Oh tof! Wat ga je doen?? Kom je nog langs?quote:
Ody!quote:
Helaas, we gaan al visiteën...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh tof! Wat ga je doen?? Kom je nog langs?![]()
Nieuwjaarsdag is dat toch? Ik lig uit te kateren denk ik... Wanneer ben je jarig dan?quote:Oh als je trouwens maandag niks te doen hebt en zin hebt, ben je van harte welkom op mn verjaardagOok in Amsterdam
Naar Turkijequote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef MissBliss het volgende:
Goed hoor
Lekker geshopten nu lekker thuis bij de verwarming
Wat voor reis was dat wel niet voor 6000 euro?![]()
Ja, nieuwjaarquote:Op woensdag 27 december 2006 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Helaas, we gaan al visiteën...
[..]
Nieuwjaarsdag is dat toch? Ik lig uit te kateren denk ik... Wanneer ben je jarig dan?De 1e echt he?
Krijg jij die nu pasquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:19 schreef rena het volgende:
[..]
Naar TurkijeJe zou denken; super exotisch. Maar ik zit in een achterbuurt reiswinkel
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:08 schreef babette21 het volgende:
volgens mij ben je pas écht een verkoopslet als je jezélf voor 6000 euro verkoopt
Whehe, heb ik ook gekregen.quote:
Ik heb 300 spammailtjesquote:
Ja, ik ben best een beetje trotsquote:
Bupa weer unbanned!quote:
En dan plots in het midden van dat puik opeens de kerst gedachten van Freyquote:
quote:
Ik vind hem als user ook een stuk beter.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Bupa weer unbanned!
wat een kerstcadeau.
Haha, tof!quote:Op woensdag 27 december 2006 20:25 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ik ben best een beetje trotsMijn collega heeft vandaag 3 of 4 reizen verkocht en had als opbrengst 2500 euro of zo
Ik verkoop er een en ik doe het gelijk goed
![]()
quote:En wat heb jij geshopt vandaag?Ikwilookshoppen. Maar sinds ik stage loop heb ik helemaal geen leven meer
![]()
Jaaaa, 2 toffe lampenquote:
Editsletquote:Op woensdag 27 december 2006 20:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
!
Nog iets leuks geshopped?![]()
foto ofzo?![]()
Tof, hè?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Bupa weer unbanned!
wat een kerstcadeau.
Oh zoquote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja dat foto had betrekking op geshopped natuurlijk.Maar weer geen foto dus...
![]()
Oeh, foto'squote:Op woensdag 27 december 2006 20:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa, 2 toffe lampenen lingerie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |