Dat is goed nieuws.quote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef borisz het volgende:
Gabri mist de volgende wedstrijd is nieuws![]()
Het zal mij persoonlijk een aap uit me reet roestenquote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, het lijkt erop dat jullie inderdaad de titelaspiraties voorlopig op de lange baan kunnen schuiven.
Als AZ nou ook nog eens zou verliezen vanmiddag. Jongens wat zou dat mooi zijn.
Nou houd ik me niet zo bezig met Ajax, maar Sneijder is toch dacht ik zo best een aardige speler toch?quote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef BigFire het volgende:
Gabri, Roger en Sneijder alle drie weg er mee, investeren in middenveld (1 creatieve, 1 rustige ervaren, en 1 stofzuiger van topkwaliteit allemaal).
Vermaelen speelde linksback 2de helft hoorquote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef BigFire het volgende:
Gabri, Roger en Sneijder alle drie weg er mee, investeren in middenveld (1 creatieve, 1 rustige ervaren, en 1 stofzuiger van topkwaliteit allemaal).
weg met Vermaelen, nieuwe sterke linkercentrale verdediger.
mits ze er zijn: ECHTE vleugelspelers
quote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef Shreyas het volgende:
Er kan nu wel voorzichting worden geconcludeerd dat we zijn afgehaakt voor de titelstrijd. Jammer dat dat nu al voor de winterstop gebeurd.
Prima, ga maar weg dan.quote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou houd ik me niet zo bezig met Ajax, maar Sneijder is toch dacht ik zo best een aardige speler toch?
quote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Vermaelen speelde linksback 2de helft hoor![]()
Vermaelen was dan ook gelijk de speler die de eerste twee goals inleidde, door zich af te laten troeven door Lazovic en een tackle in te zetten op het middenveld die 'ie compleet mistte.quote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Vermaelen speelde linksback 2de helft hoor![]()
Jezus Christus....quote:
Fuck dat Als Ajax zijnde had je nu gewoon alles of niets moeten spelen 3/2/4. Als we dan nog verliezen is het tenminste op passie. Maar proberen safe te spelen tegen Vitesse is gewoon een schande. En wat ik dus totaal niet begrijp Hoe de fuck Wissel je Rosenberg voor Babel. Dan zorg je er zelf voor dat er geen kansen meer worden gecreërd.quote:Je hebt net rood gehad, dus moet er een aanvaller uit om die middenveld te versterken. Niks meer dan logisch lijkt me dat.
Inderdaad, ajax móet altijd voor de winst gaan, al is het tegen Barca, maar dit kan niet, zo laf en zonder inzet spelen, BEDANKT VOOR HET VERNEUKEN VAN MIJN KERST JONGENS, KLASSE!!quote:Op zondag 24 december 2006 14:50 schreef Jasza het volgende:
Iemand zei dat het logisch was dat Vertonghen erin kwam, ik vind van niet. Je verliest nu ook, dan zie ik liever gewoon vol voor de winst met 10 man en dan verliezen dan dit
Wat wil je dan? Totaal overlopen worden op het middenveld en met 7-2 op je klote krijgen?quote:Op zondag 24 december 2006 14:50 schreef Jasza het volgende:
Iemand zei dat het logisch was dat Vertonghen erin kwam, ik vind van niet. Je verliest nu ook, dan zie ik liever gewoon vol voor de winst met 10 man en dan verliezen dan dit
Sneijder was gewoon nog niet hersteld om te spelen, dat zag je al na een kwartier. Normaal raakt Sneijder nooit zoveel ballen kwijt, nu bijna alles. En Vermaelen vond ik toch echt zo slecht nog niet spelen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef BigFire het volgende:
weg met Vermaelen, nieuwe sterke linkercentrale verdediger.
mits ze er zijn: ECHTE vleugelspelers
vermaelen krijgt in mijn ogen onterecht de stempel van talent. we kunnen niet op hem bouwen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Vermaelen was dan ook gelijk de speler die de eerste twee goals inleidde, door zich af te laten troeven door Lazovic en een tackle in te zetten op het middenveld die 'ie compleet mistte.
Dat was wel meegevallen, je gaat gewoon met 3 man achterin spelen en 3 op het middenveld en 3 voorin. Boeiend als je dan verliest, dan probeer je het tenminste.quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Totaal overlopen worden op het middenveld en met 7-2 op je klote krijgen?
Ik vraag me echt welke moderator nou eens op gaat staan en zulke zielige kneuzen als deze aan gaat pakkenquote:
Vermaelen is centraal gewoon goed, 1e helft is er niks weggegeven maar toen Maduro centraal achterin ging spelen ging het helemaaaal fout gewoon.quote:Op zondag 24 december 2006 14:52 schreef BigFire het volgende:
[..]
vermaelen krijgt in mijn ogen onterecht de stempel van talent. we kunnen niet op hem bouwen.
Ajax presteert de laatste tijd beter zonder dan met hem. alleen zijn scorend vermogen is goed... maar daar zijn de aanvallers voor.quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus Christus....![]()
Het was maar een vraag hoor....
Speelt Sneijder echt zo beroerd dat hij weg zou moeten dan?
Vorig seizoen vergeten?quote:Op zondag 24 december 2006 14:52 schreef BigFire het volgende:
[..]
vermaelen krijgt in mijn ogen onterecht de stempel van talent. we kunnen niet op hem bouwen.
Jezus jij praat wel erg makkelijk vanuit je luie stoel hé ? Dude je zit op je f*cking reet en loopt constant advies aan Ten Cate te geven. Het vak trainer is moeilijker dan je denkt en dan komt er een of andere kneus die denkt dat hij alles beter weet. Dude stop the crapquote:Op zondag 24 december 2006 14:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat was wel meegevallen, je gaat gewoon met 3 man achterin spelen en 3 op het middenveld en 3 voorin. Boeiend als je dan verliest, dan probeer je het tenminste.
Ach man, wat is hier nou zo erg aan? Dit is gewoon pesten en treiteren, dat hoort bij voetbal?quote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt welke moderator nou eens op gaat staan en zulke zielige kneuzen als deze aan gaat pakken![]()
Inderdaad, hij heeft ajax al erg veel miljoenen gekost.quote:Op zondag 24 december 2006 14:52 schreef BigFire het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 december 2006 14:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft ajax al erg veel miljoenen gekost.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jezus jij praat wel erg makkelijk vanuit je luie stoel hé ? Dude je zit op je f*cking reet en loopt constant advies aan Ten Cate te geven. Het vak trainer is moeilijker dan je denkt en dan komt er een of andere kneus die denkt dat hij alles beter weet. Dude stop the crap![]()
Ten Cate kwam wel binnen met veel bombarie maar hij heeft nog niets laten zien als trainer van Ajax. En zo moeilijk is voetbal nou ook weer niet.quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jezus jij praat wel erg makkelijk vanuit je luie stoel hé ? Dude je zit op je f*cking reet en loopt constant advies aan Ten Cate te geven. Het vak trainer is moeilijker dan je denkt en dan komt er een of andere kneus die denkt dat hij alles beter weet. Dude stop the crap![]()
Ach over het algemeen zijn het posts van feyenoorders en die mensen kunnen het nou ook eenmaal niet hebben dat ze ietwat zwakzinnig zijnquote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt welke moderator nou eens op gaat staan en zulke zielige kneuzen als deze aan gaat pakken![]()
ja idd, vorig seizoen stond Ajax bekend om de waterdichte betrouwbare verdedigingquote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vorig seizoen vergeten?
Ik moet wel m'n complimenten geven aan die lelijke lazovic. Geweldige voetballer is dat.
Dat is het risico van teveel talent hebben in je elftal wanneer je dat amper mixt met routine. Die jongen zie je zwemmen de 2e helft doordat niemand hem steunt. Die jongen kan een hele grote worden maar dan moet ie wel de steun krijgen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft ajax al erg veel miljoenen gekost.
eerste helft ook...quote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef BigFire het volgende:
[..]
ja idd, vorig seizoen stond Ajax bekend om de waterdichte betrouwbare verdediging![]()
Amen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, wat is hier nou zo erg aan? Dit is gewoon pesten en treiteren, dat hoort bij voetbal?
Zouden we andersom net zo hard doen..
Ach, zoiets moet toch kunnen? Ik vind het wel een ludiek grapje. Beter dan het kinderachtige getreiter wat je helaas ook heel veel ziet in VBL.quote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, wat is hier nou zo erg aan? Dit is gewoon pesten en treiteren, dat hoort bij voetbal?
Zouden we andersom net zo hard doen..
Nee dat was de fout van Ten Cate. Hij had de ervaren Grygera op de bank zitten maar hij kiest voor Vermaelen. Na een tijdje kwam Ten Cate er pas achter dat je meer kan bouwen op Grygera dan op Vermaelen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is het risico van teveel talent hebben in je elftal wanneer je dat amper mixt met routine. Die jongen zie je zwemmen de 2e helft doordat niemand hem steunt. Die jongen kan een hele grote worden maar dan moet ie wel de steun krijgen.
Ik ben het al maanden/jaren zat. Ik ben Ajax gewend als topclub, altijd meedoen om de titel, vaak winnen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef denthemen het volgende:
Hoe langer ik erover nadenken hoe meer ik me aan dit kut zootje irriteer, dit kan niet!!
Nou ik denk niet dat je door 1 wissel verloren hebt hoor.quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef Jasza het volgende:
Trouwens, als Blind deze wissel had gedaan was iedereen het eens geweest vorig jaar en nu omdat het zogenaamd wereldtrainer ten Cate is mag het wel. Donder dan gewoon op ofzo.
Inderdaad, en met de selectie die er is zou je toch veel beter moeten kunnen spelen. Vraag me ook nog steeds af waarom ajax al jaren stug vast houdt aan het ajax systeem. Het werkt kennelijk niet meer, wees dan ook niet bang om een andere strategie te kiezen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het al maanden/jaren zat. Ik ben Ajax gewend als topclub, altijd meedoen om de titel, vaak winnen.
Ajax is op sterven na door lijkt het wel, en NEE niet alleen door deze wedstrijd..
Ik ben ook nog niet overtuigd van de kwaliteiten van Ten Cate. Hij had het bij Barcelona lekker makkelijk met Rijkaard als hoofd verantwoordelijke. Hij krijgt de tweede seizoenshelft nog om wat neer te zetten anders mag hij ook opdonderen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef Jasza het volgende:
Trouwens, als Blind deze wissel had gedaan was iedereen het eens geweest vorig jaar en nu omdat het zogenaamd wereldtrainer ten Cate is mag het wel. Donder dan gewoon op ofzo.
En in welke speeltuin heb je vanmiddag gezeten?quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee dat was de fout van Ten Cate. Hij had de ervaren Grygera op de bank zitten maar hij kiest voor Vermaelen. Na een tijdje kwam Ten Cate er pas achter dat je meer kan bouwen op Grygera dan op Vermaelen.
quote:Op zondag 24 december 2006 15:02 schreef Terrorbita het volgende:
Maandag 25 december 2006
Ajax 1 geen training
Dinsdag 26 december 2006
Ajax 1 10.30 uur training
Ik stel voor dat hier een ietwat kleine wijziging in komt
Maandag 25 december 2006
Ajax 1 10:30 uur training, 14:30 training. Vertel je familie maar dat je voor een riant salaris nog geen goeie pot voetbal neer kunt zetten en het dus ook niet verdient om een dag vrij te krijgen.
Dinsdag 26 december 2006
Ajax 1 10.30 uur training, 14:30 vidoebanden bekijken tot in den treure van alle blunders die begaan zijn in de afgeloepn wedstrijden.
Dat zeg ik ook niet, maar het is weer zo'n laffe wissel en sowieso haal dan Huntelaar eruit want die is niet snelquote:Op zondag 24 december 2006 15:03 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat je door 1 wissel verloren hebt hoor.
Ik heb niks gezien, maar wat is de fout geweest?quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef Jasza het volgende:
Jongen, zie je wat voor rampseizoen Feyenoord draait, wij blijven altijd lachen. En vooral dat we in dit rampseizoen maar 3 punten achter staan op het over gehypte super 020 dat dit seizoen een serieuze aanval op PSV zou doen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef Kremers het volgende:
[..]
Mhwa, nu lach je nog, na 2e kerstdag niet meer
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef Jasza het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 15:04 schreef manny het volgende:
maar gelukkig komt Leonardo ons redden.....
Dat je niet naar achter moet gaan lopen en zeker niet met 10 man, boeiend dat je een man minder hebt. Nu ging Ajax zich helemaal ingraven en met Huntelaar als counterspitsquote:Op zondag 24 december 2006 15:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien, maar wat is de fout geweest?
Ik vind het zelf stom om Babel te wisselen voor Jan V. , Babel lijkt me ideale counterspits met 10 man..
Ten Cate heeft misschien een aantal fouten gemaakt, maar dit is allemaal achteraf. Ajax moet maar zorgen dat ze er woensdag(?) er wél staan tegen Roda, knap lastig dus.quote:Op zondag 24 december 2006 15:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar het is weer zo'n laffe wissel en sowieso haal dan Huntelaar eruit want die is niet snel![]()
Maduro had er nooit ingemogen, maarja![]()
Wat Ajax doet is het belangrijkst voor jullie, dat weten we inmiddels wel.quote:Op zondag 24 december 2006 15:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jongen, zie je wat voor rampseizoen Feyenoord draait, wij blijven altijd lachen. En vooral dat we in dit rampseizoen maar 3 punten achter staan op het over gehypte super 020 dat dit seizoen een serieuze aanval op PSV zou doen.![]()
ik was pas 0700h thuis, en ik ben er om twaalf uur voor ze uit gekomenquote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef Sethje het volgende:
Nou lekker wakker worden dit.....kk
Wie zegt dat hij weg moet, ik zeg alleen dat ze wissels gewoon kut zijnquote:Op zondag 24 december 2006 15:04 schreef addictivebeat het volgende:
Ten Cate hoeft niet weg. Waarom moet er altijd weer een trainer weg?
Hoi Cyberia18quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ten Cate heeft misschien een aantal fouten gemaakt, maar dit is allemaal achteraf. Ajax moet maar zorgen dat ze er woensdag(?) er wél staan tegen Roda, knap lastig dus.
eerste keer dat je post in een voetbal topic en gelijk blij doen?quote:Op zondag 24 december 2006 15:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En in welke speeltuin heb je vanmiddag gezeten?
Dit AZ lijkt bij lange na niet op het Ajax van 95.quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef dronkeykong het volgende:
En dan kijk ik nu naar AZ maar moet je eens die positiewisselingen, de passes etc zien...
Ik zie dan gewoon weer het Ajax van 95 voor me![]()
Jij kan ze wel blokkeren het hekquote:Op zondag 24 december 2006 15:04 schreef denthemen het volgende:
Waarom niet eens een grote groep optrommelen en dan naar een training gaan(het liefst voor nec uit) en duidelijk maken hoe wij het wél willen
Jullie niet danquote:Op zondag 24 december 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoi Cyberia18![]()
Ajax heeft nog een lastig programma de komende weken
Je valt in herhaling, kom eens met een goed argument. Hoewel dat moeilijk zal zijn aangezien ik een feit aanhaalde.quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat Ajax doet is het belangrijkst voor jullie, dat weten we inmiddels wel.
Met alle liefde, dit pik ik niet, en hopelijk de andere ook nietquote:Op zondag 24 december 2006 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij kan ze wel blokkeren het hek![]()
Hoe bedoel je PSV ?quote:Op zondag 24 december 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoi Cyberia18![]()
Ajax heeft nog een lastig programma de komende weken
alsjeblieft zeg. Zal az real in eigen huis totaal wegspelen? Neuhh, leuk ploegje maar het haalt het bij lange na niet bij het Ajax van 95.quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef dronkeykong het volgende:
En dan kijk ik nu naar AZ maar moet je eens die positiewisselingen, de passes etc zien...
Ik zie dan gewoon weer het Ajax van 95 voor me![]()
Argument? Je komt met een mening pipoquote:Op zondag 24 december 2006 15:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, kom eens met een goed argument. Hoewel dat moeilijk zal zijn aangezien ik een feit aanhaalde.
Hoe wil jij er komen dan alleen ?quote:Op zondag 24 december 2006 15:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Met alle liefde, dit pik ik niet, en hopelijk de andere ook niet
Ajax is helemaal niet gehyped. of je moet de altijd aanwezige titelaspiraties en Amsterdamse bluf bedoelen...quote:Op zondag 24 december 2006 15:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, kom eens met een goed argument. Hoewel dat moeilijk zal zijn aangezien ik een feit aanhaalde.
anders eet ik mijn schoen opquote:Op zondag 24 december 2006 15:09 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg. Zal az real in eigen huis totaal wegspelen? Neuhh, leuk ploegje maar het haalt het bij lange na niet bij het Ajax van 95.
Tegenwoordig rijden er treinenquote:Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe wil jij er komen dan alleen ?
Ja is kut manquote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik was pas 0700h thuis, en ik ben er om twaalf uur voor ze uit gekomenvoor niets eigenlijk
Je kan niet ontkennen dat 020 een serieuze aanval op PSV had beraamd aan het begin van het seizoen. Supersub uit Spanje komt met Barca coach mee, routenier Stam, topscorer Huntelaar. En halvewege het seizoen blijkt het al veel te hoog gegrepen te zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef BigFire het volgende:
Ajax is helemaal niet gehyped. of je moet de altijd aanwezige titelaspiraties en Amsterdamse bluf bedoelen...
En Ajax begon ook goed, wedstrijden gewonnen die de jaren hiervoor kansloos waren. Maar nu weer een dikke inzinking...het is onbegrijpelijk. De spelersgroep is niet verkeerd. Niet perfect, maar ook zeker niet slecht, je hoeft wedstrijden echt niet op deze manier te verliezen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat 020 een serieuze aanval op PSV had beraamd aan het begin van het seizoen. Supersub uit Spanje komt met Barca coach mee, routenier Stam, topscorer Huntelaar. En halvewege het seizoen blijkt het al veel te hoog gegrepen te zijn.
En ja Hersenlozesoep dat zijn feiten.
En natuurlijk eerst nog eventjes PSV verslaan in de Cruyff cup begin dit seizoenquote:Op zondag 24 december 2006 15:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat 020 een serieuze aanval op PSV had beraamd aan het begin van het seizoen. Supersub uit Spanje komt met Barca coach mee, routenier Stam, topscorer Huntelaar. En halvewege het seizoen blijkt het al veel te hoog gegrepen te zijn.
en die bestaat niet, wat een kutdagquote:Op zondag 24 december 2006 15:12 schreef twi het volgende:
Nouja, gelukkig is de kerstman Ajacied, hebben we toch nog wat...
Dat bedoel ik ...quote:Op zondag 24 december 2006 15:17 schreef twi het volgende:
Het komt er best wel uit hoor, maar waar ze vorig jaar begonnen te voetballen bij een achterstand, stoppen ze nu met voetballen bij een voorsprong
Echt niet, Ajax probeerde het dit seizoen toch wel duidelijker verder te schoppen dan voorgaande jaren, met Spaanse subtoppers als Gabri en Roger, daarnaast Stam nog erbij. Er werd veel van Ajax verwacht.quote:Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef BigFire het volgende:
[..]
Ajax is helemaal niet gehyped. of je moet de altijd aanwezige titelaspiraties en Amsterdamse bluf bedoelen...
feyenoord heeft op het veld helemaal geen rampseizoen, maar een gemiddeld seizoen. buiten het veld is er natuurlijk wel veel gaande.
toch leuk dat een feyenoorder zichzelf een rampseizoen aanpraat en aartsrivaal Ajax overhyped.![]()
ooit een seizoen meegemaakt dat Ajax niet voor de titel ging aan het begin van het seizoen? ooit een seizoen meegemaakt dat Ajax niet favoriet is? elk jaar hetzelfde liedje: nieuwe aankopen en veel grootspraak. dit jaar is geen uitzondering. iedereen met gezond verstand weet dat het nooit zo snel gaat. er moeten nog veel meer kwaliteitsaankopen komen en er moet langzaam gebouwd worden. al had ik en iedereen in NL een minder PSV verwacht.. maar het Ronald Koeman effect blijft nog even uit.quote:Op zondag 24 december 2006 15:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
je bent er snel overheenquote:Op zondag 24 december 2006 15:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
''Eens een Ajacied, altijd een Ajacied''
Ajax![]()
Op naar woensdag
![]()
Ik probeer de sfeer hier wat aangenamer te maken, moet je ook eens doen in plaats van op elke prikkelende reactie te gaan happenquote:
hahaha verder dan voorgaande jaren. DAT HOREN WE ELK JAAR! en dat moet ook vooral zo doorgaan want dat is Ajax. nu nog wat meer waarmaken.quote:Op zondag 24 december 2006 15:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Echt niet, Ajax probeerde het dit seizoen toch wel duidelijker verder te schoppen dan voorgaande jaren, met Spaanse subtoppers als Gabri en Roger, daarnaast Stam nog erbij. Er werd veel van Ajax verwacht.
Daarentegen heeft Feyenoord wel degelijk een rampseizoen, ik kan me de afgelopen jaren echt geen slechter seizoen herinneren.
dat moet ook wel met dit seizoenquote:
Heatwave legt de vinger precies op de zere plek. Na de succesperiode onder van Gaal heeft Ajax nog wel wat prijzen gepakt maar over het algemeen zijn de resultaten pover te noemen. En als het nou was omdat PSV al die tijd zo verschrikkelijk goed was en Ajax er steeds nét achter eindigde zou het nog niet zo erg zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het al maanden/jaren zat. Ik ben Ajax gewend als topclub, altijd meedoen om de titel, vaak winnen.
Ajax is op sterven na door lijkt het wel, en NEE niet alleen door deze wedstrijd..
Kneus, ga eerst de persconferentie maar eens kijken.quote:Op zondag 24 december 2006 15:22 schreef Vakkie_W het volgende:
![]()
![]()
Wat had ten Cate nu weer als rede voor het verlies? Was het veld slecht? Was het arbitrale trio slecht?
![]()
En wat doe je nu zelf?quote:Op zondag 24 december 2006 15:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik probeer de sfeer hier wat aangenamer te maken, moet je ook eens doen in plaats van op elke prikkelende reactie te gaan happen![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 15:22 schreef Vakkie_W het volgende:
![]()
![]()
Wat had ten Cate nu weer als rede voor het verlies? Was het veld slecht? Was het arbitrale trio slecht?
![]()
[afbeelding]
Wij hebben een drama seizoen met spelers als Kolkka, Charisteas en Tiendalli. Maar jullie hebben eigenlijk een veel groter probleem dan ons. Huntelaar, Stam, Gabri, Sneijder.... En dan maar 3 punten verschil met ons.
quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat Ajax doet is het belangrijkst voor jullie, dat weten we inmiddels wel.
Het was ironisch bedoelt hoorquote:Op zondag 24 december 2006 15:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kneus, ga eerst de persconferentie maar eens kijken.
Aghja, jullie hebben teveel mazzel gehad in sommige thuisduels anders was het gat 10 ofzo maar lekker boeiend.quote:
Goeie analyse. Ik denk dat het te maken heeft met de te hoge verwachtingen vooraf. De supporters en media leggen een te hoge druk op.quote:Op zondag 24 december 2006 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heatwave legt de vinger precies op de zere plek. Na de succesperiode onder van Gaal heeft Ajax nog wel wat prijzen gepakt maar over het algemeen zijn de resultaten pover te noemen. En als het nou was omdat PSV al die tijd zo verschrikkelijk goed was en Ajax er steeds nét achter eindigde zou het nog niet zo erg zijn.
Trainers zijn er ondertussen ook al tig voorbij gekomen, om nou te stellen dat die het allemaal verneukt hebben... Het moet toch iets in het beleid/structuur van de club zijn. Ajax heeft sinds van Gaal bij mijn weten elk jaar de hoogste begroting van de eredivisie maar de resultaten zijn er niet bepaald naar. Dit jaar is de club getuige de uitslag van vanmiddag ook in een rap tempo bezig de prijzen te vergooien. De competitie is nog lang natuurlijk maar 11 punten is veel.
Ik zie het iig als PSV'er bijna ieder jaar met verbazing aan. Hoop talentvolle voetballers, routiniers en toch niet of nauwelijk mee kunnen doen voor de titel. Waar ligt dat in hemelsnaam aan?
Zoals Koeman elke week zegt: "We tonen veerkracht"quote:Op zondag 24 december 2006 15:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Aghja, jullie hebben teveel mazzel gehad in sommige thuisduels anders was het gat 10 ofzo maar lekker boeiend.
Maar dat mag toch ook?quote:Op zondag 24 december 2006 15:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Goeie analyse. Ik denk dat het te maken heeft met de te hoge verwachtingen vooraf. De supporters en media leggen een te hoge druk op.
Ik denk dat PSV een zeer goede scoutingsteam kent met o.a. Piet Visser. Ze hebben hele goede ogen op talent zoals Farfan en Salcido. Dit is toch een grote kracht van PSV. Ajax daarin tegen heeft een kwalitatief sterke selectie, maar het mist nog een ''bepalende'' speler. Ze halen spelers uit Europa, misschien moeten ze eens naar Zuid-Amerika gaan, loopt voldoende talent zou ik zeggen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heatwave legt de vinger precies op de zere plek. Na de succesperiode onder van Gaal heeft Ajax nog wel wat prijzen gepakt maar over het algemeen zijn de resultaten pover te noemen. En als het nou was omdat PSV al die tijd zo verschrikkelijk goed was en Ajax er steeds nét achter eindigde zou het nog niet zo erg zijn.
Trainers zijn er ondertussen ook al tig voorbij gekomen, om nou te stellen dat die het allemaal verneukt hebben... Het moet toch iets in het beleid/structuur van de club zijn. Ajax heeft sinds van Gaal bij mijn weten elk jaar de hoogste begroting van de eredivisie maar de resultaten zijn er niet bepaald naar. Dit jaar is de club getuige de uitslag van vanmiddag ook in een rap tempo bezig de prijzen te vergooien. De competitie is nog lang natuurlijk maar 11 punten is veel.
Ik zie het iig als PSV'er bijna ieder jaar met verbazing aan. Hoop talentvolle voetballers, routiniers en toch niet of nauwelijk mee kunnen doen voor de titel. Waar ligt dat in hemelsnaam aan?
Ik sta er ook van te kijken. Denk dat de fout van Ten Cate ligt. Begin van het seizoen zat er nog wat ritme en tacktiek van het voorgaande seizoen in.quote:Op zondag 24 december 2006 15:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
En Ajax begon ook goed, wedstrijden gewonnen die de jaren hiervoor kansloos waren. Maar nu weer een dikke inzinking...het is onbegrijpelijk. De spelersgroep is niet verkeerd. Niet perfect, maar ook zeker niet slecht, je hoeft wedstrijden echt niet op deze manier te verliezen.
Om de 50 posts hetzelfde filmpje. Wat een creativiteit. Flikker toch op joh. Verzin zelf eens wat.quote:Op zondag 24 december 2006 15:22 schreef Vakkie_W het volgende:
...
Helemaal mee eens. En waarom het er niet uitkomt? Naast de reden die ik vernoemd heb kan ik geen zinnige reden zeggen. Misschien heeft het toch met instelling te maken die dr aan schort.quote:Op zondag 24 december 2006 15:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maar dat mag toch ook?
Huntelaar - Vorig jaar verre weg de meeste goals gemaakt
Gabri - Een goede speler voor ajax
Stam - Een super goede verdediger
Perez - Bij AZ altijd 1 van de uitblinkers
Sneijder - Toch ook wel een goede voetballer
Daar mag je toch wel meer van verwachten als wat jullie vooral de laatste wedstrijden laten zien?
Davids laat ons in de steek.quote:Op zondag 24 december 2006 15:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV een zeer goede scoutingsteam kent met o.a. Piet Visser. Ze hebben hele goede ogen op talent zoals Farfan en Salcido. Dit is toch een grote kracht van PSV. Ajax daarin tegen heeft een kwalitatief sterke selectie, maar het mist nog een ''bepalende'' speler. Ze halen spelers uit Europa, misschien moeten ze eens naar Zuid-Amerika gaan, loopt voldoende talent zou ik zeggen.
En wat jij hier doet is me nog steeds een raadsel.quote:Op zondag 24 december 2006 15:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het enige dat jij op FOK! doet is jezelf quoten of korte reacties zonder argumenten geven.![]()
Tja, zou hem er graag bij hebben, maar die had het denk ook niet gered vandaag in zijn eentjequote:
in het xbox topic is die op zijn sterkstquote:Op zondag 24 december 2006 15:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het enige dat jij op FOK! doet is jezelf quoten of korte reacties zonder argumenten geven.![]()
Waarom? Zij spelen play-offs, wij spelen play-offs.quote:Op zondag 24 december 2006 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
2e helft van AZ begint zo, nu maar hopen dat ze punten laten liggen....
AZ speelt gelijk vanmiddagquote:Op zondag 24 december 2006 15:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Waarom? Zij spelen play-offs, wij spelen play-offs.
Daar ben jij toch echt de sterquote:Op zondag 24 december 2006 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
in het xbox topic is die op zijn sterkst![]()
Ik verbaas me er ook over. Het is indrukwekkend te noemen. Jammer voor ze dat ze een identiteit hebben van een gesmolten pakje boter. Maar voetballend indrukwekkend.quote:Op zondag 24 december 2006 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het geeft de matige resultaten tot dusver toch wat meer glans vind je niet ?quote:Op zondag 24 december 2006 15:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Waarom? Zij spelen play-offs, wij spelen play-offs.
Een inhoudelijke discussie voeren over jouw clubbie. Iets waar je zelf moeite mee schijnt te hebben.quote:Op zondag 24 december 2006 15:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En wat jij hier doet is me nog steeds een raadsel.
Aah een uber gamert, dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 24 december 2006 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
in het xbox topic is die op zijn sterkst![]()
Ik kan me er niet druk om maken.quote:
Mijn fout pappaquote:Op zondag 24 december 2006 15:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Verkeerde topic![]()
Live Eredivisieverslagen #54: ook met kerst
Uber gamert?quote:Op zondag 24 december 2006 15:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een inhoudelijke discussie voeren over jouw clubbie. Iets waar je zelf moeite mee schijnt te hebben.![]()
[..]
Aah een uber gamert, dat verklaart een hoop.![]()
dat is snelquote:Op zondag 24 december 2006 15:34 schreef SoA-Holic het volgende:
fotoverslag al online van vites - Ajax
http://www.afamersfoort.nl/fotoverslag.php?id=95
Die laatste zin![]()
Alsof je hem zou herkennen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Waar is die inhoudelijke discussie dan? Ik kan het namelijk niet vinden.
Grow up..quote:Op zondag 24 december 2006 15:37 schreef RijstNatie het volgende:
paas de link van die persconferentie dan, stelletje retard mofo's
quote:Na de 0-2 was er een klein opstootje, waarna we het stadion uit werden gezet... Achteraf gezien na het scoreverloop niet zo erg
Nee even serieus. Ik wil er best op ingaan.quote:Op zondag 24 december 2006 15:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Alsof je hem zou herkennen.![]()
Lees je de reacties wel in het topic? Bovenaan pagina 3 staat er bijvoorbeeld 1, is maar 4 a 5x gequote op de pagina hiervoor.quote:Op zondag 24 december 2006 15:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee even serieus. Ik wil er best op ingaan.
Laat maar zien dat discussiepunt.
Zag het ook, gelukkig lees ik ook andere bronnen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:43 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Vuile vieze pestpokkelijers van Tele 2 kondigen de wedstrijd om 14.30 uur aan.
Wat voor storing? Niks gemerkt.quote:Op zondag 24 december 2006 15:43 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
En dan al die storingen? Franse klerelijers.
Scheelt je weer een boel ergernisquote:Op zondag 24 december 2006 15:43 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Vuile vieze pestpokkelijers van Tele 2 kondigen de wedstrijd om 14.30 uur aan.
Typischquote:En de mentaliteut is weer kut. Te veel sperma tussen de oren waarschijnlijk.
Ik zie nog steeds dezelfde bullshit die ik een half uur geleden zagquote:Op zondag 24 december 2006 15:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Lees je de reacties wel in het topic? Bovenaan pagina 3 staat er bijvoorbeeld 1, is maar 4 a 5x gequote op de pagina hiervoor.![]()
quote:Ten Cate 'kan slecht tegen speeltuinvoetbal'
24/12/2006 15:31
'Ik denk dat een aantal van mijn spelers dacht dat ze op het pleintje of in de speeltuin waren', reageerde Henk ten Cate nogal geïrriteerd na de 4-2 nederlaag die Ajax opliep bij Vitesse.
'Als je met 2-0 voorstaat, mag je niet meer verliezen. In de eerste helft waren we heer en meester en maakten we twee mooie goals. Maar als je het dan op agressie zó laat afweten in de tweede helft. Het was speeltuinvoetbal en daar kan ik slecht tegen.'
Het is niet voor het eerst dat Ten Cate moppert over de instelling van zijn ploeg. Ook vorige zondag na de 3-1 uitoverwinning bij Excelsior klaagde de Amsterdamse trainer over de gebrekkige inzet van zijn spelers.
'We hebben een aantal leuke voetballers, maar ze moeten doorgroeien naar goede voetballers. En dat is nog niet het geval', vertelde hij zondag in Arnhem in Langs de Lijn. 'Als je ziet hoe wij de goals weggeven, dat zie je niet eens bij de amateurs. We hebben het niet goed gedaan. We hebben het slecht gedaan.'
We zullen woensdag wel winnen om vervolgens weer te verliezen in nijmegen. Maar goed de 3e plek zullen we toch nog wel vast kunnen houden?quote:Op zondag 24 december 2006 15:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ben benieuwd aanstaande woensdag tegen Roda..
nee, kerstquote:Op zondag 24 december 2006 15:37 schreef RijstNatie het volgende:
paas
ik weet het niet man, ik dacht ook dat we kampioen zouden worden.quote:Op zondag 24 december 2006 15:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
We zullen woensdag wel winnen om vervolgens weer te verliezen in nijmegen. Maar goed de 3e plek zullen we toch nog wel vast kunnen houden?
Ach gos, krijg bijna medelijden.quote:Op zondag 24 december 2006 15:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik weet het niet man, ik dacht ook dat we kampioen zouden worden.
ze moeten toch ergens over zeurenquote:Op zondag 24 december 2006 15:59 schreef Ayaxola het volgende:
Wat loopt trouwens iedereen te huilen over de zogenaamde KNJB enz?![]()
Maar bij Ajax hebben ze toch ook een groot scoutingsnetwerk en veel contacten mag ik aannemen? Het probleem lijkt hem bij Ajax ook niet te zitten in het ontbreken van voetbalkwaliteit maar het niet tot zijn recht komen van de kwaliteit die er op papier wel is. Ajax is de laatste jaren wel eens neergezet als verkrachter van topspitsen en dat is niet geheel onterecht om maar eens een voorbeeld te noemen. Huntelaar lijkt met dat imago af te rekenen overigens maar het zegt toch wel wat...quote:Op zondag 24 december 2006 15:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV een zeer goede scoutingsteam kent met o.a. Piet Visser. Ze hebben hele goede ogen op talent zoals Farfan en Salcido. Dit is toch een grote kracht van PSV. Ajax daarin tegen heeft een kwalitatief sterke selectie, maar het mist nog een ''bepalende'' speler. Ze halen spelers uit Europa, misschien moeten ze eens naar Zuid-Amerika gaan, loopt voldoende talent zou ik zeggen.
Ja, maar waarom?quote:Op zondag 24 december 2006 16:01 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
"De knvb naait geel, knvb naait zwart, de knvb heeft en rood-wit ajax hart."
En dat moet je in het Ajax topic posten? Ik zie hem nietquote:Op zondag 24 december 2006 16:02 schreef AminBen het volgende:
Kom net thuis. Lekkere binnenkomer dit.![]()
Volgens mij kan hij tegen roda weer meedoenquote:Op zondag 24 december 2006 16:07 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe lang moet Perez eigenlijk nog? 1 wedstrijd toch?
Sneijder / Heitinga / Perez dan maar.quote:Op zondag 24 december 2006 16:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij tegen roda weer meedoen
Geen idee, ik zou er op het moment eeerder denken aan welke relatie Feyenoord met de KNVB heeft.quote:
Dude je bent zo achterlijk hé , de goals zijn al tig keren hier gepostquote:Op zondag 24 december 2006 16:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Iemand filmpjes van de goals?
quote:Op zondag 24 december 2006 16:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou er op het moment eeerder denken aan welke relatie Feyenoord met de KNVB heeft.
Ik bedoel fimpjes, geen gif plaatjes.quote:Op zondag 24 december 2006 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dude je bent zo achterlijk hé , de goals zijn al tig keren hier gepost![]()
Probeer je de nederlaag nog wat meer in te wrijven ?
Venomsnake heeft al een aantal filmpjes van alle goals geplaatst, over gemakzuchtigheid gesprokenquote:Op zondag 24 december 2006 16:13 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik bedoel fimpjes, geen gif plaatjes.
zijn/zien, kortom: wat bedoel je in godsnaam kerel?quote:Op zondag 24 december 2006 16:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Had je gister die grensrechter moeten zijn aan de kant van W1. Wat een specsavers maloot zeg!
quote:
Verliezen zijn we onderhand wel gewend, maar als het 0-3 voor ons was geweest hadden we je volgend jaar pas weer in dit topic teruggezien pipo.quote:Op zondag 24 december 2006 16:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
slechte verliezer net zoals als Tom de Mul die meteen de bus in liep met zijn tasje
![]()
![]()
Maak je over mij maar geen zorgen![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 16:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
slechte verliezer net zoals als Tom de Mul die meteen de bus in liep met zijn tasje
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 16:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Verliezen zijn we onderhand wel gewend, maar als het 0-3 voor ons was geweest hadden we je volgend jaar pas weer in dit topic teruggezien pipo.
En het is toch debiel dat je nu alweer de internethooligan uit loopt te hangen, ga lekker feesten ofzo nu je er een keer rede toe hebt.
Nee maar nog te bang om zijn tas weg te zettenquote:Op zondag 24 december 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Had hij nog aan je pik moeten zuigen of zo?
"misschien"quote:Op zondag 24 december 2006 16:27 schreef Terrorbita het volgende:
Hij ging verder: "Misschien is dit probleem wel chronisch. Mijn voorgangers hebben het namelijk ook niet op kunnen lossen
toch triest als dat de conclusie moet zijn
ik vind het al knap dat je weet wat Ajaxpride inhoudt, dus dan hoef ik jou ook niet te vertellen wanneer die film uitkomt. ofwel?quote:Op zondag 24 december 2006 16:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee maar nog te bang om zijn tas weg te zetten![]()
Waarneer komt die film op Ajaxpride ?![]()
Zal wel na de kerst worden dan , ach beter laat dan nooit , wil die knallen aan het begin nog weleens terugzienquote:Op zondag 24 december 2006 16:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik vind het al knap dat je weet wat Ajaxpride inhoudt, dus dan hoef ik jou ook niet te vertellen wanneer die film uitkomt. ofwel?
quote:Op zondag 24 december 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Had hij nog aan je pik moeten zuigen of zo?
Net als Feyenoord dat (bijna) elk jaar een grote mond heeft maar dan werkelijk waar NOOIT iets presteert.quote:Op zondag 24 december 2006 16:43 schreef Steve_I. het volgende:
En dat nadat er vorige week alweer zo euforisch werd gedaan, er was namenlijk iets moois aan het groeien, na de winter konden jullie werder misschien wel kont-schoppen, en dan waren de UEFA cup en de beker al zo goed als binnen, en met een paar misstappen van psv hadden jullie nog 'goede kansen'! Typisch joods, zei ik toen ook al....
dan maar over mijn ex heenquote:Op zondag 24 december 2006 16:49 schreef Roeni3 het volgende:
We hadden vandaag over AZ heen kunnen gaan.
quote:Op zondag 24 december 2006 16:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Feyenoord dat (bijna) elk jaar een grote mond heeft
Maakt geen zak uit met die playoffs, of je nu 2e 3e 4e of 5e wordt. Dan is het spelen voor een plekkie vooronde CL.quote:Op zondag 24 december 2006 15:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar goed de 3e plek zullen we toch nog wel vast kunnen houden?
Bijna elk jaar he, ik snap ook wel dat ze met dit spelersmateriaal moeilijk een titel kunnen eisen.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het 2-2 gebleven? Toen ik mn auto uitging was het nog 4 minuten volgens Langs de Lijn.
concurrentquote:Op zondag 24 december 2006 16:43 schreef Steve_I. het volgende:Wat een ongelooflijk mooi topic maar weer
Als je aartsrivaal en momenteel alweer concurrent ook (! ) verliest is het altijd mooi, maar het mooiste is nog het gehuil en gekanker. Zo veel spelers die weer zo hard worden afgezeken
1 josti die zelfs het hele middenveld, vermaelen en de vleugels wil veranderen.
bla bla
en nog mensen die erop biedenquote:Op zondag 24 december 2006 16:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik gevonden heb voor je!
Lekker boeiend, tweede of derde. Je zit toch wel met die zaad-playoffs opgescheept. Het kan mij echt helemaal niet schelen of we nu tweede of vijfde worden in dit systeem. Als ze uiteindelijk dan maar die CL plek pakken.quote:Op zondag 24 december 2006 16:49 schreef Roeni3 het volgende:
We hadden vandaag over AZ heen kunnen gaan.
Eens helaas.quote:Op zondag 24 december 2006 16:43 schreef Steve_I. het volgende:
BTW : Toch wel sneu, dat het seizoen eigenlijk al gespeeld is.... Heerenveen verwacht ik niet veel meer van, staan 6 punten achter Feyenoord en Twente... psv is al kampioen.... play-offs2e seizoenshelft is voor de kat z'n kut
Ze KUNNEN toch gewoon niet vasthouden aan dit tyvussysteem
Speciaal opgezocht voor mij.. Lief hoorquote:Op zondag 24 december 2006 17:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wat doen al die kakkerlakken hiero?Zag ze na de 0-4 ook niet?<<<<typisch 010
Robbie, de thuisclub scoorde nog 2x.Fleur en Martha.
Jij vroeg er toch naar?quote:Op zondag 24 december 2006 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Speciaal opgezocht voor mij.. Lief hoor![]()
Heb geen zin, hoeveel actie's zijn er al geweest?Het zit structureel fout, dat bestuur,die kut arena, alles is gewoon kut de laatste 10 jaar.quote:Op zondag 24 december 2006 17:32 schreef denthemen het volgende:
tijd voor aktie's dan maar? Wij zijn gvd geen feyenoord waar alles gepikt word
Bestuur en arena kunnen er niets aan doen dat deze spelers geen flikker voor hun geld over hebbenquote:Op zondag 24 december 2006 17:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Heb geen zin, hoeveel actie's zijn er al geweest?Het zit structureel fout, dat bestuur,die kut arena, alles is gewoon kut de laatste 10 jaar.
Bestuur heb toch voor die luie flikkers gezorgd?En we spelen kut sinds we in die kk arena spelen, slecht veld, geen sfeer, geen vuurwerk(nou ja bijna niet dan).quote:Op zondag 24 december 2006 17:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bestuur en arena kunnen er niets aan doen dat deze spelers geen flikker voor hun geld over hebben
Het bestuur overal de schuld van geven is onzin, tuurlijk gaat er veel fout, maar deze keer ligt het puur en alleen bij die klotespelersquote:Op zondag 24 december 2006 17:38 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Bestuur heb toch voor die luie flikkers gezorgd?En we spelen kut sinds we in die kk arena spelen, slecht veld, geen sfeer, geen vuurwerk(nou ja bijna niet dan).
Beton brandt nietquote:Op zondag 24 december 2006 17:38 schreef Nashje het volgende:
Ach man de ArenA is gewoon een kut stadion. Anti sfeer. De fik erin.
En die klotespelers hebben hun eigen aan Ajax verkocht?quote:Op zondag 24 december 2006 17:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het bestuur overal de schuld van geven is onzin, tuurlijk gaat er veel fout, maar deze keer ligt het puur en alleen bij die klotespelers![]()
Ja rolstoeltjes voor de spelersquote:Op zondag 24 december 2006 17:45 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht dat jullie nieuwe stoeltjes ofzo kregen?
Het is gewoon volkomen terecht dat ze hier komen; je geeft een 2-0 voorsprong zo simpel uit handen, kutzooiquote:Op zondag 24 december 2006 17:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wat doen al die kakkerlakken hiero?Zag ze na de 0-4 ook niet?<<<<typisch 010
Robbie, de thuisclub scoorde nog 2x.Fleur en Martha.
Volkomen terecht?Tuurlijk geef je een 2-0 simpel uit handen, maar is het dan aan 010 om hier te komen zeiken?quote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het is gewoon volkomen terecht dat ze hier komen; je geeft een 2-0 voorsprong zo simpel uit handen, kutzooikutseizoen
.
Geen wonder, die speelt het hele seizoen al als een natte krant.quote:Op zondag 24 december 2006 17:51 schreef methodmich het volgende:
Henk dus erg boos op Maduro. Die zal niet veel meer spelen voorlopig.
Onderlinge rivaliteit hoort erbij, als Feyenoord knullig verliest zullen er ook genoeg Ajacieden trollen in hun topics, dus laat ze lekker. (niet dat ik ooit in een Feyenoord topic heb gepost, maar het gebeurd)quote:Op zondag 24 december 2006 17:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Volkomen terecht?Tuurlijk geef je een 2-0 simpel uit handen, maar is het dan aan 010 om hier te komen zeiken?
quote:Op zondag 24 december 2006 17:32 schreef denthemen het volgende:
tijd voor aktie's dan maar? Wij zijn gvd geen feyenoord waar alles gepikt word
Wij letten niet zo op andere clubs.Wij zijn Ajax, Ajax supporters zijn meer pro Ajax dan anti feyenoord.Bij feyenoord is iedereen eerst anti Ajax en dan pro feyenoord.quote:Op zondag 24 december 2006 17:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Weinig meegekregen van alle acties?
Ga nou niet happenquote:Op zondag 24 december 2006 17:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Weinig meegekregen van alle acties?
Hetzelfde natuurlijkquote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef MarkNMGN het volgende:
Fijne feestdagen!
Ziekquote:Op zondag 24 december 2006 18:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar waar was Stam eigenlijk ?
Iets van buikkrampen ofso dacht ik? (was ziek)quote:Op zondag 24 december 2006 18:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar waar was Stam eigenlijk ?
Nee, ik ken ze wel maar hoor niet bij ze.quote:Op zondag 24 december 2006 18:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ Cantona_No.7 hoor je bij gasten van afamersfoort.nl , omdat je ook het stadion bent uitgezet![]()
Whahahahahahahahahaha.quote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wij letten niet zo op andere clubs.Wij zijn Ajax, Ajax supporters zijn meer pro Ajax dan anti feyenoord.Bij feyenoord is iedereen eerst anti Ajax en dan pro feyenoord.
Jij bent een mofquote:Op zondag 24 december 2006 18:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahaha.
Guttegut, ga het haast nog geloven. Pfffrrt.
okquote:Op zondag 24 december 2006 18:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee, ik ken ze wel maar hoor niet bij ze.
Die is gelynched.quote:Op zondag 24 december 2006 18:03 schreef SCH het volgende:
Hoe is het met Heatwave gegaan hier vanmiddag?
Ajax komt er wel weer bovenop, jij zal altijd een boer blijvenquote:Op zondag 24 december 2006 18:42 schreef kollie het volgende:
Morgen een straftraining voor de boys![]()
Aandoenlijk, dit ajax. Pas maar op, straks haalt Feyenoord jullie nog in![]()
Alleen ultrasuid.nl, die maken hun eigen samenvatting van de Tele2 beelden.quote:Op zondag 24 december 2006 18:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Is er trouwens nog 1 of andere ajaxsite die de wedstrijden van Talpa opneemt![]()
Euh oh, krijgen we dalijk gezeik van de spelers op de trainer, daar schiet niemand wat mee op. En voorderest heeft Ten Cate volledig gelijk met die straftraining.quote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef JeroenV het volgende:
Straftraining op Eerste Kerstdag
De spelers van Ajax krijgen op Eerste Kerstdag een straftraining, meldt RTVNH. Henk ten Cate wil zijn speler zo straffen voor de uitwedstrijd tegen Vitesse, waarin door de thuisclub een 0-2 achterstand werd omgebogen in een 4-2 overwinning. Sommige spelers vonden de straf acceptabel, andere spelers vonden het onacceptabel, volgens de zender.![]()
Zie hier de mentaliteit van de miljoenen verdienende profspelerquote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef JeroenV het volgende:
Sommige spelers vonden de straf acceptabel, andere spelers vonden het onacceptabel, volgens de zender.![]()
Namen noemen en oprotten denk ik dan. En dan maakt het me niet uit wie het zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef JeroenV het volgende:
Straftraining op Eerste Kerstdag
andere spelers vonden het onacceptabel, volgens de zender.![]()
Het is wel zo beleefd om je eigen eerst voor te stellen als je voor het eerst in een topic komt.quote:Op zondag 24 december 2006 18:42 schreef kollie het volgende:
Morgen een straftraining voor de boys![]()
Aandoenlijk, dit ajax. Pas maar op, straks haalt Feyenoord jullie nog in![]()
Laten ze dan ook dingen van de tegenstander zien , of zijn dat dan weer de dingen die ze eruit knippenquote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alleen ultrasuid.nl, die maken hun eigen samenvatting van de Tele2 beelden.
Volgens mij laten ze grote kansen en doelpunten wel zien ja. (is al een tijd geleden dat ik zo'n ding heb bekeken)quote:Op zondag 24 december 2006 18:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Laten ze dan ook dingen van de tegenstander zien , of zijn dat dan weer de dingen die ze eruit knippen
Ben ik ook benieuwd naar, maar dat is altijd raden. Bovendien vraag je je af hoe RTVNH aan die bron komt.quote:
OK , bedankt voor je antwoordquote:Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij laten ze grote kansen en doelpunten wel zien ja. (is al een tijd geleden dat ik zo'n ding heb bekeken)
Hoezo dat? Ze mochten zich bewijzen tegen Jong RKC, toen waren ze dramatisch.quote:Op zondag 24 december 2006 19:01 schreef Erwtensoep het volgende:
De bankzitters hebben wel rede tot klagen natuurlijk.
jammer dat leo nu nog niet bij jullie zitquote:Op zondag 24 december 2006 19:14 schreef appelsientje het volgende:
Ben benieuwd of die straftraining ook helpt..
quote:Ten Cate 'kan slecht tegen speeltuinvoetbal'
24/12/2006 15:31
'Ik denk dat een aantal van mijn spelers dacht dat ze op het pleintje of in de speeltuin waren', reageerde Henk ten Cate nogal geïrriteerd na de 4-2 nederlaag die Ajax opliep bij Vitesse.
'Als je met 2-0 voorstaat, mag je niet meer verliezen. In de eerste helft waren we heer en meester en maakten we twee mooie goals. Maar als je het dan op agressie zó laat afweten in de tweede helft. Als je ziet hoe wij de goals weggeven, dat zie je niet eens bij de amateurs. Het was speeltuinvoetbal en daar kan ik slecht tegen.'
Het is niet voor het eerst dat Ten Cate moppert over de instelling van zijn ploeg. Ook vorige zondag na de 3-1 uitoverwinning bij Excelsior klaagde de Amsterdamse trainer over de gebrekkige inzet van zijn spelers.
'We hebben een aantal leuke voetballers, maar ze moeten doorgroeien naar goede voetballers. En dat is nog niet het geval', vertelde hij zondag in Arnhem in Langs de Lijn. 'Dit heeft niets met voetbal te maken. Dit is een kwestie van mentaliteit. Misschien is dit probleem chronisch. Mijn voorgangers hebben het namelijk ook niet op kunnen lossen.'
De spanning is er al helemaal uit zo jaquote:Op zondag 24 december 2006 19:53 schreef devv05 het volgende:
Ik hoop dat alle spelers een kut Kerst zullen hebben.
Leuk de tweede seizoenshelft, gaat helemaal nergens meer over door dat kut playoff systeem. Vuile tering KNVB met hun kut regeltjes. Ik kan net zo goed tot die kut playoffs thuisblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |