Dat is ook stom! Een hele avond het hele repertoire horen van 1, sowieso die jij noemt klote-, artiest is stom!quote:Op zondag 24 december 2006 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Rod Steward leeft hier gelukkig niet echt, maar misschien komt er wel eens een Blof of Marco B.-avond..
zoja: Krijgen we dit jaar eindelijk musicalquote:Op zondag 24 december 2006 23:03 schreef BVO het volgende:
@Mark: zijn alle thema's al bekend of kun je hier nog inspiratie opdoen?
Met Marianne in de jury maakt dat zeker een grote kans denk ik.quote:Op zondag 24 december 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
zoja: Krijgen we dit jaar eindelijk musical?
Zou wel te gek zijn. Maar dan zijn het denk ik weer zulke liedjes die je vaak hoortquote:Op zondag 24 december 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
zoja: Krijgen we dit jaar eindelijk musical?
Ik denk idd wel liedjes uit Dreamgirls, Moulin Rouge, Chicago etc.quote:Op zondag 24 december 2006 23:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zou wel te gek zijn. Maar dan zijn het denk ik weer zulke liedjes die je vaak hoort
Liever nietquote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef Torio het volgende:
ik hoorde dat er dit jaar ook een thema 'songfestival' is
het zou weer eens iets anders zijn dan top40, liefde of nederlandstaligquote:
Nog een keer Hemel en Aarde?quote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef Torio het volgende:
ik hoorde dat er dit jaar ook een thema 'songfestival' is
Girls Aloud doet m al haske leuk genoeg!quote:Op zondag 24 december 2006 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
'Jaren 80 eendagsvliegen' lijkt me ook een leuk thema. Dan kan Groovin Sounds 'I Think We're Alone Now' van Tiffany leuk ten gehore brengen.
The Pipettes deden 'm ook al leuk, het is echt een nummer voor leuke damesgroepjes. Dus niet voor X6.quote:Op zondag 24 december 2006 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Girls Aloud doet m al haske leuk genoeg!
X6 met keer op keer van wow zekerquote:Op zondag 24 december 2006 23:22 schreef Torio het volgende:
[..]
het zou weer eens iets anders zijn dan top40, liefde of nederlandstalig
Die is leuk jaquote:Op zondag 24 december 2006 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Girls Aloud doet m al haske leuk genoeg!
Girlband thema?quote:Op zondag 24 december 2006 23:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die is leuk ja.
Girls Aloud als thema zou ik trouwens wel tof vinden, maar dat zit er echt niet in..
En de mannen dan?quote:Op zondag 24 december 2006 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Girlband thema?
Spice Girls, Girls Aloud, The Supremes, Dolly Dots
genoeg keus!
Dát is pas een vet themaquote:Op zondag 24 december 2006 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook fijn: Disney liedjes
Dorine kan vast heel goed Beauty and the Beast doen, X6 mag zich wagen aan From Zero to Hero en voor Under The Sea had ik Ruben in gedachten.
nee, Anja mag Colors of The Wind doen.quote:Op zondag 24 december 2006 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
'Wat je van beren leren kan' door Anja.
Hind - Feelquote:Op zondag 24 december 2006 23:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die kunnen best een vrouwenliedje doen. Echte zangers kunnen dat..
leuk themaquote:Op zondag 24 december 2006 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook fijn: Disney liedjes
Dorine kan vast heel goed Beauty and the Beast doen, X6 mag zich wagen aan From Zero to Hero en voor Under The Sea had ik Ruben in gedachten.
Is dat zo geheim, ja?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Bigband is tof!
En ik denk niet dat Mark daar veel over kwijtgeeft..
Die zingen iets van een groepje dat uit 2 mannen en één vrouw bestaat.quote:Op maandag 25 december 2006 01:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
(alleen hearts zou dan een probleem kunnen worden...)
Krijgen we natuurlijk weer zulke softrock nummerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:20 schreef migebiggie het volgende:
Het word zaterdag rock of iets in die richting
Henk versprak zich namelijk hij zei tegen Christian zoiets :
Zaterdag word het teminste wat meer in jou straatje
Ik vind het wel mooie nummers, maar dan krijg je weer de zelfde liedjes als vorig jaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Als je heavy metal en hard rock wil zien, kun je misshcien beter niet naar de X factor kijken....
Softrock
ja, maar uiteindelijk ontkom je daar toch niet aan. na drie keer Idols bestaat de kans dat een nummer gerecycled wordtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooie nummers, maar dan krijg je weer de zelfde liedjes als vorig jaar
Zelfs bij eht thema Party waren er al 3 liedjes die al eerder waren gezongen bij de liveshows
Krijg je een spectaculaire opening, komen er ballads. Ik ben er ook bang voor. Grenzen bij thema's aangeven is lastig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Krijgen we natuurlijk weer zulke softrock nummer![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:22 schreef superhero87 het volgende:
Geef mij maar vrolijke top 40 nummers![]()
preciesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
zolang ze maar geen rockthema doen ofzo.... daar hou ik niet van
Je vergeet Christonquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
preciesDat was vorig jaar met Idols zo belachelijk! Rockthema! Comon, niet iedereen heeft een Rock stem
Ohja! Marescha ging Aerosmith zingen lol
Dat is dus het verwarrende effect wat je krijgt bij een Rockthema. Niet iedereen KAN Metallica/Rammstein etc. zingen, dus gaan ze ballads zingen, wat totaal geen rock is!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je moet alleen niet verwachten dat iedereen meteen Metallica/Rammstein gaat zingen.
Dat kan je niet zeggen. Nummers als More than words is echt rock maar het kan gezongen worden door "niet-rockers"quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:26 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat is dus het verwarrende effect wat je krijgt bij een Rockthema. Niet iedereen KAN Metallica/Rammstein etc. zingen, dus gaan ze ballads zingen, wat totaal geen rock is!
Ik vind het onzin dat bepaalde nummers 'Rockballads' worden genoemd. Rocknummers zijn nummers waar minstens een gitaar en drums in voorkomenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat kan je niet zeggen. Nummers als More than words is echt rock maar het kan gezongen worden door "niet-rockers"
het hangt er maar net vanaf waar je de grens legt. wat de een nog wel rock vindt, vindt de ander absoluut geen rock. eigenlijk is zo'n genre ook maar een vaag begripquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat bepaalde nummers 'Rockballads' worden genoemd. Rocknummers zijn nummers waar minstens een gitaar en drums in voorkomen
Hier sluit ik me graag bij aan!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
het hangt er maar net vanaf waar je de grens legt. wat de een nog wel rock vindt, vindt de ander absoluut geen rock. eigenlijk is zo'n genre ook maar een vaag begrip
Grrr, ik ben daar dus niet mee eensquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:42 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ook, en daarom moet er dus geen Rockthema komen!![]()
waarom nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Grrr, ik ben daar dus niet mee eens
Bofferd! Wat zul jij lekker geslapen hebben!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:15 schreef Woelli het volgende:
Spees_Eend ik ben dus niet de enige
en dat terwijl het orgineel van een man isquote:Op zondag 24 december 2006 23:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Pipettes deden 'm ook al leuk, het is echt een nummer voor leuke damesgroepjes. Dus niet voor X6.
Ow heerlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bofferd! Wat zul jij lekker geslapen hebben!
quote:Het thema voor de tweede Liveshow is bekend! Deze week zullen de kandidaten liedjes zingen met als thema Top 2000.
Wat grappig, dacht daar pas aan, dat het een leuk thema zou zijn! Dit zie ik wel zittenquote:
Duurquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:48 schreef leroytje het volgende:
Hoi Firefly trouwens:P (Hoe is TMU?)
Dan zap ik weg. Verkrachtingen van nummers kunnen leuk zijn, maar aan de klassiekers moeten ze niet komenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
De nummer 1, Bohemian Rhapsody, zal vast gezongen worden en ik denk dat Hearts 'm gaat doen.
Ik denk wel dat ze meeste iets uit de eerste 100 kiezenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt met 2000 nummer alle kanten op.
Ze kunnen wel toffe klassiekers kiezen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe bedoel je mikken op een ouder publiek
Buiten die 100 staan veel keigoede platen, dus ik denk dat het minstens 50/50 wordt. Kan ik na afloop nog eens op terug komen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze meeste iets uit de eerste 100 kiezen
Haha doen wequote:Op woensdag 3 januari 2007 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Buiten die 100 staan veel keigoede platen, dus ik denk dat het minstens 50/50 wordt. Kan ik na afloop nog eens op terug komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |