Hoe lulligquote:
wel sterkquote:
Dat welquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:17 schreef fvivif het volgende:
bij een supermarkt en ik ga nu weer verder![]()
![]()
Hoe staat het leven in het verre zuiden?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:42 schreef lucina het volgende:
hoooi
best goed.. en daar waar jij woont? helaas vergeten waar dat isquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:42 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Hoe staat het leven in het verre zuiden?
Delftquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:43 schreef lucina het volgende:
[..]
best goed.. en daar waar jij woont? helaas vergeten waar dat is![]()
alles goed daar?quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:44 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Delfthier ook alles ok verder....
Al een beetje aan het genieten van je vakantie?
zeker... lekker lang uitslapen..quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:44 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Delfthier ook alles ok verder....
Al een beetje aan het genieten van je vakantie?
ik helemaal nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:46 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ken delft namelijk 'heeeel goed
'
ben ook delftenaar![]()
Ik welquote:
Ja dat heb ik ook soms, maar ik heb nog wel meer irritante dingen, zo die Index/enzzz, balk, dat ie soms half over de normale pagina valt, en dat knopjes daar achter onbruikbaar zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:10 schreef TwyLight het volgende:
hey seekfaM heb jij ook in Safari dat soms fok "down" is maar als je safari restart dat die het dan weer doet? ik heb het best vaak dan wil ik bv wat posten en dan gaat die niet verder dan 2 centimeter met laden, en dan moet ik restarten en dan werkt die weer gewoon
he.. waarom post jij 1 ding ga je weer weg en kom jij niet on op msnquote:
ja klopt maar dat is gewoon een gare fout in de source van fok wat ze nog niet hebben gefixt. heb ik ook een BUG topic overquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook soms, maar ik heb nog wel meer irritante dingen, zo die Index/enzzz, balk, dat ie soms half over de normale pagina valt, en dat knopjes daar achter onbruikbaar zijn.
Volgens mij had ik er nog een paar, maar die weet ik zo gauw even niet, maar anders hoor je dat nog wel.
Maar ja daar heb ik soms idd last van..
gezienquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja klopt maar dat is gewoon een gare fout in de source van fok wat ze nog niet hebben gefixt. heb ik ook een BUG topic over
Omdat ik verjaardag van mn vader heb en mn 6 kleine neefjes moet bezig houdenquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:14 schreef lucina het volgende:
[..]
he.. waarom post jij 1 ding ga je weer weg en kom jij niet on op msn![]()
en daarom ben jij steeds on als ik niet on benquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik verjaardag van mn vader heb en mn 6 kleine neefjes moet bezig houden
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:43 schreef saaw het volgende:
haj
ik zit in moskouen het sneeuwt al vanaf dat ik hier ben
en het kremlin is vet stoer
[afbeelding]
rusland de gekste
flink wit jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:45 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Whooi vet!
Groeten van uit nederland
Daar spreken ze wel van een witte kerst![]()
![]()
Veel plezier daar nog![]()
Ja idd, Moskou is flink groot, iets van 11 mln inwoners..quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:46 schreef saaw het volgende:
[..]
flink wit ja
ze zeggen dat het hier de komende 4 weken nog wel blijft sneeuwen![]()
echt moskou is zo ontzennebd grootdamn
leuk leuk leuk
stoerquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:43 schreef saaw het volgende:
haj
ik zit in moskouen het sneeuwt al vanaf dat ik hier ben
en het kremlin is vet stoer
[afbeelding]
rusland de gekste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |