Dat is goed nieuws.quote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef borisz het volgende:
Gabri mist de volgende wedstrijd is nieuws![]()
Het zal mij persoonlijk een aap uit me reet roestenquote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, het lijkt erop dat jullie inderdaad de titelaspiraties voorlopig op de lange baan kunnen schuiven.
Als AZ nou ook nog eens zou verliezen vanmiddag. Jongens wat zou dat mooi zijn.
Nou houd ik me niet zo bezig met Ajax, maar Sneijder is toch dacht ik zo best een aardige speler toch?quote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef BigFire het volgende:
Gabri, Roger en Sneijder alle drie weg er mee, investeren in middenveld (1 creatieve, 1 rustige ervaren, en 1 stofzuiger van topkwaliteit allemaal).
Vermaelen speelde linksback 2de helft hoorquote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef BigFire het volgende:
Gabri, Roger en Sneijder alle drie weg er mee, investeren in middenveld (1 creatieve, 1 rustige ervaren, en 1 stofzuiger van topkwaliteit allemaal).
weg met Vermaelen, nieuwe sterke linkercentrale verdediger.
mits ze er zijn: ECHTE vleugelspelers
quote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef Shreyas het volgende:
Er kan nu wel voorzichting worden geconcludeerd dat we zijn afgehaakt voor de titelstrijd. Jammer dat dat nu al voor de winterstop gebeurd.
Prima, ga maar weg dan.quote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou houd ik me niet zo bezig met Ajax, maar Sneijder is toch dacht ik zo best een aardige speler toch?
quote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Vermaelen speelde linksback 2de helft hoor![]()
Vermaelen was dan ook gelijk de speler die de eerste twee goals inleidde, door zich af te laten troeven door Lazovic en een tackle in te zetten op het middenveld die 'ie compleet mistte.quote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Vermaelen speelde linksback 2de helft hoor![]()
Jezus Christus....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |