same here...quote:Op woensdag 27 december 2006 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga dus echt niet 5 delen terug zitten lezen he
nee toch?!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wil niet incrowd stemmen. En ik kom alleen maar in de widm-topics...
Leek me wel het beste, ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oo, je wilt letterlijk dat andere spel kopieren.
![]()
Nha, ik was al lekker op dreef om het wat unieker en epieker te maken, dat een siert een Bupa.![]()
Hoe dan ook... Ik ga maar verder op de weg die ik in ben geslagen. Als je invloed wilt hebben moet je dus maar een verhaaltje schrijven en of andere ideeen deponeren.![]()
Nu wel.quote:
Oh.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:43 schreef babette21 het volgende:
nee toch?!
ik kom jou altijd overal tegen
Ik word stelselmatig tegengewerkt!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
100 keer op jezelf geilen stemmen vind jij grappig...
vind je 't gek dat dit dít jaar pas je eerste nominatie voor deze award is
maar dank voor je (normale) stemmen
Yeah rightquote:Op woensdag 27 december 2006 18:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar maar....je bent een paar keer genoemd!
oh maar jij bent absoluut in de race voor een Award hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik word stelselmatig tegengewerkt!Ik weet ook wel dat jullie allemaal in een complot zitten, geleid door de Illuminati. Maar ik doe daar niet aan mee. Ik blijf me er tegen verzetten en kies niet voor het pad waarop jullie lopen!
Jullie snappen me niet!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh maar jij bent absoluut in de race voor een Award hoor![]()
ik snap idd niet hoe je mij - na al onze rendez-voustjes - kan passeren voor de YJAquote:Op woensdag 27 december 2006 18:56 schreef Bupatih het volgende:
Jullie snappen me niet!
Ach ja, op de manier waarop ik het nu doe leer ik er zelf ook nog het een en ander van...quote:Op woensdag 27 december 2006 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leek me wel het beste, ja.
Dan hoef je niet zoveel tijd in andere dingen steken en kan je het spel zelf hartstikke mooi maken.
Mja, ik wacht nu wel af wat je dadelijk allemaal hebt...
Huilie.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap idd niet hoe je mij - na al onze rendez-voustjes - kan passeren voor de YJA![]()
![]()
![]()
En met jouw opbouwende kritiekquote:Op woensdag 27 december 2006 19:07 schreef Bupatih het volgende:
OMG!Anders heb ik net gewoon even kennis gemaakt met dé game van 2007.
niet de meest positieve dus.. denk dat ik die maar later op de avond ga bedenken!":Dquote:Algemeen:
Tom Cruise Award – Meest irritante user -
Gerard Joling Award – Grootste dramaqueen
Steve Irwin Award – User die geen grenzen kent
Edwin de Roy van Zuydewijn Award – Grootste relschopper
Postings:
Sabrina (BB) Award – User met de meest onlogische uitspraken
Fiona Hering Award – User die het meest praat, maar het minst zegt
laten we die op SC nou altijd als eerste invullenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Ole het volgende:
niet de meest positieve dus.. denk dat ik die maar later op de avond ga bedenken!":D
Waar moet ik op stemmen dan?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
same here...
maar die tijd die je daarmee overhoudt kun je mooi gebruiken om even op mij te stemmen
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
laten we die op SC nou altijd als eerste invullen
Oh tof! Wat ga je doen?? Kom je nog langs?quote:
Ody!quote:
Helaas, we gaan al visiteën...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh tof! Wat ga je doen?? Kom je nog langs?![]()
Nieuwjaarsdag is dat toch? Ik lig uit te kateren denk ik... Wanneer ben je jarig dan?quote:Oh als je trouwens maandag niks te doen hebt en zin hebt, ben je van harte welkom op mn verjaardagOok in Amsterdam
Naar Turkijequote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef MissBliss het volgende:
Goed hoor
Lekker geshopten nu lekker thuis bij de verwarming
Wat voor reis was dat wel niet voor 6000 euro?![]()
Ja, nieuwjaarquote:Op woensdag 27 december 2006 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Helaas, we gaan al visiteën...
[..]
Nieuwjaarsdag is dat toch? Ik lig uit te kateren denk ik... Wanneer ben je jarig dan?De 1e echt he?
Krijg jij die nu pasquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:19 schreef rena het volgende:
[..]
Naar TurkijeJe zou denken; super exotisch. Maar ik zit in een achterbuurt reiswinkel
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
volgens mij ben je pas écht een verkoopslet als je jezélf voor 6000 euro verkoopt
Whehe, heb ik ook gekregen.quote:
Ik heb 300 spammailtjesquote:
Ja, ik ben best een beetje trotsquote:
Bupa weer unbanned!quote:
En dan plots in het midden van dat puik opeens de kerst gedachten van Freyquote:
quote:
Ik vind hem als user ook een stuk beter.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Bupa weer unbanned!
wat een kerstcadeau.
Haha, tof!quote:Op woensdag 27 december 2006 20:25 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ik ben best een beetje trotsMijn collega heeft vandaag 3 of 4 reizen verkocht en had als opbrengst 2500 euro of zo
Ik verkoop er een en ik doe het gelijk goed
![]()
quote:En wat heb jij geshopt vandaag?Ikwilookshoppen. Maar sinds ik stage loop heb ik helemaal geen leven meer
![]()
Jaaaa, 2 toffe lampenquote:
Editsletquote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
!
Nog iets leuks geshopped?![]()
foto ofzo?![]()
Tof, hè?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Bupa weer unbanned!
wat een kerstcadeau.
Oh zoquote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja dat foto had betrekking op geshopped natuurlijk.Maar weer geen foto dus...
![]()
Oeh, foto'squote:Op woensdag 27 december 2006 20:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, 2 toffe lampenen lingerie
Neequote:
Nee, want ik ga lekker een film kijken nuquote:
Waarom niet?quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, want ik ga lekker een film kijken nu
Meet my parents?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, want ik ga lekker een film kijken nu
O, nu.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze gaat lekker een film kijken nu.
Slechte comedy.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:00 schreef MissBliss het volgende:
The Grudge.
Oke, die viel me tegen. Maarquote:Op woensdag 27 december 2006 21:00 schreef MissBliss het volgende:
The Grudge.
Nee, vertelquote:Op woensdag 27 december 2006 21:03 schreef Bupatih het volgende:
Had ik al verteld dat mijn "Mijn opmerkingen snijden nog meer hout dan Gepetto"-opmerking gewoon een keer door iemand van een motorforum gejat is?
Dat had je wel eerder kunnen zeggen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Nou, mijn "Mijn opmerkingen snijden nog meer hout dan Gepetto"-opmerking is gewoon een keer door iemand van een motorforum gejat.
En wat vond je daar van?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Nou, mijn "Mijn opmerkingen snijden nog meer hout dan Gepetto"-opmerking is gewoon een keer door iemand van een motorforum gejat.
Ik dacht dan ook dat ik het eerder had verteld.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat had je wel eerder kunnen zeggen.![]()
Ja, maar aan wie?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik dacht dan ook dat ik het eerder had verteld.
Niet huilen Bupa.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:13 schreef Bupatih het volgende:
M'n onzichtbare vriendjes.
Ja, toch. Je weet toch. Iemand gebruikt gewoon jóúw oneliner.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zou ik ook vinden, zeg! [afbeelding]
Goede edit.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niet huilen Bupa.Erik is naar China en Wytske slaapt.
![]()
Erik Janquote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goede edit.
En wie is die kerel bij Wytske?
Mooi zo.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Erik Janmaar dat was afgelopen zomer. Ik geloof dat ze weer uit elkaar zijn trouwens.
![]()
Als je van en naar de koelkast gaat, ga je al heen en weer.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
Het bier komt in kleine flesjes vandaag.! Moet steeds heen en weer van en naar de koelkast lopen.
![]()
Hou je bek, gek!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
rena heeft Bup z'n account gekaapt!
Ja, ja, dat doe ik om te benadrukken hoe vervelend het is.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je van en naar de koelkast gaat, ga je al heen en weer.
Beetje dubbelop, hè?
Beetje dubbel op, hè?
Schitterend, echt waar.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Tot zover mijn lumineuze rena-imitatie.
Ideeen waar over?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
Hé, post eens wat ideeën.
Er zitten wel een paar pareltjes tussen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:45 schreef Paltos het volgende:Doen alsof je Jezus bent. De afwas niet doen en gewoon alle borden door het raam gooien. Haar gewoon dumpen en als reden geven dat je haar gordijnen mooi vond. Een sjaal rond je been binden. Twee punaises geven aan een vreemde. Op je handen gaan staan voor een rijdende trein maar wel snel genoeg wandelen om niet de sterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |