La isla bonita van Madonna?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een kutthema zeg..
En arme dorine, wat past nou bij haar? Katrina & the Waves? Lovin Spoonful? Zou het echt niet weten anders..
Het is weer voorbij die mooie zomer...quote:
?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:26 schreef sharonfactor het volgende:
[..]
Het is weer voorbij die mooie zomer...
Toppertjequote:Op maandag 15 januari 2007 12:26 schreef sharonfactor het volgende:
[..]
Het is weer voorbij die mooie zomer...
Zullen ze niet doen, lijkt me zielig voor Dorine (want die moet dat dan natuurlijk ook).quote:Op maandag 15 januari 2007 11:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Erg fijn ook dat we nu voorfilmpjes met Hearts en Anja in badkledij krijgen.
Je bezorgde me een hartverzakkingquote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Zullen ze niet doen, lijkt me zielig voor Dorine (want die moet dat dan natuurlijk ook).
Mij ookquote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je bezorgde me een hartverzakking![]()
Dorine stars are blindquote:Op maandag 15 januari 2007 12:13 schreef superhero87 het volgende:
Kies maar een leuk nummer uit![]()
[..]
Wat een kutthema om in januari te doen zeg.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:23 schreef SpecialGuest het volgende:
Het thema van Liveshow 4 is: zomer.
Het is wel de tijd dat de meeste mensen hun zomervakantie boekenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een kutthema om in januari te doen zeg.![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weer zo'n thema waarbij je alles kan verwachten. Wanneer komt er eens een apart thema?
Sinds Rock vorig jaar kijken ze daar wel mee uit. Met deze thema's kan elke solist/groep zijn eigen genre blijven zingen. Vind ik wel een verbetering. Genre's opleggen is een slecht idee!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weer zo'n thema waarbij je alles kan verwachten. Wanneer komt er eens een apart thema?
quote:
Wil jij ook mijn spellingscorrector zijn?quote:
Mee eens, al de uitzendingen zijn nu inwisselbaar voor elkaar. Bij Idols had elke uitzending veel meer een 'eigen stempel' zeg maar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo lang je zulke fouten blijft maken....quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wil jij ook mijn spellingscorrector zijn?
Maar je ziet wel meteen hoe gevarieerd iemadn kan zijn, in plaats van op safe spelen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sinds Rock vorig jaar kijken ze daar wel mee uit. Met deze thema's kan elke solist/groep zijn eigen genre blijven zingen. Vind ik wel een verbetering. Genre's opleggen is een slecht idee!
Maar ze zoeken toch geen gevarieerd iemand, ze zoeken iemand met de X-factor, en zoals Henkjan al zei- die o.a. bestaat uit weten en zijn wie je bent en wat je kunt, en ook weten wat je niet kunt. Iemand kan in één bepaald genre subliem kan zijn, en bij de rest niet uit de verf komen. Aan de coaches dan om te ontdekken waar iemands kracht zit en daarop in te spelen. Iets waar Henk finaal de plank misslaat. Melanie anyone?. Niet elke super-artiest is gevarieerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je ziet wel meteen hoe gevarieerd iemadn kan zijn, in plaats van op safe spelen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat ook geweldige thema'squote:Op woensdag 24 januari 2007 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ík wil variatie zijn. Ik vind het wel leuk als iemand en BigBand kan zingen, én pop, én motown. Ik wil het gewoon allemaal horen.
Indeed, my two cents!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat ook geweldige thema's
Alleen ben ik bang dat het ten koste gaat van mn favorieten
Ze zei in de liveshow dat ze een ballad zou doen dus dat kan best.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:29 schreef Woelli het volgende:
nu dan toch My heart will go on voor Anja
Dat had ik ook niet met de thema's Party, Love en Zomer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb niet zoveel problemen met dit thema
En als ze niet goed zijn in het thema, dan moeten ze maar het nummer eigen maken, zodat ze er wel goed in zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:56 schreef Cee het volgende:
Geef ze iets beperkter, een théma, niet een allegaartje van keuzes uit duizenden nummers. Ik vind het leuker als ze een schijnbaar onmogelijk iets toch mogelijk maken. Laat Sharon maar eens een rock nummer zingen, laat Anja maar eens Nederlandstalig doen, gooi die X6 maar door de mangel door ze een zwaar depressief anti-liefdeslied ten gehore te brengen. Misschien blijken ze er toch heel goed in te zijn.
Stuk of 650. Nog steeds veel minder dan zomerhits of partyhitsquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Nummer 1 hits, hoeveel zijn dat er inmiddels niet. Zit wel voor iedereen wat bij natuurlijk.
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet met de thema's Party, Love en Zomer.
Om precies te zijn: er zijn 636 nummer 1 hits geweest sinds het bestaan van de allereerste top 40 in 1965. Eerste nummer 1 hit was trouwens I feel fine van The Beatlesquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Stuk of 650. Nog steeds veel minder dan zomerhits of partyhits
Wel minder kans op onbekende nummers, hoewel, als ze jaren 70 nummers doen...
Christian moet Paul Young - Love of the Common People doe, dan kan-ie weer met de microfoonstander slepen (deed Young ook altijd).
quote:
Nee. Want dat verpesten ze denk ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:04 schreef superhero87 het volgende:
X6 - Nelly Furtado all good things come to an end?![]()
nee helaas niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:10 schreef superhero87 het volgende:
Ze mogen All Saints - Never Ever ook wel van mij doenMaar volgens mij was het geen nummer 1 hier in Nederland
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |