quote:
Een dubbele knipoog... dat heft elkaar op!quote:
quote:
Dat was ook mijn punt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een dubbele knipoog... dat heft elkaar op!![]()
Kweenie. Heb zelf het grootste deel van dit topic gemist geloof ik. Verder is er weinig nieuws, behalve dat Bupa, Cc en Paltos terug zijn, maar dat wist je wel al, toch?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik nog iets gemist is de laatste 3 topics?! heb geloof ik 4x gepost hier, dus ben niet erg bij...
Whee...quote:
mja zover was ik wel op de hoogte, heb meer de details gemist...quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef Zhenar het volgende:
Kweenie. Heb zelf het grootste deel van dit topic gemist geloof ik. Verder is er weinig nieuws, behalve dat Bupa, Cc en Paltos terug zijn, maar dat wist je wel al, toch?
Toet.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik nog iets gemist is de laatste 3 topics?! heb geloof ik 4x gepost hier, dus ben niet erg bij...
Ik heb een tof grapje uitgehaald en zulks.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kweenie. Heb zelf het grootste deel van dit topic gemist geloof ik. Verder is er weinig nieuws, behalve dat Bupa, Cc en Paltos terug zijn, maar dat wist je wel al, toch?
Dat staat ook in mijn notes.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat een zwaaisukkels op de vorige pagina.
Welk grapje?!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een tof grapje uitgehaald en zulks.
Maar dat doe ik eigenlijk wel vaker.
Lees maar terug.quote:
Ik wacht liever op augustus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:44 schreef Svensational het volgende:
[Terugblik] Januari
[Terugblik] Februari
[Terugblik] Maart
[Terugblik] April
Zhenaaaaaaaaaaar!quote:
Beetje magere OP.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef Svensational het volgende:
Tof topic![]()
X Factor: De laatste 10
Thnx Buupquote:
Wat hij zegt. Maar dan juist niet dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |