Slaap lekkerquote:Op zondag 24 december 2006 09:16 schreef Merel1808 het volgende:
zo, dat waren weer mijn krantjes, weltrusten!
geen. ik ben al perfect.quote:Op zondag 24 december 2006 11:39 schreef Agorias het volgende:
Zo pubjes, wat zijn jullie goede voornemens?
op NL3 is nu kinderen voor kinderen.. ook lekkere chixquote:Op zondag 24 december 2006 11:45 schreef Agorias het volgende:
Ik moest gister een berichtje sturen naar een meid, maar ik had me telefoon niet bij me dus zij had met mijn vriends mobiel haar nummer naar mijn telefoon gestuurd. Duurde me 5 minuten om dat nummer uit dat bericht uit me kop te leren voordat ik hem in mijn telefoonboek kon invoeren, en toen ging ik nog nummers omdraaien ookin totaal wel zo'n kwartier geduurd ofzo
Lekkere meid trouwens
Oh wacht heel de clue staat er niet in: Eerst thuis indrinken en daarna nog verder drinken bij uitgaan.quote:Op zondag 24 december 2006 11:45 schreef Agorias het volgende:
Ik moest gister een berichtje sturen naar een meid, maar ik had me telefoon niet bij me dus zij had met mijn vriends mobiel haar nummer naar mijn telefoon gestuurd. Duurde me 5 minuten om dat nummer uit dat bericht uit me kop te leren voordat ik hem in mijn telefoonboek kon invoeren, en toen ging ik nog nummers omdraaien ookin totaal wel zo'n kwartier geduurd ofzo
Lekkere meid trouwens
Gisteren ook een hoop kerstcadeaus gekocht. goudgeel van kleur en E 1.80 per stuk.quote:Op zondag 24 december 2006 11:52 schreef Agorias het volgende:
Mijn portemonnee is sinds gister ook een heel stuk slanker na al die kerstcadeau's kopen
Jep, bij mij zijn er gister ook een hoop goudgele rakkers doorheen gegaan. Hoop Hertog Jan gelukkig. Die reinigen mijn zielquote:Op zondag 24 december 2006 11:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gisteren ook een hoop kerstcadeaus gekocht. goudgeel van kleur en E 1.80 per stuk.
Voor die prijs waren het nog amstels ook... schandalig.![]()
tussen de drukte in..quote:Op zondag 24 december 2006 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ahjoh even kijken of ik nog een kleinigheidje voor merel kan vinden
Joah ach, muziek uit mijn oorkappen en lopen maarquote:
weten waar je moet zijn natuurlijk, en beetje weten wat je moet hebbenquote:Op zondag 24 december 2006 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Joah ach, muziek uit mijn oorkappen en lopen maar
Komt daquote:
beetje gezeik. o.a met vrienden over oud en nieuw..quote:
Das nie zo mooiquote:Op zondag 24 december 2006 12:42 schreef seekfaM het volgende:
[..]
beetje gezeik. o.a met vrienden over oud en nieuw..
Zo van, dat er achter je rug langs iets geregeld word om bij iemand oud en nieuw tevieren, jij hoort dat, vraagje het meerdere keren, omdat er steeds over iets anders begonnen word...
Zegt zo de gene bij wie het is, Ehm ja, sommige willen jou der niet bij hebben, want als jij niet komt komen zei allemaal niet enz... *want er zijn een aantal mensen in dat groepje die mij 'niet zo mogen'
En waar ik nog meer van baal, is het gewoon niet duidelijk tegen me gezegt word, want dit is ondertussen ook al de 5-6x dat dit gebeurtniet goed word ik hier van..
Het is in mosterquote:Op zondag 24 december 2006 12:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Das nie zo mooiIk zou gewoon gaan
Iddquote:Op zondag 24 december 2006 12:47 schreef TwyLight het volgende:
Mja dat is ook zo gaar, waarom zou je gaan als ze je toch niet willen hebbendan heb je zelf een kutavond.
Ja, daarom ga ik nu ook niet, maar ik word er wel steeds scheit ziek van dat het steeds op deze manier moet gebeurenquote:
Ja idd, das wel kut ja...quote:Op zondag 24 december 2006 12:51 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik nu ook niet, maar ik word er wel steeds scheit ziek van dat het steeds op deze manier moet gebeuren![]()
waarschijnlijk met ouders o.dquote:Op zondag 24 december 2006 12:52 schreef TwyLight het volgende:
Wat ga je nu met oud&nieuw doen dan? het is al bijna best lullig dat ze nu op het laatste moment zo dom doen dan
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |