Ik eerder op een boerderijtje waar ze haar atelier heeftquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:57 schreef babette21 het volgende:
ik had eigenlijk wel verwacht dat die Hearts-moeder in 'n woonwagen zou wonen![]()
Is Henkie Spermatankie er ook?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:59 schreef Cee het volgende:
Heeft hij alleen maar mensen met de naam Henk uitgenodigd?
Vrouwen die Henk hetenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:59 schreef Cee het volgende:
Heeft hij alleen maar mensen met de naam Henk uitgenodigd?
Ze kan wel zingen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:01 schreef Michellee het volgende:
Eng mens met die neus!
Die zullen vast getrouwd zijn met een Henk.quote:
ik wilde 't niet zeggenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
'Jullie gaan optreden voor artiesten'
Je ziet een Frizzle Zissel, Henk Schifmacher, Manuela Kemp, de barvrouw van Paradiso en de toiletjufvrouw uit de Melkweg.
Daar gooien ze straks depend slipjes op 't podium.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:
Dorine, Dorine, laat je tieten maar niet zien
helemaal mee eensquote:
Ja ze moet meer met haar armen bewegen danspasjes maken een piroutte doen en met haar linker hand 3 tennisballen hooghouden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ze moet nog iets aan d'r performance doen, maar ik vind haar zo.
Nee, dat niet, maar dat binnenhalen van een helicopter doet het ook niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ze moet meer met haar armen bewegen danspasjes maken een piroutte doen en met haar linker hand 3 tennisballen hooghouden.
Joe Cocker ooit zien optreden ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar dat binnenhalen van een helicopter doet het ook niet.
Droogzwemmen.
Eh ja... en daar had dit heel weinig mee te maken.quote:
Niet te vergeten de briljante bariton Henk Schiffmacher.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk dat de fameuze tenor en werelzanger Bert Kuizinga iets mag zeggen.
Das waar.quote:
Bert Kuizingaquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk dat de fameuze tenor en werelzanger Bert Kuizinga iets mag zeggen.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Iek! Er loopt een muis in de gang!![]()
Krijgt ze wel denk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:22 schreef Mvnl het volgende:
Dorine voor de wildcard!!! Pleeeaaase
Is ie ook.. fucking loser.quote:
hij's echt zo'n issue-man... tienervader die nu z'n kids 3x per jaar ziet ofzoquote:
Jujaro?quote:
Ga ik nu maar eens doen.. Had weinig inspiratie maar ik verzin wel watquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij's echt zo'n issue-man... tienervader die nu z'n kids 3x per jaar ziet ofzo![]()
[wanneer ga jij je ava eens fixen??]
nou ja Dorine mag ook wel (altijd leuk voor de buitenlandse mediaquote:
Dat heeft dan waarschijnlijk te maken met de zangkunsten van een van de X-factors, want onze huismuis deed net ook een sprintje.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Iek! Er loopt een muis in de gang!![]()
Inderdaad! Ik verdenk hem van orale activeiten bij Henk of zo.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef pberends het volgende:
Ruben is echt superslecht.
Eigenlijk wel een slimmequote:Op zaterdag 23 december 2006 22:53 schreef Knipoogje het volgende:
Snap eigenlijk niet dat Marianne niet de X6 naar de wildcard liet gaan, dan wist ze dat ZIJ met 4 groepjes in de finale eindigde
Ja leuk. Zn naamgenoot moest janken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:10 schreef PeRi het volgende:
Oh en MarkyMark je was in beeld, beeldige trui, stond je goed.
staan toch ookquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Online, he.
Ja, maar ik wil graag Sharons en Nadeches hele optreden luisteren. Niet steeds die 30 seconden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
staan toch ook![]()
edit: wel een kleiner stukkie inderdaad.
Maar de 15-25 categorie heeft al meer dan genoeg aandacht gehad, dus.
FF bij Mark klagen dan maar?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil graag Sharons en Nadeches hele optreden luisteren. Niet steeds die 30 seconden.
Ik wil liever het hele optreden van X6 zienquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil graag Sharons en Nadeches hele optreden luisteren. Niet steeds die 30 seconden.
Die is ook uitgezonden op tvquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik wil liever het hele optreden van X6 zien
Volgens mij is daar ingekniptquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:20 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Die is ook uitgezonden op tv![]()
Dat staat toch ook online? Ja, misschien de laatste paar seconden niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik wil liever het hele optreden van X6 zien
Ow dat dacht ik dan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb het net ff online bekeken, niks uitgeknipt hoor![]()
quote:Chat mee!
Vanaf nu kan je iedere vrijdag lekker chatten met de kandidaten!
Nu kun je je vragen rechtstreeks op de kandidaten afvuren. Aanstaande vrijdag 29 december zullen om 19 uur enkele X FACTOR-kandidaten voor het scherm zitten, die open zullen reageren op jouw vragen en opmerkingen.
Wat je er voor moet doen?
Houd deze website in de gaten en zorg dat je aankomende vrijdagavond geen afspraken buiten de deur maakt. Tenzij je achter een computer kunt aanschuiven natuurlijk!
Dat wordt weer een drama as usualquote:
mwoah...quote:Op zondag 24 december 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
GS mag er van mij echt als eerste uitvliegen, ze zijn stom én slecht...
je hóeft 't niet met me eens te zijn hoorquote:Op zondag 24 december 2006 22:35 schreef Svensational het volgende:
mwoah...
Denk ik ook, al zal ze (zeker als Dorine de wildcard niet krijgt) de eerste rondes nog wel overleven denk k, omdat zij dan als enige het wat oudere publiek echt aanspeekt, terwijl die anderen allemaal uit dezelfde vijver vissenquote:Op zondag 24 december 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat Anja er wel snel uitvliegt eigenlijk...
lijkt me gewoon niet 't type waarvoor mensen gaan sms'en
[maar we zullen zien]
mee eens, alleen denk ik dat het 'wat oudere publiek' uberhaupt niet stemt, dus daar heeft ze niets aan...quote:Op zondag 24 december 2006 22:59 schreef BVO het volgende:
Denk ik ook, al zal ze (zeker als Dorine de wildcard niet krijgt) de eerste rondes nog wel overleven denk k, omdat zij dan als enige het wat oudere publiek echt aanspeekt, terwijl die anderen allemaal uit dezelfde vijver vissen.
Natuurlijk krijgt ze die niet.quote:Op zondag 24 december 2006 22:59 schreef BVO het volgende:
(zeker als Dorine de wildcard niet krijgt)
Ik weet het niet. Mijn moeder stemde gister ook gelijk op Dorine, net zoals die van mijn vriendin. Denk dat het toch wel veel gebeurd..quote:Op zondag 24 december 2006 23:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
mee eens, alleen denk ik dat het 'wat oudere publiek' uberhaupt niet stemt, dus daar heeft ze niets aan...
ik kan me tenminste niet voorstellen dat er stemmers zijn van boven de eh.... 24 ofzo
[familie ed van de deelnemers uitgezonderd natuurlijk]
Ik zal wel bevooroordeeld zijn, maar volgens mij was Anja net weer beter dan de rest bij elkaar.quote:Op zondag 24 december 2006 23:05 schreef babette21 het volgende:
zo dit deed die Anja trouwens wel even heel goed
serieus?! damn... ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand - eenmaal de pubertijd ontgroeid - het écht iets kan schelen wie iets als dit zal winnen...quote:Op zondag 24 december 2006 23:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik weet het niet. Mijn moeder stemde gister ook gelijk op Dorine, net zoals die van mijn vriendin. Denk dat het toch wel veel gebeurd..
Ik denk dat het bij Dorine vooral is dat ze het haar wel erg gunnen als 67 jarige om die liveshows te halen.quote:Op zondag 24 december 2006 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
serieus?! damn... ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand - eenmaal de pubertijd ontgroeid - het écht iets kan schelen wie iets als dit zal winnen...
tenzij het misschien om de laatste twee gaat en ik het één van de twee écht niet gun, om wat voor reden dan ook, dan kan ik me nog bedenken misschien op die ander te stemmen... maar anders laat ik 't wel aan het hitkrantpubliek over
Hij leest meequote:Ik kan niet wachten na al het gespeculeer op deze weblog en op vele forums.
Volgens mij heeft hij het over Webpiraat.quote:
Ik heb hem pas geleden het linkje gegeven, al kende hij het denk ik al welquote:Op zondag 24 december 2006 23:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik moest echt meteen aan ons denken bij het woord 'forum'..
Ik denk niet dat Henkjan zich door zo'n breezerforum heengraaftquote:Op zondag 24 december 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over Webpiraat.![]()
Da's meer wat voor Henk wil je zeggen?quote:Op zondag 24 december 2006 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Henkjan zich door zo'n breezerforum heengraaft.
Heus niet! Wij zijn het enige echte toedoenende forum!quote:Op zondag 24 december 2006 23:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over Webpiraat.![]()
Zou het?quote:Op zondag 24 december 2006 23:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heus niet! Wij zijn het enige echte toedoenende forum!
Het is echt iets voor Woeli zeg maar.quote:Op zondag 24 december 2006 23:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb nog nooit van Webpiraat gehoord.
quote:Op zondag 24 december 2006 23:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ahaaa.quote:Op zondag 24 december 2006 23:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is echt iets voor Woeli zeg maar.
Forum van Idols/X Factor.nl˛.quote:Op zondag 24 december 2006 23:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waar?quote:Op maandag 25 december 2006 14:54 schreef --Globe-- het volgende:
Nou, ik heb ook eindelijk de uitzending gezien..
Damnit, ik was hem vergeten in te stellen. Nu moet ik wachten op de internetversie. En natuurlijk werkt niemand daar op het moment.quote:Op maandag 25 december 2006 16:51 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Op mijn oude vertrouwde videoband![]()
Waar ging het over...quote:Op donderdag 28 december 2006 00:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Item over X-Factor bij RTL Boulevard van woensdag.
Hebben ze dezelfde decor als de Xfactor UK?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat decor![]()
Marianne stemde ook op Dorine
Nope, een eigen decorquote:Op donderdag 28 december 2006 14:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hebben ze dezelfde decor als de Xfactor UK?![]()
het item van Boulevard liet een klein stukkie zien.. het lijkt een beetje op t decor van XFA UK 2 met die grote X zo te zien :quote:Op donderdag 28 december 2006 14:53 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe het eruit ziet?
Henk (Jan) en Marianne gaan vast hun verhaal doen wat ze het tot nu toe vondenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:37 schreef BVO het volgende:
Als we dan toch aan het spammen zijn, in Finaleranglijstjes! kan je je top 10 doorgeven, zodat we zaterdagavond tot een FOK!top 10 komen.
Anyway, ben benieuwd naar vanavond, of dat nog wat is. Denk niet veel bijzonders, hoogstens de persconferentiedingetjes.
quote:Toen alles anders was
Hoe begon het ook alweer?
Vrijdag zie je op TV een terugblik naar het begin van X FACTOR in The Story So Far.
Vrijdag 29 december zie je om 21:30 op RTL 4 hoe X FACTOR begon en zich verder ontwikkelde. In een exclusief interview blikt de jury terug op hun ervaringen en laten de huidige kandidaten nog meer van zichzelf zien.
Ook is te zien hoe één van de Wildcard-genomineerden, Genelva, Jujaro of Dorine, het goede nieuws te horen krijgt: een plek in de Liveshows.
Nieuws op het net
Natuurlijk kan iedereen het interview met de juryleden op de site teruglezen, niet voor niets is de internetredactie bij alle opnames aanwezig.
Liveshows
Bijna is het zo ver: aankomende zaterdag en zondag (30 en 31 december) is het eerste Liveshow-weekend! Met optredens op zaterdag en de Result show op zondag.
Sla de popcorn maar vast in, want je zult niet van je bank af te slaan zijn!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Moooii gedaan![]()
Nog mooier als van vorig jaar
quote:
quote:
Bedanktquote:
Dan nog liever die kneuzen dan Home Alone 3quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:39 schreef Fir3fly het volgende:
Vooral weer veel kneuzen dus. Nou ja, dan ga ik wel Home Alone 3 kijken
.
tuurlijk weer Hugo, kon gewoon bijna niet andersquote:
Ge-ni-aal jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ja! Die Borsato kerel!
Inderdaad! Die kerel legt zijn ziel en zaligheid erinquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ge-ni-aal ja![]()
Prachtig gemonteerd
Keek jij geen HA3?
Maar dat optreden was echt heel goedquote:
Zo goed nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dat optreden was echt heel goed.
quote:
En ik ben er bijquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:39 schreef Californian_dreamer het volgende:
morgen de eerste Liveshow
Foto's makenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
En ik ben er bij
Heb erg veel zin er in. Kijk erg uit naar X6, Sharon, Dorine en Richy!
Ik kijk Triple wel eens een keer aanquote:
Oja, dat was ook zoquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:22 schreef Lynx666 het volgende:
Foto's kan dus zeer waarschijnlijk alleen voor en na de uitzending
Misschien horen we binnenkort nog wel van haarquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo jammer dat Nadeche weg is..
Yupquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:41 schreef Woelli het volgende:
maar kunnen ze dan ook helemaal op dat rode rondje lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |