Zo hoort het.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:19 schreef Canisfire het volgende:
En op Peron 5 in zwolle is de rookzone veel kleiner :'(
Stil jij ! negerquote:
En alvast een fijne 3 januari, natuurlijk.quote:
En een gelukkig wakker worden.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:23 schreef Paltos het volgende:
Fijne nacht ook nog!
Ik houd jullie in de gaten.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:24 schreef Svensational het volgende:
.
..quote:Op woensdag 27 december 2006 01:24 schreef Svensational het volgende:
.
Maar ik zat helemaal niet in dat gat!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik houd jullie in de gaten.
Is dat een vraagquote:Op woensdag 27 december 2006 01:25 schreef Ole het volgende:
Vonden mijn ouders het nodig om dit jaar daar kerst te vieren
Nou nee, dat was een feit.quote:
Misschien rethorisch ofzo?quote:
Niet retorisch. Moest ik helemaal naar de andere kant van het land alleen maar om een avondje te gourmettenquote:
Is dat een vraag?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Niet retorisch. Moest ik helemaal naar de andere kant van het land alleen maar om een avondje te gourmetten
En de boemeltreinen rond Deventer te ervaren
En ik zette die h eerst al achter de rquote:
Rhethorisch?!?!quote:
"Ik moest", "Ik moest", ik moest wát?!?!?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:32 schreef Ole het volgende:
Zo beter?
Ik voelde mij enigszins verplicht naar de andere kant van het land af te reizen. Ik wilde graag de eerste kerstdag bij mijn familie doorbregenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Ik moest", "Ik moest", ik moest wát?!?!?![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:37 schreef K33T het volgende:
Trek die kerstgratie maar weer in, want in andere topics is Poepitah nu al volop aan het slijmen.
Wat liefquote:Op woensdag 27 december 2006 01:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik voelde mij enigszins verplicht naar de andere kant van het land af te reizen. Ik wilde graag de eerste kerstdag bij mijn familie doorbregen
Holtenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:25 schreef Ole het volgende:
Zwolle
nog erger: Holten![]()
Vonden mijn ouders het nodig om dit jaar daar kerst te vieren
Het was al goed, hoor.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:32 schreef Ole het volgende:
Zo beter?
En Hellendoorn niet te vergetenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Holten![]()
Vlak bij het vreselijke Nijverdal.
Ik kan het wel hoor!quote:
En dat terwijl jij verzuurd hoort te zijn!quote:
yay het avonturen parkquote:
Leuk voor mijn neefjes. Die gaan er komende week naartoe.quote:
3 en 4 jaar oud ?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Leuk voor mijn neefjes. Die gaan er komende week naartoe.
dan is het nog wel leuk denk ik ja.quote:
Maar ze mogen lekker met opa en oma.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
dan is het nog wel leuk denk ik ja.
Spannend in de achtbaan![]()
Haha tante blijquote:Op woensdag 27 december 2006 01:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar ze mogen lekker met opa en oma.
Tante zit weer lekker op haar plekje in de stad.
Achtbanen zijn tof!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
dan is het nog wel leuk denk ik ja.
Spannend in de achtbaan![]()
En er geen pijpengeltjes zijnquote:Op woensdag 27 december 2006 02:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Achtbanen zijn tof!
Mits je in het karretje past that is
quote:
Een soort Black&White in de achtbaan dusquote:Op woensdag 27 december 2006 02:24 schreef MissBliss het volgende:
Rock and Rollercoaster in Euro Disney is echt zéér tof
Mjaquote:Op woensdag 27 december 2006 02:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een soort Black&White in de achtbaan dus![]()
Ey achtbanen zijn niet tof ! ik krijg altijd een kut gevoel in me maag als ik zo de afgrond in kan kijken .quote:Op woensdag 27 december 2006 02:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Achtbanen zijn tof!
Mits je in het karretje past that is
Neem een beetje polonium 210quote:Op woensdag 27 december 2006 02:42 schreef Paltos het volgende:
Ik kan niet slapen!
Ja je wil toch slapenquote:
Dan moet je maar aan de warme melk...quote:Op woensdag 27 december 2006 02:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet voor altijd.Dat was ik vergeten erbij te zeggen, sorry.
Ga ik doen! Slaapwel!quote:Op woensdag 27 december 2006 02:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dan moet je maar aan de warme melk...
Haha de laatste nacht van de vakantie en dan de eerste dag dat je weer naar school moet dan baal je.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ga ik doen! Slaapwel!![]()
Vind het best balen omdat m'n bioritme een beetje in de war zat en ik daarom gisterennacht maar een uur of 5 geslapen heb (van 3 tot 8) en ik redelijk moe was en ik die dag zag als overgangszone naar weer een normaler ritme.![]()
Vakantie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |