Waaorm zou mijn reactie onzin zijn? Je draait er omheen, ik mag het niet zeggen, maar dat is een linkse eigenschap. (vooral van de PvdA)quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen zin an. Mijn OP was zo'n onverbloemde onzin en daardoor jouw reactie ook.
Damn, ik ben zo blij dat mijn vriendin "rechts" is, want dat is echt een zeldzaamheid.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:08 schreef Alicey het volgende:
Het is wel een leuke lemming
Liesje is erg links, maar houdt tegelijkertijd niet zo van dat links-rechts-gedoe
Over dat eerste denken schadeverzekeraars anders en dat tweede is nu weer niet heul democratisch.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:17 schreef asco het volgende:
[..]
Damn, ik ben zo blij dat mijn vriendin "rechts" is, want dat is echt een zeldzaamheid.
Met vrouwen is niet zo veel mis, ze zouden alleen niet mogen autorijden en stemmen.![]()
Das ook weer waar.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Over dat eerste denken schadeverzekeraars anders en dat tweede is nu weer niet heul democratisch.
mag hopen dat je overdrijft.... Want dit getuigt van de redenering: iedereen die links is, is mijn aandacht niet waardig. Dat is een laakbare instelling.quote:
Goed hequote:Op zaterdag 23 december 2006 23:54 schreef Puzzelaar het volgende:
Wat een hokjesgeest heb je, SCH.
Maakt niet uit, als 't maar goed verdient.quote:
Oh ja, dom van me, ik was vergeten dat alles om geld draaitquote:Op zondag 24 december 2006 00:05 schreef gronk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als 't maar goed verdient.
Nee je hebt helemaal gelijk Linkse mensen zijn mijn aandacht niet waardig.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
mag hopen dat je overdrijft.... Want dit getuigt van de redenering: iedereen die links is, is mijn aandacht niet waardig. Dat is een laakbare instelling.
Dat is kortzichtig. Bovendien ga je dus de discussie uit de weg en dat is nog zwak ook.... En je scheert iedereen die links denkt over 1 kamp... Poeh... dat zijn nogal wat zwakke punten zeg...quote:Op zondag 24 december 2006 00:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee je hebt helemaal gelijk Linkse mensen zijn mijn aandacht niet waardig.
Jezus, wat een homoquote:Op zondag 24 december 2006 00:14 schreef popolon het volgende:
Ik weet niet eens wat ik ben, rechts of links.Ben voor sommige 'rechtse' standpunten maar ook voor diverse 'linkse' standpunten.
Het heeft geen zin om met du_ke te praten, die wordt door Michiel Smit zelfs te rechts gevonden.quote:Op zondag 24 december 2006 00:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is kortzichtig. Bovendien ga je dus de discussie uit de weg en dat is nog zwak ook.... En je scheert iedereen die links denkt over 1 kamp... Poeh... dat zijn nogal wat zwakke punten zeg...![]()
Bang dat een anders denkende wellicht een punt zou kunnen hebben?
Over een kamp scheren? Henk Kamps is wel een goede. Die heeft mij tot het toffe inzicht gebracht dat we ook van al het zwerfvuil in Nederland de allochtonen de schuld kunnen gevenquote:Op zondag 24 december 2006 00:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is kortzichtig. Bovendien ga je dus de discussie uit de weg en dat is nog zwak ook.... En je scheert iedereen die links denkt over 1 kamp... Poeh... dat zijn nogal wat zwakke punten zeg...![]()
Bang dat een anders denkende wellicht een punt zou kunnen hebben?
Michiel is een Dhimmy.quote:Op zondag 24 december 2006 00:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om met du_ke te praten, die wordt door Michiel Smit zelfs te rechts gevonden.
Ah ok.. verspilde energie dus voor zo iemand met maar 1 helft hersenkwabquote:Op zondag 24 december 2006 00:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om met du_ke te praten, die wordt door Michiel Smit zelfs te rechts gevonden.
Kunnen we allochtonen ook de schuld geven van alle dingen waar we ze niet de schuld van kunnen geven?quote:Op zondag 24 december 2006 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over een kamp scheren? Henk Kamps is wel een goede. Die heeft mij tot het toffe inzicht gebracht dat we ook van al het zwerfvuil in Nederland de allochtonen de schuld kunnen geven.
Niet eens. Vergeleken bij du_ke is Wilders een intellectueel.quote:Op zondag 24 december 2006 00:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah ok.. verspilde energie dus voor zo iemand met maar 1 helft hersenkwab![]()
Shit, dus du_ke maakt een goede kans op 26 zetels bij de komende verkiezingen?quote:Op zondag 24 december 2006 00:21 schreef SCH het volgende:
Niet eens. Vergeleken bij du_ke is Wilders een intellectueel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |