Maar buiten haar Groovin' Sound.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik wacht even tot Dorine in het lijstje verschijnt
Meen jedat? Wat vind je daar zo goed aan danquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:46 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Maar buiten haar Groovin' Sound.
Tja, ik vond ze leuk op het podium. Moeilijk te zeggen wat precies eigenlijk maar het sprak me aan. Het is trouwens niet helemaal eerlijk tegenover Sharon en Richy, want zij waren vorige week en dus minder vers in het geheugen ook erg goed.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Meen jedat? Wat vind je daar zo goed aan dan?
Daarom staan die filmpjes online op het internetquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Tja, ik vond ze leuk op het podium. Moeilijk te zeggen wat precies eigenlijk maar het sprak me aan. Het is trouwens niet helemaal eerlijk tegenover Sharon en Richy, want zij waren vorige week en dus minder vers in het geheugen ook erg goed.
Nou, er blijken toch meer mensen te zijn die ze goed vinden dus.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Meen jedat? Wat vind je daar zo goed aan dan?
Maar op wie heb je dan gestemt?quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:44 schreef mirannie het volgende:
Ik vind de groepen sowieso niet geweldig eigenlijk... En daarbij vind ik dat ze van X6 en groovin sounds net zo goed 1 groep kunnen maken. Scheelt weer een groepje in de finale. Alleen daarom al had ik gedacht dat Marianne wel 1 van die 2 groepen zou af laten vallen, is beide 1 pot nat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |