Hoeft ie niet te doen, geld is toch al binnenquote:Op zondag 24 december 2006 11:50 schreef eer-ik het volgende:
Die veenstra is ook genaaid
Naakt presenteren bij action radio
eerste naakt wat die jochies ooit in real life gaan zien....quote:Op zondag 24 december 2006 11:50 schreef eer-ik het volgende:
ook no nooit geluisterd.
Die veenstra is ook genaaid
Naakt presenteren bij action radio
Als we gelijk krijgen met die 2 miljoen, verdubbelen we het dan?quote:Op zondag 24 december 2006 11:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeft ie niet te doen, geld is toch al binnen
Idd, ik zou 't ook mooi skippen als ik hem wasquote:Op zondag 24 december 2006 11:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoeft ie niet te doen, geld is toch al binnen
Ik weet niet hoe rijk jij bent maar... NEEquote:Op zondag 24 december 2006 11:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Als we gelijk krijgen met die 2 miljoen, verdubbelen we het dan?
Die moet naakt presenteren bij Actionradio/Fokradio... maar geld is al betaald dus ik zou zeggenquote:
ziet erquote:Op zondag 24 december 2006 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuke dame, die Margriet Wesselink.
Dus niet... NED1 zend het niet meer uit door dat schaats-gedoe. Als je geluk hebt is het te vinden op je etalage-kanaal, anders zal je richting internet moeten gaan.quote:Op zondag 24 december 2006 11:52 schreef JeroenV het volgende:
Mogge!![]()
Nu even een half uurtje luisteren, dan voetbal kijken en vanmiddag weer 3FM. Neem aan dat het vanaf vanmiddag weer live op tv komt?
Hij gaat een uurtje meepresenteren op ActionRadio in ruil voor 410 euro en die kwamen ze dus net brengen.quote:Wat was er met Veenstra?
Dan is kerst alweer voorbij denk ik. Zal wel een week zijn ofzo?quote:Op zondag 24 december 2006 12:08 schreef Dandelion het volgende:
hoe lang duurt het eigenlijk voor die gasten weer normaal kunnen eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |