wel in een pvc buis dan, uiteraard...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:49 schreef DJKoster het volgende:
Gooi wat sterretjes door de brievenbus..
ik wist dat het gevaarlijk zou kunnen zijn en gooide dus nooit naar mensen toequote:Op donderdag 28 december 2006 09:49 schreef greatgonzo het volgende:
Wat deed je zelf toen je 10 was?
wie verbiedt jou vuurwerk af te steken??quote:Op donderdag 28 december 2006 09:55 schreef Bolter het volgende:
Als je je verveelt probeer eens een cursus Nederlands.
Maar goed, anders moet je gewoon in mijn dorp komen wonen. Het is natuurlijk op een zondag oudjaarsdag, dus dan mag hier geen vuurwerk worden afgestokenNiet dat ik dat nog doe maar het is wel iets belachelijks!
Een of andere speciale verordering. En het is zo een achterlijk dorp dat als je het wel doet er binnen de korste tijd een paar bakstenen door je ruit liggen. Want dat is natuurlijk wel normaal.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
wie verbiedt jou vuurwerk af te steken??
dat zouden ze best willen, maar je hoeft je er niet aan te houden (lees: ik zou er 100% maling aan hebben)
leuk hé... Staphorstquote:Op donderdag 28 december 2006 09:58 schreef Bolter het volgende:
[..]
Een of andere speciale verordering. En het is zo een achterlijk dorp dat als je het wel doet er binnen de korste tijd een paar bakstenen door je ruit liggen. Want dat is natuurlijk wel normaal.
quote:Op donderdag 28 december 2006 09:55 schreef Bolter het volgende:
Als jij je verveelt;probeer eens een cursus Nederlands.
Maar goed, anders moet je gewoon in mijn dorp komen wonen. Het is natuurlijk op een zondag oudjaarsdag, dus dan mag hier geen vuurwerk worden afgestokenNiet dat ik dat nog doe maar het is wel iets belachelijks!
aha een verordering..quote:Op donderdag 28 december 2006 09:58 schreef Bolter het volgende:
[..]
Een of andere speciale verordering. En het is zo een achterlijk dorp dat als je het wel doet er binnen de korste tijd een paar bakstenen door je ruit liggen. Want dat is natuurlijk wel normaal.
Ehm ja, toen werd er tot 12 uur vuurwerk afgestoken en daarna was het stilquote:Op donderdag 28 december 2006 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
aha een verordering..
dan zal ik niet op straat vuurwerk afsteken maar in de tuin
(en ik zou zowieso niet gaan rondlopen en zoveel mogelijk overlast zaaien
dat is iets waar ze heel goed in zijn in den haag enzo)
en hoe doen ze dat dan als oud en nieuw valt op zaterdag op zondag, dan is het wel een heel erg stil oud en nieuw
Sorry, moet ik een cursus Nederlands?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:55 schreef Bolter het volgende:
Als je je verveelt probeer eens een cursus Nederlands.
0800 - TUIGquote:Op donderdag 28 december 2006 09:41 schreef Guppyfriend het volgende:
geen spoed, wel politie, weet je wel, dat nummer
Nee daar heb je dan wel weer gelijk in. Dingetjes opblazen is natuurlijk spannend maar meuk naar dieren gooien is not done.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar ik wist niet dat ze in Arnemuiden zo'n verordering hadden... Dat gaat wel weer wat ver vind ik dan.
Dat is voor boeren met kort stekeltjes haar en een oorbel.quote:
jij snapt er nix vanquote:Op donderdag 28 december 2006 10:16 schreef faberic het volgende:
[..]
Dat is voor boeren met kort stekeltjes haar en een oorbel.
door een blok ijs op straat te gooienquote:Op donderdag 28 december 2006 10:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Zet een emmer water in de ijskast, en verras de kindjes op oudejaarsavond!
Om het eventuele vuur, wat is ontstaan door een sterretje op de mat te blussen, neem ik aan dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:22 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
door een blok ijs op straat te gooien
Dat zal een knal geven!
Je had gewoon iemand aan de telefoon!quote:Op donderdag 28 december 2006 09:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Dus ik bel de politie (geen spoed, wel politie, weet je wel, dat nummer). Krijg ik te horen: 'Ja zeg, mevrouw, daar kunnen we niet aan beginnen hoor! We hebben al meer dan genoeg te doen! U moet maar eventjes aanbellen wanneer de ouders thuiszijn. En ach, er zijn toch geen slachtoffers gevallen...?"
ja, dat deed ik eerder ook wel, dingetjes opblazen. pringlesbussen bijv. dat is ook wel spannendquote:Op donderdag 28 december 2006 10:16 schreef Bolter het volgende:
[..]
Nee daar heb je dan wel weer gelijk in. Dingetjes opblazen is natuurlijk spannend maar meuk naar dieren gooien is not done.
hm, dus eigenlijk moet ik nog van geluk spreken? jeetje...quote:Op donderdag 28 december 2006 10:27 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Je had gewoon iemand aan de telefoon!Die ene keer dat ik probeerde om dat nummer te bellen, kreeg ik een heel bandje en moest vanalles inspreken en toetsen alsvorens überhaupt iemand beschikbaar was.
Laat dan maar zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |