Thnx.quote:Op zondag 24 december 2006 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
op de live stream
quote:Op zondag 24 december 2006 09:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Thnx.
Had de OP niet helemaal gelezen.
Inderdaad, maar nog een week trekken ze niet.quote:Op zondag 24 december 2006 09:41 schreef peaceman het volgende:
Zonet the Fratellis nog maar eens aangevraagd....
Jammer dat het bijna afgelopen is.
Maar Gerard zingt alles mee!quote:Op zondag 24 december 2006 09:56 schreef axis303 het volgende:
Hoe heet die Jazz-achtige plaat die Gerard altijd meezingt. Klinkt een beetje jaren 60 Jazz. Zoiets van "Baby, I've been waiting for you, don't go away now"
Thanks!quote:Op zondag 24 december 2006 10:00 schreef intered het volgende:
dat is KOOP met come to me
Goeie morgen.quote:Op zondag 24 december 2006 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen... ik ben klaar voor die laatste uurtjes
Jij houdt wel van diepzinnige interviews?quote:Op zondag 24 december 2006 10:32 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik kom ook net op tijd binnen zie ik.. Eric Corton!![]()
Diepzinnig??quote:Op zondag 24 december 2006 10:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij houdt wel van diepzinnige interviews?
Nou niet bij UPC hoor..quote:Op zondag 24 december 2006 10:54 schreef paultjuhhh het volgende:
jaaaaaaa hoor zie nu pas dat je zo op het etalagekanaal hele tijd die glazen kooi kan zien
dat is wel heul veel..quote:Op zondag 24 december 2006 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij dat we richting de 2 miljoen gaan vandaag zonder hulp van Balkenende
Ik ga helemaal met je meequote:Op zondag 24 december 2006 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij dat we richting de 2 miljoen gaan vandaag zonder hulp van Balkenende
da's wel heul veul! heb jij soms 700 euro overgemaakt...?quote:Op zondag 24 december 2006 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Ja ok, maar ze lagen vrijdag meer als twee ton voor op vorig jaar en toen werd het eindbedrag 1,4 miljoen als ik me niet vergisquote:
tussen 3 en 4 geloof ikquote:Op zondag 24 december 2006 11:05 schreef borisz het volgende:
wanneer komt Claudia?
Nopequote:Op zondag 24 december 2006 11:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
da's wel heul veul! heb jij soms 700 euro overgemaakt...?
25 euro is ook goedquote:
"Dat pik je dan toch effe mee"quote:Op zondag 24 december 2006 11:14 schreef Timo20 het volgende:
"Altijd wel een gaatjes prikker bij me"
Morgen btw.![]()
quote:
Ik ben een zitter vandaagquote:Op zondag 24 december 2006 11:16 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
![]()
Gaat er vanmiddag nog iemand naar de Neude of blijven we allemaal lekker warm achter de pc zitten??![]()
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op zondag 24 december 2006 11:19 schreef User_Name het volgende:
Hoe heet dat nummer eigenlijk dat ze regelmatig draaien? soort van lijflied voor de actie of iets dergelijks?
Gefeliciteerd, u bent user 459 die deze vraag stelt.... het antwoord vindt u in de openingspostquote:Op zondag 24 december 2006 11:19 schreef User_Name het volgende:
Hoe heet dat nummer eigenlijk dat ze regelmatig draaien? soort van lijflied voor de actie of iets dergelijks?
oepsquote:Op zondag 24 december 2006 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent user 459 die deze vraag stelt.... het antwoord vindt u in de openingspost
Ik ben er al de hele week bij, en ik snap het ook niet.quote:Op zondag 24 december 2006 11:22 schreef Cybart het volgende:
*veiling tv*
maar ik heb de afgelopen dagen wel iets gemist over Soep....
kan iemand me dat hele "gesoep" uitleggen....
Er is een of andere joker die berichten over soep smst onder in de balk en volgens mij steekt ie de rest aanquote:Op zondag 24 december 2006 11:22 schreef Cybart het volgende:
*veiling tv*
dat vroeg ik me gisteren ook de hele dag afquote:Op zondag 24 december 2006 11:22 schreef Cybart het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 11:24 schreef peaceman het volgende:
Noemen ze onze namen.... draaien ze het verkeerde nummer
quote:Op zondag 24 december 2006 11:24 schreef peaceman het volgende:
Noemen ze onze namen.... draaien ze het verkeerde nummer
Ene Maria Kipkerriequote:Op zondag 24 december 2006 11:24 schreef snellejelle het volgende:
Van wie is het nummer dat ze nu draaien?
Hm, ik ken 't nietquote:Op zondag 24 december 2006 11:24 schreef snellejelle het volgende:
Van wie is het nummer dat ze nu draaien?
met dat verschil dat dit al drie jaar lang leuk is en bij BB het speciale er nu wel af isquote:Op zondag 24 december 2006 11:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
stiekem is het de leukste big brother ooit !
Eerder deze week Redemption song - Bob Marley, nu The Fratellis, maar ze noemden ons bij The Five o clock heroesquote:Op zondag 24 december 2006 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]Wat had je aangevraagd dan? Ik zou ze bellen
best catchy jaquote:Op zondag 24 december 2006 11:26 schreef Cybart het volgende:
dit zou nog eens een kersthit kunnen worden
offtopic... ben jij dat mannetje in die avatar?quote:Op zondag 24 december 2006 11:26 schreef Cybart het volgende:
dit zou nog eens een kersthit kunnen worden
dat is waar, goed dit gaat op den duur ook wel vervelen... maar voorlopig....quote:Op zondag 24 december 2006 11:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
met dat verschil dat dit al drie jaar lang leuk is en bij BB het speciale er nu wel af is
daar komt het inderdaad wel op neerquote:Op zondag 24 december 2006 11:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
offtopic... ben jij dat mannetje in die avatar?
you're cutequote:Op zondag 24 december 2006 11:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar komt het inderdaad wel op neer
Misschienquote:Op zondag 24 december 2006 11:31 schreef Aventura het volgende:
Heeft iemand gisteren tussen 7 en 9 Christmas Time van the Darkness voorbij horen komen?
quote:Op zondag 24 december 2006 11:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
broerwat hadden we afgesproken !
quote:Op zondag 24 december 2006 11:33 schreef Cybart het volgende:
eeeeuhmmmm tatatatatatatatata zullen we maar zeggen
En hoe herkennen we jou... roep anders even heel hard FOKquote:Op zondag 24 december 2006 11:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan jullie wel kijken als ik voor de cam sta?
je bent zo bekend, we herkennen je vast....quote:Op zondag 24 december 2006 11:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan jullie wel kijken als ik voor de cam sta?
en dan zeggen dat de verloedering bij 538 zitquote:Op zondag 24 december 2006 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Huub Hangop voor 2500 fucking euro.
Geweldig dat ze hem ook gewoon draaien... dat had Sander echt niet gedaan hoor... die zit veel meer in formats te denken dan Gerard en Giel helaasquote:
quote:Op zondag 24 december 2006 11:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik neem wel een A4tje mee met FOK ! erop
Aha, thanks for the tip!quote:Op zondag 24 december 2006 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien. Check anders http://audio.omroep.nl/radio3/po/seriousrequest/ ff. Daar kun je de betreffende uren downloaden en er ff doorheen spoelen
.
quote:Op zondag 24 december 2006 11:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik neem wel een A4tje mee met FOK ! erop
Zorg dan ook dat je in beeld komt.quote:Op zondag 24 december 2006 11:38 schreef paultjuhhh het volgende:
zo dus wel opletten dan he
Joah maar dat kan je daar toch zien ? hangen toch tvsquote:Op zondag 24 december 2006 11:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zorg dan ook dat je in beeld komt.
hij heeft hem erg goed gecoverd inderdaad....quote:Op zondag 24 december 2006 11:39 schreef TheVulture het volgende:
En weer Van Velzen... die staat ook heel hoog in de lijst hoor... heerlijk nummer ook
Is dit een cover?quote:Op zondag 24 december 2006 11:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij heeft hem erg goed gecoverd inderdaad....
voor 2500 euro wordt die wel overgestraaldquote:Op zondag 24 december 2006 11:39 schreef Cybart het volgende:
wel vreemd.... Jan Marijnissen wil een plaat van de rolling stones horen, die hebben ze niet....
huub hangop wel
orgineel is van David Sneddon.... en die zat weer in staracademy in de UK....quote:
Aha, dat wist ik niet... dacht dat ie het echt zelf had geschrevenquote:Op zondag 24 december 2006 11:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
orgineel is van David Sneddon.... en die zat weer in staracademy in de UK....
en werd in de UK slechts #38 in de top 40 daaro
Ik heb er nog nooit naar geluisterd....quote:Op zondag 24 december 2006 11:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
Fok Radio... het radiostation voor de incrowd op fok die zichzelf geweldig vind....
ik heb het ook nog nooit geluisterd verder maar alle aandacht voor Fok is positief zullen we maar zeggenquote:Op zondag 24 december 2006 11:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
Fok Radio... het radiostation voor de incrowd op fok die zichzelf geweldig vind....
Hoeft ie niet te doen, geld is toch al binnenquote:Op zondag 24 december 2006 11:50 schreef eer-ik het volgende:
Die veenstra is ook genaaid
Naakt presenteren bij action radio
eerste naakt wat die jochies ooit in real life gaan zien....quote:Op zondag 24 december 2006 11:50 schreef eer-ik het volgende:
ook no nooit geluisterd.
Die veenstra is ook genaaid
Naakt presenteren bij action radio
Als we gelijk krijgen met die 2 miljoen, verdubbelen we het dan?quote:Op zondag 24 december 2006 11:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeft ie niet te doen, geld is toch al binnen
Idd, ik zou 't ook mooi skippen als ik hem wasquote:Op zondag 24 december 2006 11:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeft ie niet te doen, geld is toch al binnen
Ik weet niet hoe rijk jij bent maar... NEEquote:Op zondag 24 december 2006 11:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Als we gelijk krijgen met die 2 miljoen, verdubbelen we het dan?
Die moet naakt presenteren bij Actionradio/Fokradio... maar geld is al betaald dus ik zou zeggenquote:
ziet erquote:Op zondag 24 december 2006 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuke dame, die Margriet Wesselink.
Dus niet... NED1 zend het niet meer uit door dat schaats-gedoe. Als je geluk hebt is het te vinden op je etalage-kanaal, anders zal je richting internet moeten gaan.quote:Op zondag 24 december 2006 11:52 schreef JeroenV het volgende:
Mogge!![]()
Nu even een half uurtje luisteren, dan voetbal kijken en vanmiddag weer 3FM. Neem aan dat het vanaf vanmiddag weer live op tv komt?
Hij gaat een uurtje meepresenteren op ActionRadio in ruil voor 410 euro en die kwamen ze dus net brengen.quote:Wat was er met Veenstra?
Dan is kerst alweer voorbij denk ik. Zal wel een week zijn ofzo?quote:Op zondag 24 december 2006 12:08 schreef Dandelion het volgende:
hoe lang duurt het eigenlijk voor die gasten weer normaal kunnen eten?
amen Whole of the moonquote:
quote:Op zondag 24 december 2006 12:10 schreef Omaha het volgende:
Wat een lief meisje![]()
Toch nog hoop voor de jeugd
Ja het is vroegquote:
quote:Op zondag 24 december 2006 12:14 schreef Dandelion het volgende:
is het niet ook Whole of the moon?
Idd. Niet slim om 't dan als gift af te trekkenquote:Op zondag 24 december 2006 12:21 schreef Dandelion het volgende:
zwartgeld kun je wel inleveren ja. zolang je het maar niet opgeeft aan de belasting.
Mede dankzij onze bijdragequote:Op zondag 24 december 2006 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
De muziek van het afgelopen uur is - afgezien van Huub Hangop- niet verkeerd
.
quote:Op zondag 24 december 2006 12:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hey Sjeng, heb je niet iets van Frans Theunisz gerequest?
ik vind rhythm is a dancer beterquote:Op zondag 24 december 2006 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
SNAP! Mijn eerste cd-single (in 1990).
Ik ga het gewoon doen.quote:Op zondag 24 december 2006 12:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nee
.
Ben geen geboren Sjeng. Slechts import
![]()
"Hey Sjeng, nog eine kier!"quote:Op zondag 24 december 2006 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wellicht een goede om met Sjeng aon de geng het huis uit te komen.
25 mijnerzijds, en diverse SM ehhhh Sen.quote:Op zondag 24 december 2006 12:38 schreef peaceman het volgende:
Heeft iedereen hier eigenlijk wel gedoneerd?![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 12:38 schreef peaceman het volgende:
Nou, als ik daar in dat huis zat, en een of andere kloot doneerde 10 cent.... dan mocht ie ze houden en optieffenquote:Op zondag 24 december 2006 12:40 schreef peaceman het volgende:
Bedragen zijn niet zo belangrijk... Het gaat om de geste..
quote:Op zondag 24 december 2006 12:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nou, als ik daar in dat huis zat, en een of andere kloot doneerde 10 cent.... dan mocht ie ze houden en optieffen
De emoties komen langzaam boven, denk ik ...quote:Op zondag 24 december 2006 12:42 schreef greatgonzo het volgende:
Volgens mij heeft Giel het wel gehad, hij staat er zo stilletjes bij....
Gewoon gaan. Moet gezellig wordenquote:Op zondag 24 december 2006 12:43 schreef washandje het volgende:
Goedemorgen.
Zit nog te twijfelen of ik zo naar de Neude zal gaan. Ben een beetje lui, maar het lijkt me aan de andere kant wel leuk
Ik doelde meer op dat kind van van de week die 3,60 kwam brengen... geen groot bedrag, maar wel een super geste natuurlijk!quote:Op zondag 24 december 2006 12:42 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Nou, als ik daar in dat huis zat, en een of andere kloot doneerde 10 cent.... dan mocht ie ze houden en optieffen
Sander was inderdaad zwaar geirriteerd vannacht wat ik er van heb meegekregen...quote:Op zondag 24 december 2006 12:44 schreef axis303 het volgende:
Gerard is de enige die nog fit en vrolijk is lijkt het.
Net gedaan papaquote:Op zondag 24 december 2006 12:38 schreef peaceman het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 24 december 2006 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat kind van van de week die 3,60 kwam brengen... geen groot bedrag, maar wel een super geste natuurlijk!
ik hoop het niet...quote:Op zondag 24 december 2006 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Maroon 5... bestaan die eigenlijk nog
Ik ben bij een concert in de HMH geweest en ze zijn live echtquote:
quote:Op zondag 24 december 2006 12:38 schreef peaceman het volgende:
mja kreeg hier ook al op mijn donder...quote:Op zondag 24 december 2006 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bij een concert in de HMH geweest en ze zijn live echt
ik heb ze in paradiso gezien, toen ze nog niet zo bekend waren, die zanger heeft bijzondere trekjes...quote:Op zondag 24 december 2006 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bij een concert in de HMH geweest en ze zijn live echt
Chasing Cars voor 25 Euroquote:Op zondag 24 december 2006 12:38 schreef peaceman het volgende:
mja dat miljoen halen ze makkelijk, denk dat het dichter bij de 2 zit eigenlijk.quote:Op zondag 24 december 2006 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het geld van die acties als de Camper komt er ook nog es allemaal bij.
quote:Op zondag 24 december 2006 12:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb ze in paradiso gezien, toen ze nog niet zo bekend waren, die zanger heeft bijzondere trekjes...
Dat klinkt niet positiefquote:Op zondag 24 december 2006 12:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb ze in paradiso gezien, toen ze nog niet zo bekend waren, die zanger heeft bijzondere trekjes...
1x 15quote:Op zondag 24 december 2006 12:38 schreef peaceman het volgende:
Dat begrijp ik, voorbeeldje?quote:Op zondag 24 december 2006 12:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
qua muziek was het best okee, maar hij bewoog nogal apart...
Ik zeg dat ze boven de 3 miljoen komen (inclusief Balkie-miljoen).quote:Op zondag 24 december 2006 12:53 schreef Dandelion het volgende:
[..]
mja dat miljoen halen ze makkelijk, denk dat het dichter bij de 2 zit eigenlijk.
tegen zessen.quote:Op zondag 24 december 2006 12:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoelaat is het afgelopen?
ergens tussen de 2,5 en 3 denk ik.quote:Op zondag 24 december 2006 12:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze boven de 3 miljoen komen (inclusief Balkie-miljoen).
Hij liep alleen maar te gapen.quote:Op zondag 24 december 2006 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sander was inderdaad zwaar geirriteerd vannacht wat ik er van heb meegekregen...
Gezien het succes kun je daar wel vanuit gaan... het is voor iedereen een winnend iets... voor het goede doel en ook voor 3FM qua aandacht en luistercijfersquote:
dat denk ik ook jaquote:Op zondag 24 december 2006 12:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ergens tussen de 2,5 en 3 denk ik.
Ik denk dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn... en al is het een jaartje wat minder... alle hulp is welkom lijkt mequote:Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef Dandelion het volgende:
ik vraag me af hoelang zoiets effectief blijft. Het moet steeds gekker, steeds meer, wanneer houdt zoiets op. Als ze nou minder ophalen dan vorig jaar ofzo, dan is dat ineens weer een teleurstelling lijkt me.
Kortom, ik vraag me af, hoeveel jaar je dit kunt doen.
misschien maar goed ookquote:Op zondag 24 december 2006 13:02 schreef Dandelion het volgende:
ah barbara heeft geen 25000 opgehaald zie ik...
quote:Op zondag 24 december 2006 12:56 schreef B.A.Trix het volgende:
zooooooooo ben er alweer helemaal klaar voor.![]()
inclusief Balkenende en ik ben het met je eensquote:Op zondag 24 december 2006 12:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ergens tussen de 2,5 en 3 denk ik.
Zoveel had ze toch niet om te showen.quote:Op zondag 24 december 2006 13:02 schreef Dandelion het volgende:
Hoorde gisteravond dat ze die actie had afgeblazen. Kwam amper iets binnenquote:Op zondag 24 december 2006 13:02 schreef Dandelion het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 13:03 schreef Dandelion het volgende:
misschien is het een beetje een plork..
Heb een keer naast Barbara gestaan op Pinkpop en ze is echt wel mooi vind ik... maar ja... ik ben dan ook homo tegenwoordigquote:Op zondag 24 december 2006 13:03 schreef Dandelion het volgende:
misschien is het een beetje een plork..
quote:Op zondag 24 december 2006 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb een keer naast Barbara gestaan op Pinkpop en ze is echt wel mooi vind ik... maar ja... ik ben dan ook homo tegenwoordig![]()
mja wie dan? van mij hoeft giel dan weer niet zo. Ik zeg gewoon 24-7 gerard...quote:Op zondag 24 december 2006 13:03 schreef TheVulture het volgende:
En volgend jaar geen Sander meer in het huis aub... hij is hier niet zo geschikt voor....
Giel, Gerard en Veenstra Veenstraquote:Op zondag 24 december 2006 13:05 schreef Dandelion het volgende:
[..]
mja wie dan? van mij hoeft giel dan weer niet zo. Ik zeg gewoon 24-7 gerard...
ach we zien dan wel weer, misschien werken ze dan allemaal wel niet meer bij 3fm...quote:Op zondag 24 december 2006 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel, Gerard en Veenstra Veenstra![]()
Nee, dat zou alles verneuken.quote:Op zondag 24 december 2006 13:08 schreef Dandelion het volgende:
of krijgen ze 538 en caz zo gek om mee te doen: Gerard, Ruud de Wild en Wouter...
Eens.quote:Op zondag 24 december 2006 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel, Gerard en Veenstra Veenstra![]()
precies, dit moet een 3FM-actie blijven.... En Ruud de Wild is tegenwoordig wel zo vol van zichzelfquote:
Hup, doneren dan!quote:Op zondag 24 december 2006 13:11 schreef snellejelle het volgende:
Ik geef nog 100 euro als dat VN meisje nog 'ns terug komt
heb de radio aanstaan en de tv... werkt veel beterquote:Op zondag 24 december 2006 13:15 schreef greatgonzo het volgende:
bij jullie ook de webcam beelden vertraagd?
quote:Op zondag 24 december 2006 08:56 schreef -chefke- het volgende:
Zo de kogel is door het glazen huis. Wij gaan vandaag met de muziekkapel de Opstijgers uit Nistelrode (NB) in Utrecht spelen. Onze opbrengst komt ten goede van de actie en uiteraad gaan wij ook spelen op het Neude. (dus als 1 van de DJ`s het leest, een beetje aandacht is nooit weg)
www.opstijgers.nl
Heeft ie al vaker gedaan. Volgens mij ook bij 't afscheid van Henk. Toen was 't voor de luisteraar niet duidelijk of Henk er zelf wel wasquote:Op zondag 24 december 2006 13:15 schreef washandje het volgende:
Die Henk Westbroek imitatie was fucking goed
Is daar nog iets van terug te luisteren?quote:Op zondag 24 december 2006 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft ie al vaker gedaan. Volgens mij ook bij 't afscheid van Henk. Toen was 't voor de luisteraar niet duidelijk of Henk er zelf wel was.
wat hij zegtquote:Op zondag 24 december 2006 13:16 schreef greatgonzo het volgende:
Volgend jaar btw zonder Sander... met Coen is die wel leuk, maar zo alleen trekt tie het toch niet helemaal
Hm, zal wel niet. Toch es een keer zoekenquote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef washandje het volgende:
[..]
Is daar nog iets van terug te luisteren?
niet meer inmiddelsquote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef Malibu-06 het volgende:
Er klopt iets niet aan die Gerard. Als je z'n hoofd ziet lijkt ie heel dik, maar dat is ie dan weer niet.
en dat terwijl ik voor die tijd wel voor Sander getekend had... maar is toch een beetje tegen gevallen..quote:
Eerste uur was het volgens mij Gerard en het tweede uur was het de echte Henk Westbroek, dat was trouwens erg komische radio.quote:Op zondag 24 december 2006 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft ie al vaker gedaan. Volgens mij ook bij 't afscheid van Henk. Toen was 't voor de luisteraar niet duidelijk of Henk er zelf wel was.
Sander mag het zometeen afsluiten vanaf twee uur...quote:Op zondag 24 december 2006 13:21 schreef Foeske het volgende:
Klopt het dat het op tv helemaal niet meer te zien is? Ook de finale niet? Ja, op een paar kanalen, maar die heb ik hier in dit kleine dorpje niet...
De webcam is het toch net niet helemaal vind ik.
Enne, gaan Giel en Sander nog draaien? Ik bedoel, ik vind Gerard wel leuk hoor, maar van alle uren die ik heb gezien/geluisterd was 90% van de tijd Gerard aan het draaien en voor de afwisseling wil ik (een van) die andere twee weleens zien/horen...
vorige week toch?quote:Op zondag 24 december 2006 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Bryan Adams, op dit nummer heb ik voor het eerst geslowd met een meisje
Nee pipo, toen ik elf wasquote:
Heb ik even gemist, van Jamie zelf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |