same here...quote:Op woensdag 27 december 2006 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga dus echt niet 5 delen terug zitten lezen he
nee toch?!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wil niet incrowd stemmen. En ik kom alleen maar in de widm-topics...
Leek me wel het beste, ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oo, je wilt letterlijk dat andere spel kopieren.
![]()
Nha, ik was al lekker op dreef om het wat unieker en epieker te maken, dat een siert een Bupa.![]()
Hoe dan ook... Ik ga maar verder op de weg die ik in ben geslagen. Als je invloed wilt hebben moet je dus maar een verhaaltje schrijven en of andere ideeen deponeren.![]()
Nu wel.quote:
Oh.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:43 schreef babette21 het volgende:
nee toch?!
ik kom jou altijd overal tegen
Ik word stelselmatig tegengewerkt!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
100 keer op jezelf geilen stemmen vind jij grappig...
vind je 't gek dat dit dít jaar pas je eerste nominatie voor deze award is
maar dank voor je (normale) stemmen
Yeah rightquote:Op woensdag 27 december 2006 18:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar maar....je bent een paar keer genoemd!
oh maar jij bent absoluut in de race voor een Award hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 18:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik word stelselmatig tegengewerkt!Ik weet ook wel dat jullie allemaal in een complot zitten, geleid door de Illuminati. Maar ik doe daar niet aan mee. Ik blijf me er tegen verzetten en kies niet voor het pad waarop jullie lopen!
Jullie snappen me niet!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh maar jij bent absoluut in de race voor een Award hoor![]()
ik snap idd niet hoe je mij - na al onze rendez-voustjes - kan passeren voor de YJAquote:Op woensdag 27 december 2006 18:56 schreef Bupatih het volgende:
Jullie snappen me niet!
Ach ja, op de manier waarop ik het nu doe leer ik er zelf ook nog het een en ander van...quote:Op woensdag 27 december 2006 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leek me wel het beste, ja.
Dan hoef je niet zoveel tijd in andere dingen steken en kan je het spel zelf hartstikke mooi maken.
Mja, ik wacht nu wel af wat je dadelijk allemaal hebt...
Huilie.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik snap idd niet hoe je mij - na al onze rendez-voustjes - kan passeren voor de YJA![]()
![]()
![]()
En met jouw opbouwende kritiekquote:Op woensdag 27 december 2006 19:07 schreef Bupatih het volgende:
OMG!Anders heb ik net gewoon even kennis gemaakt met dé game van 2007.
niet de meest positieve dus.. denk dat ik die maar later op de avond ga bedenken!":Dquote:Algemeen:
Tom Cruise Award – Meest irritante user -
Gerard Joling Award – Grootste dramaqueen
Steve Irwin Award – User die geen grenzen kent
Edwin de Roy van Zuydewijn Award – Grootste relschopper
Postings:
Sabrina (BB) Award – User met de meest onlogische uitspraken
Fiona Hering Award – User die het meest praat, maar het minst zegt
laten we die op SC nou altijd als eerste invullenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:35 schreef Ole het volgende:
niet de meest positieve dus.. denk dat ik die maar later op de avond ga bedenken!":D
Waar moet ik op stemmen dan?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
same here...
maar die tijd die je daarmee overhoudt kun je mooi gebruiken om even op mij te stemmen
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
laten we die op SC nou altijd als eerste invullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |