Tijdens Idols hadden we heel veel Idols-316's en was er een goedlopend topic overquote:Op zondag 24 december 2006 23:35 schreef PeRi het volgende:!!! Geweldend
!!
maar dit moet eigenlijk in het Dorine topic BVO! Mits je verwacht nog meer XFA op 316 te zien?
quote:
Ik verwachtte een topic vol, maar dat viel echt tegenquote:Op zondag 24 december 2006 23:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Gevonden. Idols op teletekst 316
Hij was toch niet zo goedlo[pend als ik dacht![]()
.
Hoorde Raoul Hendriks te staan, maar toen heb ik per ongeluk KRO neer gezet, stond namelijk links in de hoekquote:
Je bent soms zó hilarisch.quote:Op zondag 24 december 2006 23:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoorde Raoul Hendriks te staan, maar toen heb ik per ongeluk KRO neer gezet, stond namelijk links in de hoek![]()
Noteer het voor jezelf; 7x nadenken eer je tikt.quote:Op zondag 24 december 2006 23:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klik altijd te snel op invoeren zonder het bericht echt nog een keer na te lezen
![]()
Ach, geef het wat tijdquote:
Meneer Hendriks zegt:quote:Op zondag 24 december 2006 23:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben het helemaal eens met meneer Hendriks.
Zoooooo, helemaal mee eensquote:Op maandag 8 januari 2007 18:29 schreef BVO het volgende:
Ook Ineke Boonstra stuurde haar ergernis in.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |