Goede edit.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niet huilen Bupa.Erik is naar China en Wytske slaapt.
![]()
Erik Janquote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goede edit.
En wie is die kerel bij Wytske?
Mooi zo.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Erik Janmaar dat was afgelopen zomer. Ik geloof dat ze weer uit elkaar zijn trouwens.
![]()
Als je van en naar de koelkast gaat, ga je al heen en weer.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
Het bier komt in kleine flesjes vandaag.! Moet steeds heen en weer van en naar de koelkast lopen.
![]()
Hou je bek, gek!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
rena heeft Bup z'n account gekaapt!
Ja, ja, dat doe ik om te benadrukken hoe vervelend het is.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je van en naar de koelkast gaat, ga je al heen en weer.
Beetje dubbelop, hè?
Beetje dubbel op, hè?
Schitterend, echt waar.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Tot zover mijn lumineuze rena-imitatie.
Ideeen waar over?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
Hé, post eens wat ideeën.
Er zitten wel een paar pareltjes tussen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:45 schreef Paltos het volgende:Doen alsof je Jezus bent. De afwas niet doen en gewoon alle borden door het raam gooien. Haar gewoon dumpen en als reden geven dat je haar gordijnen mooi vond. Een sjaal rond je been binden. Twee punaises geven aan een vreemde. Op je handen gaan staan voor een rijdende trein maar wel snel genoeg wandelen om niet de sterven.
Nee.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
Maar zo wordt het natuurlijk nooit wat met mijn film, hè.
Nee nog niet gehoord.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:41 schreef Bupatih het volgende:
Ody?
Ken je 'Wespen op de appeltaart' al?
Laat mij doen wat ik wilquote:
Zhenarquote:
Ik had nog niet eens de vijfde pagina gelezen of ik postte al. Zomaar! Spontaan!quote:
Ik ookquote:
Ik voel me verdrietigquote:Op woensdag 27 december 2006 23:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens de vijfde pagina gelezen of ik postte al. Zomaar! Spontaan!![]()
Maar als ik had geweten dat ik zou belanden in het warme bad dat "Dada" heet, was ik sowieso niet ongerust geweest![]()
En ik ben weer blijquote:
De wispelturigheid!quote:
Jamaar ik moet nog eventjes wegquote:Op donderdag 28 december 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, vertel nog eens een leuk verhaal.
Waar naartoe?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar ik moet nog eventjes weg![]()
Maar ik zal nadenken over een leuk verhaal! En dan uiteindelijk toch geen leuk verhaal posten!
![]()
BUPAAAAAAAAAAAAAquote:
Niet zo kotsen, gekkie!quote:
Ik welquote:Op woensdag 27 december 2006 23:41 schreef Bupatih het volgende:
Ody?
Ik heb een lieve poes jaquote:Op donderdag 28 december 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet zo kotsen, gekkie!Doe eens positief. En poeslief.
Ja, wel eens een aantal keer gehoord.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:41 schreef Bupatih het volgende:
Ody?
Nee, echtquote:
Tof liedje, hè?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, wel eens een aantal keer gehoord.!
Tof liedje, hè?quote:
Hij heeft betere.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tof liedje, hè?
[..]
Tof liedje, hè?
quote:
Ik weet geen leuk verhaal om te posten.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, vertel nog eens een leuk verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |