Neem een beetje polonium 210quote:Op woensdag 27 december 2006 02:42 schreef Paltos het volgende:
Ik kan niet slapen!
Ja je wil toch slapenquote:
Dan moet je maar aan de warme melk...quote:Op woensdag 27 december 2006 02:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet voor altijd.Dat was ik vergeten erbij te zeggen, sorry.
Ga ik doen! Slaapwel!quote:Op woensdag 27 december 2006 02:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dan moet je maar aan de warme melk...
Haha de laatste nacht van de vakantie en dan de eerste dag dat je weer naar school moet dan baal je.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ga ik doen! Slaapwel!![]()
Vind het best balen omdat m'n bioritme een beetje in de war zat en ik daarom gisterennacht maar een uur of 5 geslapen heb (van 3 tot 8) en ik redelijk moe was en ik die dag zag als overgangszone naar weer een normaler ritme.![]()
Vakantie.![]()
Goed ontbijtenquote:Op woensdag 27 december 2006 02:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ga ik doen! Slaapwel!![]()
Vind het best balen omdat m'n bioritme een beetje in de war zat en ik daarom gisterennacht maar een uur of 5 geslapen heb (van 3 tot 8) en ik redelijk moe was en ik die dag zag als overgangszone naar weer een normaler ritme.![]()
Vakantie.![]()
Ik pas 2 januari weerquote:
Als het misschien dringend zou kunnen zijn, babette is er niet, en ze staan daar met die post, dan is het toch logisch dat ze even kijken wat erin staat?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:15 schreef PeRi het volgende:
Hoezo doen ze je post überhaupt open dan?
Jouw nimmer aflatende gezond verstandquote:Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als het misschien dringend zou kunnen zijn, babette is er niet, en ze staan daar met die post, dan is het toch logisch dat ze even kijken wat erin staat?
da's "ondersteunend"quote:Op woensdag 27 december 2006 18:15 schreef PeRi het volgende:
Hoezo doen ze je post überhaupt open dan?
Oh... jij bent erquote:Op woensdag 27 december 2006 18:19 schreef Odysseuzzz het volgende:
Briefgeheim schendenlijkt google wel.
![]()
welkom bij bureau jeugdzorgquote:Op woensdag 27 december 2006 18:19 schreef PeRi het volgende:
Hoezo zou het dringend kunnen zijn dan?
dat zeg ikquote:En daarbij, een kerstkaart onderscheid je toch wel van een normale brief.
Ik heb een veel beter idee.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hoezo?!Jij moet nog wat beeldmateriaal verzamelen voor Bupatih the game.
![]()
Kroppen andijvie had ik ook al even in m'n hoofd.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb een veel beter idee.
Kroppen andijvie in plaats van...nou, ja, wat we eerst wilden doen.
Er zit toch helemaal geen verhaal in het spel? 't Is eigenlijk niet meer dan simpel omhoog springen.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Kroppen andijvie had ik ook al even in m'n hoofd.!
Misschien kun je een kort verhaaltje schrijven uit Bupa-land. Iets met een Bupa toen die nog jong was ofzo... En dat je in het einde van het verhaal op fok terecht komt ofzo.![]()
![]()
Ik wil niet incrowd stemmen. En ik kom alleen maar in de widm-topics...quote:
Ooquote:Op woensdag 27 december 2006 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zit toch helemaal geen verhaal in het spel? 't Is eigenlijk niet meer dan simpel omhoog springen.
Aan de andere kant, waarom zou iemand privé-post naar je werk sturen?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:19 schreef babette21 het volgende:
Maar come on, in dit geval kun je toch duidelijk aan de envelop zien dat 't prive is... knap stom
Maar maar....je bent een paar keer genoemd!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga dus echt niet 5 delen terug zitten lezen he
ja da's een vraag voor Dizerquote:Op woensdag 27 december 2006 18:35 schreef Svensational het volgende:
Aan de andere kant, waarom zou iemand privé-post naar je werk sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |