Ze zei in de liveshow dat ze een ballad zou doen dus dat kan best.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:29 schreef Woelli het volgende:
nu dan toch My heart will go on voor Anja
Dat had ik ook niet met de thema's Party, Love en Zomer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb niet zoveel problemen met dit thema
En als ze niet goed zijn in het thema, dan moeten ze maar het nummer eigen maken, zodat ze er wel goed in zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:56 schreef Cee het volgende:
Geef ze iets beperkter, een théma, niet een allegaartje van keuzes uit duizenden nummers. Ik vind het leuker als ze een schijnbaar onmogelijk iets toch mogelijk maken. Laat Sharon maar eens een rock nummer zingen, laat Anja maar eens Nederlandstalig doen, gooi die X6 maar door de mangel door ze een zwaar depressief anti-liefdeslied ten gehore te brengen. Misschien blijken ze er toch heel goed in te zijn.
Stuk of 650. Nog steeds veel minder dan zomerhits of partyhitsquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Nummer 1 hits, hoeveel zijn dat er inmiddels niet. Zit wel voor iedereen wat bij natuurlijk.
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet met de thema's Party, Love en Zomer.
Om precies te zijn: er zijn 636 nummer 1 hits geweest sinds het bestaan van de allereerste top 40 in 1965. Eerste nummer 1 hit was trouwens I feel fine van The Beatlesquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Stuk of 650. Nog steeds veel minder dan zomerhits of partyhits
Wel minder kans op onbekende nummers, hoewel, als ze jaren 70 nummers doen...
Christian moet Paul Young - Love of the Common People doe, dan kan-ie weer met de microfoonstander slepen (deed Young ook altijd).
quote:
Nee. Want dat verpesten ze denk ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:04 schreef superhero87 het volgende:
X6 - Nelly Furtado all good things come to an end?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |