Dat is ook stom! Een hele avond het hele repertoire horen van 1, sowieso die jij noemt klote-, artiest is stom!quote:Op zondag 24 december 2006 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Rod Steward leeft hier gelukkig niet echt, maar misschien komt er wel eens een Blof of Marco B.-avond..
zoja: Krijgen we dit jaar eindelijk musicalquote:Op zondag 24 december 2006 23:03 schreef BVO het volgende:
@Mark: zijn alle thema's al bekend of kun je hier nog inspiratie opdoen?
Met Marianne in de jury maakt dat zeker een grote kans denk ik.quote:Op zondag 24 december 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
zoja: Krijgen we dit jaar eindelijk musical?
Zou wel te gek zijn. Maar dan zijn het denk ik weer zulke liedjes die je vaak hoortquote:Op zondag 24 december 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
zoja: Krijgen we dit jaar eindelijk musical?
Ik denk idd wel liedjes uit Dreamgirls, Moulin Rouge, Chicago etc.quote:Op zondag 24 december 2006 23:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zou wel te gek zijn. Maar dan zijn het denk ik weer zulke liedjes die je vaak hoort
Liever nietquote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef Torio het volgende:
ik hoorde dat er dit jaar ook een thema 'songfestival' is
het zou weer eens iets anders zijn dan top40, liefde of nederlandstaligquote:
Nog een keer Hemel en Aarde?quote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef Torio het volgende:
ik hoorde dat er dit jaar ook een thema 'songfestival' is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |