Dat is ook stom! Een hele avond het hele repertoire horen van 1, sowieso die jij noemt klote-, artiest is stom!quote:Op zondag 24 december 2006 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Rod Steward leeft hier gelukkig niet echt, maar misschien komt er wel eens een Blof of Marco B.-avond..
zoja: Krijgen we dit jaar eindelijk musicalquote:Op zondag 24 december 2006 23:03 schreef BVO het volgende:
@Mark: zijn alle thema's al bekend of kun je hier nog inspiratie opdoen?
Met Marianne in de jury maakt dat zeker een grote kans denk ik.quote:Op zondag 24 december 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
zoja: Krijgen we dit jaar eindelijk musical?
Zou wel te gek zijn. Maar dan zijn het denk ik weer zulke liedjes die je vaak hoortquote:Op zondag 24 december 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
zoja: Krijgen we dit jaar eindelijk musical?
Ik denk idd wel liedjes uit Dreamgirls, Moulin Rouge, Chicago etc.quote:Op zondag 24 december 2006 23:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zou wel te gek zijn. Maar dan zijn het denk ik weer zulke liedjes die je vaak hoort
Liever nietquote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef Torio het volgende:
ik hoorde dat er dit jaar ook een thema 'songfestival' is
het zou weer eens iets anders zijn dan top40, liefde of nederlandstaligquote:
Nog een keer Hemel en Aarde?quote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef Torio het volgende:
ik hoorde dat er dit jaar ook een thema 'songfestival' is
Girls Aloud doet m al haske leuk genoeg!quote:Op zondag 24 december 2006 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
'Jaren 80 eendagsvliegen' lijkt me ook een leuk thema. Dan kan Groovin Sounds 'I Think We're Alone Now' van Tiffany leuk ten gehore brengen.
The Pipettes deden 'm ook al leuk, het is echt een nummer voor leuke damesgroepjes. Dus niet voor X6.quote:Op zondag 24 december 2006 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Girls Aloud doet m al haske leuk genoeg!
X6 met keer op keer van wow zekerquote:Op zondag 24 december 2006 23:22 schreef Torio het volgende:
[..]
het zou weer eens iets anders zijn dan top40, liefde of nederlandstalig
Die is leuk jaquote:Op zondag 24 december 2006 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Girls Aloud doet m al haske leuk genoeg!
Girlband thema?quote:Op zondag 24 december 2006 23:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die is leuk ja.
Girls Aloud als thema zou ik trouwens wel tof vinden, maar dat zit er echt niet in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |