Net gedaan papaquote:Op zondag 24 december 2006 12:38 schreef peaceman het volgende:
Heeft iedereen hier eigenlijk wel gedoneerd?![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 24 december 2006 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat kind van van de week die 3,60 kwam brengen... geen groot bedrag, maar wel een super geste natuurlijk!
ik hoop het niet...quote:Op zondag 24 december 2006 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Maroon 5... bestaan die eigenlijk nog
Ik ben bij een concert in de HMH geweest en ze zijn live echtquote:
quote:Op zondag 24 december 2006 12:38 schreef peaceman het volgende:
mja kreeg hier ook al op mijn donder...quote:Op zondag 24 december 2006 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bij een concert in de HMH geweest en ze zijn live echt
ik heb ze in paradiso gezien, toen ze nog niet zo bekend waren, die zanger heeft bijzondere trekjes...quote:Op zondag 24 december 2006 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bij een concert in de HMH geweest en ze zijn live echt
Chasing Cars voor 25 Euroquote:Op zondag 24 december 2006 12:38 schreef peaceman het volgende:
mja dat miljoen halen ze makkelijk, denk dat het dichter bij de 2 zit eigenlijk.quote:Op zondag 24 december 2006 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het geld van die acties als de Camper komt er ook nog es allemaal bij.
quote:Op zondag 24 december 2006 12:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb ze in paradiso gezien, toen ze nog niet zo bekend waren, die zanger heeft bijzondere trekjes...
Dat klinkt niet positiefquote:Op zondag 24 december 2006 12:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb ze in paradiso gezien, toen ze nog niet zo bekend waren, die zanger heeft bijzondere trekjes...
1x 15quote:Op zondag 24 december 2006 12:38 schreef peaceman het volgende:
Dat begrijp ik, voorbeeldje?quote:Op zondag 24 december 2006 12:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
qua muziek was het best okee, maar hij bewoog nogal apart...
Ik zeg dat ze boven de 3 miljoen komen (inclusief Balkie-miljoen).quote:Op zondag 24 december 2006 12:53 schreef Dandelion het volgende:
[..]
mja dat miljoen halen ze makkelijk, denk dat het dichter bij de 2 zit eigenlijk.
tegen zessen.quote:Op zondag 24 december 2006 12:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoelaat is het afgelopen?
ergens tussen de 2,5 en 3 denk ik.quote:Op zondag 24 december 2006 12:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze boven de 3 miljoen komen (inclusief Balkie-miljoen).
Hij liep alleen maar te gapen.quote:Op zondag 24 december 2006 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sander was inderdaad zwaar geirriteerd vannacht wat ik er van heb meegekregen...
Gezien het succes kun je daar wel vanuit gaan... het is voor iedereen een winnend iets... voor het goede doel en ook voor 3FM qua aandacht en luistercijfersquote:
dat denk ik ook jaquote:Op zondag 24 december 2006 12:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ergens tussen de 2,5 en 3 denk ik.
Ik denk dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn... en al is het een jaartje wat minder... alle hulp is welkom lijkt mequote:Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef Dandelion het volgende:
ik vraag me af hoelang zoiets effectief blijft. Het moet steeds gekker, steeds meer, wanneer houdt zoiets op. Als ze nou minder ophalen dan vorig jaar ofzo, dan is dat ineens weer een teleurstelling lijkt me.
Kortom, ik vraag me af, hoeveel jaar je dit kunt doen.
misschien maar goed ookquote:Op zondag 24 december 2006 13:02 schreef Dandelion het volgende:
ah barbara heeft geen 25000 opgehaald zie ik...
quote:Op zondag 24 december 2006 12:56 schreef B.A.Trix het volgende:
zooooooooo ben er alweer helemaal klaar voor.![]()
inclusief Balkenende en ik ben het met je eensquote:Op zondag 24 december 2006 12:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ergens tussen de 2,5 en 3 denk ik.
Zoveel had ze toch niet om te showen.quote:Op zondag 24 december 2006 13:02 schreef Dandelion het volgende:
Hoorde gisteravond dat ze die actie had afgeblazen. Kwam amper iets binnenquote:Op zondag 24 december 2006 13:02 schreef Dandelion het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 13:03 schreef Dandelion het volgende:
misschien is het een beetje een plork..
Heb een keer naast Barbara gestaan op Pinkpop en ze is echt wel mooi vind ik... maar ja... ik ben dan ook homo tegenwoordigquote:Op zondag 24 december 2006 13:03 schreef Dandelion het volgende:
misschien is het een beetje een plork..
quote:Op zondag 24 december 2006 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb een keer naast Barbara gestaan op Pinkpop en ze is echt wel mooi vind ik... maar ja... ik ben dan ook homo tegenwoordig![]()
mja wie dan? van mij hoeft giel dan weer niet zo. Ik zeg gewoon 24-7 gerard...quote:Op zondag 24 december 2006 13:03 schreef TheVulture het volgende:
En volgend jaar geen Sander meer in het huis aub... hij is hier niet zo geschikt voor....
Giel, Gerard en Veenstra Veenstraquote:Op zondag 24 december 2006 13:05 schreef Dandelion het volgende:
[..]
mja wie dan? van mij hoeft giel dan weer niet zo. Ik zeg gewoon 24-7 gerard...
ach we zien dan wel weer, misschien werken ze dan allemaal wel niet meer bij 3fm...quote:Op zondag 24 december 2006 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel, Gerard en Veenstra Veenstra![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |