Lul niet. Je wilt gewoon ergens mee patsen, gast.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net als dank,
Ik deel gewoon een deel van mijn leven in ruil voor die jas.![]()
Nee en de jas moet in de op !quote:Op donderdag 28 december 2006 01:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul niet. Je wilt gewoon ergens mee patsen, gast.
Nee, sorry. Dat kan je namelijk van tevoren niet zeggen. Het is enkel gissen...quote:Op donderdag 28 december 2006 01:41 schreef Zhenar het volgende:
OMG weet je wel hoeveel nieuwe ShowChatters we zullen werven met deze super toffe TT?!![]()
Hm... misschien moet ik mijn snor laten staanquote:
Wat heb ik aan jou?quote:Op donderdag 28 december 2006 01:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, sorry. Dat kan je namelijk van tevoren niet zeggen. Het is enkel gissen...
Met een cirkeltje om de strijkplank het liefstquote:Op donderdag 28 december 2006 01:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee en de jas moet in de op !
[afbeelding]![]()
Ik heb om halftwee nog gepost: Lekker slapen, zeg.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar Plato jij ging toch naar bed?![]()
Wie, wiequote:
Waaronder ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:46 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb om halftwee nog gepost: Lekker slapen, zeg.![]()
Daar maken de meeste mensen uit op dat ik niet kan slapen.![]()
OMG Canisfire, dit kun je niet menenquote:
Zou je op willen houden met dingen te posten die iedereen al weetquote:
quote:
O, ik wilde net met je mee gaan leven maar ik ben dus gewoon te laat.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:46 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb om halftwee nog gepost: Lekker slapen, zeg.![]()
Daar maken de meeste mensen uit op dat ik niet kan slapen.![]()
quote:
Ik was nog in dubioquote:
Nu nog een achtergrond met draken en atoomwapens en dan is het pas écht een avontuur!quote:
Het spijt me.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zou je op willen houden met dingen te posten die iedereen al weet? Ik heb er last van
.
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu nog een achtergrond met draken en atoomwapens en dan is het pas écht een avontuur!![]()
Die FF film wordt echt niet heel gaaf ofzo hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 01:52 schreef Bupatih het volgende:
Hoe tof gaat deze film worden?
Héél tof.
(En beter dan die duffe trailer van Fantastic Four waarin twee kereltjes door de lucht vliegen.)
Houd je bek eens!quote:Op donderdag 28 december 2006 01:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hij begint steeds meer te lijken op de ava van Sebasser.!
Ja, boeiend. Kijk nou maar naar die JC-trailer.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die FF film wordt echt niet heel gaaf ofzo hoor![]()
Hooguit vermakelijk![]()
Nee, geen zin in.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, boeiend. Kijk nou maar naar die JC-trailer.![]()
Knurft.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, geen zin in.
Ik ga iets anders kijken![]()
Te moeilijk.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu nog een achtergrond met draken en atoomwapens en dan is het pas écht een avontuur!![]()
Zo blijft er wel lekker veel strijkplank over, hè.quote:
F.Fquote:Op donderdag 28 december 2006 01:52 schreef Bupatih het volgende:
Hoe tof gaat deze film worden?
Héél tof.
(En beter dan die duffe trailer van Fantastic Four waarin twee kereltjes door de lucht vliegen.)
Een draak en een atoombom zijn moeilijk te handelen voor zo'n strijkplankje, hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo blijft er wel lekker veel strijkplank over, hè.
Ja, gewoon. Z'n hoofd heen en weer tegen de zijkant. Zonder eventjes te stoppen.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:03 schreef Paltos het volgende:
Lekker duidelijke uitleg van hoe 'ie wel hoort te bewegen.![]()
[quote:Op donderdag 28 december 2006 02:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, gewoon. Z'n hoofd heen en weer tegen de zijkant. Zonder eventjes te stoppen.
O ik zie hem op fok gewoon vloeiend...wat ook irritant is trouwens.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:02 schreef Bupatih het volgende:
OMG!!!!!!!! Weet je hoe eng?
Mijn Wallie beweegt uit zichzelf.
Ik had hem in Animation Shop geopend om te kijken hoe hij hóórt te bewegen en het is gewoon een never-ending loopje met telkens dezelfde beweging.
Maar hier op FOK! stoot 'ie z'n kop, wacht 'ie eventjes en gaat 'ie weer verder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb die van mij ooit gekocht op een rommelmarkt. Tweedehands, dus.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ah, iedereen heeft een eigen internet?
Hoe gaat goed ontbijten me eigenlijk helpen beter te slapen?quote:Op donderdag 28 december 2006 02:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Doei, en morgen goed ontbijten.
Dat is allemaal deel van je ritme.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hoe gaat goed ontbijten me eigenlijk helpen beter te slapen?![]()
Ik heb vandaag ontbeten om 1 uur.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat is allemaal deel van je ritme.![]()
Als gevolg van een fotoboekconversatie met Bupatih.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:20 schreef Svensational het volgende:
En dan te bedenken dat Paltos hier alleen maar kwam om ons te vragen hem erop te wijzen als Bupa een spelfout zou maken
Wat doen die streepjes daar eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:45 schreef Paltos het volgende:
----
----
----
Als er iemand Bupatih op een spelfout betrapt geef dan eens stieken die post aan me door? Alsjeblief.
.
lolpantalon, tof woordquote:Op donderdag 28 december 2006 02:30 schreef Paltos het volgende:
Bravebart
Die sukkel zet mijn sarcastisch bedoelde opmerking in zijn sig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |