Die zou ik ook wel eens willen horenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:12 schreef Hockeylotje het volgende:
X6: I'm Walking on Sunshine van Katarina and the Waves
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Sharon Over and Over van Puff Johnson (uit First Wives Club) wel goed zou kunnen brengen.
Anja moet Nobody Does it Better (uit The Spy Who Loved Me) van Carly Simon doen. Maar het zou me niks verbazen als ze voor My Heart Will Go On gaat.
Dorine moet ook maar voor een Bond-ding gaan. Misschien is Die Another Day wel toepasselijk.
Hearts vind ik wel wat voor Diep In De Zee, maar ja....
Richy mag nog een keer proberen zich te bewijzen, en dit keer met When You Say Nothing At All. Als 'ie maar geen I Believe I Can Fly gaat doen!
Melanie zou zich kunnen wagen aan Wise Up van Aimee Mann (Magnolia). Het is weer geen lied waar je veel power in kan zetten, maar het is gewoon een prachtig nummer.
X6 moet van mij aan de Blondie. One Way Or Another om precies te zijn. Zat in verschillende films en is leuk, tof en vooral wat anders voor deze brave tutjes.
En Christian dan. Dat vind ik moeilijk. Mrs. Robinson van Simon & Garfunkel (The Graduate)? I'm Afraid Of Americans van DAvid Bowie (Dogville, Manderlay)?
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:23 schreef J-net het volgende:
Hearts: op een onbewoond eiland of hahaha je vader of Vader Abraham: waar komen jullie toch vandaan (uit een waterkraan) met de smurfen, en dan die jongen als vader abraham en die meiden als smurfin verkleed
IDD! dat is trowuens echt een prachtig lied!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:03 schreef superhero87 het volgende:
X6: All Saints met Never Ever zou echt gaaf zijn![]()
Ik hoop het echt, dat ze dat zingen. Ik ben benieuwdquote:Op zondag 7 januari 2007 13:12 schreef Hockeylotje het volgende:
X6: I'm Walking on Sunshine van Katarina and the Waves
Clichénummers die al drie keer zijn gezongenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:36 schreef Hockeylotje het volgende:
of What a feeling van Irene Cara (past wel bij de zomer)
dat wel, maar goed ik word er wel steeds vrolijk vanquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:22 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Clichénummers die al drie keer zijn gezongen![]()
Dat vindt ik toch meevallenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:47 schreef ranja het volgende:
Hm, je doet behoorlijke overschatting van Richy volgens mij.
en ook niet echt fan van X6 zo te zien
Waar zie je die?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
eindigt chans.![]()
(waarnemend controleur nu Fir3 nog slaapt)
Misschien onderschat je dan Robbie Wiliamsquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:02 schreef chansadres het volgende:
Dat vindt ik toch meevallen![]()
Een nummer van Robbie Williams of Rock your Baby moet echt wel kunnen. Het laatste nummer kon Aaron zelfs met Idols zingen![]()
Happy ok maar liever geen duetten... waarom niet (eindelijk) Dolly Dots of Spice girls?quote:X6 zie ik gewoon graag in happy deuntjes. en de keuze van 00 was puur uit noodzaak omdat er gewoon geen fatsoenlijk nummer meer op 1 eindigd
Daarom juist! Dan kan Richy het vast beterquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien onderschat je dan Robbie WiliamsEn Aaron kon volgens mij helemaal niet zingen
Nee, geen Spice Girls. En Dolly Dots hebben maar 1 nummer 1 hit gehad: Love me just a little bit more en dat kunnen ze makkelijk zingen. Wil wel eens iets anders horen.quote:[..]
Happy ok maar liever geen duetten... waarom niet (eindelijk) Dolly Dots of Spice girls?
Of zelfs een nummer als Eternal Flame lijkt me wel bijzonder in hun uitvoering. Vraag me sowieso af of X6 wel een ballad aankan.
Hé gadver, dat hoop ik niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dorine moet daar vanaf blijven, als iemand het doet, dan X6.
ZIjn dit nummer 1 hits?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:19 schreef SpaRood het volgende:
Lijstje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |