Lul niet. Je wilt gewoon ergens mee patsen, gast.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net als dank,
Ik deel gewoon een deel van mijn leven in ruil voor die jas.![]()
Nee en de jas moet in de op !quote:Op donderdag 28 december 2006 01:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul niet. Je wilt gewoon ergens mee patsen, gast.
Nee, sorry. Dat kan je namelijk van tevoren niet zeggen. Het is enkel gissen...quote:Op donderdag 28 december 2006 01:41 schreef Zhenar het volgende:
OMG weet je wel hoeveel nieuwe ShowChatters we zullen werven met deze super toffe TT?!![]()
Hm... misschien moet ik mijn snor laten staanquote:
Wat heb ik aan jou?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, sorry. Dat kan je namelijk van tevoren niet zeggen. Het is enkel gissen...
Met een cirkeltje om de strijkplank het liefstquote:Op donderdag 28 december 2006 01:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee en de jas moet in de op !
[afbeelding]![]()
Ik heb om halftwee nog gepost: Lekker slapen, zeg.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar Plato jij ging toch naar bed?![]()
Wie, wiequote:
Waaronder ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:46 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb om halftwee nog gepost: Lekker slapen, zeg.![]()
Daar maken de meeste mensen uit op dat ik niet kan slapen.![]()
OMG Canisfire, dit kun je niet menenquote:
Zou je op willen houden met dingen te posten die iedereen al weetquote:
quote:
O, ik wilde net met je mee gaan leven maar ik ben dus gewoon te laat.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:46 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb om halftwee nog gepost: Lekker slapen, zeg.![]()
Daar maken de meeste mensen uit op dat ik niet kan slapen.![]()
quote:
Ik was nog in dubioquote:
Nu nog een achtergrond met draken en atoomwapens en dan is het pas écht een avontuur!quote:
Het spijt me.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zou je op willen houden met dingen te posten die iedereen al weet? Ik heb er last van
.
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu nog een achtergrond met draken en atoomwapens en dan is het pas écht een avontuur!![]()
Die FF film wordt echt niet heel gaaf ofzo hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 01:52 schreef Bupatih het volgende:
Hoe tof gaat deze film worden?
Héél tof.
(En beter dan die duffe trailer van Fantastic Four waarin twee kereltjes door de lucht vliegen.)
Houd je bek eens!quote:Op donderdag 28 december 2006 01:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hij begint steeds meer te lijken op de ava van Sebasser.!
Ja, boeiend. Kijk nou maar naar die JC-trailer.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die FF film wordt echt niet heel gaaf ofzo hoor![]()
Hooguit vermakelijk![]()
Nee, geen zin in.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, boeiend. Kijk nou maar naar die JC-trailer.![]()
Knurft.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, geen zin in.
Ik ga iets anders kijken![]()
Te moeilijk.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu nog een achtergrond met draken en atoomwapens en dan is het pas écht een avontuur!![]()
Zo blijft er wel lekker veel strijkplank over, hè.quote:
F.Fquote:Op donderdag 28 december 2006 01:52 schreef Bupatih het volgende:
Hoe tof gaat deze film worden?
Héél tof.
(En beter dan die duffe trailer van Fantastic Four waarin twee kereltjes door de lucht vliegen.)
Een draak en een atoombom zijn moeilijk te handelen voor zo'n strijkplankje, hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo blijft er wel lekker veel strijkplank over, hè.
Ja, gewoon. Z'n hoofd heen en weer tegen de zijkant. Zonder eventjes te stoppen.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:03 schreef Paltos het volgende:
Lekker duidelijke uitleg van hoe 'ie wel hoort te bewegen.![]()
[quote:Op donderdag 28 december 2006 02:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, gewoon. Z'n hoofd heen en weer tegen de zijkant. Zonder eventjes te stoppen.
O ik zie hem op fok gewoon vloeiend...wat ook irritant is trouwens.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:02 schreef Bupatih het volgende:
OMG!!!!!!!! Weet je hoe eng?
Mijn Wallie beweegt uit zichzelf.
Ik had hem in Animation Shop geopend om te kijken hoe hij hóórt te bewegen en het is gewoon een never-ending loopje met telkens dezelfde beweging.
Maar hier op FOK! stoot 'ie z'n kop, wacht 'ie eventjes en gaat 'ie weer verder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb die van mij ooit gekocht op een rommelmarkt. Tweedehands, dus.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ah, iedereen heeft een eigen internet?
Hoe gaat goed ontbijten me eigenlijk helpen beter te slapen?quote:Op donderdag 28 december 2006 02:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Doei, en morgen goed ontbijten.
Dat is allemaal deel van je ritme.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hoe gaat goed ontbijten me eigenlijk helpen beter te slapen?![]()
Ik heb vandaag ontbeten om 1 uur.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat is allemaal deel van je ritme.![]()
Als gevolg van een fotoboekconversatie met Bupatih.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:20 schreef Svensational het volgende:
En dan te bedenken dat Paltos hier alleen maar kwam om ons te vragen hem erop te wijzen als Bupa een spelfout zou maken
Wat doen die streepjes daar eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:45 schreef Paltos het volgende:
----
----
----
Als er iemand Bupatih op een spelfout betrapt geef dan eens stieken die post aan me door? Alsjeblief.
.
lolpantalon, tof woordquote:Op donderdag 28 december 2006 02:30 schreef Paltos het volgende:
Bravebart
Die sukkel zet mijn sarcastisch bedoelde opmerking in zijn sig.![]()
OMG tijdens je jubileum was je gewoon gebandquote:Op donderdag 28 december 2006 02:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Als gevolg van een fotoboekconversatie met Bupatih.![]()
Omdat ik hem wel tof vond posten in ONZ.![]()
Ondertussen kom ik niet meer in ONZ.![]()
[..]
Wat doen die streepjes daar eigenlijk?![]()
Jah.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG tijdens je jubileum was je gewoon geband!
Nou ik ga slapen doei.quote:
Ik kan het ook niet helpen dat die Odysseuzzz niet weg te jagen isquote:Op donderdag 28 december 2006 02:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik vind dit een redelijke baggerpagina. Maar goed.
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat die Odysseuzzz niet weg te jagen is.
Grapjequote:
"stieken"quote:Op donderdag 28 december 2006 02:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Als gevolg van een fotoboekconversatie met Bupatih.![]()
Omdat ik hem wel tof vond posten in ONZ.![]()
Ondertussen kom ik niet meer in ONZ.![]()
[..]
Wat doen die streepjes daar eigenlijk?![]()
Ja, dan kan je beter nu op SHOK! kijken in het shokchat-topic.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, wacht maar tot Dizer er achter komt.Dan zwaait er wat.
![]()
Mensen die de 'Wil je menu?'-grap nog maken.quote:
Ja, dat vond ik ook erg matigquote:Op donderdag 28 december 2006 12:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen die de 'Wil je menu?'-grap nog maken.
Nu wel.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:00 schreef babette21 het volgende:
is 't een beetje leuk hier?
Ik zag 'Jochem Myer' in de link staan.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:01 schreef Svensational het volgende:
Wel tof dat jullie allebei op die link klikken! Ik klik nooit op linkjes nl.
.
Al die knopjes waar je op klikt zijn ook gewoon linkjes heur.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:01 schreef Svensational het volgende:
Wel tof dat jullie allebei op die link klikken! Ik klik nooit op linkjes nl.
.
Nou, doe jij eens wat leuks dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm 't is maar wat je leuk noemt....
[ja ik heb je pi wel gezien]
Ja maar op jouw linkjes klik ik nooitquote:Op donderdag 28 december 2006 13:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Al die knopjes waar je op klikt zijn ook gewoon linkjes heur.!
nee, ik werk...quote:Op donderdag 28 december 2006 13:12 schreef Bupatih het volgende:
Nou, doe jij eens wat leuks dan.
Wie heeft die nu weer geresvenstreerd?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja maar op jouw linkjes klik ik nooit.
niet voor jullie [lijkt me]quote:Op donderdag 28 december 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
En dat is niet leuk?
Hoeft ook niet. Ik zei 'doe eens wat leuks'.quote:
Nee, Mario wint de originaliteitsprijs.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hier Bupa zo orgineel is dat winterbells ook weer niet.![]()
Jawel.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:56 schreef babette21 het volgende:
waarom doet youtube het hier niet?![]()
of doet ie 't bij jullie ook niet?
Nou, eigenlijk was dat wel een van de grondleggersquote:Op donderdag 28 december 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Mario wint de originaliteitsprijs.
Ja, maar die is dus al triljoen keer nagedaan. Dus anno 2007 is het niet meer origineel.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was dat wel een van de grondleggers!
Nha, ik zou hem ook niet nadoen hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 14:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar die is dus al triljoen keer nagedaan. Dus anno 2007 is het niet meer origineel.
alleen als ik dat ongemerkt kan spelen, hier op 't werkquote:Op donderdag 28 december 2006 15:06 schreef Bupatih het volgende:
Heb je zin in een spelletje?
yep, tot 't nieuwe jaarquote:Op donderdag 28 december 2006 15:07 schreef Bupatih het volgende:
Je hebt je kerstmuts trouwens nog op.
Oh.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
alleen als ik dat ongemerkt kan spelen, hier op 't werk
En ik ook!quote:Op donderdag 28 december 2006 15:41 schreef LeBeau het volgende:
Een topique over Zhenar en een strijkplank? Daar moet ik natuurlijk ook in posten.
Spreek je Bar_rel nog wel achter de schermen ?quote:
Ja, in FC.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Spreek je Bar_rel nog wel achter de schermen ?
Hi Zhenarquote:
bi_rel.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wie van de twee toen bi was.
Jij toch Zhenar?
Bar_rel. Zhenar valt alleen op kleine jongetjes.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wie van de twee toen bi was.
Jij toch Zhenar?
Nee. Heb hem in geen eeuwen meer hier gezien ookquote:Op donderdag 28 december 2006 16:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Spreek je Bar_rel nog wel achter de schermen ?
quote:vrouw (de ~ (v.), ~en)
1 volwassen mens van het vrouwelijk geslacht => dame, doos, gleuf, gleufdier, juffrouw, mevrouw, vrouwmens, vrouwspersoon, wijf
WTF?quote:man (de ~ (m.))
1 (lieden/~nen) volwassen mens van het mannelijk geslacht => baas, gast, heer, heerschap, jongen, kerel, klant, manspersoon, mijnheer, pief, pik, vent
Check die reacties van GS-reaguurders.quote:
Je schopte het topic dood met dit gedrocht van een post.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
...veel tamtam en poeha Piet.
Heel het forum gaat traag naar mijn gevoel. Qua postsnelheid dan.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je schopte het topic dood met dit gedrocht van een post.
Weet je dan niet dat er nu oorlog gaande is in Nederland?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
Heel het forum gaat traag naar mijn gevoel. Qua postsnelheid dan.
Tuurlijk wist ik dat.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet je dan niet dat er nu oorlog gaande is in Nederland?
Hoezo we kunnen toch de billigequote:Op donderdag 28 december 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je schopte het topic dood met dit gedrocht van een post.
Je post zelf was gewoon ruk.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoezo we kunnen toch de billige [afbeelding] PI wel lezen?![]()
Of gebruik ik hem weer eens niet goed?
Ze snappen echt niet dat ik dat ben, hè.quote:
"Aniek" snap ik niet zo...dat ding heet toch Wallie? Of gaat heb je dat aangemaakt in reactie op dat Viva -ding? Omdat het nog niet/niet meer.. bestond En denkt GSvolk nu dat het ding Aniek heet?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze snappen echt niet dat ik dat ben, hè.
Viva-ding linkt dus naar een fictieve reis-weblog.
Maar die heb ik dus snel aangemaakt.
Er staat duidelijk "Kusjes, Bupatih" onder, gaan de domme GS-gasten reageren met reacties als:
"Volgens dat kind van de Viva schrijf je slecht Nederlands, terwijl ze zelf niet eens "seks" kan schrijven (om maar een spelfout te noemen)."
Dat dus.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
"Aniek" snap ik niet zo...dat ding heet toch Wallie? Of gaat heb je dat aangemaakt in reactie op dat Viva -ding? Omdat het nog niet/niet meer.. bestond?![]()
Oh, hier had ik overheen gelezenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
Viva-ding linkt dus naar een fictieve reis-weblog.
Maar die heb ik dus snel aangemaakt.
Er zit ook een chatroom bij.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:35 schreef Bupatih het volgende:
Ze denken dus dat die weblog echt bestond.
En dat de Wallie die je nu ziet (bij de Eiffeltoren, piramides en The Statue Of Liberty) die 'Aniek123' is.
Aha, dat had ik nog gemist.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:48 schreef Bupatih het volgende:
Check die TT van mij: "Jullie lopen mij te dissen!!!!1einz!!"!!!
Heb je de *o zo geloofwaardige* foto's ook gezien op Anieks weblog?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, dat had ik nog gemist.! Mooi mooi.
![]()
Ik hapquote:Op donderdag 28 december 2006 23:52 schreef Bupatih het volgende:
Maar Dada zal vast niet houden van 'deze simpele vorm van humor'. [afbeelding]
Ja, ik Danny blind he?quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je de *o zo geloofwaardige* foto's ook gezien op Anieks weblog?
quote:Ik hoop voor TO dat ze niet al te veel last heeft van de geenstijlbezoekers.
Ja, de Viva-forummers weten dus ook niet dat het nep is.quote:
En dat er dan de volgende keer een rectificatie staat in de Vivaquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:27 schreef Bupatih het volgende:
Het zou leuk zijn als de redactie naar de weblog zou kijken en tot de conclusie zou komen dat ze 'per ongeluk tóch naar een echte weblog heeft gelinkt, waarbij de plaatjes ook nog eens kloppen met de omschrijving in het blad'.
Want daar zijn FOK!kers goed in.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:42 schreef Bupatih het volgende:
door te gaan 'overacten'.
Ik dacht in al mijn naiviteit dat het kind ongeveer 15 was.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:24 schreef Bupatih het volgende:
Haaibaaike wordt volgend jaar 50!
Vette partyyyyyyyyyyyy.
Zouden we uitgenodigd worden?
Good job, Sherlock.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:52 schreef Bupatih het volgende:
En Paltos is ook nog wakker!
Hij liep ook te gluren!
Een goede.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:56 schreef Paltos het volgende:
Wat voor digitaal fototoestel zouden jullie aanraden? Budget: 300-400 euro.
Ja, hoe moet ik dat nou weten.quote:
Je kent de context niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat nou weten.
Ligt eraan hoe serieus je wilt gaan fotograferen, wat je minimaal van het fototoestel verlangt enzo, toch?
Domme vragen krijgen domme antwoorden.
Wat een meesterspeurder ben jij zegquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bupatih is nog wakker want hij gluurt in zijn FoBo.!
Later.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, leg me die dan uit, Bupatih.
Ik zou nooit op zó'n toon tegen mezelf praten!quote:
Flapdrol equals Bupatih.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou nooit op zó'n toon tegen mezelf praten!
[CENTRAAL] Wie helpt mij een nieuwe camera te vinden? 3quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:56 schreef Paltos het volgende:
Oeh!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Wie helpt mij een nieuwe camera te vinden? 3
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Wie helpt mij een nieuwe camera te vinden? 3
En die IQM zat ook al op Flabofski te zeiken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:14 schreef Svensational het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/IQM
Check Bupa en IQM ruzie maken!
Ja, de huidige modjes zijn driewerf kut.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:15 schreef Svensational het volgende:
- En verspreid over het forum heb ik nog wat favorieten:
# Croupouque, Insomaniac, Pool, Intxaurraga, VelvetAcidChrist, dWc_RuffRyder en de huidige ONZ-modjes, inclusief mezelf!
Updaten Buup!!!!!!!
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oeh!
Was dat zo moeilijk dan, BupaFlapdrol?![]()
Ody!quote:
Vanwaar, de komma?quote:
Zo. De mensen uit TTK-LPT staan erin.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:14 schreef Bupatih het volgende:
Omdat het lijstje enigszins gedateerd is, Sven.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo. De mensen uit TTK-LPT staan erin.
Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen.
vanwaar de ontbrekende hoofdletter?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Expressie of voor de vorm? geen idee.![]()
Jij natuurlijk hopen dat we even je fobo induiken om je update te zien en dan je grapje ontdekken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo. De mensen uit TTK-LPT staan erin.
Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
vanwaar de ontbrekende hoofdletter?
Vanwaar de ontbrekende PI?quote:
Ik ken de kracht van marketing als geen ander, P.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:23 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij natuurlijk hopen dat we even je fobo induiken om je update te zien en dan je grapje ontdekken.![]()
Gelukt, trouwens.![]()
tja, er is zoveel keus.. bomen en bos verhaal...quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:56 schreef Paltos het volgende:
Vanwaar die ongelovigheid?quote:
Ik dacht dat dat het beleid was.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, de huidige modjes zijn driewerf kut.
Ongelovig tegenover wat?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanwaar die ongelovigheid?
[afbeelding]
Ja pffff, dat je wel een PI gebruikt hadquote:
Vanwaar die edit?quote:
Pure interesse!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vanwaar al die onnodige vragen?![]()
Humor is een relatief begrip.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:38 schreef Bupatih het volgende:
Vanwaar dat gebrek aan humor?
Relatief is een relatief begrip.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Humor is een relatief begrip.
Je moeder ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
O, vandaar.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks tegenin te brengen.quote:
Doerakken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:43 schreef Svensational het volgende:
Paltos, het is gelukt hoor: TTK LPT - 179 jonge meisjes
Ja, maar daar heb ik toch te weinig van deze weekquote:
Renniequote:
quote:
Een dubbele knipoog... dat heft elkaar op!quote:
quote:
Dat was ook mijn punt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een dubbele knipoog... dat heft elkaar op!![]()
Kweenie. Heb zelf het grootste deel van dit topic gemist geloof ik. Verder is er weinig nieuws, behalve dat Bupa, Cc en Paltos terug zijn, maar dat wist je wel al, toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik nog iets gemist is de laatste 3 topics?! heb geloof ik 4x gepost hier, dus ben niet erg bij...
Whee...quote:
mja zover was ik wel op de hoogte, heb meer de details gemist...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef Zhenar het volgende:
Kweenie. Heb zelf het grootste deel van dit topic gemist geloof ik. Verder is er weinig nieuws, behalve dat Bupa, Cc en Paltos terug zijn, maar dat wist je wel al, toch?
Toet.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik nog iets gemist is de laatste 3 topics?! heb geloof ik 4x gepost hier, dus ben niet erg bij...
Ik heb een tof grapje uitgehaald en zulks.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kweenie. Heb zelf het grootste deel van dit topic gemist geloof ik. Verder is er weinig nieuws, behalve dat Bupa, Cc en Paltos terug zijn, maar dat wist je wel al, toch?
Dat staat ook in mijn notes.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een zwaaisukkels op de vorige pagina.
Welk grapje?!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een tof grapje uitgehaald en zulks.
Maar dat doe ik eigenlijk wel vaker.
Lees maar terug.quote:
Ik wacht liever op augustus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[Terugblik] Januari
[Terugblik] Februari
[Terugblik] Maart
[Terugblik] April
Zhenaaaaaaaaaaar!quote:
Beetje magere OP.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef Svensational het volgende:
Tof topic![]()
X Factor: De laatste 10
Thnx Buupquote:
Wat hij zegt. Maar dan juist niet dus.quote:
De domme dozen worden eindelijk wakker.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:43 schreef Bupatih het volgende:
De 'reaguurders' van GeenStijl zijn nog dommer dan ik dacht.!
Op de site hebben ze vandaag een log gewijd aan een stukje uit de Viva waar GeenStijl in voorkomt.
Máár er zit ook een stukje waarin geageerd wordt tegen de zogenaamde reisblogs. Als voorbeeld nemen zij 'Aniek134.waarbenjij.nu'. Maar dat is dus een fictieve blog, die dus niet bestaat (duh).
Enfin, ik merkte dat op, besluit om die nick te registreren op waarbenjij.nu, upload -heel wat later- wat foto's die voldoen aan de omschrijving van het stukje uit de Viva en wacht...tot de GS'ertjes ook op zoek gaan naar de blog van Aniek134.
Alleen, ze hebben dus niet door dat die blog in feite niet bestaat.
Ik heb er nog expliciet "Ga eens deaud, GeenStijl. En Viva ook. Kusjes, Bupatih" bij gezet. [afbeelding]
---
Ah. De viva-mensen trappen er vooralsnog ook in. Die snappen het ook niet meer.
net zitten bekijken....quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef Svensational het volgende:
Tof topic![]()
X Factor: De laatste 10
Zo dom zouden ze wel kunnen zijn, volgens mij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:22 schreef Bupatih het volgende:
Wat denken jullie?
Moet ik het zo laten staan? Die weblog van Aniek?
Of moet ik het 'GeenStijl en Viva, ga dood'- en 'Kusjes, Bupatih'-gebeuren weghalen in de hoop dat de Viva-redactie er op een gegeven moment naar gaat kijken en denkt: "OMG!!!We hebben gewoon naar een écht bestaande weblog gelinkt!!!!"
Zeg dan 'Mooi topic, Svenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
net zitten bekijken....
nogal verbaasd over die meisjes van X6, zijn er gewoon al 2 getrouwd, en ook niet echt allemaal hoog niveau enzo...
verder veel spw [loserbroertje van sph
] en pabo enzo....
Ik laat hem lekker staan. Wat voor nut heeft het om het weg te halen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:40 schreef Svensational het volgende:
Ik zou die hele weblog gewoon wegtyfen, de grap is nu wel leuk geweest
Wat heeft het voor nut om de grap nog verder uit te melkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat hem lekker staan. Wat voor nut heeft het om het weg te halen?
Heb gister nog een paar keer moeten ginfelen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De domme dozen worden eindelijk wakker.
Mja. De viva-dozen snapten het gisteravond nog steeds niet, dus toen had ik het verder kunnen uitmelken bijschaven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om de grap nog verder uit te melken?
Ik zou ook weleens een keer willen ginfelen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Heb gister nog een paar keer moeten ginfelen. [afbeelding]
Thanx babequote:
Je kunt nog in ontkenning gaanquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mja. De viva-dozen snapten het gisteravond nog steeds niet, dus toen had ik het verder kunnen uitmelken bijschaven.
Maar dat gaat nu niet meer.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je kunt nog in ontkenning gaanmaar dat zal wel niet echt veel uitmaken.
Je kunt ook zeggen dat je het deed om de aandacht te vestigen op een vergezocht goed doel.Misschien komt dat dan nog in de Viva.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toet.
Wat een zwaaisukkels op de vorige pagina.
Bijna.quote:Wel, gezien de datum van de reacties op die website en meer van dat soort zaken, hou ik het dan tot die tijd hierop:
1. Viva publiceerde dat artikel en verzon een weblog-adres dat toen nog niet bestond.
2. Iemand van geenstijl heeft dat adres vervolgens in gebruik genomen en er een fake weblog van gemaakt.
3. Dezelfde persoon heeft zich hier onder die naam aangemeld en de (dus valse) klacht ingediend.
Raadsel opgelost.
Goh, Bassie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:05 schreef Svensational het volgende:
Wat is The Truman Show toch een toffe film!
Hihi, je doet het weer!quote:
Tijd om mijn opwachting te maken als Bupatih.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
*gniffel*
Nee, je was geband rekel! Dus toen kon je niet quotes aanpassen zonder er iets van te zeggenquote:
Ja, dat is zo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je was geband rekel! Dus toen kon je niet quotes aanpassen zonder er iets van te zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |