quote:Op zondag 24 december 2006 16:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
slechte verliezer net zoals als Tom de Mul die meteen de bus in liep met zijn tasje
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 16:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Verliezen zijn we onderhand wel gewend, maar als het 0-3 voor ons was geweest hadden we je volgend jaar pas weer in dit topic teruggezien pipo.
En het is toch debiel dat je nu alweer de internethooligan uit loopt te hangen, ga lekker feesten ofzo nu je er een keer rede toe hebt.
Nee maar nog te bang om zijn tas weg te zettenquote:Op zondag 24 december 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Had hij nog aan je pik moeten zuigen of zo?
"misschien"quote:Op zondag 24 december 2006 16:27 schreef Terrorbita het volgende:
Hij ging verder: "Misschien is dit probleem wel chronisch. Mijn voorgangers hebben het namelijk ook niet op kunnen lossen
toch triest als dat de conclusie moet zijn
ik vind het al knap dat je weet wat Ajaxpride inhoudt, dus dan hoef ik jou ook niet te vertellen wanneer die film uitkomt. ofwel?quote:Op zondag 24 december 2006 16:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee maar nog te bang om zijn tas weg te zetten![]()
Waarneer komt die film op Ajaxpride ?![]()
Zal wel na de kerst worden dan , ach beter laat dan nooit , wil die knallen aan het begin nog weleens terugzienquote:Op zondag 24 december 2006 16:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik vind het al knap dat je weet wat Ajaxpride inhoudt, dus dan hoef ik jou ook niet te vertellen wanneer die film uitkomt. ofwel?
quote:Op zondag 24 december 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Had hij nog aan je pik moeten zuigen of zo?
Net als Feyenoord dat (bijna) elk jaar een grote mond heeft maar dan werkelijk waar NOOIT iets presteert.quote:Op zondag 24 december 2006 16:43 schreef Steve_I. het volgende:
En dat nadat er vorige week alweer zo euforisch werd gedaan, er was namenlijk iets moois aan het groeien, na de winter konden jullie werder misschien wel kont-schoppen, en dan waren de UEFA cup en de beker al zo goed als binnen, en met een paar misstappen van psv hadden jullie nog 'goede kansen'! Typisch joods, zei ik toen ook al....
dan maar over mijn ex heenquote:Op zondag 24 december 2006 16:49 schreef Roeni3 het volgende:
We hadden vandaag over AZ heen kunnen gaan.
quote:Op zondag 24 december 2006 16:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Feyenoord dat (bijna) elk jaar een grote mond heeft
Maakt geen zak uit met die playoffs, of je nu 2e 3e 4e of 5e wordt. Dan is het spelen voor een plekkie vooronde CL.quote:Op zondag 24 december 2006 15:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar goed de 3e plek zullen we toch nog wel vast kunnen houden?
Bijna elk jaar he, ik snap ook wel dat ze met dit spelersmateriaal moeilijk een titel kunnen eisen.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het 2-2 gebleven? Toen ik mn auto uitging was het nog 4 minuten volgens Langs de Lijn.
concurrentquote:Op zondag 24 december 2006 16:43 schreef Steve_I. het volgende:Wat een ongelooflijk mooi topic maar weer
Als je aartsrivaal en momenteel alweer concurrent ook (! ) verliest is het altijd mooi, maar het mooiste is nog het gehuil en gekanker. Zo veel spelers die weer zo hard worden afgezeken
1 josti die zelfs het hele middenveld, vermaelen en de vleugels wil veranderen.
bla bla
en nog mensen die erop biedenquote:Op zondag 24 december 2006 16:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik gevonden heb voor je!
Lekker boeiend, tweede of derde. Je zit toch wel met die zaad-playoffs opgescheept. Het kan mij echt helemaal niet schelen of we nu tweede of vijfde worden in dit systeem. Als ze uiteindelijk dan maar die CL plek pakken.quote:Op zondag 24 december 2006 16:49 schreef Roeni3 het volgende:
We hadden vandaag over AZ heen kunnen gaan.
Eens helaas.quote:Op zondag 24 december 2006 16:43 schreef Steve_I. het volgende:
BTW : Toch wel sneu, dat het seizoen eigenlijk al gespeeld is.... Heerenveen verwacht ik niet veel meer van, staan 6 punten achter Feyenoord en Twente... psv is al kampioen.... play-offs2e seizoenshelft is voor de kat z'n kut
Ze KUNNEN toch gewoon niet vasthouden aan dit tyvussysteem
Speciaal opgezocht voor mij.. Lief hoorquote:Op zondag 24 december 2006 17:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wat doen al die kakkerlakken hiero?Zag ze na de 0-4 ook niet?<<<<typisch 010
Robbie, de thuisclub scoorde nog 2x.Fleur en Martha.
Jij vroeg er toch naar?quote:Op zondag 24 december 2006 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Speciaal opgezocht voor mij.. Lief hoor![]()
Heb geen zin, hoeveel actie's zijn er al geweest?Het zit structureel fout, dat bestuur,die kut arena, alles is gewoon kut de laatste 10 jaar.quote:Op zondag 24 december 2006 17:32 schreef denthemen het volgende:
tijd voor aktie's dan maar? Wij zijn gvd geen feyenoord waar alles gepikt word
Bestuur en arena kunnen er niets aan doen dat deze spelers geen flikker voor hun geld over hebbenquote:Op zondag 24 december 2006 17:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Heb geen zin, hoeveel actie's zijn er al geweest?Het zit structureel fout, dat bestuur,die kut arena, alles is gewoon kut de laatste 10 jaar.
Bestuur heb toch voor die luie flikkers gezorgd?En we spelen kut sinds we in die kk arena spelen, slecht veld, geen sfeer, geen vuurwerk(nou ja bijna niet dan).quote:Op zondag 24 december 2006 17:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bestuur en arena kunnen er niets aan doen dat deze spelers geen flikker voor hun geld over hebben
Het bestuur overal de schuld van geven is onzin, tuurlijk gaat er veel fout, maar deze keer ligt het puur en alleen bij die klotespelersquote:Op zondag 24 december 2006 17:38 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Bestuur heb toch voor die luie flikkers gezorgd?En we spelen kut sinds we in die kk arena spelen, slecht veld, geen sfeer, geen vuurwerk(nou ja bijna niet dan).
Beton brandt nietquote:Op zondag 24 december 2006 17:38 schreef Nashje het volgende:
Ach man de ArenA is gewoon een kut stadion. Anti sfeer. De fik erin.
En die klotespelers hebben hun eigen aan Ajax verkocht?quote:Op zondag 24 december 2006 17:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het bestuur overal de schuld van geven is onzin, tuurlijk gaat er veel fout, maar deze keer ligt het puur en alleen bij die klotespelers![]()
Ja rolstoeltjes voor de spelersquote:Op zondag 24 december 2006 17:45 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht dat jullie nieuwe stoeltjes ofzo kregen?
Het is gewoon volkomen terecht dat ze hier komen; je geeft een 2-0 voorsprong zo simpel uit handen, kutzooiquote:Op zondag 24 december 2006 17:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wat doen al die kakkerlakken hiero?Zag ze na de 0-4 ook niet?<<<<typisch 010
Robbie, de thuisclub scoorde nog 2x.Fleur en Martha.
Volkomen terecht?Tuurlijk geef je een 2-0 simpel uit handen, maar is het dan aan 010 om hier te komen zeiken?quote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het is gewoon volkomen terecht dat ze hier komen; je geeft een 2-0 voorsprong zo simpel uit handen, kutzooikutseizoen
.
Geen wonder, die speelt het hele seizoen al als een natte krant.quote:Op zondag 24 december 2006 17:51 schreef methodmich het volgende:
Henk dus erg boos op Maduro. Die zal niet veel meer spelen voorlopig.
Onderlinge rivaliteit hoort erbij, als Feyenoord knullig verliest zullen er ook genoeg Ajacieden trollen in hun topics, dus laat ze lekker. (niet dat ik ooit in een Feyenoord topic heb gepost, maar het gebeurd)quote:Op zondag 24 december 2006 17:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Volkomen terecht?Tuurlijk geef je een 2-0 simpel uit handen, maar is het dan aan 010 om hier te komen zeiken?
quote:Op zondag 24 december 2006 17:32 schreef denthemen het volgende:
tijd voor aktie's dan maar? Wij zijn gvd geen feyenoord waar alles gepikt word
Wij letten niet zo op andere clubs.Wij zijn Ajax, Ajax supporters zijn meer pro Ajax dan anti feyenoord.Bij feyenoord is iedereen eerst anti Ajax en dan pro feyenoord.quote:Op zondag 24 december 2006 17:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Weinig meegekregen van alle acties?
Ga nou niet happenquote:Op zondag 24 december 2006 17:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Weinig meegekregen van alle acties?
Hetzelfde natuurlijkquote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef MarkNMGN het volgende:
Fijne feestdagen!
Ziekquote:Op zondag 24 december 2006 18:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar waar was Stam eigenlijk ?
Iets van buikkrampen ofso dacht ik? (was ziek)quote:Op zondag 24 december 2006 18:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar waar was Stam eigenlijk ?
Nee, ik ken ze wel maar hoor niet bij ze.quote:Op zondag 24 december 2006 18:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ Cantona_No.7 hoor je bij gasten van afamersfoort.nl , omdat je ook het stadion bent uitgezet![]()
Whahahahahahahahahaha.quote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wij letten niet zo op andere clubs.Wij zijn Ajax, Ajax supporters zijn meer pro Ajax dan anti feyenoord.Bij feyenoord is iedereen eerst anti Ajax en dan pro feyenoord.
Jij bent een mofquote:Op zondag 24 december 2006 18:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahaha.
Guttegut, ga het haast nog geloven. Pfffrrt.
okquote:Op zondag 24 december 2006 18:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee, ik ken ze wel maar hoor niet bij ze.
Die is gelynched.quote:Op zondag 24 december 2006 18:03 schreef SCH het volgende:
Hoe is het met Heatwave gegaan hier vanmiddag?
Ajax komt er wel weer bovenop, jij zal altijd een boer blijvenquote:Op zondag 24 december 2006 18:42 schreef kollie het volgende:
Morgen een straftraining voor de boys![]()
Aandoenlijk, dit ajax. Pas maar op, straks haalt Feyenoord jullie nog in![]()
Alleen ultrasuid.nl, die maken hun eigen samenvatting van de Tele2 beelden.quote:Op zondag 24 december 2006 18:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Is er trouwens nog 1 of andere ajaxsite die de wedstrijden van Talpa opneemt![]()
Euh oh, krijgen we dalijk gezeik van de spelers op de trainer, daar schiet niemand wat mee op. En voorderest heeft Ten Cate volledig gelijk met die straftraining.quote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef JeroenV het volgende:
Straftraining op Eerste Kerstdag
De spelers van Ajax krijgen op Eerste Kerstdag een straftraining, meldt RTVNH. Henk ten Cate wil zijn speler zo straffen voor de uitwedstrijd tegen Vitesse, waarin door de thuisclub een 0-2 achterstand werd omgebogen in een 4-2 overwinning. Sommige spelers vonden de straf acceptabel, andere spelers vonden het onacceptabel, volgens de zender.![]()
Zie hier de mentaliteit van de miljoenen verdienende profspelerquote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef JeroenV het volgende:
Sommige spelers vonden de straf acceptabel, andere spelers vonden het onacceptabel, volgens de zender.![]()
Namen noemen en oprotten denk ik dan. En dan maakt het me niet uit wie het zijn.quote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef JeroenV het volgende:
Straftraining op Eerste Kerstdag
andere spelers vonden het onacceptabel, volgens de zender.![]()
Het is wel zo beleefd om je eigen eerst voor te stellen als je voor het eerst in een topic komt.quote:Op zondag 24 december 2006 18:42 schreef kollie het volgende:
Morgen een straftraining voor de boys![]()
Aandoenlijk, dit ajax. Pas maar op, straks haalt Feyenoord jullie nog in![]()
Laten ze dan ook dingen van de tegenstander zien , of zijn dat dan weer de dingen die ze eruit knippenquote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alleen ultrasuid.nl, die maken hun eigen samenvatting van de Tele2 beelden.
Volgens mij laten ze grote kansen en doelpunten wel zien ja. (is al een tijd geleden dat ik zo'n ding heb bekeken)quote:Op zondag 24 december 2006 18:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Laten ze dan ook dingen van de tegenstander zien , of zijn dat dan weer de dingen die ze eruit knippen
Ben ik ook benieuwd naar, maar dat is altijd raden. Bovendien vraag je je af hoe RTVNH aan die bron komt.quote:
OK , bedankt voor je antwoordquote:Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij laten ze grote kansen en doelpunten wel zien ja. (is al een tijd geleden dat ik zo'n ding heb bekeken)
Hoezo dat? Ze mochten zich bewijzen tegen Jong RKC, toen waren ze dramatisch.quote:Op zondag 24 december 2006 19:01 schreef Erwtensoep het volgende:
De bankzitters hebben wel rede tot klagen natuurlijk.
jammer dat leo nu nog niet bij jullie zitquote:Op zondag 24 december 2006 19:14 schreef appelsientje het volgende:
Ben benieuwd of die straftraining ook helpt..
quote:Ten Cate 'kan slecht tegen speeltuinvoetbal'
24/12/2006 15:31
'Ik denk dat een aantal van mijn spelers dacht dat ze op het pleintje of in de speeltuin waren', reageerde Henk ten Cate nogal geïrriteerd na de 4-2 nederlaag die Ajax opliep bij Vitesse.
'Als je met 2-0 voorstaat, mag je niet meer verliezen. In de eerste helft waren we heer en meester en maakten we twee mooie goals. Maar als je het dan op agressie zó laat afweten in de tweede helft. Als je ziet hoe wij de goals weggeven, dat zie je niet eens bij de amateurs. Het was speeltuinvoetbal en daar kan ik slecht tegen.'
Het is niet voor het eerst dat Ten Cate moppert over de instelling van zijn ploeg. Ook vorige zondag na de 3-1 uitoverwinning bij Excelsior klaagde de Amsterdamse trainer over de gebrekkige inzet van zijn spelers.
'We hebben een aantal leuke voetballers, maar ze moeten doorgroeien naar goede voetballers. En dat is nog niet het geval', vertelde hij zondag in Arnhem in Langs de Lijn. 'Dit heeft niets met voetbal te maken. Dit is een kwestie van mentaliteit. Misschien is dit probleem chronisch. Mijn voorgangers hebben het namelijk ook niet op kunnen lossen.'
De spanning is er al helemaal uit zo jaquote:Op zondag 24 december 2006 19:53 schreef devv05 het volgende:
Ik hoop dat alle spelers een kut Kerst zullen hebben.
Leuk de tweede seizoenshelft, gaat helemaal nergens meer over door dat kut playoff systeem. Vuile tering KNVB met hun kut regeltjes. Ik kan net zo goed tot die kut playoffs thuisblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |