Dorine stars are blindquote:Op maandag 15 januari 2007 12:13 schreef superhero87 het volgende:
Kies maar een leuk nummer uit![]()
[..]
Wat een kutthema om in januari te doen zeg.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:23 schreef SpecialGuest het volgende:
Het thema van Liveshow 4 is: zomer.
Het is wel de tijd dat de meeste mensen hun zomervakantie boekenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een kutthema om in januari te doen zeg.![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weer zo'n thema waarbij je alles kan verwachten. Wanneer komt er eens een apart thema?
Sinds Rock vorig jaar kijken ze daar wel mee uit. Met deze thema's kan elke solist/groep zijn eigen genre blijven zingen. Vind ik wel een verbetering. Genre's opleggen is een slecht idee!quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weer zo'n thema waarbij je alles kan verwachten. Wanneer komt er eens een apart thema?
quote:
Wil jij ook mijn spellingscorrector zijn?quote:
Mee eens, al de uitzendingen zijn nu inwisselbaar voor elkaar. Bij Idols had elke uitzending veel meer een 'eigen stempel' zeg maar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo lang je zulke fouten blijft maken....quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wil jij ook mijn spellingscorrector zijn?
Maar je ziet wel meteen hoe gevarieerd iemadn kan zijn, in plaats van op safe spelen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sinds Rock vorig jaar kijken ze daar wel mee uit. Met deze thema's kan elke solist/groep zijn eigen genre blijven zingen. Vind ik wel een verbetering. Genre's opleggen is een slecht idee!
Maar ze zoeken toch geen gevarieerd iemand, ze zoeken iemand met de X-factor, en zoals Henkjan al zei- die o.a. bestaat uit weten en zijn wie je bent en wat je kunt, en ook weten wat je niet kunt. Iemand kan in één bepaald genre subliem kan zijn, en bij de rest niet uit de verf komen. Aan de coaches dan om te ontdekken waar iemands kracht zit en daarop in te spelen. Iets waar Henk finaal de plank misslaat. Melanie anyone?. Niet elke super-artiest is gevarieerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je ziet wel meteen hoe gevarieerd iemadn kan zijn, in plaats van op safe spelen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat ook geweldige thema'squote:Op woensdag 24 januari 2007 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ík wil variatie zijn. Ik vind het wel leuk als iemand en BigBand kan zingen, én pop, én motown. Ik wil het gewoon allemaal horen.
Indeed, my two cents!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat ook geweldige thema's
Alleen ben ik bang dat het ten koste gaat van mn favorieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |