abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 december 2006 @ 08:44:25 #126
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44700114
quote:
Op zondag 24 december 2006 04:15 schreef StefanP het volgende:
Links kan niet bestaan zonder te parasiteren van normale mensen.
Om maar even Godwin gelijk te geven:

Grappig. Hitler schreef precies hetzelfde over Joden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 24 december 2006 @ 08:48:20 #127
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44700125
Ik vind SCH soms ook wel erg rechts hoor, extreem rechts in sommige gevallen.

Iemand uitkafferen op een forum is toch behoorlijk rechts neem ik aan?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 24 december 2006 @ 09:15:12 #128
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44700215
Rechtse mensen zullen wel moeite hebben met hun linkerarm en linkerbeen...
  zondag 24 december 2006 @ 10:38:26 #129
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44700808
quote:
Gelukkig zijn er nog mensen zoals wimpie bosboom....
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 24 december 2006 @ 10:51:55 #130
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_44700938
quote:
Op zondag 24 december 2006 08:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Typisch links, discussie winnen kunnen ze niet, dan maar hitler er bij halen.
  zondag 24 december 2006 @ 10:54:53 #131
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44700972
Typisch rechts om elk argument van een iemand die normaal redeneert (in rechtse ogen zijn die personen automatisch links) gelijk als links te bestempelen en af te doen als non-discussie punt.
  zondag 24 december 2006 @ 10:55:23 #132
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_44700975
quote:
Ach. Links bestaat uit een stel ziekelijke figuren dat invulling aan hun lege bestaan geeft door het zoeken van 'zielepieten' en 'slachtoffers.' Asielzoekers, allochtonen, criminelen en het milieu. Heeft de domme massa eindelijk door dat ze uit hun nek lullen, dan zoeken ze snel een ander slachtoffer om vervolgens heel hard te schreeuwen dat als er niets gedaan wordt, dat slachtoffer uitsterft/verhongert/enz. Ondertussen spekken ze natuurlijk rijkelijk hun eigen portemonnee, en wonen ze ver af van alle problemen die ze veroorzaken...

Links bestaat uit een stel kneuzen dat in een echte maatschappij allang verhongerd was, omdat ze niets kunnen en geen enkel echt werk verrichten. Enkel in de door henzelf ingerichte ziekelijke westerse (voornamelijk EU) samenlevingen kunnen ze bestaan, door zichzelf via o.a. subsidies rijkelijk te belonen voor hun 'werk' en door de media onder hun controle te houden. Is er niemand om als 'zielig' te bestempelen, dan zorgen ze er wel voor dat iemand zielig gemaakt wordt. En blijft. Want de post-koloniale opgedrongen schuldcomplexjes zitten toch zo diep...

Links kan niet bestaan zonder te parasiteren van normale mensen. In de medische wereld was het allang weggesneden.

Dankje, je hebt mijn dag weer gemaakt met je cabaretvoorstelling van de dag.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_44701405
quote:
Ach. Links bestaat uit een stel ziekelijke figuren dat invulling aan hun lege bestaan geeft door het zoeken van 'zielepieten' en 'slachtoffers.' Asielzoekers, allochtonen, criminelen en het milieu. Heeft de domme massa eindelijk door dat ze uit hun nek lullen, dan zoeken ze snel een ander slachtoffer om vervolgens heel hard te schreeuwen dat als er niets gedaan wordt, dat slachtoffer uitsterft/verhongert/enz. Ondertussen spekken ze natuurlijk rijkelijk hun eigen portemonnee, en wonen ze ver af van alle problemen die ze veroorzaken...

Links bestaat uit een stel kneuzen dat in een echte maatschappij allang verhongerd was, omdat ze niets kunnen en geen enkel echt werk verrichten. Enkel in de door henzelf ingerichte ziekelijke westerse (voornamelijk EU) samenlevingen kunnen ze bestaan, door zichzelf via o.a. subsidies rijkelijk te belonen voor hun 'werk' en door de media onder hun controle te houden. Is er niemand om als 'zielig' te bestempelen, dan zorgen ze er wel voor dat iemand zielig gemaakt wordt. En blijft. Want de post-koloniale opgedrongen schuldcomplexjes zitten toch zo diep...

Links kan niet bestaan zonder te parasiteren van normale mensen. In de medische wereld was het allang weggesneden.

Ik ben het opzich wel met je eens. Maar ik wil nou ook weer niet zo ver gaan als jij dat gaat
Ik ben het met je eens dat links geweldig is in het uitzoeken van heule zielige voorbeelden die het wel zo zwaar hebben in nederland dat we de rest van dat volk ook direct maar met zakkkken pegels tegelijk tegemoet moeten komen. Eigen verantwoordelijkheid anyone ? Het is jammer dat de mens van heden dage vrij labiel blijkt te zijn. Ze trappen overal in. Zie het gevalletje van de postcode loterij Men o men..

Ik ben het wel met je eens dat Links in een echte maatschappij zoals dat van Amerika, China, Rusland het niet makkelijk zouden kunnen hebben. Eigen verantwoordelijkheid? Altijd maar excuses zoeken. Opzich ben ik het er niet mee eens dat links zich zelf volledig zakkenvuller kan noemen. De VVD kan er ook wat van . Maar je hebt wel een punt. Meneer Wouter Bos van de PVDA heeft voor dat hij lijsttrekker werd bij de pvda flink geld kunnen verdienen bij SHELL.

De vraag blijft in hoeverre moet je solidair zijn met je medeburen? ( die misschien wel uit verweggistan komen en om 3 uur in de ochtend oerwoud geluiden maken? )
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 24 december 2006 @ 12:51:50 #134
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_44703560
Waarom mag je niet links zijn en geld verdienen? Dat is zo'n rare aanname van rechtse mensen. Ik noem me op de meeste punten ook links, maar heb echt niks tegen geld verdienen en ik ga er vanuit dat de meeste linkse mensen ook zo zijn. Tuurlijk heb je altijd de enkele dogmatisch communist ertussen zitten, maar om die uitzonderingen nou als gemiddelde te nemen... Maar het argument dat Bos bij Shell heeft gewerkt en daarom niet links mag zijn, dat is wel erg zwak te noemen. Je gaat toch ook niet zeggen dat Wilders niet rechts mag zijn omdat hij ooit een euro aan afrika heeft gegeven, om maar een voorbeeld te verzinnen.

Sowieso, het idee dat "linkse mensen" het niet zouden redden in Amerika (of vergelijkbaar land) is ook idioot. Je neemt dan links als een groep, gooit er lading kenmerken op en gaat er vanuit dat al die mensen hetzelfde denken en doen, zonder onderscheid te maken in hoe erg links mensen zijn en op welke terreinen. En het veronderstelt ook dat linkse mensen in Amerika óf niet bestaan (aangezien ze het niet zouden redden), óf heel arm zijn. Lijkt me een nogal boude uitspraak. Sowieso gaat het voorbij aan het onderscheid linkse politieke partijen en linkse mensen. Dat zijn twee totaal verschillende dingne die hier nogal vaak op een hoop worden gegooit. Het idee dat iemand die op een politieke partij stemt álle standpunten van die partij steunt is nogal overmoedig, waardoor je niet linkse partijen en de mensen die erop stemmen kan vereenzelvigen.

Ik wil best geloven dat echte rechtse mensen het in financieel opzicht beter doen aangezien daar hun focus ligt in het leven, terwijl linkse mensen (geen politieke partijen dus!) voor andere interessen en belangen in het leven gaan. Maar om nou te zeggen dat alleen rechtse mensen het goed kunnen doen...

Oh, en eigen verantwoordelijkheid is ook niet iets wat je in Nederland op de rechtse politieke partijen kan plakken. Zolang de rechtse partijen voor overheidssubsidie op woningen en voor meer overheidsingrijpen in het priveleven van burgers zijn moet je niet aankomen met dat rechts voor eigen verantwoordelijkheid en meer liberaal is. Want ze zijn wat dat betreft net zo hypocriet als linkse partijen, namelijk alleen iets wanneer het ze zelf uitkomt, ipv consequent iets zijn.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_44703830
quote:
Op zondag 24 december 2006 00:26 schreef gronk het volgende:

[..]

Shit, dus du_ke maakt een goede kans op 26 zetels bij de komende verkiezingen?
du_ke is de nieuwe Pim Fortuyn, hij is stiekem ook in darkrooms te vinden en is gek van Mussolini.
  zondag 24 december 2006 @ 13:17:02 #136
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44704336
quote:
Op zondag 24 december 2006 11:24 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik ben het wel met je eens dat Links in een echte maatschappij zoals dat van Amerika, China, Rusland het niet makkelijk zouden kunnen hebben. Eigen verantwoordelijkheid? Altijd maar excuses zoeken.
Ik vind 't wel uitermate amusant (en tegelijkertijd ook niet) dat de gemiddelde rechtse huilie bij de eerste de beste tegenslag meteen z'n rechtsbijstandverzekering wil aanspreken, ipv 'zijn eigen verantwoordelijkheid' neemt. Want vaak kost dat namelijk geld
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 24 december 2006 @ 13:39:35 #137
66444 Lord_Vetinari
pi_44705000
quote:
Op zondag 24 december 2006 10:51 schreef Corelli het volgende:

[..]

Typisch links, discussie winnen kunnen ze niet, dan maar hitler er bij halen.
Als je even Mein Kampf leest, zul je zien, dat de tekst er bijna letterlijk zo instaat.
  zondag 24 december 2006 @ 13:42:22 #138
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_44705120
quote:
Op zondag 24 december 2006 13:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als je even Mein Kampf leest, zul je zien, dat de tekst er bijna letterlijk zo instaat.
en hitler droeg ook een paar schoenen en at dagelijks bruin brood. Net als ik. Ben ik nou ook een nazi?
  zondag 24 december 2006 @ 13:43:24 #139
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44705161
quote:
Op zondag 24 december 2006 13:42 schreef Corelli het volgende:

[..]

en hitler droeg ook een paar schoenen en at dagelijks bruin brood. Net als ik. Ben ik nou ook een nazi?
Kortom je had niks meer te zeggen?
  zondag 24 december 2006 @ 13:44:31 #140
66444 Lord_Vetinari
pi_44705194
quote:
Op zondag 24 december 2006 13:42 schreef Corelli het volgende:

[..]

Doe nou niet stom, want dat ben je niet. Accepteer gewoon dat onze vriend StefanP de neiging heeft zeer dubieuze uitspraken te doen en dat hij daar soms op wordt aangesproken.
pi_44705423
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:41 schreef spk2go het volgende:

[..]

Daar waren we in de jaren '80 wel vanaf.
Je hoeft alleen maar op Fok te kijken om te weten dat dat niet waar is
  zondag 24 december 2006 @ 14:50:33 #142
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44707949
Zien jullie zelf ook niet dat bijna alle reacties hier totaal nergens op slaan?
lege ton
pi_44714955
quote:

[..]

Dat bewijst enkel hoe simpel je bent. Mondje dicht dus voortaan.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 24 december 2006 @ 18:51:12 #144
153023 spk2go
like.no.other
pi_44715071
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:45 schreef StefanP het volgende:

[..]

Nee, met de mededeling dat in Amerika alles beter is, komt je er wel.
Third Day roelt!
pi_44715717
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:42 schreef ruud.nl het volgende:
kutlemming
Een slecht orgineel levert slechte lemmingen op zoals de TS al zegt .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 24 december 2006 @ 19:20:40 #146
66444 Lord_Vetinari
pi_44715747
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:45 schreef StefanP het volgende:

[..]

In tegenstelling tot jij weet ik wel waar ik over praat, want zoals eerder gezegd:
quote:
Op zondag 24 december 2006 13:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

pi_44715785
quote:

Jij bent toch zo'n kutparasiet die hier op kosten van de samenleving zijn opleiding heeft gevolgd en toen het land verliet? Of vergis ik me nu?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44715812
quote:

[..]

Hoe typisch dat jij weer je kromme Hitler vergelijkingen gaat maken
  zondag 24 december 2006 @ 19:25:19 #149
66444 Lord_Vetinari
pi_44715839
quote:
Op zondag 24 december 2006 19:24 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Hoe typisch dat jij weer je kromme Hitler vergelijkingen gaat maken
Wat is er krom aan? Jij beweert toch WO2 expert te zijn? Het is dat ik het verspilde moeite vind, anders had ik je even met hoofdstuk en bladzijde om je oren gehengst.
pi_44715930
Beste LV, Mein Kampf heeft ongeveer 700 pagina's. Je kunt bijna over ieder politiek onderwerp wel een quote vinden. Het is vrij zinloos en een zwaktebod om alles wat je niet aanstaat er mee te vergelijken.

Ik beweer nergens een WO2 expert te zijn. Ik weet alleen vrij veel van enkele kleine onbekende punten af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')