abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43841349
Heb ik weer...ik had een doosje strijkers gekocht, en wilde ff weten hoe ze knallen.
Ik heb er eentje in een parkje hier in een verse hondedrol gestoken, leek me wel grappig.
Aangestoken, een stukje verderop gaan staan, maar toen hij afging voelde ik opeens wat in/op mijn linkeroog en ik zag niks meer.
Een vriend van me die vlak naast me stond zei dat er rook vanaf kwam, dus toen schrok ik, en heb ik het met de mouw van mijn jas geprobeerd weg te vegen. Wat bleek dus: het was een flinke klont poep. De jas was van suede, dus die is verpest, maar met mijn oog gaat het ook niet goed. Volgens mij heb ik de poep juist dieper in mijn oog gesmeerd toen ik het met mijn mouw probeerde weg te halen.Daarna zijn we direkt naar die vriend z'n huis gegaan en heb ik mijn oog gewassen met water. Nu zijn mijn oogleden(onder&boven) dik, mijn oogwit is rood en m'n oog voelt plakkerig en raar aan. Af en toe wordt het ook wazig als ik knipper. Er komt ook een beetje slijmerig geel spul uit, en dat stinkt een beetje.

Wie weet wat helpt? Moet ik nu naar de dokter, of zal het vanzelf bijtrekken?(het is donderdagavond laat gebeurd)
...sabi tog bitchez!
  Eindredactie Games vrijdag 24 november 2006 @ 03:31:05 #2
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_43841362
Gaaaast!

Gewoon zwaar goed uitspoelen met water, geel spul is gewoon pus wat eruit komt omdat je oog geirriteerd is, het feit dat het stinkt lijkt me niet een enorm raadsel Waarschijnlijk zul je nog wel even last houden van je oog en blijf je het gevoel houden dat er nog steeds wat in zit omdat je netvlies beschadigd/geirriteerd is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Milf vrijdag 24 november 2006 @ 03:31:42 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43841366
Ik moest toch wel vreselijk hard lachen, sorry

Dit topic kan beter in LIF staan. En bel morgen even je arts op .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 24 november 2006 @ 03:33:55 #4
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_43841376
Ik schop em ff terug naar ONZ
  Eindredactie Games vrijdag 24 november 2006 @ 03:35:06 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_43841385
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 03:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik schop em ff terug naar ONZ
Op advies van hoger hand toch in LIF laten staan. Sorry.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 24 november 2006 @ 03:35:27 #6
125915 Dribbel_
pi_43841386
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 03:35 schreef 2dope het volgende:

[..]

Op advies van hoger hand toch in LIF laten staan. Sorry.
Die heeft daar niks mee te maken
pi_43841400
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 03:31 schreef 2dope het volgende:
Gaaaast!

Gewoon zwaar goed uitspoelen met water, geel spul is gewoon pus wat eruit komt omdat je oog geirriteerd is, het feit dat het stinkt lijkt me niet een enorm raadsel Waarschijnlijk zul je nog wel even last houden van je oog en blijf je het gevoel houden dat er nog steeds wat in zit omdat je netvlies beschadigd/geirriteerd is.
Dat gele spul kan ook verdunde poep zijn wat zich achter je oogleden verstopt heeft.
Je kunt het beste morgen wel even naar de huisarts gaan, poep staat er niet om bekend dat het erg gezond is om in je oog te smeren.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_43841438
hm, als ik er morgen nog zo'n last van heb zal ik inderdaad maar eens de dokter bellen. ik weet alleen nog niet wat ik ga zeggen dat er gebeurd is...
...sabi tog bitchez!
pi_43841488
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 03:48 schreef RottePeer het volgende:
hm, als ik er morgen nog zo'n last van heb zal ik inderdaad maar eens de dokter bellen. ik weet alleen nog niet wat ik ga zeggen dat er gebeurd is...
Wat dacht je van de waarheid?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43841498
Vind je het erg als ik het niet erg vind?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43841500
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 03:48 schreef RottePeer het volgende:
Dat je van poep en plassex houdt en met je hond aan het experimenteren was.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_43841523
Dumbass.

Naar de dokter en gewoon vertellen wat er gebeurd is.
Leven is perziksgewijs
pi_43841578
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 04:00 schreef Jegorex het volgende:
Dat je van poep en plassex houdt en met je hond aan het experimenteren was.
Je kan eigenlijk wel zeggen dat de huidige verklaring (poep in oog door strijker) de minst vreemde/belastende verklaring is voor het hebben van hondenpoep in je oog
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Milf vrijdag 24 november 2006 @ 04:22:08 #14
16000 nikky
pi_43841590
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 04:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan eigenlijk wel zeggen dat de huidige verklaring (poep in oog door strijker) de minst vreemde/belastende verklaring is voor het hebben van hondenpoep in je oog
.

Wat wilde de TS dan zeggen? Mijn hond had spetterpoep Whehehehe
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 24 november 2006 @ 04:22:59 #15
125915 Dribbel_
pi_43841595
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 04:22 schreef nikky het volgende:

[..]

.

Wat wilde de TS dan zeggen? Mijn hond had spetterpoep Whehehehe
Dingen die in het keldertje hjoren
pi_43841631
is het voor de dokter van belang dat de poep van een hond was? (ik weet het zelf niet eens 100% zeker) Zou ik bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat ik (bijvoorbeeld) op een boerderij per ongeluk mest in m'n oog heb gekregen?
M'n oog begint overigens steeds meer te jeuken en te plakken.
...sabi tog bitchez!
  Milf vrijdag 24 november 2006 @ 04:35:05 #17
16000 nikky
pi_43841639
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 04:33 schreef RottePeer het volgende:
is het voor de dokter van belang dat de poep van een hond was? (ik weet het zelf niet eens 100% zeker) Zou ik bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat ik (bijvoorbeeld) op een boerderij per ongeluk mest in m'n oog heb gekregen?
Nee wel melden dat het van een hond was. Dit ivm het soort bacteriën er in zouden kunnen zitten.
Gewoon melden wat er is gebeurd joh. De arts zal alleen maar lachen en boontjeloontje enzo zeggen Wat denk je dat die arst doet? Boos worden? .
pi_43841651
Het is hier een klein dorpje en die drol is niet het enige wat we hebben opgeblazen met die strijkers.
Vandaar dat ik het liever niet vertel, dan weet de dokter meteen dat ik het was.
...sabi tog bitchez!
  Milf vrijdag 24 november 2006 @ 04:42:14 #19
16000 nikky
pi_43841655
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 04:41 schreef RottePeer het volgende:
Het is hier een klein dorpje en die drol is niet het enige wat we hebben opgeblazen met die strijkers.
Vandaar dat ik het liever niet vertel, dan weet de dokter meteen dat ik het was.
Dan ga je even langs een huisartsen post bij een stad bij je in de buurt. . Je zut moeten vertellen wat er in je oog zit. Ook dat er dus misschien kruid in je oog is gekomen.
pi_43841668
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 04:33 schreef RottePeer het volgende:
Je kunt ook zeggen dat Hans_Gielus met koeienmest aan het gooien is geweest...

Een beetje oftopic, maar hij weet als boer zijnde geen ander wat je er aan kunt doen.
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
pi_43841676
Ok, bedankt. Ik ga nu nog een keer spoelen en proberen wat slaap te pakken. Als het morgen niet beter
is ga ik bij die huisartsenpost kijken. Het voelt net alsof er beestjes in mijn oog zitten of zo...:(
...sabi tog bitchez!
pi_43841692
die beestjes dat zijn dus larven. van de eitjes van strontvliegen die in de poep zaten.
als je een paar dagen wacht komen ze vanzelf vanonder je oogleden vandaar gekropen.
pi_43841739
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 04:41 schreef RottePeer het volgende:
Sorry, maar dat heet beroepsgeheim en je huisarts mag het niet eens aan iemand anders melden.
pi_43841740
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 04:55 schreef 19patje72 het volgende:
die beestjes dat zijn dus larven. van de eitjes van strontvliegen die in de poep zaten.
als je een paar dagen wacht komen ze vanzelf vanonder je oogleden vandaar gekropen.
Maak hem even gelukkig
pi_43841982

wat een verhaal

maar idd, naar de huisarts gaan, uitleggen en naar laten kijken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')