Om maar even Godwin gelijk te geven:quote:Op zondag 24 december 2006 04:15 schreef StefanP het volgende:
Links kan niet bestaan zonder te parasiteren van normale mensen.
Gelukkig zijn er nog mensen zoals wimpie bosboom....quote:Op zondag 24 december 2006 04:15 schreef StefanP het volgende:
Typisch links, discussie winnen kunnen ze niet, dan maar hitler er bij halen.quote:Op zondag 24 december 2006 08:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Om maar even Godwin gelijk te geven:
Grappig. Hitler schreef precies hetzelfde over Joden.
Dankje, je hebt mijn dag weer gemaakt met je cabaretvoorstelling van de dag.quote:Op zondag 24 december 2006 04:15 schreef StefanP het volgende:
Ach. Links bestaat uit een stel ziekelijke figuren dat invulling aan hun lege bestaan geeft door het zoeken van 'zielepieten' en 'slachtoffers.' Asielzoekers, allochtonen, criminelen en het milieu. Heeft de domme massa eindelijk door dat ze uit hun nek lullen, dan zoeken ze snel een ander slachtoffer om vervolgens heel hard te schreeuwen dat als er niets gedaan wordt, dat slachtoffer uitsterft/verhongert/enz. Ondertussen spekken ze natuurlijk rijkelijk hun eigen portemonnee, en wonen ze ver af van alle problemen die ze veroorzaken...
Links bestaat uit een stel kneuzen dat in een echte maatschappij allang verhongerd was, omdat ze niets kunnen en geen enkel echt werk verrichten. Enkel in de door henzelf ingerichte ziekelijke westerse (voornamelijk EU) samenlevingen kunnen ze bestaan, door zichzelf via o.a. subsidies rijkelijk te belonen voor hun 'werk' en door de media onder hun controle te houden. Is er niemand om als 'zielig' te bestempelen, dan zorgen ze er wel voor dat iemand zielig gemaakt wordt. En blijft. Want de post-koloniale opgedrongen schuldcomplexjes zitten toch zo diep...
Links kan niet bestaan zonder te parasiteren van normale mensen. In de medische wereld was het allang weggesneden.
Ik ben het opzich wel met je eens. Maar ik wil nou ook weer niet zo ver gaan als jij dat gaatquote:Op zondag 24 december 2006 04:15 schreef StefanP het volgende:
Ach. Links bestaat uit een stel ziekelijke figuren dat invulling aan hun lege bestaan geeft door het zoeken van 'zielepieten' en 'slachtoffers.' Asielzoekers, allochtonen, criminelen en het milieu. Heeft de domme massa eindelijk door dat ze uit hun nek lullen, dan zoeken ze snel een ander slachtoffer om vervolgens heel hard te schreeuwen dat als er niets gedaan wordt, dat slachtoffer uitsterft/verhongert/enz. Ondertussen spekken ze natuurlijk rijkelijk hun eigen portemonnee, en wonen ze ver af van alle problemen die ze veroorzaken...
Links bestaat uit een stel kneuzen dat in een echte maatschappij allang verhongerd was, omdat ze niets kunnen en geen enkel echt werk verrichten. Enkel in de door henzelf ingerichte ziekelijke westerse (voornamelijk EU) samenlevingen kunnen ze bestaan, door zichzelf via o.a. subsidies rijkelijk te belonen voor hun 'werk' en door de media onder hun controle te houden. Is er niemand om als 'zielig' te bestempelen, dan zorgen ze er wel voor dat iemand zielig gemaakt wordt. En blijft. Want de post-koloniale opgedrongen schuldcomplexjes zitten toch zo diep...
Links kan niet bestaan zonder te parasiteren van normale mensen. In de medische wereld was het allang weggesneden.
du_ke is de nieuwe Pim Fortuyn, hij is stiekem ook in darkrooms te vinden en is gek van Mussolini.quote:Op zondag 24 december 2006 00:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Shit, dus du_ke maakt een goede kans op 26 zetels bij de komende verkiezingen?
Ik vind 't wel uitermate amusant (en tegelijkertijd ook niet) dat de gemiddelde rechtse huilie bij de eerste de beste tegenslag meteen z'n rechtsbijstandverzekering wil aanspreken, ipv 'zijn eigen verantwoordelijkheid' neemt. Want vaak kost dat namelijk geldquote:Op zondag 24 december 2006 11:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben het wel met je eens dat Links in een echte maatschappij zoals dat van Amerika, China, Rusland het niet makkelijk zouden kunnen hebben. Eigen verantwoordelijkheid? Altijd maar excuses zoeken.
Als je even Mein Kampf leest, zul je zien, dat de tekst er bijna letterlijk zo instaat.quote:Op zondag 24 december 2006 10:51 schreef Corelli het volgende:
[..]
Typisch links, discussie winnen kunnen ze niet, dan maar hitler er bij halen.
en hitler droeg ook een paar schoenen en at dagelijks bruin brood. Net als ik. Ben ik nou ook een nazi?quote:Op zondag 24 december 2006 13:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je even Mein Kampf leest, zul je zien, dat de tekst er bijna letterlijk zo instaat.
quote:Op zondag 24 december 2006 13:42 schreef Corelli het volgende:
[..]
en hitler droeg ook een paar schoenen en at dagelijks bruin brood. Net als ik. Ben ik nou ook een nazi?
Doe nou niet stom, want dat ben je niet. Accepteer gewoon dat onze vriend StefanP de neiging heeft zeer dubieuze uitspraken te doen en dat hij daar soms op wordt aangesproken.quote:Op zondag 24 december 2006 13:42 schreef Corelli het volgende:
[..]
en hitler droeg ook een paar schoenen en at dagelijks bruin brood. Net als ik. Ben ik nou ook een nazi?
Je hoeft alleen maar op Fok te kijken om te weten dat dat niet waar isquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:41 schreef spk2go het volgende:
[..]
Daar waren we in de jaren '80 wel vanaf.![]()
Dat bewijst enkel hoe simpel je bent. Mondje dicht dus voortaan.quote:Op zondag 24 december 2006 08:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, met de mededeling dat in Amerika alles beter is, komt je er wel.quote:Op zondag 24 december 2006 18:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat bewijst enkel hoe simpel je bent. Mondje dicht dus voortaan.
Een slecht orgineel levert slechte lemmingen op zoals de TS al zegtquote:
In tegenstelling tot jij weet ik wel waar ik over praat, want zoals eerder gezegd:quote:Op zondag 24 december 2006 18:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dat bewijst enkel hoe simpel je bent. Mondje dicht dus voortaan.
quote:Op zondag 24 december 2006 13:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je even Mein Kampf leest, zul je zien, dat de tekst er bijna letterlijk zo instaat.
Jij bent toch zo'n kutparasiet die hier op kosten van de samenleving zijn opleiding heeft gevolgd en toen het land verliet? Of vergis ik me nu?quote:Op zondag 24 december 2006 04:15 schreef StefanP het volgende:
Hoe typisch dat jij weer je kromme Hitler vergelijkingen gaat makenquote:Op zondag 24 december 2006 08:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat is er krom aan? Jij beweert toch WO2 expert te zijn? Het is dat ik het verspilde moeite vind, anders had ik je even met hoofdstuk en bladzijde om je oren gehengst.quote:Op zondag 24 december 2006 19:24 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Hoe typisch dat jij weer je kromme Hitler vergelijkingen gaat maken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |