Over welke Sharon heb je het?quote:Op zondag 24 december 2006 00:23 schreef Apropos het volgende:
Houden ze Sharon nou nog steeds in leven?
Ik makkte in eerste instantie de connectie met Sharon Dijksmaquote:Op zondag 24 december 2006 00:37 schreef Tirion het volgende:
Ariel Sharon, en ja, die 'leeft' nog.
Ja. Tevergeefs vrees ik.quote:Op zondag 24 december 2006 00:23 schreef Apropos het volgende:
Houden ze Sharon nou nog steeds in leven?
Lijkt me trouwens verdomd frustrerend als je je ontslag bij de baas indient en hij of zij zegt simpelweg "nee".quote:Op zondag 24 december 2006 01:46 schreef Yildiz het volgende:
'Democratie', the Balkenende-way.
http://www.nrc.nl/binnenl(...)erde_VVD_ers_ontslag
Och, het zal wel weer Machiavelli zijn geweest.
''De kruistochten, die ook vanuit Nederland werden georganiseerd.''quote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef Autodidact het volgende:
Ik meld even dat Mirjam Sterk en dom wicht is.
Doei.
Er is reeds lange tijd een rondleiding door de cda krochten van de samenleving beschrevenquote:Op zondag 24 december 2006 12:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
''De kruistochten, die ook vanuit Nederland werden georganiseerd.''!
Lithion.quote:Op zondag 24 december 2006 12:41 schreef Lithion het volgende:
Johan.
Tja ....quote:Op zondag 24 december 2006 12:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
''De kruistochten, die ook vanuit Nederland werden georganiseerd.''!
Word je niet misselijk van jezelf?quote:Op zondag 24 december 2006 12:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is wel weer duidelijk dat Job Cohen zonder inwisseling van standpunten zo plaats kan nemen in de Joodse Raad van de tweede wereldoorlog.
Dat moet jij zeggen. Wat je nu zegt is een beetje hetzelfde als het onkennen van de holocaust.quote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Word je niet misselijk van jezelf?
Nee hoor, door gekken als Job Cohen zijn we niet gevrijwaard van een tweede Auschwitz. Hem bashen is dus een heilige missie. Mensen die toegefelijk zijn aan het Kwaad zijn uitermate gevaarlijk.quote:Op zondag 24 december 2006 13:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Word je niet misselijk van jezelf?
Oké Dromenvanger.quote:Op zondag 24 december 2006 13:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee hoor, door gekken als Job Cohen zijn we niet gevrijwaard van een tweede Auschwitz. Hem bashen is dus een heilige missie. Mensen die toegefelijk zijn aan het Kwaad zijn uitermate gevaarlijk.
Kom jongens, laten we Johan zijn energie afpakken. Ja, jottum, energie afpakken !quote:Op zondag 24 december 2006 13:30 schreef Apropos het volgende:
Ik denk dat ik mijn kerststemming slechts middels quarantaine in stand kan houden.
Bron?quote:Op zondag 24 december 2006 13:34 schreef Monidique het volgende:
Ongelooflijk, wat ik ben ik toch intelligent.
Goed, Dromenvanger.quote:Op zondag 24 december 2006 13:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vooral de aparte kijk van anderen op de werkelijkheid. Relatieve intelligentie, zeg maar.
Is de geest reeds uit de fles ?quote:Op zondag 24 december 2006 13:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vooral de aparte kijk van anderen op de werkelijkheid. Relatieve intelligentie, zeg maar.
quote:Op zondag 24 december 2006 11:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat je nu zegt is een beetje hetzelfde als het onkennen van de holocaust.
quote:Op zondag 24 december 2006 12:43 schreef ExTec het volgende:
Maar de extreem-linksen hier doen liever hun best om 'het beeld' op te roepen dat WO2 achtige deportaties maar een paar dagen in de toekomst van ons verwijderd zijn!
quote:Op zondag 24 december 2006 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is dus zo extreem zwak van links. Altijd wo2 erbij halen als iets anti-buitenlander is.
quote:Op zondag 24 december 2006 13:33 schreef ExTec het volgende:
Het wordt idd niet gezegd met zoveel woorden, maar volgens jouw zijn dit soort uitspraken toch wel heel 'eng', en ik kan je uitdagen om uit te leggen wat dan het eindpunt zou zijn, maar dat weten we al, dus laten we onszelf de moeite besparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |