Nee, dat zou alles verneuken.quote:Op zondag 24 december 2006 13:08 schreef Dandelion het volgende:
of krijgen ze 538 en caz zo gek om mee te doen: Gerard, Ruud de Wild en Wouter...
Eens.quote:Op zondag 24 december 2006 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel, Gerard en Veenstra Veenstra![]()
precies, dit moet een 3FM-actie blijven.... En Ruud de Wild is tegenwoordig wel zo vol van zichzelfquote:
Hup, doneren dan!quote:Op zondag 24 december 2006 13:11 schreef snellejelle het volgende:
Ik geef nog 100 euro als dat VN meisje nog 'ns terug komt
heb de radio aanstaan en de tv... werkt veel beterquote:Op zondag 24 december 2006 13:15 schreef greatgonzo het volgende:
bij jullie ook de webcam beelden vertraagd?
quote:Op zondag 24 december 2006 08:56 schreef -chefke- het volgende:
Zo de kogel is door het glazen huis. Wij gaan vandaag met de muziekkapel de Opstijgers uit Nistelrode (NB) in Utrecht spelen. Onze opbrengst komt ten goede van de actie en uiteraad gaan wij ook spelen op het Neude. (dus als 1 van de DJ`s het leest, een beetje aandacht is nooit weg)
www.opstijgers.nl
Heeft ie al vaker gedaan. Volgens mij ook bij 't afscheid van Henk. Toen was 't voor de luisteraar niet duidelijk of Henk er zelf wel wasquote:Op zondag 24 december 2006 13:15 schreef washandje het volgende:
Die Henk Westbroek imitatie was fucking goed
Is daar nog iets van terug te luisteren?quote:Op zondag 24 december 2006 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft ie al vaker gedaan. Volgens mij ook bij 't afscheid van Henk. Toen was 't voor de luisteraar niet duidelijk of Henk er zelf wel was.
wat hij zegtquote:Op zondag 24 december 2006 13:16 schreef greatgonzo het volgende:
Volgend jaar btw zonder Sander... met Coen is die wel leuk, maar zo alleen trekt tie het toch niet helemaal
Hm, zal wel niet. Toch es een keer zoekenquote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef washandje het volgende:
[..]
Is daar nog iets van terug te luisteren?
niet meer inmiddelsquote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef Malibu-06 het volgende:
Er klopt iets niet aan die Gerard. Als je z'n hoofd ziet lijkt ie heel dik, maar dat is ie dan weer niet.
en dat terwijl ik voor die tijd wel voor Sander getekend had... maar is toch een beetje tegen gevallen..quote:
Eerste uur was het volgens mij Gerard en het tweede uur was het de echte Henk Westbroek, dat was trouwens erg komische radio.quote:Op zondag 24 december 2006 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft ie al vaker gedaan. Volgens mij ook bij 't afscheid van Henk. Toen was 't voor de luisteraar niet duidelijk of Henk er zelf wel was.
Sander mag het zometeen afsluiten vanaf twee uur...quote:Op zondag 24 december 2006 13:21 schreef Foeske het volgende:
Klopt het dat het op tv helemaal niet meer te zien is? Ook de finale niet? Ja, op een paar kanalen, maar die heb ik hier in dit kleine dorpje niet...
De webcam is het toch net niet helemaal vind ik.
Enne, gaan Giel en Sander nog draaien? Ik bedoel, ik vind Gerard wel leuk hoor, maar van alle uren die ik heb gezien/geluisterd was 90% van de tijd Gerard aan het draaien en voor de afwisseling wil ik (een van) die andere twee weleens zien/horen...
vorige week toch?quote:Op zondag 24 december 2006 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Bryan Adams, op dit nummer heb ik voor het eerst geslowd met een meisje
Nee pipo, toen ik elf wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |