Dan ben je echt heel triest als je zoiets doetquote:Op donderdag 28 december 2006 09:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar goed, dan heb je om 07.30 uur voor de deur gelegen voor de vuurwerkhandel, de buit is binnen.
zet het nieuws voor de grap eens aan, daar is t op. er waren in Utrecht om 03.30 of zo (kan ook 04.00 zijn) zelfs mensen van t terrein gehaald door de politite (dat dan weer wel) want "dat was toch niet de bedoeling".quote:Op donderdag 28 december 2006 10:48 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dan ben je echt heel triest als je zoiets doet![]()
inderdaad, een rotje is nog niet zo heel gevaarlijk voor een mens, maar voor een klein hondje? nou is die van mij wel groter, maar toch.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:49 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ga anders vanavond nog even langs bij die ouders...belacheljk dat ze het naar dieren gooien ja, gevaarlijk niet, je bent echt niet in 1 keer een been kwijt van een rotje...
niet een been nee maar een hond zou zo een stukje van die verpakking die ontploft in z'n oog kunnen krijgen (noem nu eff iets wat wws nooit voorkomt maar het zou kunnen gebeuren)quote:Op donderdag 28 december 2006 10:49 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ga anders vanavond nog even langs bij die ouders...belacheljk dat ze het naar dieren gooien ja, gevaarlijk niet, je bent echt niet in 1 keer een been kwijt van een rotje...
ach, ik herinner me nog een zekere user die door een strijker (?) in een hondendrol te steken een stukje stont in zn oog kreeg, dus zeg nooit nooitquote:Op donderdag 28 december 2006 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
niet een been nee maar een hond zou zo een stukje van die verpakking die ontploft in z'n oog kunnen krijgen (noem nu eff iets wat wws nooit voorkomt maar het zou kunnen gebeuren)
quote:Op donderdag 28 december 2006 10:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ach, ik herinner me nog een zekere user die door een strijker (?) in een hondendrol te steken een stukje stont in zn oog kreeg, dus zeg nooit nooit--> Poep in m'n oog
Bureau Halt.. voor die gastenquote:Op donderdag 28 december 2006 10:55 schreef Giem het volgende:
Hier begonnen ze er al om 10 uur mee, voor mijn raam
én over een drolquote:Op donderdag 28 december 2006 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]maar dan heb je het ook over een strijker..
Geen rotjes naar mensen en dieren gooien.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:49 schreef greatgonzo het volgende:
Wat deed je zelf toen je 10 was?
ik mag dan een kneus zijn volgens jou, maar dan moet jij me eens uitleggen hoe die jochies anders opgepakt worden door bureau Halt? die mensen komen niet uit de lucht vallen hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:33 schreef GateWayX het volgende:
Vuurwerk naar dieren gooien ben ik sowieso tegen, maar TS je bent wel een enorme kneus dat je daarvoor de politie gaat bellen die min of meer zeggen dat je niet moet zeuren.
En dan vervolgens nog eens een topic openen op Fok.
Wat is daar onbenullig aan?quote:Op donderdag 28 december 2006 11:11 schreef kollie het volgende:
de politie bellen voor zoiets onbenulligs![]()
Gooide jij dan vuurwerk naar levende wezens?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:49 schreef greatgonzo het volgende:
Wat deed je zelf toen je 10 was?
Idd. De hond alhier is dit jaar nog vrij rustig, de ergste angst voor vuurwerk is ie wel te boven. Maar zijn eerste oud en nieuw heeft ie een week zitten bibberen in een hoekje. Onze vorige hond, een flinke uit de kluiten gewassen herder (45 kilo schoon aan de haak) had een hekel aan vuurwerk gooiers. Ik weet nog wel eens dat we bij het bevroren meertje hier waren en dat er een paar types vuurwerk aan het gooien waren tussen de schaatsende kinderen. Hond reageert en blaft een paar keer tegen vuurwerk kneuzen.... laat ik zo zeggen: ik heb nog nooit iemand zó hard zien rennen op ijs. Tot grote vreugde van het schaatsend volk.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is daar onbenullig aan?
Duidelijk eentje zonder hond, weet je wel wat zo'n rotje met zo'n dier kan doen.![]()
Zo'n hond is handig, nadeel mocht hij eens happen, dan staat er opeens wel politie aan de deur.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:05 schreef Fixers het volgende:
[..]
Idd. De hond alhier is dit jaar nog vrij rustig, de ergste angst voor vuurwerk is ie wel te boven. Maar zijn eerste oud en nieuw heeft ie een week zitten bibberen in een hoekje. Onze vorige hond, een flinke uit de kluiten gewassen herder (45 kilo schoon aan de haak) had een hekel aan vuurwerk gooiers. Ik weet nog wel eens dat we bij het bevroren meertje hier waren en dat er een paar types vuurwerk aan het gooien waren tussen de schaatsende kinderen. Hond reageert en blaft een paar keer tegen vuurwerk kneuzen.... laat ik zo zeggen: ik heb nog nooit iemand zó hard zien rennen op ijs. Tot grote vreugde van het schaatsend volk.
Ik weet honden wel in de hand te houden. Paar keer blaffen, flink grommen en een setje enorme hoektanden laten zien is al genoeg om het gemiddelde pubertje op een lopen te zetten.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo'n hond is handig, nadeel mocht hij eens happen, dan staat er opeens wel politie aan de deur.
wat Bengeltje bedoelt is dat wanneer jouw hond toehapt (om wat voor reden dan ook), dat de politie dan ineens wel tijd heeft om te komen.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:17 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik weet honden wel in de hand te houden. Paar keer blaffen, flink grommen en een setje enorme hoektanden laten zien is al genoeg om het gemiddelde pubertje op een lopen te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |