Tof zou je daar nog eens een recente foto van willen maken en online willen zetten ?quote:
Hoezoquote:Op donderdag 28 december 2006 01:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tof zou je daar nog eens een recente foto van willen maken en online willen zetten ?
WTFquote:Op donderdag 28 december 2006 01:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tof zou je daar nog eens een recente foto van willen maken en online willen zetten ?
Kun je ook niet-recente foto's maken danquote:Op donderdag 28 december 2006 01:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nou ik vind jou jas nog al tof en vraag me af hoe hij er nu bij hangt zeg maar.quote:
En Bupa houd je mond maar over een foto maken van een schilderijquote:Op donderdag 28 december 2006 01:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kun je ook niet-recente foto's maken dan?
Nee, die is juist het slechtst!quote:Op donderdag 28 december 2006 01:10 schreef Bupatih het volgende:
"Rotterdam" is nog het grappigst.!!!
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hield mijn mond ook. Ik keek met plezier naar je opmerking.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Bupa houd je mond maar over een foto maken van een schilderij!
Daarom juist!quote:Op donderdag 28 december 2006 01:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, die is juist het slechtst!
Ik vind dat maar freakyquote:Op donderdag 28 december 2006 01:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nou ik vind jou jas nog al tof en vraag me af hoe hij er nu bij hangt zeg maar.
![]()
Nee het moet wel die jas zijn die jij toen gedragen hebt.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dat maar freaky![]()
Het is een donkerblauwe Tommy Hilfiger met wit/blauw geruite voering. Ga zelf maar een plaatje zoeken en je er op aftrekken ofzo![]()
Hmm, de geur van Zhenars zweet in de oksels van de jas. Hmm, allerlei verdachte vlekjes op allerlei plekken. Hmm, afgesleten stukjes waarvan je wel zou willen weten hoe dat is gekomen. Mmmmm....quote:Op donderdag 28 december 2006 01:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee het moet wel die jas zijn die jij toen gedragen hebt.
Hehe nee.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, de geur van Zhenars zweet in de oksels van de jas. Hmm, allerlei verdachte vlekjes op allerlei plekken. Hmm, afgesleten stukjes waarvan je wel zou willen weten hoe dat is gekomen. Mmmmm....
quote:Op donderdag 28 december 2006 01:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hehe nee.
Ik wil gewoon een foto van die jas.
[..]
Hehe nee.
[..]
Hehe nee.
Da's wel waar jaquote:Op donderdag 28 december 2006 01:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom juist!
Een mislukte poging om een computerstem na te doen. "Rotterdam"En toch trapt ze erin.
Ga vooral hoofdletters gebruiken. Lijkt dat ding nóg heiliger.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:21 schreef Canisfire het volgende:
Waarom is het feit dat ik vraag om een foto van de Jas van Zhenar nou weer vreemd![]()
Je hebt hem zeker nog nooit gezien...quote:Op donderdag 28 december 2006 01:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga vooral hoofdletters gebruiken. Lijkt dat ding nóg heiliger.
Jawel.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker nog nooit gezien...![]()
Omdat het vaag is dat het per se mijn jas moet zijnquote:Op donderdag 28 december 2006 01:21 schreef Canisfire het volgende:
Waarom is het feit dat ik vraag om een foto van de Jas van Zhenar nou weer vreemd![]()
Omdat dat die jas was die toen op de foto stond.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat het vaag is dat het per se mijn jas moet zijn![]()
Jawel, hier heeft hij hem nog aan:quote:Op donderdag 28 december 2006 01:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker nog nooit gezien...![]()
En wat is er zo bijzonder aan die jas, afgezien van het feit datquote:Op donderdag 28 december 2006 01:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Omdat dat die jas was die toen op de foto stond.
Nou goed dan, omdatquote:Op donderdag 28 december 2006 01:24 schreef Svensational het volgende:
Ik word nu eigenlijk ook wel benieuwd naar die jas!
Hup Zhenar, foto's maken!!!!!!
Opslaat maar diequote:Op donderdag 28 december 2006 01:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou goed dan, omdatjij
het vraagt
![]()
[afbeelding]
Dan negeer ik je belediging ook maarquote:Op donderdag 28 december 2006 01:27 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, je negeert mijn indirecte compliment, schurftkop!
Een grapjequote:
Doe het maar met het stukje strijkplank achter de jasquote:Op donderdag 28 december 2006 01:28 schreef Bupatih het volgende:
Zou je ook een duidelijke foto van je strijkplank willen laten zien?
Zwak, hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe het maar met het stukje strijkplank achter de jas![]()
![]()
Ik willig liever niet teveel bizarre verzoeken in per dagquote:
Je schaamt je gewoon voor je strijkplank, hè.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik willig liever niet teveel bizarre verzoeken in per dag![]()
Ja!quote:Op donderdag 28 december 2006 01:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je schaamt je gewoon voor je strijkplank, hè.
Als dank typ ik nu de laaste zin die ik zo juist heb mogen horen in :quote:
Stoer.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als dank typ ik nu de laaste zin die ik zo juist heb mogen horen in :
Full my pussy ooh my im so wett.![]()
Waaromquote:
Awwwwquote:Ben jij een mooie vrouw tussen de 19 en 24 jaar?,
En heb je wel zin in lekkere sex met een jonkie van net 18? stuur me dan een pm'tje
Dat zeg ik toch net als dank,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |