Op advies van hoger hand toch in LIF laten staan. Sorry.quote:
Die heeft daar niks mee te makenquote:Op vrijdag 24 november 2006 03:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Op advies van hoger hand toch in LIF laten staan. Sorry.
Dat gele spul kan ook verdunde poep zijn wat zich achter je oogleden verstopt heeft.quote:Op vrijdag 24 november 2006 03:31 schreef 2dope het volgende:
Gaaaast!![]()
Gewoon zwaar goed uitspoelen met water, geel spul is gewoon pus wat eruit komt omdat je oog geirriteerd is, het feit dat het stinkt lijkt me niet een enorm raadselWaarschijnlijk zul je nog wel even last houden van je oog en blijf je het gevoel houden dat er nog steeds wat in zit omdat je netvlies beschadigd/geirriteerd is.
Wat dacht je van de waarheid?quote:Op vrijdag 24 november 2006 03:48 schreef RottePeer het volgende:
hm, als ik er morgen nog zo'n last van heb zal ik inderdaad maar eens de dokter bellen. ik weet alleen nog niet wat ik ga zeggen dat er gebeurd is...
Dat je van poep en plassex houdt en met je hond aan het experimenteren was.quote:Op vrijdag 24 november 2006 03:48 schreef RottePeer het volgende:
hm, als ik er morgen nog zo'n last van heb zal ik inderdaad maar eens de dokter bellen. ik weet alleen nog niet wat ik ga zeggen dat er gebeurd is...
Je kan eigenlijk wel zeggen dat de huidige verklaring (poep in oog door strijker) de minst vreemde/belastende verklaring is voor het hebben van hondenpoep in je oogquote:Op vrijdag 24 november 2006 04:00 schreef Jegorex het volgende:
Dat je van poep en plassex houdt en met je hond aan het experimenteren was.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 04:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan eigenlijk wel zeggen dat de huidige verklaring (poep in oog door strijker) de minst vreemde/belastende verklaring is voor het hebben van hondenpoep in je oog
Dingen die in het keldertje hjorenquote:Op vrijdag 24 november 2006 04:22 schreef nikky het volgende:
[..].
Wat wilde de TS dan zeggen? Mijn hond had spetterpoepWhehehehe
Nee wel melden dat het van een hond was. Dit ivm het soort bacteriën er in zouden kunnen zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 04:33 schreef RottePeer het volgende:
is het voor de dokter van belang dat de poep van een hond was? (ik weet het zelf niet eens 100% zeker) Zou ik bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat ik (bijvoorbeeld) op een boerderij per ongeluk mest in m'n oog heb gekregen?
M'n oog begint overigens steeds meer te jeuken en te plakken.
Dan ga je even langs een huisartsen post bij een stad bij je in de buurt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 04:41 schreef RottePeer het volgende:
Het is hier een klein dorpje en die drol is niet het enige wat we hebben opgeblazen met die strijkers.
Vandaar dat ik het liever niet vertel, dan weet de dokter meteen dat ik het was.
Je kunt ook zeggen dat Hans_Gielus met koeienmest aan het gooien is geweest...quote:Op vrijdag 24 november 2006 04:33 schreef RottePeer het volgende:
is het voor de dokter van belang dat de poep van een hond was? (ik weet het zelf niet eens 100% zeker) Zou ik bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat ik (bijvoorbeeld) op een boerderij per ongeluk mest in m'n oog heb gekregen?
M'n oog begint overigens steeds meer te jeuken en te plakken.
Sorry, maar dat heet beroepsgeheim en je huisarts mag het niet eens aan iemand anders melden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 04:41 schreef RottePeer het volgende:
Het is hier een klein dorpje en die drol is niet het enige wat we hebben opgeblazen met die strijkers.
Vandaar dat ik het liever niet vertel, dan weet de dokter meteen dat ik het was.
Maak hem even gelukkigquote:Op vrijdag 24 november 2006 04:55 schreef 19patje72 het volgende:
die beestjes dat zijn dus larven. van de eitjes van strontvliegen die in de poep zaten.
als je een paar dagen wacht komen ze vanzelf vanonder je oogleden vandaar gekropen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |