Dat is goed nieuws.quote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef borisz het volgende:
Gabri mist de volgende wedstrijd is nieuws![]()
Het zal mij persoonlijk een aap uit me reet roestenquote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, het lijkt erop dat jullie inderdaad de titelaspiraties voorlopig op de lange baan kunnen schuiven.
Als AZ nou ook nog eens zou verliezen vanmiddag. Jongens wat zou dat mooi zijn.
Nou houd ik me niet zo bezig met Ajax, maar Sneijder is toch dacht ik zo best een aardige speler toch?quote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef BigFire het volgende:
Gabri, Roger en Sneijder alle drie weg er mee, investeren in middenveld (1 creatieve, 1 rustige ervaren, en 1 stofzuiger van topkwaliteit allemaal).
Vermaelen speelde linksback 2de helft hoorquote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef BigFire het volgende:
Gabri, Roger en Sneijder alle drie weg er mee, investeren in middenveld (1 creatieve, 1 rustige ervaren, en 1 stofzuiger van topkwaliteit allemaal).
weg met Vermaelen, nieuwe sterke linkercentrale verdediger.
mits ze er zijn: ECHTE vleugelspelers
quote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef Shreyas het volgende:
Er kan nu wel voorzichting worden geconcludeerd dat we zijn afgehaakt voor de titelstrijd. Jammer dat dat nu al voor de winterstop gebeurd.
Prima, ga maar weg dan.quote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou houd ik me niet zo bezig met Ajax, maar Sneijder is toch dacht ik zo best een aardige speler toch?
quote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Vermaelen speelde linksback 2de helft hoor![]()
Vermaelen was dan ook gelijk de speler die de eerste twee goals inleidde, door zich af te laten troeven door Lazovic en een tackle in te zetten op het middenveld die 'ie compleet mistte.quote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Vermaelen speelde linksback 2de helft hoor![]()
Jezus Christus....quote:
Fuck dat Als Ajax zijnde had je nu gewoon alles of niets moeten spelen 3/2/4. Als we dan nog verliezen is het tenminste op passie. Maar proberen safe te spelen tegen Vitesse is gewoon een schande. En wat ik dus totaal niet begrijp Hoe de fuck Wissel je Rosenberg voor Babel. Dan zorg je er zelf voor dat er geen kansen meer worden gecreërd.quote:Je hebt net rood gehad, dus moet er een aanvaller uit om die middenveld te versterken. Niks meer dan logisch lijkt me dat.
Inderdaad, ajax móet altijd voor de winst gaan, al is het tegen Barca, maar dit kan niet, zo laf en zonder inzet spelen, BEDANKT VOOR HET VERNEUKEN VAN MIJN KERST JONGENS, KLASSE!!quote:Op zondag 24 december 2006 14:50 schreef Jasza het volgende:
Iemand zei dat het logisch was dat Vertonghen erin kwam, ik vind van niet. Je verliest nu ook, dan zie ik liever gewoon vol voor de winst met 10 man en dan verliezen dan dit
Wat wil je dan? Totaal overlopen worden op het middenveld en met 7-2 op je klote krijgen?quote:Op zondag 24 december 2006 14:50 schreef Jasza het volgende:
Iemand zei dat het logisch was dat Vertonghen erin kwam, ik vind van niet. Je verliest nu ook, dan zie ik liever gewoon vol voor de winst met 10 man en dan verliezen dan dit
Sneijder was gewoon nog niet hersteld om te spelen, dat zag je al na een kwartier. Normaal raakt Sneijder nooit zoveel ballen kwijt, nu bijna alles. En Vermaelen vond ik toch echt zo slecht nog niet spelen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef BigFire het volgende:
weg met Vermaelen, nieuwe sterke linkercentrale verdediger.
mits ze er zijn: ECHTE vleugelspelers
vermaelen krijgt in mijn ogen onterecht de stempel van talent. we kunnen niet op hem bouwen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Vermaelen was dan ook gelijk de speler die de eerste twee goals inleidde, door zich af te laten troeven door Lazovic en een tackle in te zetten op het middenveld die 'ie compleet mistte.
Dat was wel meegevallen, je gaat gewoon met 3 man achterin spelen en 3 op het middenveld en 3 voorin. Boeiend als je dan verliest, dan probeer je het tenminste.quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Totaal overlopen worden op het middenveld en met 7-2 op je klote krijgen?
Ik vraag me echt welke moderator nou eens op gaat staan en zulke zielige kneuzen als deze aan gaat pakkenquote:
Vermaelen is centraal gewoon goed, 1e helft is er niks weggegeven maar toen Maduro centraal achterin ging spelen ging het helemaaaal fout gewoon.quote:Op zondag 24 december 2006 14:52 schreef BigFire het volgende:
[..]
vermaelen krijgt in mijn ogen onterecht de stempel van talent. we kunnen niet op hem bouwen.
Ajax presteert de laatste tijd beter zonder dan met hem. alleen zijn scorend vermogen is goed... maar daar zijn de aanvallers voor.quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus Christus....![]()
Het was maar een vraag hoor....
Speelt Sneijder echt zo beroerd dat hij weg zou moeten dan?
Vorig seizoen vergeten?quote:Op zondag 24 december 2006 14:52 schreef BigFire het volgende:
[..]
vermaelen krijgt in mijn ogen onterecht de stempel van talent. we kunnen niet op hem bouwen.
Jezus jij praat wel erg makkelijk vanuit je luie stoel hé ? Dude je zit op je f*cking reet en loopt constant advies aan Ten Cate te geven. Het vak trainer is moeilijker dan je denkt en dan komt er een of andere kneus die denkt dat hij alles beter weet. Dude stop the crapquote:Op zondag 24 december 2006 14:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat was wel meegevallen, je gaat gewoon met 3 man achterin spelen en 3 op het middenveld en 3 voorin. Boeiend als je dan verliest, dan probeer je het tenminste.
Ach man, wat is hier nou zo erg aan? Dit is gewoon pesten en treiteren, dat hoort bij voetbal?quote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt welke moderator nou eens op gaat staan en zulke zielige kneuzen als deze aan gaat pakken![]()
Inderdaad, hij heeft ajax al erg veel miljoenen gekost.quote:Op zondag 24 december 2006 14:52 schreef BigFire het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 december 2006 14:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft ajax al erg veel miljoenen gekost.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jezus jij praat wel erg makkelijk vanuit je luie stoel hé ? Dude je zit op je f*cking reet en loopt constant advies aan Ten Cate te geven. Het vak trainer is moeilijker dan je denkt en dan komt er een of andere kneus die denkt dat hij alles beter weet. Dude stop the crap![]()
Ten Cate kwam wel binnen met veel bombarie maar hij heeft nog niets laten zien als trainer van Ajax. En zo moeilijk is voetbal nou ook weer niet.quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jezus jij praat wel erg makkelijk vanuit je luie stoel hé ? Dude je zit op je f*cking reet en loopt constant advies aan Ten Cate te geven. Het vak trainer is moeilijker dan je denkt en dan komt er een of andere kneus die denkt dat hij alles beter weet. Dude stop the crap![]()
Ach over het algemeen zijn het posts van feyenoorders en die mensen kunnen het nou ook eenmaal niet hebben dat ze ietwat zwakzinnig zijnquote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt welke moderator nou eens op gaat staan en zulke zielige kneuzen als deze aan gaat pakken![]()
ja idd, vorig seizoen stond Ajax bekend om de waterdichte betrouwbare verdedigingquote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vorig seizoen vergeten?
Ik moet wel m'n complimenten geven aan die lelijke lazovic. Geweldige voetballer is dat.
Dat is het risico van teveel talent hebben in je elftal wanneer je dat amper mixt met routine. Die jongen zie je zwemmen de 2e helft doordat niemand hem steunt. Die jongen kan een hele grote worden maar dan moet ie wel de steun krijgen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft ajax al erg veel miljoenen gekost.
eerste helft ook...quote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef BigFire het volgende:
[..]
ja idd, vorig seizoen stond Ajax bekend om de waterdichte betrouwbare verdediging![]()
Amen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, wat is hier nou zo erg aan? Dit is gewoon pesten en treiteren, dat hoort bij voetbal?
Zouden we andersom net zo hard doen..
Ach, zoiets moet toch kunnen? Ik vind het wel een ludiek grapje. Beter dan het kinderachtige getreiter wat je helaas ook heel veel ziet in VBL.quote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, wat is hier nou zo erg aan? Dit is gewoon pesten en treiteren, dat hoort bij voetbal?
Zouden we andersom net zo hard doen..
Nee dat was de fout van Ten Cate. Hij had de ervaren Grygera op de bank zitten maar hij kiest voor Vermaelen. Na een tijdje kwam Ten Cate er pas achter dat je meer kan bouwen op Grygera dan op Vermaelen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is het risico van teveel talent hebben in je elftal wanneer je dat amper mixt met routine. Die jongen zie je zwemmen de 2e helft doordat niemand hem steunt. Die jongen kan een hele grote worden maar dan moet ie wel de steun krijgen.
Ik ben het al maanden/jaren zat. Ik ben Ajax gewend als topclub, altijd meedoen om de titel, vaak winnen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef denthemen het volgende:
Hoe langer ik erover nadenken hoe meer ik me aan dit kut zootje irriteer, dit kan niet!!
Nou ik denk niet dat je door 1 wissel verloren hebt hoor.quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef Jasza het volgende:
Trouwens, als Blind deze wissel had gedaan was iedereen het eens geweest vorig jaar en nu omdat het zogenaamd wereldtrainer ten Cate is mag het wel. Donder dan gewoon op ofzo.
Inderdaad, en met de selectie die er is zou je toch veel beter moeten kunnen spelen. Vraag me ook nog steeds af waarom ajax al jaren stug vast houdt aan het ajax systeem. Het werkt kennelijk niet meer, wees dan ook niet bang om een andere strategie te kiezen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het al maanden/jaren zat. Ik ben Ajax gewend als topclub, altijd meedoen om de titel, vaak winnen.
Ajax is op sterven na door lijkt het wel, en NEE niet alleen door deze wedstrijd..
Ik ben ook nog niet overtuigd van de kwaliteiten van Ten Cate. Hij had het bij Barcelona lekker makkelijk met Rijkaard als hoofd verantwoordelijke. Hij krijgt de tweede seizoenshelft nog om wat neer te zetten anders mag hij ook opdonderen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef Jasza het volgende:
Trouwens, als Blind deze wissel had gedaan was iedereen het eens geweest vorig jaar en nu omdat het zogenaamd wereldtrainer ten Cate is mag het wel. Donder dan gewoon op ofzo.
En in welke speeltuin heb je vanmiddag gezeten?quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee dat was de fout van Ten Cate. Hij had de ervaren Grygera op de bank zitten maar hij kiest voor Vermaelen. Na een tijdje kwam Ten Cate er pas achter dat je meer kan bouwen op Grygera dan op Vermaelen.
quote:Op zondag 24 december 2006 15:02 schreef Terrorbita het volgende:
Maandag 25 december 2006
Ajax 1 geen training
Dinsdag 26 december 2006
Ajax 1 10.30 uur training
Ik stel voor dat hier een ietwat kleine wijziging in komt
Maandag 25 december 2006
Ajax 1 10:30 uur training, 14:30 training. Vertel je familie maar dat je voor een riant salaris nog geen goeie pot voetbal neer kunt zetten en het dus ook niet verdient om een dag vrij te krijgen.
Dinsdag 26 december 2006
Ajax 1 10.30 uur training, 14:30 vidoebanden bekijken tot in den treure van alle blunders die begaan zijn in de afgeloepn wedstrijden.
Dat zeg ik ook niet, maar het is weer zo'n laffe wissel en sowieso haal dan Huntelaar eruit want die is niet snelquote:Op zondag 24 december 2006 15:03 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat je door 1 wissel verloren hebt hoor.
Ik heb niks gezien, maar wat is de fout geweest?quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef Jasza het volgende:
Jongen, zie je wat voor rampseizoen Feyenoord draait, wij blijven altijd lachen. En vooral dat we in dit rampseizoen maar 3 punten achter staan op het over gehypte super 020 dat dit seizoen een serieuze aanval op PSV zou doen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef Kremers het volgende:
[..]
Mhwa, nu lach je nog, na 2e kerstdag niet meer
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef Jasza het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 15:04 schreef manny het volgende:
maar gelukkig komt Leonardo ons redden.....
Dat je niet naar achter moet gaan lopen en zeker niet met 10 man, boeiend dat je een man minder hebt. Nu ging Ajax zich helemaal ingraven en met Huntelaar als counterspitsquote:Op zondag 24 december 2006 15:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien, maar wat is de fout geweest?
Ik vind het zelf stom om Babel te wisselen voor Jan V. , Babel lijkt me ideale counterspits met 10 man..
Ten Cate heeft misschien een aantal fouten gemaakt, maar dit is allemaal achteraf. Ajax moet maar zorgen dat ze er woensdag(?) er wél staan tegen Roda, knap lastig dus.quote:Op zondag 24 december 2006 15:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar het is weer zo'n laffe wissel en sowieso haal dan Huntelaar eruit want die is niet snel![]()
Maduro had er nooit ingemogen, maarja![]()
Wat Ajax doet is het belangrijkst voor jullie, dat weten we inmiddels wel.quote:Op zondag 24 december 2006 15:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jongen, zie je wat voor rampseizoen Feyenoord draait, wij blijven altijd lachen. En vooral dat we in dit rampseizoen maar 3 punten achter staan op het over gehypte super 020 dat dit seizoen een serieuze aanval op PSV zou doen.![]()
ik was pas 0700h thuis, en ik ben er om twaalf uur voor ze uit gekomenquote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef Sethje het volgende:
Nou lekker wakker worden dit.....kk
Wie zegt dat hij weg moet, ik zeg alleen dat ze wissels gewoon kut zijnquote:Op zondag 24 december 2006 15:04 schreef addictivebeat het volgende:
Ten Cate hoeft niet weg. Waarom moet er altijd weer een trainer weg?
Hoi Cyberia18quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ten Cate heeft misschien een aantal fouten gemaakt, maar dit is allemaal achteraf. Ajax moet maar zorgen dat ze er woensdag(?) er wél staan tegen Roda, knap lastig dus.
eerste keer dat je post in een voetbal topic en gelijk blij doen?quote:Op zondag 24 december 2006 15:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En in welke speeltuin heb je vanmiddag gezeten?
Dit AZ lijkt bij lange na niet op het Ajax van 95.quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef dronkeykong het volgende:
En dan kijk ik nu naar AZ maar moet je eens die positiewisselingen, de passes etc zien...
Ik zie dan gewoon weer het Ajax van 95 voor me![]()
Jij kan ze wel blokkeren het hekquote:Op zondag 24 december 2006 15:04 schreef denthemen het volgende:
Waarom niet eens een grote groep optrommelen en dan naar een training gaan(het liefst voor nec uit) en duidelijk maken hoe wij het wél willen
Jullie niet danquote:Op zondag 24 december 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoi Cyberia18![]()
Ajax heeft nog een lastig programma de komende weken
Je valt in herhaling, kom eens met een goed argument. Hoewel dat moeilijk zal zijn aangezien ik een feit aanhaalde.quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat Ajax doet is het belangrijkst voor jullie, dat weten we inmiddels wel.
Met alle liefde, dit pik ik niet, en hopelijk de andere ook nietquote:Op zondag 24 december 2006 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij kan ze wel blokkeren het hek![]()
Hoe bedoel je PSV ?quote:Op zondag 24 december 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoi Cyberia18![]()
Ajax heeft nog een lastig programma de komende weken
alsjeblieft zeg. Zal az real in eigen huis totaal wegspelen? Neuhh, leuk ploegje maar het haalt het bij lange na niet bij het Ajax van 95.quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef dronkeykong het volgende:
En dan kijk ik nu naar AZ maar moet je eens die positiewisselingen, de passes etc zien...
Ik zie dan gewoon weer het Ajax van 95 voor me![]()
Argument? Je komt met een mening pipoquote:Op zondag 24 december 2006 15:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, kom eens met een goed argument. Hoewel dat moeilijk zal zijn aangezien ik een feit aanhaalde.
Hoe wil jij er komen dan alleen ?quote:Op zondag 24 december 2006 15:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Met alle liefde, dit pik ik niet, en hopelijk de andere ook niet
Ajax is helemaal niet gehyped. of je moet de altijd aanwezige titelaspiraties en Amsterdamse bluf bedoelen...quote:Op zondag 24 december 2006 15:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, kom eens met een goed argument. Hoewel dat moeilijk zal zijn aangezien ik een feit aanhaalde.
anders eet ik mijn schoen opquote:Op zondag 24 december 2006 15:09 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg. Zal az real in eigen huis totaal wegspelen? Neuhh, leuk ploegje maar het haalt het bij lange na niet bij het Ajax van 95.
Tegenwoordig rijden er treinenquote:Op zondag 24 december 2006 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe wil jij er komen dan alleen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |