Doe eens niet.quote:
Doeiquote:
daaaaaggquote:
Eindexamengalaquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:09 schreef seekfaM het volgende:
[..]
nu begrijp ik het wel, maar snap ik het niet
truste..quote:
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:31 schreef lucina het volgende:
maar ik ga ook maar eens... daaaag en truste
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jongens, fijne kerstdagen allemaal, en tot volgend jaar. Ik ga op vakantie.
Elisha ?quote:
Ja, Elisha dusquote:
we denken iig het zelfdequote:Op zaterdag 23 december 2006 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, Elisha dus
Die is niet raawr, die is![]()
Maargoed, nu begint ie wel![]()
hihiquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:45 schreef Zonnebril het volgende:
Hellooo
hoe kansloos kun je zijn als je zelfs een fucking fietslamp van een fiets gaat draaien?
![]()
![]()
![]()
link ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hmm, nu weet ik wel zeker dat E-Fect morgen voor mij niet doorgaat
En ik had zo'n zin in een nachtje lekker stampen
http://partyflock.nl/party/69733.htmlquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:05 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
link ?
btw ik heb je wat leukst te vertellen over ons kerstpakket![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 23 december 2006 01:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg ik word heletijd uitgelogt..
njaa weltrusten allemaal![]()
![]()
weltrusten bb
Morgen Merel
Goedemorgen schatquote:
Hoe lulligquote:
wel sterkquote:
Dat welquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:17 schreef fvivif het volgende:
bij een supermarkt en ik ga nu weer verder![]()
![]()
Hoe staat het leven in het verre zuiden?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:42 schreef lucina het volgende:
hoooi
best goed.. en daar waar jij woont? helaas vergeten waar dat isquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:42 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Hoe staat het leven in het verre zuiden?
Delftquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:43 schreef lucina het volgende:
[..]
best goed.. en daar waar jij woont? helaas vergeten waar dat is![]()
alles goed daar?quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:44 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Delfthier ook alles ok verder....
Al een beetje aan het genieten van je vakantie?
zeker... lekker lang uitslapen..quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:44 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Delfthier ook alles ok verder....
Al een beetje aan het genieten van je vakantie?
ik helemaal nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:46 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ken delft namelijk 'heeeel goed
'
ben ook delftenaar![]()
Ik welquote:
Ja dat heb ik ook soms, maar ik heb nog wel meer irritante dingen, zo die Index/enzzz, balk, dat ie soms half over de normale pagina valt, en dat knopjes daar achter onbruikbaar zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:10 schreef TwyLight het volgende:
hey seekfaM heb jij ook in Safari dat soms fok "down" is maar als je safari restart dat die het dan weer doet? ik heb het best vaak dan wil ik bv wat posten en dan gaat die niet verder dan 2 centimeter met laden, en dan moet ik restarten en dan werkt die weer gewoon
he.. waarom post jij 1 ding ga je weer weg en kom jij niet on op msnquote:
ja klopt maar dat is gewoon een gare fout in de source van fok wat ze nog niet hebben gefixt. heb ik ook een BUG topic overquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook soms, maar ik heb nog wel meer irritante dingen, zo die Index/enzzz, balk, dat ie soms half over de normale pagina valt, en dat knopjes daar achter onbruikbaar zijn.
Volgens mij had ik er nog een paar, maar die weet ik zo gauw even niet, maar anders hoor je dat nog wel.
Maar ja daar heb ik soms idd last van..
gezienquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja klopt maar dat is gewoon een gare fout in de source van fok wat ze nog niet hebben gefixt. heb ik ook een BUG topic over
Omdat ik verjaardag van mn vader heb en mn 6 kleine neefjes moet bezig houdenquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:14 schreef lucina het volgende:
[..]
he.. waarom post jij 1 ding ga je weer weg en kom jij niet on op msn![]()
en daarom ben jij steeds on als ik niet on benquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik verjaardag van mn vader heb en mn 6 kleine neefjes moet bezig houden
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:43 schreef saaw het volgende:
haj
ik zit in moskouen het sneeuwt al vanaf dat ik hier ben
en het kremlin is vet stoer
[afbeelding]
rusland de gekste
flink wit jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:45 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Whooi vet!
Groeten van uit nederland
Daar spreken ze wel van een witte kerst![]()
![]()
Veel plezier daar nog![]()
Ja idd, Moskou is flink groot, iets van 11 mln inwoners..quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:46 schreef saaw het volgende:
[..]
flink wit ja
ze zeggen dat het hier de komende 4 weken nog wel blijft sneeuwen![]()
echt moskou is zo ontzennebd grootdamn
leuk leuk leuk
stoerquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:43 schreef saaw het volgende:
haj
ik zit in moskouen het sneeuwt al vanaf dat ik hier ben
en het kremlin is vet stoer
[afbeelding]
rusland de gekste
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:48 schreef Wezzel het volgende:
Ey er zijn opeens mensen!
ik heb gister een poging gedaan om ze in te pakkenquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef Wezzel het volgende:
Wij doen niet aan kerst....
Nouuuuuuuu, het cadeautje voor D_A en dat voor zn papa&mama kan ik niet vertellen natuurlijk, maar ik heb voor mn broertje lege dvd's gekocht, voor mn pa een tijdschrift en voor mn ma een schaaltje voor sjips enzoquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:59 schreef Wezzel het volgende:
[..]
En mogen we al weten wat er in zit ?
Inpakken doe ik dan morgen wel weerquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:59 schreef lucina het volgende:
[..]
ik heb gister een poging gedaan om ze in te pakken
ben over 3 kleine kadotjes zoon half uur bezig geweest![]()
Wat mij het meest op viel in moskouquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja idd, Moskou is flink groot, iets van 11 mln inwoners..
Je bent daar op vakantie? Ga je nog andere stukken van Rusland zien, of blijft het bij Moskou?
Wat valt je trouwens nu al het meeste op, aan de 'russiese cultuur''
In moskou, maar hier in Nederland ook, Vooral om te roeienquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:44 schreef Boeman het volgende:
het is fukking koud...
kan je dan niet beter aan een roei apparaat gaan zitten BINNENquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:45 schreef seekfaM het volgende:
[..]
In moskou, maar hier in Nederland ook, Vooral om te roeien![]()
![]()
Achquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
kan je dan niet beter aan een roei apparaat gaan zitten BINNEN
als je dan toch zo nodig wil roeien
voetbal (clubverband)quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:55 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Achdat doe ik al 2 dagen in de week, en we gingen vandaag toeren ( dus 20km roeien )
Was opzicht wel grappig, en je beweegt ook wel, en ja ik geef je gelijk hoor
, handschoenen aan trekken dan maar morgen, wat doe jij voor sport
?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
voetbal (clubverband)
tennis
fitness
alleen tennis ligt nu een beetje stil.. verder dus bijna elke dag wel ergens te vinden
maandag fitness, dinsdag voetbal training, woensdag fitness, donderdag voetbal training.
En het weekend is er om te zuipen en al je gedane arbeid weer teniet te doen middels overmatige inname![]()
Daar heb je recht op hequote:Op zaterdag 23 december 2006 19:34 schreef Amootje het volgende:
jipppiueee !!
weer geen vakantie, sinds ik een tussenjaartje heb met werken bij AH heb ik nog geen vakantie meer gadh, vergeet dat altijd te vragen
officieel wel een aantal wettelijke vakantiedagen die niet uitbetaald mogen worden, maar omdat ik een tijdje eruit ben geweest heb ik geen vol jaar gewerkt, ben pas in de vakantie weer begonnen, vandaarquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:35 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Daar heb je recht op hevakantie.. of dat moet uitbetaald worden
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:51 schreef Amootje het volgende:
[..]
officieel wel een aantal wettelijke vakantiedagen die niet uitbetaald mogen worden, maar omdat ik een tijdje eruit ben geweest heb ik geen vol jaar gewerkt, ben pas in de vakantie weer begonnen, vandaar
volgend jaar neem ik wel keertje dagje vrij ofzo
Doeiquote:
Hoiquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:56 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Andere computer, maar daar ben ik al![]()
Dus
Hoi
Same herequote:Op zaterdag 23 december 2006 20:27 schreef eRrrrJeee het volgende:
niemand wil mee uit vanaaflamzakken
Hoezoquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:38 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik wil welmaar jij volgens mij niet
![]()
Hoeze, weet ik niet,quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo
Ik zit trouwens ook niet in Delft
weet niet wat te doen.. en al me maten zijn al iets doen..quote:
Jongen wat zeur je danquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:49 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hoeze, weet ik niet,
Jammervoor jou
![]()
Waarom zeg je het dan als het nergens op slaatquote:
Had ik zin inquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan als het nergens op slaat![]()
Ja heel vaak, maar dat zijn andere dingenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:05 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Had ik zin injij hebt toch soms ook wel zin in gekke dingen
![]()
al 1,5uur ofzo volgens mijquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:15 schreef Agorias het volgende:
fviv zit in bad met zijn pielemans te spelen
sporten om half 10 's avonds?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:18 schreef Agorias het volgende:
Ik ga even sporten, daarna ga ik indrinken met vrienden zodat het vanavond een voordelige avond wordt en daarna ga ik uit, dag
Daar ben ik nog te jong voorquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja heel vaak, maar dat zijn andere dingen
Klopt, daarom post ik het hier ook nietquote:
Heel aardigquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, daarom post ik het hier ook niet![]()
Doe in KPD danquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, daarom post ik het hier ook niet![]()
Nee dank jequote:
Ja dat soort mensen heb je he.. hou het liever op D_Aquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg die muziek op radio bendeleider, wat een herrie
ik heb thuis de benodigde spulletjesquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:21 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
sporten om half 10 's avonds?
buikspieren oefenen, rug voorzichtig oefenen, opdrukken mbv steuntjes (dieper inzakken, zwaarder), gewichten voor armen. Ook doe ik iedere week bij hockeytraining half uur hardlopen van de training.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:43 schreef seekfaM het volgende:
Wa doe jij dan?
Ahaquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:49 schreef Agorias het volgende:
[..]
buikspieren oefenen, rug voorzichtig oefenen, opdrukken mbv steuntjes (dieper inzakken, zwaarder), gewichten voor armen. Ook doe ik iedere week bij hockeytraining half uur hardlopen van de training.
Jochem Myjer bedoel je neem ik aanquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:00 schreef seekfaM het volgende:
Ik ga Jochum Meier kijken
Ja, maar namen is niet mijn sterkste kantquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jochem Myjer bedoel je neem ik aan![]()
Mmh ok, nja boeienquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:03 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja, maar namen is niet mijn sterkste kanten dan vooral typen, zie sig
mietjequote:Op zaterdag 23 december 2006 22:07 schreef Monotomo het volgende:
Hoi, vandaag gevakkengevullert. Drukste dag van het jaar dus ik ben de kenckerdeaud gestorven.
om de dagquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:50 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Aha, en dat elke dag of? ik roei namelijk
6x in de week
en dat bevalt me wel
![]()
En constant maar klanten die wat komen vragen. En de eindeloze stroom containers.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:22 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Gast, ik heb 12,5 uur gewerkt vandaag! Van 9 tot 21.30!
wow 12,5uur werken op een dag.. zwaar hoor..quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:22 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Gast, ik heb 12,5 uur gewerkt vandaag! Van 9 tot 21.30!
Dus, jij bent 20.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
wow 12,5uur werken op een dag.. zwaar hoor..
vorige jaar rond deze tijd.. maakte ik dagen van 17uur.. dit jaar maar 12uur
dus? vorig jaar was ik 19quote:
Ik heb ook een hart voor de zaak hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
"Een hart voor de zaak!, want de zaak is ook hard voor jou"
Hai Merelquote:
Johquote:
Ik kom uit de stadquote:Op zondag 24 december 2006 02:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hai Merel![]()
![]()
Waar kom jij dan vandaan
Wisten we niet van elkaar hoorquote:
Nee weet ikquote:Op zondag 24 december 2006 02:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wisten we niet van elkaar hoor
Was het leukquote:
Cool, veel chicks gescoord ?quote:Op zondag 24 december 2006 02:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja was leuk.
Hahaquote:Op zondag 24 december 2006 02:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee man, Almelo heeft geen leuke chicks![]()
Mwah, over het algemeen zijn het lelijke 'blij-dat-ik-snij'-alto's, of breezersletjes met vissenogen, of van die hockeytrutjes die denken dat ze alles zijnquote:Op zondag 24 december 2006 02:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha
Niet waarEen paar zijn best leuk
![]()
Klopt, maar ik pik de goeie er wel uitquote:Op zondag 24 december 2006 02:33 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mwah, over het algemeen zijn het lelijke 'blij-dat-ik-snij'-alto's, of breezersletjes met vissenogen, of van die hockeytrutjes die denken dat ze alles zijn![]()
Neenquote:Op zondag 24 december 2006 02:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tering..kan dit niet op msn?!
Steletje pubers
quote:
Merel?quote:Op zondag 24 december 2006 02:50 schreef Devrim_ het volgende:
Wilt er even iemand koffie voor mij halen
Neen.quote:
opmerkelijk hoogstens.quote:
Is het toch altijdquote:Op zondag 24 december 2006 02:58 schreef Devrim_ het volgende:
wat is de PUB-SC weer van hoge kwaliteit!
quote:Op zondag 24 december 2006 03:07 schreef Devrim_ het volgende:
Ik ga film kijken/half dood op bed liggen/mogelijk slapen
Merel hsvvj (k) (l) (k) (f) (l) (l) (f)
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 december 2006 09:16 schreef Merel1808 het volgende:
zo, dat waren weer mijn krantjes, weltrusten!
geen. ik ben al perfect.quote:Op zondag 24 december 2006 11:39 schreef Agorias het volgende:
Zo pubjes, wat zijn jullie goede voornemens?
op NL3 is nu kinderen voor kinderen.. ook lekkere chixquote:Op zondag 24 december 2006 11:45 schreef Agorias het volgende:
Ik moest gister een berichtje sturen naar een meid, maar ik had me telefoon niet bij me dus zij had met mijn vriends mobiel haar nummer naar mijn telefoon gestuurd. Duurde me 5 minuten om dat nummer uit dat bericht uit me kop te leren voordat ik hem in mijn telefoonboek kon invoeren, en toen ging ik nog nummers omdraaien ookin totaal wel zo'n kwartier geduurd ofzo
Lekkere meid trouwens
Oh wacht heel de clue staat er niet in: Eerst thuis indrinken en daarna nog verder drinken bij uitgaan.quote:Op zondag 24 december 2006 11:45 schreef Agorias het volgende:
Ik moest gister een berichtje sturen naar een meid, maar ik had me telefoon niet bij me dus zij had met mijn vriends mobiel haar nummer naar mijn telefoon gestuurd. Duurde me 5 minuten om dat nummer uit dat bericht uit me kop te leren voordat ik hem in mijn telefoonboek kon invoeren, en toen ging ik nog nummers omdraaien ookin totaal wel zo'n kwartier geduurd ofzo
Lekkere meid trouwens
Gisteren ook een hoop kerstcadeaus gekocht. goudgeel van kleur en E 1.80 per stuk.quote:Op zondag 24 december 2006 11:52 schreef Agorias het volgende:
Mijn portemonnee is sinds gister ook een heel stuk slanker na al die kerstcadeau's kopen
Jep, bij mij zijn er gister ook een hoop goudgele rakkers doorheen gegaan. Hoop Hertog Jan gelukkig. Die reinigen mijn zielquote:Op zondag 24 december 2006 11:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gisteren ook een hoop kerstcadeaus gekocht. goudgeel van kleur en E 1.80 per stuk.
Voor die prijs waren het nog amstels ook... schandalig.![]()
tussen de drukte in..quote:Op zondag 24 december 2006 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ahjoh even kijken of ik nog een kleinigheidje voor merel kan vinden
Joah ach, muziek uit mijn oorkappen en lopen maarquote:
weten waar je moet zijn natuurlijk, en beetje weten wat je moet hebbenquote:Op zondag 24 december 2006 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Joah ach, muziek uit mijn oorkappen en lopen maar
Komt daquote:
beetje gezeik. o.a met vrienden over oud en nieuw..quote:
Das nie zo mooiquote:Op zondag 24 december 2006 12:42 schreef seekfaM het volgende:
[..]
beetje gezeik. o.a met vrienden over oud en nieuw..
Zo van, dat er achter je rug langs iets geregeld word om bij iemand oud en nieuw tevieren, jij hoort dat, vraagje het meerdere keren, omdat er steeds over iets anders begonnen word...
Zegt zo de gene bij wie het is, Ehm ja, sommige willen jou der niet bij hebben, want als jij niet komt komen zei allemaal niet enz... *want er zijn een aantal mensen in dat groepje die mij 'niet zo mogen'
En waar ik nog meer van baal, is het gewoon niet duidelijk tegen me gezegt word, want dit is ondertussen ook al de 5-6x dat dit gebeurtniet goed word ik hier van..
Het is in mosterquote:Op zondag 24 december 2006 12:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Das nie zo mooiIk zou gewoon gaan
Iddquote:Op zondag 24 december 2006 12:47 schreef TwyLight het volgende:
Mja dat is ook zo gaar, waarom zou je gaan als ze je toch niet willen hebbendan heb je zelf een kutavond.
Ja, daarom ga ik nu ook niet, maar ik word er wel steeds scheit ziek van dat het steeds op deze manier moet gebeurenquote:
Ja idd, das wel kut ja...quote:Op zondag 24 december 2006 12:51 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik nu ook niet, maar ik word er wel steeds scheit ziek van dat het steeds op deze manier moet gebeuren![]()
waarschijnlijk met ouders o.dquote:Op zondag 24 december 2006 12:52 schreef TwyLight het volgende:
Wat ga je nu met oud&nieuw doen dan? het is al bijna best lullig dat ze nu op het laatste moment zo dom doen dan
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |