jaar door
Hoe veel ik ook houdt van honden, er is geen hond die het van me wint. (en dat is geen grootspraak)quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat je mij irl nooit tegenkomt met mijn "Lassie", zou weleens heel vervelend met je af kunnen lopen![]()
Wel als het baasje je eerst een goeie op je hoofd geeft.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoe veel ik ook houdt van honden, er is geen hond die het van me wint. (en dat is geen grootspraak)
Tzou een compleet ander topic gaan worden... maar ik ken wel honden waar je het niet van wint hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hoe veel ik ook houdt van honden, er is geen hond die het van me wint. (en dat is geen grootspraak)
Jaren terug (toen ik nog véél ruimer woonde) 2 mastiff's gehad. Jake & Ladyquote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt kennelijk geen huisdieren gok ik zo...
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gedeeltelijk heb je wel gelijk. Maar moet ik dan maar rekening houden met een stel wetsovertreders, mag ik mijn vertrouwde rondje niet meer lopen omdat we de jeugd hun gang moeten laten gaan. Klinkt een beetje als terrorisme. Vuurwerkgooiers krijgen immers door geweldadige handelinen en angst inboezeming hun zin.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jaren terug (toen ik nog véél ruimer woonde) 2 mastiff's gehad. Jake & Lady![]()
Waren ook echt superbang voor harde knallen, en daar hield ik dan ook rekening mee.
Liet ze dus ook niet uit in bepaalde parkjes waarvan ik wist dat er veel jongeren hingen
die met voorwerk speelden cq gooiden. Dieren zijn gewoonweg uiterst gevoelig voor
harde knallen, dat is algemeen bekend, daarom verbaast het me des te meer als ik een
groepje vuurwerk-gooiend jongeren zie in het parkje waar ik nu naast woon, en een
persoon met hond er dwars doorheen zie lopen. Kijk, die voorwerkgooiers zitten fout,
maar die honden-uitlater ook. Je wéét dat je hond ervan gaat schrikken en bang wordt,
waarom in godesnaam loopt men er dan dwars doorheen? Alsof het zo'n grote moeite is om
een stukje om te lopen? De hond is dan minder bang, en je loopt zelf gewoon een stuk 'fijner'.
Ik had gisteren idd mijn welbefaamde zinnen-met-streepjes-ticquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jij hebt iets met zinnen-met-streepjes-schrijven-zeker![]()
Vuurwerk te vroeg afsteken is overlast, dat weet ik. Vooral zwaar vuurwerk. Maar er is weinig aan te doen.quote:Maar goed, weet je waar het over gaat?
Het gaat over:
- kleine kinderen die stijf van schrik in hun bed liggen en daarna niet meer kunnen/willen slapen
Ik zag het voor me en moest lachenquote:- mensen die met bijv. fiets en al onderste boven gaan van schrik (met alle gevolgen van dien)
Waarom niet? Dat zijn ook maar gewoon mensen hoor. Weliswaar wat dommere, maar wél mensen.quote:- verpleegkundigen waarvan verwacht wordt dat ze medeleven tonen aan een "Rund die met vuurwerk stunt"
- operaties, waar mensen al weken op wachten, die uitgesteld worden omdat er eerst wat vingers aangenaaid moeten worden van zo'n "Rund"
Ja, is vervelend. Gebeurd mij ook vaak zat. Maar ach, het is maar voor eventjes moet je maar denken.quote:- je 's avonds, na een dag hard werken, te pletter schrikken als je lekker onderuit tv zit te kijken
Dus hebben ze het niet slecht, en kan je ze dat dan ook gewoon in het gezicht zeggen. Doe ik zelf ook.quote:- mensen die het hele jaar door hard roepen dat ze het financieel zo slecht hebben maar wel in de maand december voor honderden euro's de lucht in kunnen schieten.
Dat is niet goed te praten, en mag IMHO flink bestraft worden.quote:En ja, ook dieren, en niet alleen huisdieren.
Je hebt nl. ook van die grapjurken die het "geweldig" vinden om bijv. bij een kinderboerderij te gaan staan knallen of rotjes tussen, vaak drachtige, schapen te gooien.
Daar gaat het over!
..en nu zeur je gewoon als een oude oma-wicca, Lilithquote:En dan de opmerking "gun de jeugd ook wat plezier"!
Kom op zeg, dat plezier heeft tegenwoordig de jeugd het hele jaar door, beginnende op donderdag avond, tot zondag toe, met ook alle overlast en vernielingen!
Volgende keer gewoon 112 bellen. Nu heb je in feite betaald voor niets...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:41 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Als je ertoe in staat bent, mag dat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:14 schreef welkominspace het volgende:
In zo'n geval mag je toch een burger arrestatie doen?
Dan geef ik ze weinig kans om te ontsnappenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als je ertoe in staat bent, mag dat.
zoals ik al zei: gewoon op af stappen en vertellen dat je de politie belt en dat ze (volgens mij) strafbaar zijn als ze weglopenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef thedude0 het volgende:
kut kinderen zitten hier voor mijn huis hun schijtvuurwerk af te steken
die kinderen zijn nog asocialer en egoïstischer dan ik
Dat laatste doelde ik eigenlijk op, pas op dat je ze geen mep verkoopt ofzo. (ook al verdienen ze het)quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Dan geef ik ze weinig kans om te ontsnappen!
ze hoeven maar proberen weg te rennen en ik werk ze tegen de grond (met gepast geweld natuurlijk)
ik ken al die wetjes zowat uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat laatste doelde ik eigenlijk op, pas op dat je ze geen mep verkoopt ofzo. (ook al verdienen ze het)
al Quaida!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Okay dit geloof je niet, ik kijk hier net uit mn raam en er is opeens een godvergeten Vuur explosie buiten, echt een gigantische steekflam, zijn ze hier nu helemaal gestoord geworden?!?!
Jongen, dat krijg je hier in NL niet meer voor elkaar. Zelf vuurwerk afsteken is gewoon een traditie, dat krijg je er niet meer uit bij mensen. Beetje een heftige vergelijking, maar tabak kun je ook niet ineens verbieden (terwijl dat dan ook zou moeten, want daar hebben veel mensen 365 dagen per jaar last van). Het geld voor het vuurwerk van de gemeente moet ergens vandaan komen, maar ik zie burgers niet geld daarvoor geven terwijl ze het niet zelf af mogen steken. Dus daarom kan je 't dan net zo goed verbieden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben het hier 100% mee eens he, ik zeg al jaren dat vuurwerk in nederland naar amerikaans model afgestoken zou moeten worden, door de gemeente dus in een soort van evenement voor iedereen.
Siervuurwerk welteverstaan.
Ik heb geen telefoon, heb al geemailed tho, maar dat heeft nog minder zin, kan beter zelf een gummiknuppel aanschaffen geloof ik..quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
al Quaida!
Bel Bush snel, voor het te laat is!![]()
Al zou ik zelf even met 0900-8844 bellen![]()
Skip de Politie, bel de brandweer en vraag of ze willen komen kijken naar de brandveiligheid in de buurt!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Okay dit geloof je niet, ik kijk hier net uit mn raam en er is opeens een godvergeten Vuur explosie buiten, echt een gigantische steekflam, zijn ze hier nu helemaal gestoord geworden?!?!
Hij heeft geen telefoon..quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Skip de Politie, bel de brandweer en vraag of ze willen komen kijken naar de brandveiligheid in de buurt!
Stel dat je huis vlam vat.. dan zijn de daders in geen velden en wegen meer te bekennen...
Kut Mongolen met hun kut vuurwerk![]()
je mag met gelijke middelen je verdedigenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat laatste doelde ik eigenlijk op, pas op dat je ze geen mep verkoopt ofzo. (ook al verdienen ze het)
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij heeft geen telefoon..oogjes gebruiken..
nee een neger die na 20 jaar uit de bak komt omdat hij in irak had bekend homo te zijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Daarom vind ik dat je die jongeren die zo onverantwoord bezig zijn ter plekke met een stuk bamboe moet heropvoeden.
Dat denk ik niet vriend..quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:54 schreef tonks het volgende:
Baajguardian heeft de grootste fantasie ooit
Oh cool het was om 14:32 al volledig donker.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat denk ik niet vriend..
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Hoewel ik nog lang geen oma ben en al helemaal geen wicca denk ik dat we het verder best met elkaar eens zijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
.
[..]
..en nu zeur je gewoon als een oude oma-wicca, Lilith
Vergeef me trouwens de typo's, ik heb een ontzettende kater![]()
Ook buiten die tijden vindt ik het persoonlijk nieteens zo'n ramp, zouquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Kijk, vuurwerk afsteken hoort erbij, simpel.
Maar als ze dat nou eens deden op die tijden dat het toegestaan is zou er veel ellende voorkomen worden.
enne, ik let niet echt op typo's, als het maar leesbaar is vind ik het prima, kater al over?![]()
Biogarde, lighten up man. Wat was er niet ontopic?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:07 schreef Biogarde het volgende:
Baaj: Ontopic of wegblijven.
Opa: Ga er niet in mee en blijf ontopic.
Dank u.
Dat je reageerde op een ONZ-post van Baaj. Die mop o.a.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Biogarde, lighten up man. Wat was er niet ontopic?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ook buiten die tijden vindt ik het persoonlijk nieteens zo'n ramp, zou
echter wel leuk zijn als ze het zouden doen met 'normaal' vuurwerk.
Kijk, als een 7-jarige een rotje perongeluk richtig mij gooit vindt ik het
nieteens zo'n ramp, maar wee de 17-jarige die me dat flikt met een
nitraatbom ofzo. Op zo'n moment zou ik lak hebben (letterlijk) aan welke
wet dan ook en degene dus het hele verdere jaar sterretjes laten zien.
(om maar een beetje in de sfeer te blijven)
Ennuh.. De kater is alweer over, was gelukkig maar kort en heftig.![]()
Voor jou persoonlijk misschien niet (voor mij ook niet hoor) maar voor heel veel andere mensen wel en aangezien we met z'n alle op deze aardkluit wonen moeten we gewoon rekening met elkaar houden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ook buiten die tijden vindt ik het persoonlijk nieteens zo'n ramp, zou
echter wel leuk zijn als ze het zouden doen met 'normaal' vuurwerk.
Kijk, als een 7-jarige een rotje perongeluk richtig mij gooit vindt ik het
nieteens zo'n ramp, maar wee de 17-jarige die me dat flikt met een
nitraatbom ofzo. Op zo'n moment zou ik lak hebben (letterlijk) aan welke
wet dan ook en degene dus het hele verdere jaar sterretjes laten zien.
(om maar een beetje in de sfeer te blijven)
Ennuh.. De kater is alweer over, was gelukkig maar kort en heftig.![]()
Mijn afkeurende smiley bedoel je?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat je reageerde op een ONZ-post van Baaj. Die mop o.a.![]()
Ow, Oktober is inderdaad wel érg vroeg..quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk misschien niet (voor mij ook niet hoor) maar voor heel veel andere mensen wel en aangezien we met z'n alle op deze aardkluit wonen moeten we gewoon rekening met elkaar houden.
Als ze nou gewoon oudjaarsdag aanhouden kan iedereen er rekening mee houden (beesten binnen ed), maar het begint hier bijv. al in oktober (tja woon dicht bij Belgie).
Het kan ook per abuis gebeuren..quote:En ook een 7 jarige is wijs genoeg om te weten dat rotjes richting mens of dier gooien note done is.
Mezelf een weg badend door dalle vuurwerkresten die daar vrolijk tot in maart het millieu liggen te vervuilen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Nog steeds aan het zeiken hier.
Voor je het weet is het weer 1 januari en kan je weer rustig over straat lopen hoor fifi's
Vrolijk met al de lachende kinderen die even later op de grond liggen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:48 schreef Fixers het volgende:
[..]
Mezelf een weg badend door dalle vuurwerkresten die daar vrolijk tot in maart het millieu liggen te vervuilen.
Deze ervaring heb ik trouwens ook. Eergisteren was ik dus echt een film aan het kijkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:46 schreef MeneerMuis het volgende:
Je merkt al snel dat als je op dat punt nog even vriendelijk bent en ze even netjes te woord staat, dat ze meestal wel luisteren. Als je met een zeikerige reactie komt, geeft dat voor hun weer een kick om jou te irriteren, wat alleen maar voor meer ellende zorgt.
Als kind vond ik het vroeger ook leuk om wat rotjes van te voren af te steken, nu wacht ik gewoon netjes tot oud&nieuw met me vuurwerk. Mijn enige advies is dat als je nu last van vuurwerk hebt, ze gewoon netjes aan te spreken!![]()
Misschien die stok uit je reet trekken, lukt het vast wat beterquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben niet vriendelijk tegen terroristen.
Ik vind het anders niet vriendelijk om ver voor nieuwjaar intraatbommen af te steken, krijgen ze ook geen vriendelijkheid voor terug.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien die stok uit je reet trekken, lukt het vast wat beter
Voor de rest ben ik het met de normale mensen () eens, met vriendelijkheid kom je vaak het verst.
![]()
ter·ro·rist (de ~ (m.), ~en)quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben niet vriendelijk tegen terroristen.
Reageer maar niet op die gast.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
ter·ro·rist (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die daden van terrorisme pleegt
ter·ro·ris·me (het ~)
1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk
Wat heeft dat nou te maken met debielen die met vuurwerk mensen/dieren laten schrikken?
terreur= het bewust angst aanjagen en ontwrichten van de samenleving.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
ter·ro·rist (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die daden van terrorisme pleegt
ter·ro·ris·me (het ~)
1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk
Wat heeft dat nou te maken met debielen die met vuurwerk mensen/dieren laten schrikken?
LOL dan moet je ff hier komen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:43 schreef thedude0 het volgende:
vuurwerk is alleen leuk als het zware knallen zijn
het enige wat ik hoor zijn die kleine kut rotjes
Ik zou het niet erg vinden mochten ze jou de hele dag irriteren met zwaar vuurwerk. Jij bent waarschijnlijk nogal een gefrustreerd en triest persoontjequote:Op vrijdag 29 december 2006 18:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet vriendelijk om ver voor nieuwjaar intraatbommen af te steken, krijgen ze ook geen vriendelijkheid voor terug.
Ja ik ga ze allemaal het vel van hun lichamen snijden en ze in mn kelder opsluiten, elke ochtend een bak met fijnzout toewerpen, oe oe oe!!1 iee iee!!1quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:46 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden mochten ze jou de hele dag irriteren met zwaar vuurwerk. Jij bent waarschijnlijk nogal een gefrustreerd en triest persoontje![]()
Of ga je nu direct je zwaard uit de kast pakken, en ze allemaal doormidden snijden?![]()
Misschien moet je een schuilkelder opzoeken en daar voortaan 2 maanden in blijven zitten!![]()
In je broek?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja ik ga ze allemaal het vel van hun lichamen snijden en ze in mn kelder opsluiten, elke ochtend een bak met fijnzout toewerpen, oe oe oe!!1 iee iee!!1
eikel.
Heb jij je pik al gepost in KPD?quote:
Wat heeft dat er mee te maken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb jij je pik al gepost in KPD?
ah zo.
Oh, jij weet het beter dan www.vandale.nlquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
terreur= het bewust angst aanjagen en ontwrichten van de samenleving.
terror=to be in terror/fear
Waarom denk je dat ik de hele avond al mn koptelefoon op max heb staan...quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Shit man ik zet net een liedje uit en ik schrik me toch van een knal.![]()
Koop een dagboek aub.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jeetje ik schrok zojuist van de telefoon en daardoor schrok mijn moeder van mij.Ik maakte echt een mega schrik beweging.
Ik schrik nog erger van de telefoon dan van die knal net.
Zojuist weer een knal trouwens.
![]()
Niet piepen als je in MED staat he.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Biogarde valt op jonge jongens, daarom doet ie zo verbitterd tegen vrouwen.
Naief en kinds gedrag. Tevens het vertellen van ieder dingetje in je leven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat doe ik nu weer verkeerd?
MED?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet piepen als je in MED staat he.
Dus je verwijderd relevante posts, wat ben jij voor amateurmoderator danquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naief en kinds gedrag. Tevens het vertellen van ieder dingetje in je leven.
Kind, we zijn volwassen mensen (op een aantal na), die hoeven niet te weten dat kleine poekiewoekie schrok van een kleine boemetje.
Het is pure vervuiling van een topic dat al 800 keer is opgeschoond omdat we posts verwijderen die lijken op die van jou.
Context.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dus je verwijderd relevante posts, wat ben jij voor amateurmoderator dan
Jeetje in dit topic staan maar een paar berichtjes van mij en nu heb ik het weer gedaan. En een klein boemetje? Ik ben hoog sensitief en daardoor schrik ik sneller. M'n hart klopt nu nog na. Kan ik er wat aan doen dat ik er meer last van heb dan jullie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naief en kinds gedrag. Tevens het vertellen van ieder dingetje in je leven.
Kind, we zijn volwassen mensen (op een aantal na), die hoeven niet te weten dat kleine poekiewoekie schrok van een kleine boemetje.
Het is pure vervuiling van een topic dat al 800 keer is opgeschoond omdat we posts verwijderen die lijken op die van jou.
Dat hoeven wij niet te wetenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jeetje in dit topic staan maar een paar berichtjes van mij en nu heb ik het weer gedaan. En een klein boemetje? Ik ben hoog sensitief en daardoor schrik ik sneller. M'n hart klopt nu nog na. Kan ik er wat aan doen dat ik er meer last van heb dan jullie.
Mededelingen, oftewelquote:
bijvoorbeeldquote:BG mag een maandje ergens anders gaan trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |